Startovani

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokycany

Startovani

Příspěvek od Martin Capek »

Zdravim, jen jsem se chtel zetat jak vam startuje. Kolik otoceni klicku, chcipa, kdz se tak zahreje... V techto mrazech se mi stava prei parkovani venku, ze tocim i dvacet sekund. Martin
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

A nechavas to nazhavit? Nemelo by se startovat dyl jak 10 sekund, pokud to nenaskoci, tak pockat a zkusit znovu. Mozna kontrola zhavicich svicek.

Taky podle navodu bys mel zakryt celni mrizku spec. krytem, aby se to rychleji zahralo, ale to je az behem jizdy..
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5600
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Cafa píše: Taky podle navodu bys mel zakryt celni mrizku spec. krytem
rozumej papundekl :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

kajdamajda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

Příspěvek od kajdamajda »

Mně to chytá tak do dvou vteřin (bylo tuším -12 st. C) od otočení klíčku, samozřejmě po zhasnutí kontrolky žhavení
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

wickey píše:
Cafa píše: Taky podle navodu bys mel zakryt celni mrizku spec. krytem
rozumej papundekl :lol:
Ne papundekl, ale k některým motorům S/V40 dodává Volvo specielní nacvakávací kryty větracích otvorů pro zimní období. Přesvědčili jsme se s Lachtanem na Drewidově autí, že ne na darmo! Jde o motory GDI a nafťáky, nevím jestli všechny.

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6048
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Tady máte ten "papundekl" :-D :-D :-D

[img]album_pic.php?pic_id=791[/img]

nicméně to neřeší problém startování. :evil:
Tady bych se zaměřil na žhavící svíčky, napájení žhavících svíček, popřípadě na správnou funkci vstřiků 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Taky by mohla zapadávat nafta, ale začal bych svíčkama!

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Ono to chytne pomerne pekne, ale treba po chvilce se slabim, nekdy i nepravidelnym behem chcipne.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

kajdamajda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

Příspěvek od kajdamajda »

To by skoro vypadalo na padající naftu
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Tak to vypadá na tu zapadající naftu. Buďto netěsnost nebo špatnej zpětnej ventil. Ale neporadím kde je, snad na vstřikovacím čerpadle? V šroubu co drží hadičku přepadu zpět do nádrže? Snad bude někdo vědět přesně.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Kdy jsi naposled měnil palivovy filtr???? Zkus ráno když k tomu příjdeš napumpovat naftu, maš na filtru mechanickou pumpu uvidiš jaka bude změna.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Filtr jsem menil pred pul rokem. Padajici nafta by napovidala i spatnemu startovani do kopce, ale uz se na to dival automechanik a nic nenasel.
Martin
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Tu ruční pumpu před startem zkus a uvidíš! Lecos to napoví. :)

mathias
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2,4 D5 2004 black met.
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mathias »

mohol by mi niekto poradit? mam problem so startovanim, no len rano ked je chladno, ked uz nieco nabeham, tak sa startuje lahko. No rano to tva aj 10-15 sekund.
Bol som vo Volvo servise vymenit zhavice, no nijako sa to nezlepsilo, je mozne ze ma oklamali a nic nevymenili len zinkasovali par tisic? Dik moc za odpovede, Mato
_________________
S60 2,4 D5 120 kW, 2003 Momentum Obrázek
bolo: V40 1.9 TD 66kW, 1999

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5600
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

pozri mozne to je, ale asi tazko to budes dokazovat.. Ale nebolo by to prvy krat, co sa take daco stalo (mam skusenosti z inych autorizovanych servisov, nie z volva..) ale inak - aj keby ich naozaj vymenili, tak chyba bude pravdepodobne niekde inde - za to by som ich isiel skor "pokefovat"...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Bubuss
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bubuss »

No todle sme jednou resili s kamosem co mel audinu 80 TDI nevim z jakyho roku ale pomerne dost starou. A chovalo se to tak ze v chladu a hlavne po ranu to nenatocil aniz by vytlouk baterku. Pres den a vecer uz to chytalo normalne na prvni otoceni. Nedokazu presne rict jak je to mozny ale bylo to motorem. Byl uz uplne vybehanej a pistni krouzky byly zapeceny v pistu a vubec uz netesnily (nestiraly). Po vybrusu to chytalo na prvni skubnuti i v mrazu, samozrejme po nazhaveni...
_________________
S40 1996 1.8 88KW

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Tak u me to opravdo bylo, zhavicima svickama. Ale problem ze startovanim do vrsicku stale pravdepodobne zustava, i kdyz jsem to uz dlouho nezkousel.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

mathias
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: S60 2,4 D5 2004 black met.
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mathias »

Tak dnes som bol vo Volvo servise v BA, vraj to zhavicmi urcite nebude, oni to tipuju na cerpadlo. No diagnostikovat ani opravit to nevedia, kedze na to nemaju vyskolenych ludi. Takze zajtra pojdem do ineho servisu, dnes som tam bol, zhavice zajtra vyskusaju a urcia kde je problem. Myslim, ze do T.O.P. Auto uz nepojdem, nema to zmysel sa s nimi hadat.
_________________
S60 2,4 D5 120 kW, 2003 Momentum Obrázek
bolo: V40 1.9 TD 66kW, 1999

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 797
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Re: Startovani

Příspěvek od libre »

Převážně za vyšších teplot se mi stává, že při startování točím 3-5 sekund. Odborníci tvrdí, že se u čtyřicítek (a nejen u těch) jedná o běžnou záležitost. Proto bych rád zjistil, kdo má podobnou zkušenost. :)
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Startovani

Příspěvek od Jarda S40 »

6ádný takový problém nemám, ale je možně, že ti zapadává palivo. Zkoušel jsi po zapnutí klíčku chvilku počkat, než čerpadlo vytvoří tlak? Startovat tak 5 sec po rozsvícení kontrolek. Jinak toto se mi děje na Dvojce, kde řídící jenotka nesepne čerpadlo, pokud je motor v klidu (měla by po sepnutí kontrolek sepnout čerpadlo asi na 8 sec). Ale tam je to i za studena.

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 797
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Re: Startovani

Příspěvek od libre »

Ano, dneska už jsem dostal od Jarka instrukce jak postupovat při startování (případně vyzkouším i tvůj postup). Ale auto mi na začátku června prohlížel a v pořádku. Pravděpodobně to způsobuje zpětný ventil na palivo, ale ten prý nový stojí 3,5k, takže výměnu zatím v plánu nemám.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Přeštice

Re: Startovani

Příspěvek od Miroslav »

Mám teď taky problém se startováním , když je to studené (i v těchto teplých měsících) tak startuji cca 8s a pak to chytne. Svíčky a palivový filtr vyměněny. Takže z předchozí odpovědi by to mohlo být zpětná klapka??? A jak to poznám a nebo co dalšího by to mohlo být!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Re: Startovani

Příspěvek od dod »

skusal si pridat plyn pri startovani alebo len bez plynu? ak bez tak vyskusaj trochu stlacit plyn ci to nechytne skor,potom sa uvidi...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Přeštice

Re: Startovani

Příspěvek od Miroslav »

Miroslav píše:Mám teď taky problém se startováním , když je to studené (i v těchto teplých měsících) tak startuji cca 8s a pak to chytne. Svíčky a palivový filtr vyměněny. Takže z předchozí odpovědi by to mohlo být zpětná klapka??? A jak to poznám a nebo co dalšího by to mohlo být!!

Otrochu lepší!!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Přeštice

Re: Startovani

Příspěvek od Miroslav »

Tak to zničeho nic začalo startovat normálně!! Je to vůbec možné??? Třeba to bylo palivem či nějaká záhada a nebo to je jen na chvíli!!
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
This topic is 13 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“