Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1076 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Tak víkendový miniléčebný projekt dokončen. Výsledek by mohl být lepší, žádný učený z nebe nespadl a s tmelem se musím ještě naučit, ale zatím nechávám takto - uvést to do hezčího stavu mohu vždy :-) Neb ose o to tedy aspoň pokusit :D Případně někoho, kdo to umí poprosit o pomoc. Tmelu mám ještě dost.

Na tuto akci padlo:
- půl plechovky tmelu
- 1 m2 brusného papíru + 10 litrů vody
- jeden černý spray černé matné na plasty
- trocha černidla/oživovače na ostatní interiérové a exteriérové plasty
- 1 delší rozhovor s Lubošem - jak kuva sundat ten zadní nárazník
- necelá basa Radegast Ryze hořká 12

V sobotu nanesený tmel jsem se jal v neděli po obědě obrousit. Pravda je, že se mi na úplně dokonale na cca 3 místech povedlo namíchat dvousložkový tmel tak, aby byl tvrdý jak kámen, tak se s tím hůře pracovalo - žmolkoval se. No co, příště již vím, že raději více tužidla než méně. Ale nějak jsem to zbrousil - k dokonalosti chybí asi tak 2 výlety na Měsíc, ale pořád lepší, než to bylo. Bude-li chuť a čas, v létě provedu pokus číslo 2.
IMG_1532.JPG
IMG_1531.JPG
Následně přišla fáze, dostat nárazníky domů, abych mohl nanést černý matný lak. Tady jsme začal zadním nárazníkem a narazil jsem. Zadní 4 šrouby, co drží nárazník z čela na tlumičích do nosníků, ty byly jasné. Ale co drží nárazník na bocích? Ač jsme odkláněl tapec v kufru, nic jsme neviděl. S pokorou jsme volal tedy Lubošovi (děkuji za ochotu), co povolit. Luboš mě navedl, poslal i fotky. Jako popravdě, označené šrouby jsem povolil, ale nic se nestalo. Furt to drželo stejně. Po druhé mi bylo již blbé volat, tak jsem vykuchal obložení v kufru, abych následně našel na každé straně po 2 šroubech. Teď už to byla hračka a nárazník putoval k synkovi, který jej umyl. Prý jej i nastříká, hlásil - to jsem raději zatrhl, ať nemáme na chatě černý trávník.
Já se během toho pustil do předního nárazníku. Pod auto jsme se nemohl dostat, tak jsme si najel na špalky dřeva, až jsme povolil šrouby u pravého nosníku, tak jsme si všiml, že zespodu nárazníku jsou jakési krytky. No jasně, ty jen vydloubnout a člověk si nemusí lehat pod auto a dostane se ke šroubům. Noc nic, aspoň tedy levá strana šla dolů pohodlněji. Následně jsme začal dle Lubošových rad pátrat po šroubech, co drží přední nárazník na bocích. Jeden měl být vedle akumulátoru, druhý vedle airboxu. Čumím, nic nevidím, čumím dál a stále nic. Zklamaný jdu před auto a že zkusím zaviklat s nárazníkem, kde to jen může ještě držet. No a on mi hned vypadl. U mé devítky na bocích drží jen v kolejničkách. Jupí, no nemusel jsme 4 minut čučet do motorového prostoru a mohl jsme jej zkusit sundat hned.
Ze zadního nárazníku jsem vysypal snad 7 kg bahna - beru to jako odlehčovací tuning.
IMG_1533.JPG
IMG_1534.JPG
Teď už přišlo na řadu čarování s lakem. to šlo snadno a za 20 minut bylo hotovo. Jeden spray vystačil přesně na 2 nárazníky.

Dobu, než barva úplně zaschne a vytvrdne, jsme si zkrátil aplikací oživovače a černidla na plasty. Překvapilo mě, že šlo o krémovou tekutinu, nikoli černou. Dle návodu je na interiér a nepouští černotu. Takže jsme tím udělal komplet vnitřek a pravda, plasty mírně ztmavly, dostaly takovou nějakou větší hloubku a prý se na nic h nebude držet tolik prachu. Ok, budu rád, když zůstanou krásně černé :-)
Aplikace pomohla zjevně i vnějším plastů, neboť okolo procházející tchán říká "To jsi stříknul i ty lišty na dveřích?" To potěšilo, páč rozdíl tam asi je znatelný :-)
IMG_1538.JPG
No a zde je finální výsledek. zdálky hezky tmavá matná černá - prostě jako klasický nárazník v social edici. Zblízka zadní nárazník cajk, přední odpovídá zkušenostem toho, kdo to dělal :lol:
IMG_1540.JPG
IMG_1541.JPG
IMG_1539.JPG
IMG_1542.JPG
IMG_1543.JPG
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4997
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#1077 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od python.p »

Nevypadá to zle, ale s tmelem je to tak... musíš si to vyzkoušet a hodně se na brousit a namíchat... moje první pokusy vypadaly otřesně. No a ty poslední do dnes vypadají k světu, ale taky to byla fuška.

Jinak: tmel, brousit, tmel, brousit, plnič, brousit, plnič, brousit, lak, lak, lak. Kdyby to bylo v ploše tak mezi lakem zase broušeníčko, ale sral jsem na to. :)

Pro tip. Nevím jak v téhle plošce, ale vzal bych extrudovanej polyš, nebo něco tvršího, klidně kousek dřeva. A vyřízl bych si šablonu na tvar toho žlábku, nalepil na to šmirgl a pak se ti bude i ten járek krásně brousit a dobře držet úhly toho nárazníku.

Jo a právě si připadám takhle:
1000x1000-1498688675-zemrel-frantisek-rehak-pan-lorenc-z-na-samote-u-lesa.jpg
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1078 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Jo jo, jak píšeš, chce se to naučit. A hlavně, já dal jednu vrstvu tmelu a pak naivně myslel, že to vybrousím. Už Jancho mi říkal, tmel, brousit, tmel brousit. Prostě v oblasti tmelení a broušení jsem v prváku na učňáku :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1079 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Letošní sraz nakonec absolvován, i když ve zkrácené formě.
Jsem rád, že jsem plno známých tváří opět mohl potkat, prohodit nějaká ta “moudra” a připít si na vše možné.
Mise tedy splněna:
1) srazová nálepka se již vyjímá na svém místě
00CDAF78-AFBA-4486-A867-B1182FF4969B.jpeg
2) potvrzeno od Dodikeho i Raolsa, že Pospak správně diagnostikoval primární důvod nefunkční klimatizace - spálená či přerušená cívka. Všem za diagnostiku díky.

Jelikož jsem byl jen na otočku, přes noc, tak nocování proběhlo v autě. Ač sedan, tak se dá v pohodě vyspat. Jen to chce 170 cm postavu a trošku alkoholu :-) A mít taky tu měkučkou sofu v textilu :-) Zalehl jsem po 1:00 a procitl až v 6:20.
27774FE5-566E-4F4F-9D43-E8845DDF4F99.jpeg
Pak rychle snídaně, fotograf mě ještě odchytil a požádal o zapozování Chuanity u místního vodního díla a pak už přízemní let do Prostějova za dcerkou na plavecké závody. Dvě bronzové placky na poháru Moravy jsou supr.
16A578F4-6634-4C5D-AE67-57681198ACBD.jpeg
Doma dotankováno a člověk z redbloku mile překvapen. Cestou na sraz jsem jel podél dálnice cca 100-110 kmh, těch 30 km na bezplatném úseku kolem Štatlu jsem kupodivu profrčel téměř konstantní stočtyřicítkou - takže taková plavná jízda téměř v rámci limitů. Ze srazu, když jsem zjistil, že je to 2:50 času, tak už to bylo dálniční tempo i mimo D1 a kruháč před Jihlavou (od Telče) se podařil v mírném bočním průletu. Průměrka 8,56 l na sto tedy příjemně potěšila a nebýt toho letu do Prostějova, tak jsem byl výrazně pod 8 litry.

Takže i když krátký sraz, tak super a hlavně první delší výlet s Chuanitou (460 km) jsem si užil a nic se na krabici neodporoučelo :-)
Naposledy upravil(a) Haben dne 12 čer 2022 07:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#1080 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od raolsa »

:good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1081 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Tak Chuanita má svůj domeček. Rozměry 6 x 3 m.

Příprava podkladu pro plechovou garáž zabrala 6 půl dnů. No jsem rád, že pomohl jak tchán, tak i můj otec, manželka a cosik odpracovaly i děti.
Prezentace1.jpg
Garáž doručena od objednávky dle slibu za 3 týdny. Kvalita za mě zcela ok, lepší, než jsem čekal a měl možnost vidět jiné plechovky. Tak snad i to tak bude za pár měsíců či let.

Náklady:
- plechová garáž včetně dovozu a montáže: 28 700 Kč
- příprava podkladu: 8 500 Kč

Ještě nás čeká vybetonovat nájezd a ukotvit garáž chemickou kotvou. A zvažuji, zda do makadamu nezabudovat betonové kachle o rozměru 50x50x5 cm, abych mohl auto případně v garáži dát rovnou na hever a přezout.
Přílohy
IMG_E1808.JPG
IMG_E1807.JPG
IMG_E1804.JPG
IMG_E1803.JPG
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 872
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#1082 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od nebel »

Pěkná bouda. :)

Zpevněné body bych si já osobně udělal, pravděpodobně se budeš muset muset čas od času pod krabici podívat a je fajn mít možnost zvednout si auto doma a v suchu, než s tím někdo někoho zabývat.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1201
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#1083 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Blade »

Ja bych pod to rovnou cele daval min. zamkovou dlazbu.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1084 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

chtěl jsem zámkovku, či vylít beton, ale dnešní ceny, to by bylo cca 20 tkč za podlahu, to se mi fakt nechtělo :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#1085 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Warcz »

Pěkné. Čas ukáže jestli bude člověk dělat v dešti v garáži, nebo si počká na pěkné počasí a pak si to vytáhne ven a udělá nějaké nájezdy.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1086 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Urvanej »

Dělal jsem stejně, jen 5x7, komplet sám ručně a v materiálu za 40 a garáž taky 40. Jen mi jí vítr posunul o 5-10cm, tak jsem jí přivrtal á 60cm.
No a už tam mam tolik bordelu, že se mi tam auto nevejde :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1087 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Sám? Smekám. To je práce a práce. Všechny klíče od garáže jsem rychle pobral, ať tam tchán nic neubytuje :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1088 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od LUBOŠ »

Pěkná práce :good:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1089 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

A je dokončen i nájezd. Chuanita se tam krásně vejde: vzadu zbývá cca metr na skladování např. pneumatik, dveře od řidiče při vystupování otevřu celé :-)
Přílohy
IMG_2008.JPG
IMG_2005.JPG
IMG_2003.JPG
IMG_2002.JPG
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5171
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#1090 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Warcz »

Libi se mi jak máš na koberci obkreslené auto :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1091 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

:-) tchán do garáže teď provizorně položil netkanou textilii, aby si tam mohl dát sekačku, traktůrek a další zahradní vybavení, než garáž začne Chuanita trvale okupovat - zatím vozí denně ženu do práce :-) No a to obkreslené jsou pozice dlaždic, kde zůstávají kola stojícího auta.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1092 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Včera se Chuaníta vrátila z jednodenního wellness v SPX car, aktuálně najeto téměř 379 tkm:
- výměna uložení převodovky MEYLE HD
- výměna dolních čepů LEMFÖRDER
- výměna silenbloků příčného stabilizátoru - origo

Řadící páka už se nehoupe (původní uložení bylo na kaši, utržené).
Zda je odstraněné při nízkých teplotách bouchání v rejdu teď nepoznám, ale auto při jízdě netáhne doprava :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1093 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Tak máme překonanou hranici 379 tkm. Ještě budeme muset kuknout na podvozek. Často když zastavím a pak začnu couvat, něco od předních kol bouchne. Stejně tak, když vytočím kola a rozjedu se. Takže něco tam je ještě načatého.
Pak jsem si ještě všiml, když parkuji couvám, vytočím kola do rejdu, tak jako by auto nechtělo tolik jet, je tam cítit velký odpor, jako by něco začalo dřít, mělo problém se otáčet - ale zvuk žádný. Nejmarkantnější je to při couvání v rejdu do kopce, ale i na rovince to jde cítit. No a vlastně i když kola vytočím do rejdu z velmi mírného kopečka, tak auto se samovolně zastaví. Krabicáři, to je normál?

Jinak v neděli jsme koupil šampón na koberce, půjčil si vodní vysavač a vyčistil komplet tapecírunk a sedadla. auto mi teď volí jak malinová šťáva, nepráší se v něm tolik a ze sedadel šlo při vysávání pěkné kakao. 2 hodinky práce se určitě vyplatili.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1094 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Urvanej »

To, že ti to nejede v rejdu je u zadokolky s velkym rejdem běžný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 872
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#1095 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od nebel »

Haben píše: 18 črc 2022 08:49 Pak jsem si ještě všiml, když parkuji couvám, vytočím kola do rejdu, tak jako by auto nechtělo tolik jet, je tam cítit velký odpor, jako by něco začalo dřít, mělo problém se otáčet - ale zvuk žádný. Nejmarkantnější je to při couvání v rejdu do kopce, ale i na rovince to jde cítit. No a vlastně i když kola vytočím do rejdu z velmi mírného kopečka, tak auto se samovolně zastaví. Krabicáři, to je normál?
Myslím že to je v poho, kolikrát mám při nižší rychlosti a rychlém otočení kol do plného rejdu pocit, že se snad kola musí vylomit nebo že se pláště smýkají bokem. Holt vytáčíš kola "pomale do pravýho úhla". :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1096 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

uff, díky za uklidnění pánové :-) Je pravda, že u bicyklu, který je taky RWD, tento problém nevnímám :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#1097 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od vityjan »

Jsem zvědav jestli to lupání odhalíš, taky mě to dělá. Podezírám hřeben (i přes to, že byl v Benešově zrepásnut) a ještě mě napadl kloubek na volantové tyči... :unknown:

K čištění sedadel: nedávno jsem se v jedněch křeslech vrtal a na rubu potahů byl kdysi slabý molitan, který byl absolutně na prach rozpadlej. Když jsem je tepoval, šel z toho ten molitan postupně ven. Mám ovšem kombinaci textil a "kůži"...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1098 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

kloubek na volantové tyči to asi nebude, jde to od kol. To bych asi cítil a slyšel daleko více ve volantu. Hřeben? hmm, to by už bylo pravděpodobnější. Nicméně ono to občas bouchne, když třeba zaparkuji příjezdem dopředu a za nějakou hodinku odjíždím směr dozadu - s koly pohnu jen trochu, třeba o otáčku volantem. Takže bych řekl nějaké uložení, nevím. Asi se objednám na STK, kde mi to protřepou a třeba něco vypadne :-(

Molitan naštěstí nešel ven, žádné žmolky či kusy něčeho, jen hnědá kapalina se valila hubicí vysavače.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#1099 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od vityjan »

Mě na stk nenašel nic a přes to to takhle občas lupne...

Ad molitan: je to jako když sypeš moučkovej cukr jen oranžovo hnědý :D
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 558
Příspěvky: 5911
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1100 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Příspěvek od Haben »

Od včerejška, 29. 9. 2022, máme doma HISTORIKA - auto s prokázaným historickým původem. Jedná se o srandu za 3 300 Kč, díky které nám ale vrátí zaplacený eko poplatek ve výši 5 000 Kč - takže budeme v plusu :-)
Už se těším za rok na emise, až jím ukážu VTP a nebudou mi auto trápit a jen zapíšou, že se emise neměřily a auto je způsobilé k provozu :-)
2.jpg
Teď už jen najít pojišťovnu, která umí udělat za předpokládanou nižší cenu povinné ručení.

Jinak zápis historické testace na městském úřadě ve Velkém Meziříčí nebyl jednoduchý. Byl jsem první, kdo o něco takového žádal, takže museli volat na ministerstva a finančák. Vše ale zvládli. Na konci pobavili dotazem "A co Vám jako do toho techničku máme zapsat?" Naštěstí jsem měl info od testovacího komisaře, tak jsem jim kouzelnou větu nadiktoval.

Pokud to někomu pomůže, postup takovéto testace jsem sepsal zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78781
Naposledy upravil(a) Haben dne 01 říj 2022 11:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“