Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#101 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

je, to se omlouvám, jsem se překlepl. Požádám adminy ať to přesunou

EDIT: navod presunut + opraven link
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#102 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

kdo pozná, co je nového v interiéru? asi to tak těžké nebude :)

Původní stav:
pred.jpg
pred.jpg (64.33 KiB) Zobrazeno 5121 x
Současný stav:
po.jpg
po.jpg (75.51 KiB) Zobrazeno 5121 x
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#103 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Urvanej »

Sprej v levý kapse dveří? :-)
Není to teď už moc tlustý do ruky?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#104 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od st_Andy »

topeni a ofuk mame nastavenej stejne :) hezkej venec btw.. :wink:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#105 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

v kapse je box s hadrou na okno :-)

co se týče věnce volantu, tak je to tak na hraně. Věnec je silnější o něco málo přes 1 mm - takže to ještě nevypadá zase tak blbě a pro držení je to ještě ok - chce to ale trochu zvyku. Nicméně původně, když jsem kožený povlak koupil, tak jsem se zarazil. Byl podlepený takovou pěnou a výšce cca 3 mm, takže v součtu to na volantu dělalo téměř 6 mm. A to vypadalo extrémně blbě a navíc to bylo již veliké do ruky. Tady fotka, jak to vypadalo, když tam byla ještě ta pěna :D
uprava.jpg
uprava.jpg (70.73 KiB) Zobrazeno 5090 x
Takže pěnu jsem pracně strhl a osmirkoval kůži do hladka, nechal podlepit hadrou, aby se kůže netrhala a je to snad ok. Jen mi teď přijde, že s novou kůží o něco více volant klouže, asi se musí kůže "zašpinit", ochmatat a pak to bude ok.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#106 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

Dnes jsem pri sprave svych stranek s RC modely narazil na jedno foto ze sveta "dospelych" aut a zmensenin 1/10...
Jen pro info, podvozek Xray T2R Pro, karoserie Ford Cortina mkII

Obrázek
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#107 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

O víkendu díky pomoci Tommiho vyměněn palivový filtr - Bosch. Bylo už na čase, nějak jsem na něj zapomněl a předchozí tam byl 4 roky :pardon: - nicméně žádné problémy se zamrzáním nafty nebyly a po vyndání filtru a přelití jeho obsahu do skelničky se po odstátí nic od nafty neoddělilo :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

#108 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od matej.sagat »

Haben: T2R se již věkem ke Cortině hodí :)
I když, včera jsem v Norimberku viděl takovou historickou linii HPI, a ty první modely mě hodně zaujaly..

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#109 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

Jo jo, T2R neni uz zadny mladoch, ale bohuzel za posledni 2 roky jsem na ni vyjel do 10 baterek :cry: Neni cas a kolega modelar ho uz nema vubec. Na druhou stranu je tak xray i po 5 letech v hodne slusnem stavu (celkove vyjeto cca 70 baterii), to uz se o karoserii Cortiny neda rict - holt hranata karoserie spatne pohlcuje narazy.
Asi budu muset najit ve Zline nejaky klub na asfalt, drift, telocvicnu. Bohuzel tu je rally parta se zavodnim turne v podobe nekolika zavodu, ale na to xray vhodny neni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

matej.sagat
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 242
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06

#110 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od matej.sagat »

Jako onroadistovi, ale spalovacímu, kolikrát rve srdce, jak jsou rallyčkáři schopni propilovat a jinak "vytunit" právě tak čisté a hezké podvozky jako T2, T3 ..

Edit: ve Zlíně máš docela slušnou základnu v Klubu Elišky Junkové http://www.rcejunkove.cz/

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#111 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

Tak dnes je den, kdy jsme se rozloučili s naší V70 I :( Doma to oplakal náš 4letý syn, který ještě teď vzlyká v posteli. No i mě se při vzpomínkách rozzáří úsměv :) . Přeji ať novému majiteli dělá jen a jen samou radost :beer:

Loučíme se s tebou V70 I :cry:
Přílohy
loučení.jpg
loučení.jpg (42.36 KiB) Zobrazeno 4887 x
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#112 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od wolf »

šla aspoň do dobrých rukou?? neboj, pokud jsi tomu propadl, stejně bez Volva nevydržíš 8)
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#113 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

já věřím, že ano, odvezl si ji jeden uživatel z fóra, takže mi zůstane snad i na očích.
No a Volvo chceme, konkrétně V70 II, měl jsem vyhlídnutou, ale v pátek, když už byl zájemce na V70 I, tak mi ji zrovna prodali :-( No nic, hledáme dále, ale je to neuvěřitelná bída. Nic zajímavého není.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#114 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD

Příspěvek od Haben »

V70 II je doma

Po dlouhém hledání se objevila vyvolená V70 II v Nizozemí, tak jsme si udělali s ženou výlet. Jedná se o V70 II v manuálu s D5 120 kw, v provedení AWD, facliftový model z roku 2005 ještě bez DPF. Z výbavy je tam skoro všechno (HU-850, xenony, vyhřívané sesle, zadní parkovací senzory, sklopná zrcátka, kožené sedadla atd.). No prakticky plná výbava, ze které pouze chybí elektricky nastavitelná sedadla a střešní okno.

Při koupi najeto 227 471 km, teď po cestě domů cca 228 600 km. Cena auta po započetí všech výdajů na cesty a registraci v ČR je 180 000 Kč. Sice o dost více, než jsme plánovali, ale co už :)

Co se týče nákupu, tak:
- cesta do Oudewater (Nizozemí) činila 1 200 km, tu jsme zvládli ve služební Octavii přes noc, kdy jsme se střídali se ženou za volantem, ale museli jsme v 3:30 ráno zastavit, protože už jsme byli unavení. V Německu u Kassel na nás zablikalo červené světýlko - nepochopitelně na dálnici, kde končil obchvat a bylo možné zrychlit ze 100 km/h na neomezenou rychlost se najednou objevila cedule 80 km/h a protože jsem předjížděl v cca 97 km/h kamion, tak jsem touto rychlostí pokračoval. Omezení na 80 km/h bylo asi na 300 m, kde nás to vyfotilo a pak zase neomezená rychlost :evil: :evil: :evil: Tak doufám, že to hodí Němci do koše a žádný odpis s fotkou na firmu nedojde :(
- do bazaru v NL jsme dorazili v cca 10 hod. Po překročení hranic NL, jsme prakticky stáli v kolonách na dálnici, tak jsme sledovali auta okolo sebe a poznatek, každé 4-5 auto bylo Volvo a Holanďani milují černou nebo tmavě modrou, moc jiných barev tam nejezdilo. takže jsme chvíli přemýšleli, zda není někde nějaký volvo sraz :ROFL:
- v bazaru na nás čekalo již Volvo připravené, odemčeno, zimní pneu i disky již přichystány v kufru. Šli jsme tedy za majitelem, ten nás přivítal, nabídl občerstvení, dal klíče do ruky, ať si jdeme vše prohlídnout. Prohlíželi jsme snad hodinu, interiér krásně vyčištěný, kožené sedačky ošetřené, vše čisté, motor taky čistý, karoserie prakticky bez škrábanců (něco málo se tam najde, ale je to velmi malá drobotina). Co nás zarazilo, tak že čelní sklo není vůbec oprýskané - holt asi nemají bordel na silnicích. Udělali jsme tedy obhlídku auta, všechna elektrika fungovala, všechno svítilo, vstřiky taky čisté, turbo nepískalo, olej nikde neprosakoval, výfuk taky nebyl mastný. Na autě jsme však odhalili 3 "závady": 1) mírně zašedlé světla (tradičně u těch faceliftových, ale nic hrozného), 2) odrbaná schránka spolujezdce (tu asi vyměníme z vrakáče za novou), 3) sedadlo řidiče nebylo v elektrice, ale manuální (na fotkách to vyfocené nebylo, ale v popisu byla informace o elektrickém sedadle - no bylo mi pak vysvětleno, že jde o chybu). Cenu už před příjezdem jsem uhádal dolů o 12 000 Kč, další slevu už jsme neuhádal :-(
- pak jsme šli za bazaristou, že chceme auto projet. Vzal značky, nasadil, dal mi opět klíče a odcházel, tak jsem se jej ptal, zda jako nepojede s námi. Udiveně se na mě díval a řekl, že ne, že není důvod. Takže jsme vyrazili na 30 minutovou projížďku. Druhým překvapením bylo, že v autě nebylo dle tradic českých bazarů asi 5 litrů nafty, ale ručička byla za půlkou nádrže - takže krásný bonus v případě koupě :Yahoo!: Při jízdě všechno v pořádku - nic nebouchalo, auto nikam netáhlo, zvuk motoru ok, AWD plně funkční. Čeho jsme si však všimli, že AWD v táhlé zatáčce mírně škube s volantem, jak se snaží vyrovnávat otáčky jednotlivých kol - nicméně kardan stejně půjde na léto ven, tak tento neduh zmizí. Čeho jsme si taky všimli, tak, že 1čka je extrémně krátká, 2ka celkem ok, 3ka je taky kratší než u V70 I. V porovnání se služební Octavií jsme při zpáteční jízdě zjistili, že ač má Volvo 6 stupňový manuál a Octavia jen 5 stupňový, tak při 130 km/h točí Octavia o 100 ot/min méně než Volvo - to je škoda, protože 6ku jsem čekal delší a myslel jsem, že nebudu točit 2700 ot, ale třeba jen 2200 ot - škoda.
- po návratu do bazaru jsme si nechali auto zvednout a zkontrolovali úniky oleje, rez, silentbloky atd. - zase vše ok
- no pak už jsme si s bazaristou plácli, podepsali dokumenty a hurá na ubytování a na výlet do Amsterdamu. Pak druhý den ještě k Rotterdamu na vodní-větrné mlýny a pak do Apledoornu si vyzvednout německý techničák a zpět do ČR.

Z nákupu v NL mám tedy pozitivní dojem, prakticky vše bylo, jak mi bazarista slíbil po emailu (opomenu-li tu "elektrickou" sedačku), jednání, ochota a důvěra až ohromující.

Co se týče cestovních nákladů, tak byl jsem velmi mile překvapený spotřebou Octavie 1,6 TDI. Cesta tam a zpět činila cca 2500 km, v NL, CZ i DE jsme dodržovali předpisy, ale v DE, když to šlo, tak jsme jeli 150-160 km/h a prostáli asi celkově 2 hodiny v zácpách. No a spotřeba Octavie rovných 5 litrů dle tankování!!! S Volvem jela žena cestu nazpět za rovných 7l. Věřím, že po vyndání kardanu spotřeba Volva poklesne o litr a pak budu spokojený.

Průměrná spotřeba od koupě je Obrázek – 60% město, 20% okresky, 20% dálnice

Seznam návodů, co jsem k V70 II sepsal:
- nákup auta v Nizozemí: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=123&t=45117
- demontáž bufíku: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853
- demontáž ventilátoru topení: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=48151

Servisní historie:
229 000 km - 4. 6. 2014
- chip od D5T5 (ok2ucx) - Volvo Tune 149 kw / 470 NM
- čeština do palubního PC
- nové mapy do DVD 2012

230 000 km - 8. 6. 2014
- vyndání kardanu na léto
- vyčištění sání a EGR
- výměna předních silenbloků + sbíhavost
- výměna oleje Mobil 1 5W50 + olejový filtr Mann (samodoma)
- promazání zadního stěrače WDčkem (samodoma)

230 600 km - 3. 7. 2014
- zavaření alu trubky u EGR
- výměna zadního silentbloku motoru
- geometrie
- výměna palivového filtru MANN (samodoma)

230 900 km - 11. 7. 2014
- vyčištění klimatizace + doplnění 400g chladiva
- vyvážení letních disků
- seřízení ruční brzdy

234 600 km - 18. 10. 2014
- EGR off (samodoma)

234 900 km - 24. 10. 2014
- rozleštění odřeného zadního nárazníku
- renovace světlometů

235 700 km - 27. 11. 2014
- nasazení kardanu na zimu
- přezutí na zimu (samodoma)
- výměna oleje + filtru v haldexu, úhlovce, diferenciálu
- seřízení světel

235 900 km - 5. 12. 2014
- výměna servo čerpadla
- výměna horního uložení tlumičů

236 200 km - 22. 12. 2014
- výměna klínového řemene (samodoma)

236 250 km - 29. 12. 2014
- nová baterie Bosch Silver S4 95 Ah, 800A (samodoma)

236 600 km - 10. 1. 2015
- nový vzduchový filtr Meyle (samodoma)
- nový pylový filtr Alco (samodoma)

238 500 km - 22. 2. 2015
- přední stěrače

239 500 km - 13. 3. 2015
- vyndání kardanu na léto
- přezutí na léto (samodoma)

241 800 km - 24. 4. 2015
- zánovní letní pneu Continental ContiSportContact 3 + přezutí + vyvážení
- výměna řízení + servo olej + geometrie
- aplikace velkého balení BG 244 do palivové nádrže (čištění vstřiků, ventilů, katalyzátoru)

242 600 km - 6. 5. 2015
- narovnání 3 letních disků

243 900 km - 6. 6. 2015
- motorvý olej Mobil 1 5W50 + olejový filtr Mann (samodoma)
- převodový olej Castrol Syntrans Transaxle 75W90 (samodoma)

246 891 km - 30. 7. 2015
- výměna sloupku řízení
- kontrola vstřikovačů
- nasazení kardanu
- nová pneu za proraženou

248 800 km - 14. 9. 2015
- oprava po nacouvání pána do LZ dveří:
- vytažení promáčklin + lakování levé části vozu
- oprava PZ nárazníku a blatníku od minulého nepřiznaného šrámu z parkoviště
- rozleštění světel
- voskování karoserie

249 000 km - 28. 9. 2015
- čirá fólie na přední světla

249 900 km - 13. 10. 2015
- test tlumičů

250 750 km - 10. 11. 2015
- výměna příčného stabilizátoru
- doplnění oleje do serva
- seřízení ruční brzdy
- geometrie přední nápravy

251 000 km - 4. 12. 2015
- nové silentbloky levého zadního horního ramene
- geometrie
- kabinovy filtr Bosch (samodoma)

251 900 km - 13. 1. 2016
- trojblik na blinkrech
- topení zbytkovým teplem z motoru
- časovatelné odvětrávání interiéru
- automatický zámek dveří po rozjezdu
- topení sedadel na 43 C a 34 C

256 919 km -5. 7. 2016
- výměna oleje Mobil 1 5w50, olejového filtru a vzduchového filtru (samodoma)
- wynn's čistič olejového systému + wynn's pro regeneraci hydraulických zvedátek přidán do nového oleje (samodoma)
- výměna brzdové kapaliny (samodoma)

260 500 km -23. 8. 2016
- silentblok na táhlech řazení
- deaktivace sirény alarmu

261 000 km -10. 9. 2016
- výměna RDS modulu rádia (samodoma)

263 000 km -12. 11. 2016
- tryska bufíku + chladící kapalina (samodoma)

263 850 km -1. 12. 2016
- výměna zadních silentbloků předních ramen
- výměna předních silentbloků zadních ramen
- geometrie

264 900 km -9. 1. 2017
- výměna palivového filtru

267 780 km -12. 3. 2017
- nové letní pneu Fulda Sport Control 2, 225/45 R17 FP
- vyvážení + přezutí

268 100 km -12. 3. 2017
- horní uložení zadních tlumičů (origo Volvo)
- levý čep řízení Lemförder
- sbíhavost

268 700 km -8. 4. 2017
- 2x zadní parkovací senzor

270 800 km -19. 6. 2017
- 4x origo silentblok na pomocném rámu motoru
- 3x origo silentblok na zadním diferenciálu
- 2x origo silentblok na výruku

272 650 km -25. 7. 2017
- výměna oleje Mobil 1 5W50 (samodoma)
- výměna olejového filtru MANN (samodoma)
- výměna vzduchového filtru Meyle (samodoma)
- výměna pylového filtru Alco (samodoma)

273 000 km -15. 8. 2017
- výměna táhla a dorazu LP dvěří (samodoma)

275 300 km - 5. 10. 2017
- výměna předních pružin Lesjöfors, geometrie, seřízení světel

280 890 km - 2. 2. 2018
- prodáno

No a teď pár fotek:
Image00027.jpg
Image00026.jpg
Image00006.jpg
Image00004.jpg
Image00003.jpg
Image00003.jpg (103.09 KiB) Zobrazeno 4782 x
Image00001.jpg
Image00012.jpg
Image00012.jpg (115.42 KiB) Zobrazeno 4782 x
Image00015.jpg
Image00015.jpg (86.19 KiB) Zobrazeno 4782 x
Image00024.jpg
Image00024.jpg (102.29 KiB) Zobrazeno 4782 x
Image00016.jpg
Image00017.jpg
Image00032.jpg
V Nizozemí asi nežijí kuny, protože neprožranou izolaci v motoru jsem ještě neviděl:
Image00034.jpg
Na autě mě však čekali i 2 další významné radosti:
1) subwoofer v kufru
Image00028.jpg
2) nezávislé topení :Yahoo!:
Image00035.jpg
Image00035.jpg (49.15 KiB) Zobrazeno 4782 x
Takže teď už jen úspěšně zaregistrovat zítra u nás na úřadech, vymontovat kardan a doladit pár detailů. Tak snad bude dobře, spolehlivě sloužit bez velkých výdajů :-)
Naposledy upravil(a) Haben dne 16 srp 2017 07:40, celkem upraveno 41 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#115 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od hajnej »

hmmm. moc pěkně sis vybral a dokonce lepší audio
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 438
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#116 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od quaero »

Pěkný to máš, gratuluju!

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#117 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od koch »

nice

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#118 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

děkuji Vám, jinak ještě k převozkám. V NL se sundají místní Holandské a převozní značka jsou vlastně jen nalepená čísla, které odpovídají původní značce - moc důvěryhodně to nevypadá - prostě nalepená značka :lol: jsem čekal, kdy mne zastaví, naštěstí však vše v klidu :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#119 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od wolf »

krásný auto, gratuluju, jen s tím vyndáním kardanu jsem to nepochopil...proč ho chceš vyndat? kvůli 1l/100?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#120 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od Haben »

Proč chci vyndat na léto kardan, tak mám 3 důvody:
1) spotřeba o cca ten litr by mohla klesnout
2) AWD se nebude "opotřebovávat"
3) AWD nebude v táhlé zatáčce mírně škubat s volantem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

3m3
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#121 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD

Příspěvek od 3m3 »

Tak ted si este zmenit podpis a bude vse ok :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#122 Haben - V70 I 2,5D

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:Proč chci vyndat na léto kardan, tak mám 3 důvody:
1) spotřeba o cca ten litr by mohla klesnout
2) AWD se nebude "opotřebovávat"
3) AWD nebude v táhlé zatáčce mírně škubat s volantem
a na podzim ho tam prdneš zpátky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#123 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD

Příspěvek od Kuko28 »

Krasavec, gratuluji

za mě to má jediné mínus - automat. Já vím, že vám nesedl, ale já jsem holt už líný kvedlat.

Výborná kombinace - krásná barva, světlý introš, sedačky sport, krásná kola, zadní křidílko. Tak ať slouží k plné spokojenosti :good:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#124 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD

Příspěvek od hajnej »

pochopil jsem správně, že kardan se točí pořád a zadní kola se spínají až v zadu v haldexu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#125 Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD

Příspěvek od Haben »

ano, na zimu jej tam zase nechám namontovat. Jak přesně funguje AWD nevím, nějaký znalejší snad poradí. Ale co vím, tak vymontováním kardanu odpojíš AWD, které se jinak spíná samozřejmě při prokluzu kol, snad i při jízdě na rozbité cestě může docházet ke spínání a taky v zatáčkách jakmile začne být rozdíl mezi počtem otáček přední a zadní nápravy...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“