Autobaterie V70II 2,4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 Autobaterie V70II 2,4i
Tak čas autobaterie (Banner 62Ah) koupené předchozím majitelem se naplnil
Potřebuji novou...
Máte někdo zkušenosti a rady, jak velký rozdíl je mezi:
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-blue-dynamic-60ah-560408054.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
a
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-silver-dynamic-577400078.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
?
Jestli menší levnější je dostačující i pro naše velké motory a spoustu elektroniky...jezdím převážně dost couračky...nebo má opravdu nějaký smysl koupit větší dražší
Díky!
Potřebuji novou...
Máte někdo zkušenosti a rady, jak velký rozdíl je mezi:
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-blue-dynamic-60ah-560408054.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
a
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-silver-dynamic-577400078.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
?
Jestli menší levnější je dostačující i pro naše velké motory a spoustu elektroniky...jezdím převážně dost couračky...nebo má opravdu nějaký smysl koupit větší dražší
Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Autobaterie V70II 2,4i
Už se to tu dostkrát řešilo. Ale z diskuse vyplynulo, že čim větší tam narveš, tim líp. Ideálně si změřit kaslík a podle něj pak koupit to největší co se ti tam vejde.
Proč kupovat větší a tim pádem dražší než je nutný? Protože se ti odvděčí delší životností a lepším startováním v zimě. Čím je baterka silnější, tim míň jí zatěžuješ nejen při startování, čim míň jí zatěžuješ, tim je jí líp.
Podle různejch názorů jsou už varty předražený a těží ze svého jména, značky.
Když už, tak minimálně silver, podle mě ta blue bude na hraně toho co požaduje manuál pro tvý vozeň.
Proč kupovat větší a tim pádem dražší než je nutný? Protože se ti odvděčí delší životností a lepším startováním v zimě. Čím je baterka silnější, tim míň jí zatěžuješ nejen při startování, čim míň jí zatěžuješ, tim je jí líp.
Podle různejch názorů jsou už varty předražený a těží ze svého jména, značky.
Když už, tak minimálně silver, podle mě ta blue bude na hraně toho co požaduje manuál pro tvý vozeň.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#3 Autobaterie V70II 2,4i
Díky kloním se k tomu samému, jen jsem chtěl víc hlasů nebo případně vyvrátit
Nepočítám, že tohle auto budu mít déle jak dva roky...plus minus...možná jen rok...u mě člověk nikdy neví Z toho důvodu jsem přemýšlel o té malé, že mě by asi vydržela... Ale rozdíl je v ceně čtvrtky nádrže, to asi nemá cenu řešit
Nepočítám, že tohle auto budu mít déle jak dva roky...plus minus...možná jen rok...u mě člověk nikdy neví Z toho důvodu jsem přemýšlel o té malé, že mě by asi vydržela... Ale rozdíl je v ceně čtvrtky nádrže, to asi nemá cenu řešit
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#4 Autobaterie V70II 2,4i
Mam jiz treti zimu Exide a spokojenost, bo o ni vlastne nevim a jeji zelene oko na me porad zelene sviti.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Autobaterie V70II 2,4i
Sice mimo mísu, ale katalogově má bejt v mojí D24 asi 55Ah startovací proud 600A nebo tak něco. Mam tam starší Exide 77/850 (tak nějak) a něma problema, starty maji točky jak volnoběh, jak
ttoommaasseekk píše:jeji zelene oko na me porad zelene sviti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#6 Autobaterie V70II 2,4i
Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 Autobaterie V70II 2,4i
dík jsi hodnejsavle píše:Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování
Originální byla jen 60Ah??? Máme stejný motor...to by teoreticky mohlo stačit Máš xenony? Vyhřívání sedaček? Jestli to má větší nároky na baterku...abych nepotřeboval raději větší. 60 se mi zdá málo.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7516
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#8 Autobaterie V70II 2,4i
Volvem jsou pro V70 / XC70 (00 - 08) předepsány tyto baterie:
520CCAH5 s rozměry 242x175x190 č.30745774 za 1978,-vč. DPH
600CAAH6 s rozměry 278x175x190 č.30745775 za 2614,-vč. DPH
800CAAH7 s rozměry 353x175x190 č.30745777 za 3252,-vč. DPH
První trojčíslí udává startovací proud a cena je v rámci zimní akce platná do konce ledna. První a druhý akumulátor jsou určeny pro benzínové motory (socky a vybavené) Ten poslední je určen pro benzín s nezávislým topením a pro diesel.
Do mého Volva koupil předchozí majitel před zimou 2009 toto:
http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah--12v--e11
Velikostně to odpovídá prostřední variantě, ale startovací proud má o 80A vyšší. Zatím si na ní nemůžu stěžovat, a to mám nezávislé topení, které momentálně využívám téměř každý den a přes týden se převážně pohybuji v trojúhelníku domov - práce - školka, kde jsou vzdálenosti mezi jednotlivými místy pouze 11km. Jednou, dvakrát týdně něco trochu delšího a o víkendech také žádné extra dálky nedáváme. Ročně to vychází tak na 15 - 18 tisíc km. Žádné dobíjení zatím nebylo třeba.
Při výběru bych doporučil dodržet jednu z velikostí origo baterií a dávat pozor na umístění kontaktů (plus pól vpravo) a jejich správný typ (plus průměr 19,5, mínus průměr 17,9)
Přeji šťastnou ruku při výběru a napiš, pro co ses nakonec rozhodl.
520CCAH5 s rozměry 242x175x190 č.30745774 za 1978,-vč. DPH
600CAAH6 s rozměry 278x175x190 č.30745775 za 2614,-vč. DPH
800CAAH7 s rozměry 353x175x190 č.30745777 za 3252,-vč. DPH
První trojčíslí udává startovací proud a cena je v rámci zimní akce platná do konce ledna. První a druhý akumulátor jsou určeny pro benzínové motory (socky a vybavené) Ten poslední je určen pro benzín s nezávislým topením a pro diesel.
Do mého Volva koupil předchozí majitel před zimou 2009 toto:
http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah--12v--e11
Velikostně to odpovídá prostřední variantě, ale startovací proud má o 80A vyšší. Zatím si na ní nemůžu stěžovat, a to mám nezávislé topení, které momentálně využívám téměř každý den a přes týden se převážně pohybuji v trojúhelníku domov - práce - školka, kde jsou vzdálenosti mezi jednotlivými místy pouze 11km. Jednou, dvakrát týdně něco trochu delšího a o víkendech také žádné extra dálky nedáváme. Ročně to vychází tak na 15 - 18 tisíc km. Žádné dobíjení zatím nebylo třeba.
Při výběru bych doporučil dodržet jednu z velikostí origo baterií a dávat pozor na umístění kontaktů (plus pól vpravo) a jejich správný typ (plus průměr 19,5, mínus průměr 17,9)
Přeji šťastnou ruku při výběru a napiš, pro co ses nakonec rozhodl.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 Autobaterie V70II 2,4i
Paráda! Díky!Petr Marek píše:Volvem jsou pro V70 / XC70 (00 - 08) předepsány tyto baterie:
520CCAH5 s rozměry 242x175x190 č.30745774 za 1978,-vč. DPH
600CAAH6 s rozměry 278x175x190 č.30745775 za 2614,-vč. DPH
800CAAH7 s rozměry 353x175x190 č.30745777 za 3252,-vč. DPH
První trojčíslí udává startovací proud a cena je v rámci zimní akce platná do konce ledna. První a druhý akumulátor jsou určeny pro benzínové motory (socky a vybavené) Ten poslední je určen pro benzín s nezávislým topením a pro diesel.
Do mého Volva koupil předchozí majitel před zimou 2009 toto:
http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah--12v--e11
Velikostně to odpovídá prostřední variantě, ale startovací proud má o 80A vyšší. Zatím si na ní nemůžu stěžovat, a to mám nezávislé topení, které momentálně využívám téměř každý den a přes týden se převážně pohybuji v trojúhelníku domov - práce - školka, kde jsou vzdálenosti mezi jednotlivými místy pouze 11km. Jednou, dvakrát týdně něco trochu delšího a o víkendech také žádné extra dálky nedáváme. Ročně to vychází tak na 15 - 18 tisíc km. Žádné dobíjení zatím nebylo třeba.
Při výběru bych doporučil dodržet jednu z velikostí origo baterií a dávat pozor na umístění kontaktů (plus pól vpravo) a jejich správný typ (plus průměr 19,5, mínus průměr 17,9)
Přeji šťastnou ruku při výběru a napiš, pro co ses nakonec rozhodl.
Jízdy máme dost podobné, ikdyž přes den jsou větší couračky a poskakování ve městě z místa na místo
Mě od té Blue všichni odrazovali že mi vydrží maximálně rok... Tak nevim nevim
Spíš zapátrám co se mi kde podaří sehnat za nákupku a podle toho uvidím.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 123
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.4
- Kontaktovat uživatele:
#10 Autobaterie V70II 2,4i
Nemam ani xenony, ani vyhrivani sedacek, ani el. sedackySchumi_01 píše:dík jsi hodnejsavle píše:Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování
Originální byla jen 60Ah??? Máme stejný motor...to by teoreticky mohlo stačit Máš xenony? Vyhřívání sedaček? Jestli to má větší nároky na baterku...abych nepotřeboval raději větší. 60 se mi zdá málo.
#11 Autobaterie V70II 2,4i
schumi, já myslim že tobě bude stačit baterku dobít. proč prodávat auto s novou baterií beztak už ely nebo ty šilháte po jiné káře...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#12 Autobaterie V70II 2,4i
Mám stejny motor co ty, mám tam Vartu 60Ah, kupoval jí už predchozí majitel a chodí naprosto perfekně je už 3 roky stará..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#13 Autobaterie V70II 2,4i
Na to pozor:-) špatná baterie muže bezproblemu odpravit alternátor...Harry píše:schumi, já myslim že tobě bude stačit baterku dobít. proč prodávat auto s novou baterií beztak už ely nebo ty šilháte po jiné káře...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#14 Autobaterie V70II 2,4i
Jo Schumi jesli to prodáváš, koupim kola
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#15 Autobaterie V70II 2,4i
Do háje lidi dejte pokoj
Já potřebuju novou baterku a ne kupce
Tohle auto mi nějak moc přirostlo k srdci...pořád se mi nechce
Dobít ji právě nestačí...dobitá už byla do plna a vydržela měsíc. Ted jsem ji musel dobít znovu a ani to neukázalo plně nabitá a to byla napojená asi 15 hodin což je o dost déle než při prvním nabíjení. Podle mě je KO. To auto má málo km, i my jezdíme spíš poskakování...ta bude oddělaná
Já potřebuju novou baterku a ne kupce
Tohle auto mi nějak moc přirostlo k srdci...pořád se mi nechce
Dobít ji právě nestačí...dobitá už byla do plna a vydržela měsíc. Ted jsem ji musel dobít znovu a ani to neukázalo plně nabitá a to byla napojená asi 15 hodin což je o dost déle než při prvním nabíjení. Podle mě je KO. To auto má málo km, i my jezdíme spíš poskakování...ta bude oddělaná
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#16 Autobaterie V70II 2,4i
Pomalu odchází dej co nejdřív novou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#17 Autobaterie V70II 2,4i
ja neviem co s tymi baterkami robite. moja ma 7 rokov a je stale v pohode a to mam aj bufik. na s70tke som mal 10 rocnu a stale bola dobra.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#18 Autobaterie V70II 2,4i
jak už to tu bylo psáno, změř si otvor, aby ti tam vešla a pak hledej podobnou předepsanou k vozu a spíše dát s větším startovacím proudem. Dávat větší kapacita je k ničemu, snad nejsi "emerickéj raper", abys po zastavení motoru dělal disko nebo si topil pod zadkem, tj. nepotřebuješ zbytečně vytahovat energii z baterky, máš ji na startování. Dáš-li malý startovací proud zkracuješ životnost.
Naposledy upravil(a) naspo dne 17 led 2013 18:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 Autobaterie V70II 2,4i
asi to taky budu řešit před další zimou. můj ambiciozní plán je zprovoznit bufik a nahrát časovač. potom to bude chtít baterku, protože asi mám původní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#20 Originální aku č. 8645083 - datum výroby?
Zdar,
nechci vyrábět nové téma, zeptám se zde. V 'novém' autě (benzín - XC70 r.v. 2002) je originální akumulátor Volvo č. 8645083 (800A, Made in Germany). Vypadá nově, ale ze štítků jsem nějak neodhadl, jestli je aku z roku 2002 nebo 2011, případně z úplně jiného roku?
Pár fotek je zde: https://www.icloud.com/photostream/#A25Uzl7V0HWEI - na mínusové svorce je 02 11, což může být rok 11 stejně jako 02, ev. cokoli jiného. V plastu je vyraženo číslo 0261.
Je tu někdo, kdo má originál aku (+ zná rok výroby) a mohl by se příležitostně kouknout? Jen se mentálně připravuji, zda-li bude třeba aku někdo nová (pokud by měla za sebou 11 let života) nebo je spíše nová a mám být v klidu. Osobně tipuji tu optimističtější variantu (aku drží celkem dobře, vody všude dost), ale kdo ví?
Díky, Pavel
nechci vyrábět nové téma, zeptám se zde. V 'novém' autě (benzín - XC70 r.v. 2002) je originální akumulátor Volvo č. 8645083 (800A, Made in Germany). Vypadá nově, ale ze štítků jsem nějak neodhadl, jestli je aku z roku 2002 nebo 2011, případně z úplně jiného roku?
Pár fotek je zde: https://www.icloud.com/photostream/#A25Uzl7V0HWEI - na mínusové svorce je 02 11, což může být rok 11 stejně jako 02, ev. cokoli jiného. V plastu je vyraženo číslo 0261.
Je tu někdo, kdo má originál aku (+ zná rok výroby) a mohl by se příležitostně kouknout? Jen se mentálně připravuji, zda-li bude třeba aku někdo nová (pokud by měla za sebou 11 let života) nebo je spíše nová a mám být v klidu. Osobně tipuji tu optimističtější variantu (aku drží celkem dobře, vody všude dost), ale kdo ví?
Díky, Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#21 Autobaterie V70II 2,4i
Tak děkuji za nasměrování - soudě dle vlákna: http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=38&t=1222&p=16327&hilit=t%C3%BDden+52#p16327 tahle moje baterka vypadá skutečně na 11. týden roku 2002 To je úctyhodný výkon!
Na svorce je to takto:
11 (týden)
02 (rok)
P.
Na svorce je to takto:
11 (týden)
02 (rok)
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#22 Autobaterie V70II 2,4i
Mě to nepřekvapuje, já měnil baterku teprve minulou zimu, kdy mě poprvé nechala ve štychu. V autě byla od výroby (2000).
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Autobaterie V70II 2,4i
já mám taky asi původní. před každou zimou zkontroluju hladinu a dobiju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek