Autobaterie V70II 2,4i

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 621
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#1 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak čas autobaterie (Banner 62Ah) koupené předchozím majitelem se naplnil :)
Potřebuji novou...

Máte někdo zkušenosti a rady, jak velký rozdíl je mezi:
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-blue-dynamic-60ah-560408054.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
a
http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-osobni-vozidla/autobaterie-varta-silver-dynamic-577400078.html?utm_source=autobaterievarta&utm_medium=vartaKonfigurator
?

Jestli menší levnější je dostačující i pro naše velké motory a spoustu elektroniky...jezdím převážně dost couračky...nebo má opravdu nějaký smysl koupit větší dražší :)

Díky!
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Urvanej »

Už se to tu dostkrát řešilo. Ale z diskuse vyplynulo, že čim větší tam narveš, tim líp. Ideálně si změřit kaslík a podle něj pak koupit to největší co se ti tam vejde.
Proč kupovat větší a tim pádem dražší než je nutný? Protože se ti odvděčí delší životností a lepším startováním v zimě. Čím je baterka silnější, tim míň jí zatěžuješ nejen při startování, čim míň jí zatěžuješ, tim je jí líp.
Podle různejch názorů jsou už varty předražený a těží ze svého jména, značky.
Když už, tak minimálně silver, podle mě ta blue bude na hraně toho co požaduje manuál pro tvý vozeň.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 621
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#3 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Schumi_01 »

Díky kloním se k tomu samému, jen jsem chtěl víc hlasů nebo případně vyvrátit :)
Nepočítám, že tohle auto budu mít déle jak dva roky...plus minus...možná jen rok...u mě člověk nikdy neví :D Z toho důvodu jsem přemýšlel o té malé, že mě by asi vydržela... Ale rozdíl je v ceně čtvrtky nádrže, to asi nemá cenu řešit :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#4 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Mam jiz treti zimu Exide a spokojenost, bo o ni vlastne nevim a jeji zelene oko na me porad zelene sviti.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Urvanej »

Sice mimo mísu, ale katalogově má bejt v mojí D24 asi 55Ah startovací proud 600A nebo tak něco. Mam tam starší Exide 77/850 (tak nějak) a něma problema, starty maji točky jak volnoběh, jak
ttoommaasseekk píše:jeji zelene oko na me porad zelene sviti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#6 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od savle »

Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru :D Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování :)
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 621
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#7 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Schumi_01 »

savle píše:Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru :D Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování :)
:lol: dík jsi hodnej :lol:
Originální byla jen 60Ah??? Máme stejný motor...to by teoreticky mohlo stačit :D Máš xenony? Vyhřívání sedaček? Jestli to má větší nároky na baterku...abych nepotřeboval raději větší. 60 se mi zdá málo.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7516
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#8 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Petr Marek »

Volvem jsou pro V70 / XC70 (00 - 08) předepsány tyto baterie:

520CCAH5 s rozměry 242x175x190 č.30745774 za 1978,-vč. DPH

600CAAH6 s rozměry 278x175x190 č.30745775 za 2614,-vč. DPH

800CAAH7 s rozměry 353x175x190 č.30745777 za 3252,-vč. DPH

První trojčíslí udává startovací proud a cena je v rámci zimní akce platná do konce ledna. První a druhý akumulátor jsou určeny pro benzínové motory (socky a vybavené) Ten poslední je určen pro benzín s nezávislým topením a pro diesel.

Do mého Volva koupil předchozí majitel před zimou 2009 toto:

http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah--12v--e11

Velikostně to odpovídá prostřední variantě, ale startovací proud má o 80A vyšší. Zatím si na ní nemůžu stěžovat, a to mám nezávislé topení, které momentálně využívám téměř každý den a přes týden se převážně pohybuji v trojúhelníku domov - práce - školka, kde jsou vzdálenosti mezi jednotlivými místy pouze 11km. Jednou, dvakrát týdně něco trochu delšího a o víkendech také žádné extra dálky nedáváme. Ročně to vychází tak na 15 - 18 tisíc km. Žádné dobíjení zatím nebylo třeba.

Při výběru bych doporučil dodržet jednu z velikostí origo baterií a dávat pozor na umístění kontaktů (plus pól vpravo) a jejich správný typ (plus průměr 19,5, mínus průměr 17,9)

Přeji šťastnou ruku při výběru a napiš, pro co ses nakonec rozhodl.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 621
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#9 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Schumi_01 »

Petr Marek píše:Volvem jsou pro V70 / XC70 (00 - 08) předepsány tyto baterie:

520CCAH5 s rozměry 242x175x190 č.30745774 za 1978,-vč. DPH

600CAAH6 s rozměry 278x175x190 č.30745775 za 2614,-vč. DPH

800CAAH7 s rozměry 353x175x190 č.30745777 za 3252,-vč. DPH

První trojčíslí udává startovací proud a cena je v rámci zimní akce platná do konce ledna. První a druhý akumulátor jsou určeny pro benzínové motory (socky a vybavené) Ten poslední je určen pro benzín s nezávislým topením a pro diesel.

Do mého Volva koupil předchozí majitel před zimou 2009 toto:

http://www.battery-import.cz/varta-blue-dynamic/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah--12v--e11

Velikostně to odpovídá prostřední variantě, ale startovací proud má o 80A vyšší. Zatím si na ní nemůžu stěžovat, a to mám nezávislé topení, které momentálně využívám téměř každý den a přes týden se převážně pohybuji v trojúhelníku domov - práce - školka, kde jsou vzdálenosti mezi jednotlivými místy pouze 11km. Jednou, dvakrát týdně něco trochu delšího a o víkendech také žádné extra dálky nedáváme. Ročně to vychází tak na 15 - 18 tisíc km. Žádné dobíjení zatím nebylo třeba.

Při výběru bych doporučil dodržet jednu z velikostí origo baterií a dávat pozor na umístění kontaktů (plus pól vpravo) a jejich správný typ (plus průměr 19,5, mínus průměr 17,9)

Přeji šťastnou ruku při výběru a napiš, pro co ses nakonec rozhodl.
Paráda! Díky!
Jízdy máme dost podobné, ikdyž přes den jsou větší couračky a poskakování ve městě z místa na místo :)

Mě od té Blue všichni odrazovali že mi vydrží maximálně rok... Tak nevim nevim :)
Spíš zapátrám co se mi kde podaří sehnat za nákupku a podle toho uvidím.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

savle
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 123
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2.4
Kontaktovat uživatele:

#10 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od savle »

Schumi_01 píše:
savle píše:Měnil jsem baterku loni. Původní originál byla 60Ah. Nejdřív jsem chtěl dát taky nějakou větší, ale nakonec jsem koupil Vartu Silver 63Ah a zatím v pohodě. Naco vozit větší zátěž v kufru :D Netvrdim, že je větší zbytečná, jen chci ztížit rozhodování :)
:lol: dík jsi hodnej :lol:
Originální byla jen 60Ah??? Máme stejný motor...to by teoreticky mohlo stačit :D Máš xenony? Vyhřívání sedaček? Jestli to má větší nároky na baterku...abych nepotřeboval raději větší. 60 se mi zdá málo.
Nemam ani xenony, ani vyhrivani sedacek, ani el. sedacky :)
_________________
S60 2.4 103kW, chip BSR, r.2002 Galerie Obrázek
Mercedes SL320 (r129), r.1998

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#11 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Harry »

schumi, já myslim že tobě bude stačit baterku dobít. proč prodávat auto s novou baterií :) beztak už ely nebo ty šilháte po jiné káře... 8)
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#12 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Dony »

Mám stejny motor co ty, mám tam Vartu 60Ah, kupoval jí už predchozí majitel a chodí naprosto perfekně je už 3 roky stará..
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#13 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Dony »

Harry píše:schumi, já myslim že tobě bude stačit baterku dobít. proč prodávat auto s novou baterií :) beztak už ely nebo ty šilháte po jiné káře... 8)
Na to pozor:-) špatná baterie muže bezproblemu odpravit alternátor... :)
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#14 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Dony »

Jo Schumi jesli to prodáváš, koupim kola :D :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 621
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#15 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Schumi_01 »

Do háje lidi dejte pokoj :lol:
Já potřebuju novou baterku a ne kupce :D
Tohle auto mi nějak moc přirostlo k srdci...pořád se mi nechce :)

Dobít ji právě nestačí...dobitá už byla do plna a vydržela měsíc. Ted jsem ji musel dobít znovu a ani to neukázalo plně nabitá a to byla napojená asi 15 hodin což je o dost déle než při prvním nabíjení. Podle mě je KO. To auto má málo km, i my jezdíme spíš poskakování...ta bude oddělaná :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#16 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od Dony »

Pomalu odchází dej co nejdřív novou
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1618
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

#17 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od lucki »

ja neviem co s tymi baterkami robite. moja ma 7 rokov a je stale v pohode a to mam aj bufik. na s70tke som mal 10 rocnu a stale bola dobra.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#18 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od naspo »

jak už to tu bylo psáno, změř si otvor, aby ti tam vešla a pak hledej podobnou předepsanou k vozu a spíše dát s větším startovacím proudem. Dávat větší kapacita je k ničemu, snad nejsi "emerickéj raper", abys po zastavení motoru dělal disko nebo si topil pod zadkem, tj. nepotřebuješ zbytečně vytahovat energii z baterky, máš ji na startování. Dáš-li malý startovací proud zkracuješ životnost.
Naposledy upravil(a) naspo dne 17 led 2013 18:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#19 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od hajnej »

asi to taky budu řešit před další zimou. můj ambiciozní plán je zprovoznit bufik a nahrát časovač. potom to bude chtít baterku, protože asi mám původní
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#20 Originální aku č. 8645083 - datum výroby?

Příspěvek od ok2ucx »

Zdar,

nechci vyrábět nové téma, zeptám se zde. V 'novém' autě (benzín - XC70 r.v. 2002) je originální akumulátor Volvo č. 8645083 (800A, Made in Germany). Vypadá nově, ale ze štítků jsem nějak neodhadl, jestli je aku z roku 2002 nebo 2011, případně z úplně jiného roku?

Pár fotek je zde: https://www.icloud.com/photostream/#A25Uzl7V0HWEI - na mínusové svorce je 02 11, což může být rok 11 stejně jako 02, ev. cokoli jiného. V plastu je vyraženo číslo 0261.

Je tu někdo, kdo má originál aku (+ zná rok výroby) a mohl by se příležitostně kouknout? Jen se mentálně připravuji, zda-li bude třeba aku někdo nová (pokud by měla za sebou 11 let života) nebo je spíše nová a mám být v klidu. Osobně tipuji tu optimističtější variantu (aku drží celkem dobře, vody všude dost), ale kdo ví?

Díky, Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#21 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od ok2ucx »

Tak děkuji za nasměrování - soudě dle vlákna: http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=38&t=1222&p=16327&hilit=t%C3%BDden+52#p16327 tahle moje baterka vypadá skutečně na 11. týden roku 2002 :shock: To je úctyhodný výkon!

Na svorce je to takto:

11 (týden)
02 (rok)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#22 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od L4W »

Mě to nepřekvapuje, já měnil baterku teprve minulou zimu, kdy mě poprvé nechala ve štychu. V autě byla od výroby (2000).
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 Autobaterie V70II 2,4i

Příspěvek od hajnej »

já mám taky asi původní. před každou zimou zkontroluju hladinu a dobiju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“