Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
jva1
Offline
Příspěvky: 67
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

Karel - VolvoClub píše:yes...nevim ale, jestli jsou nekde info na webu.

ad vacka...jestli mas CZ papiry, tak nemusis cekat do kvetna, ale kdyz si dotahnes stejnej typ auta, tak se to da udelat legalne jako prestavba :wink:

K.
A jak se to dela s tou prestavbou? Legalne.
Dik.


_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Motor dnes je jako vyměnitelný náhradní díl a číslo se už neeviduje, tak jednoduše "vyměníš" karoserii.

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 150
Registrován: 18 roků
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

Kenya píše:Motor dnes je jako vyměnitelný náhradní díl a číslo se už neeviduje, tak jednoduše "vyměníš" karoserii.
BACHA BACHA

Musite mit ofiko povoleni od Volva a musi sedet asi prvnich sedum znaku VIN.... :cry: bacha na to a to povoleni stoji tusim dvojku nebo trojku..

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 150
Registrován: 18 roků
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

Karel - VolvoClub píše:ten smich byla takova interni vec mezi Jardou a mou malickosti

jinak to stoji 2000,-Kc u Volva + STK + poplatky na DI za prepis

legalni postup prestavby:

1) mit dve typove shodny auta (treba prestavbu z dieselu na benzin Ti nepovolej) z podobneho roku vyroby

2) nechas udelat vymaz motoru z technicaku

3) na DI si zazadas o prestavbu karoserie (vuz by mel mit TP - i odhlaseny - nebo alespon nejaky duveryhodny doklad o puvodu a nabyti vozu)

4) z DI te poslou na STK, kde zkontrolujou jestli cisla sedej

5) mas mesic na to, abys to prestavel (na tu dobu ti zabavej TP)

6) az to budes mit komplet hotovy, tak zajedes opet na STK, oni to zkontrolujou, vystavej doklad o tom, ze to je v poho

7) na DI ti vratej TP s novymi udaji

tot ve zkratce vse (pokud by k tomu mel nekdo pripominky at se ozve...tohle je postup platny pred asi 2 roky, ale pry se zatim nic nezmenilo)

K.
:wink: Pamatujes si to skvele :wink: Tak to chodi na policajtech a na STK

Do Volva musite poslat email se stavajici karoserii a novou karoserii a za par dni vam prijde bud zamitnuti a nebo vam prijde povoleni k prestavbe na dobirku.
Je to na dotaz na Volvo jak dalece ten VIN musi sedet a shodovat se, ale minimalne snad az po motor to musi bejt stejny a jak jsem to ja pochopil musi byt snad rozdilne jen koncove seriove cislo karoserie.

Doporucuju nez neco koupite zjistit si cislo karserie a porovnat to a pak doufat ze si na tom volvo neco nenajde...

Kazdopadne minimalne Palivo musi byt zachovano a i obsah motoru (nebo objem?) A i na ti prevodovku se to chce zeptat..

Tolik co vim a jinak asi dotazy na Volvo.

Hodne stesti.

2Karel :twisted: :D 8)

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 150
Registrován: 18 roků
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

Karel - VolvoClub píše:ten motor uz by dneska nemel byt predmetem problemu...ja kdyz jsem tam byl, tak mi (uz nevim kdo) rekl, ze se pouze musi dodrzovat druh paliva...obsah uz je pry nezajima...tak nevim :wink:
No Karle nevim.

Myslim ze oni podle karoserie poznaj jakej by tam mel bejt motor ... ale to nevim jiste...

clive
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 150
Registrován: 18 roků
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice

Příspěvek od clive »

Karel - VolvoClub píše:ale to jo...podle VIN poznas, jakej motor tam puvodne byl, ale ve Volvu (tenkrat jeste v Michli) mi rekli, ze je nezajima, co tam je ted...hlavne kdyz palivo zustava stejny...
Myslim ze je to ted zajima.

Fakt kdo chce neco takovyho udelat MUSI si to zjistit u Volva.
Oni to ted asi pred rokem HODNE zprisnili.. a moc se jim ty prestavby nelibej.. tak jeste jednou BACHA.

Neni to tak lehky a nechci aby pak nekomu rekli ze to nemuze vymenit a on pak psal nam ze jsme mu napsali ze to jde bez problemu.

:?

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Karel - VolvoClub píše:ale to jo...podle VIN poznas, jakej motor tam puvodne byl, ale ve Volvu (tenkrat jeste v Michli) mi rekli, ze je nezajima, co tam je ted...hlavne kdyz palivo zustava stejny...
To myslíš jako když Máš 2.0 a koupíš si 3.0 tak že je to nezajímá? Volvo nebo STK apod.? Chápu to tak že máš 2.0 a koupíš 3.0 oboje benzínový a ve Volvu na to kejvnou tak OÚ tak zapíše do 2.0 papírů 3.0? Protože jestli to nemyslíš takhle tak kde by potom bylo povinný ručení? Už jenom proto je to musí zajímat jinak půjdu a kopim si 6ti litr a dám ho na 2.0 papíry :D :) :D Nebo ještě lépe na 0.8... :wink: :twisted: :D

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Hele lidi tak by mě zajímalo, máte někdo ofic podmínky pro dovoz auta po vstupu do EU? Kdybych třeba dotáhl nějaký auto z r.v. 1991 s papírama z De a chtěl ho tady přihlásit? Jde to? Stačí ty papíry tam odhlášený nebo jak to je? Anebo to už vůbec nejde...jenom pro auta max. do 5ti let stáří nebo splňující Euro2? Předem díkys za odpovědi pokud něco víte... :)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Pokud se ti bude chtít platit pojistku venku, tak tam sehnat někoho, na koho se to tam přihlásí. Tady platí euro2 a zatim 8 let stáří. Zatim jediný co se ke mě doneslo za změnu, tak u aut na přestavbu odpadá clo, ale má se platit "ekologická daň" za dovoz odpadu ve výši 20000 Kč - nevim jestli to opravdu schválili.
Viz článek:
VLÁDNÍ NOVELA ZÁKONA O ODPADECH ŽÁDÁ: Dovoz ojetých automobilů by se od začátku příštího roku mohl výrazně prodražit. Špidlova vláda totiž v uplynulých dnech kývla na návrh ministra životního prostředí Libora Ambrozka (KDU-ČSL), který chce zabránit tomu, aby se z Česka stalo vrakoviště. Proto prosazuje až dvacetitisícový poplatek za dovoz některých ojetin. Na zpřísnění podmínek tak nejvíce doplatí lidé, kteří nemají na nákup nového vozidla doma, a proto volí cestu dovozu levnějšího použitého auta ze zahraničí. Zkrátka přijdou také dovozci ojetých aut, jejichž nátlaku politici již loni v dubnu ustoupili, když po jejich masových protestech posunuli hranici pro dovoz starých aut z pěti na osm let. Pokud návrh zákona o odpadech projde v navržené podobě parlamentem, budou muset občané i firmy zaplatit vedle ceny ojetého auta také příspěvek do Státního fondu životního prostředí (SFŽP). Ten přitom může dosáhnout od dvou až do 20 tisíc korun. Dvou a půltisícovou částku by měl napříště zaplatit i každý občan, který si v zahraničí koupí zcela nové auto. Bez zaplacení předepsaných částek dovezený automobil nebude smět na české silnice. "Cílem návrhu je regulovat možnost dovozů použitých vozidel na území ČR, která jsou vesměs značně poškozená a často naplňují definici pojmu odpad," zdůvodňuje zpřísnění Ambrozek. Podle něj si ojetiny ze zahraničí vozí většinou lidé, kteří je zde opravují, ale často jsou tato auto rozebírána na náhradní díly. Určitá část dílů však zůstává odpadem. Proto také poplatek bude předepisován podle zákona o odpadech. Státní fond životního prostředí z něho bude hradit likvidaci autovraků, které jejich majitelé zanechali na veřejných prostranstvích. (Pokračování na str. 17) (Pokračování ze str. 1) Ambrozek patřil již před čtyřmi lety ke skupině lidoveckých poslanců, kteří chtěli zvýšit správní poplatky, avšak Sněmovna a tehdy i Zemanova vláda takový krok zamítla. Někteří politici přitom obvinili navrhovatele z toho, že podlehli silné lobby výrobců aut. I nyní někteří opoziční poslanci dávají najevo, že nové zpřísnění podmínek se jim vůbec nezamlouvá. "Považuji to za jeden z vládních nesmyslů", řekl Právu Miroslav Beneš (ODS). Podle něj vláda chce nahradit clo, které by mělo po vstupu do EU odpadnout, novým poplatkem. Naopak pro se vyjádřil místopředseda výboru pro životní prostředí František Pelc (US-DEU). K individuálním dovozům by ale byl shovívavější. Pelc za návrhem vidí snahu o ochranu domácích výrobců. Také místopředseda rozpočtového výboru Michal Kraus (ČSSD) soudí, že zpoplatnění dovozů nových aut ze zahraničí soukromými osobami nesouvisí s ochranou životního prostředí, ale s ochranou domácího výrobce. Placení za dovoz ojetin ale považuje za dobré, neboť se tím skutečně může omezit dovoz aut, která za pár let mohou ohrožovat životní prostředí. Kolik by se mělo platit za dovoz ojetin* * za auto splňující normu EURO 1 (auta starší 8 let, které již nelze přihlásit k provozu, ale jsou jen na náhradní díly) 20 000 korun * za auto splňující normu EURO 2 (zhruba auta stáří 8 až cca 2 roky) 4000 korun * za auto splňující normu EURO 3 (zhruba auta, od jejichž první registrace v cizině uplynuly max. dva roky) 2000 korun *sazby poplatků jsou určeny podle úrovně emisí ve výfukových plynech a určité úrovně technické výbavy, které jsou složitě vyjádřené neustále zpřísňovanými normami EURO Naďa Adamičková, Marie Königová

Zpět na „700 / 900“