Nooo to je ono. V CZ nelze sehnat?[/quote]
nikde v ČR jsem to nenašel..
El. předehřev motoru do zásuvky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#177 El. předehřev motoru do zásuvky
Já vím, že originál kabeláž do nárazníku nestojí 20$, ale 1180kč taky není moc.
31408950
31408950
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#178 El. předehřev motoru do zásuvky
Origo je CALIX. a to by měl být Inlet cable MK 1,5
Zde máte ceník bez DPH (cena za pomlčkou). Co je co zjistíte ZDE: https://www.calix.se/en/products/cables
Za písmeny číslo je délka příslušného kabelu.
Já toto zjišťoval, kvůli vestavěné nabíječce, kterou jsem chtěl instalovat kvůli dobíjení baterie při používání bufíka. Nakonec jsem skončil u kabelu pod kapotou. Kabely nejsou drahé, ale nabíječky už byli docela ranec - úplně dole
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-")/Accessories/Document/VCC-473200/2010/D5%20AWD/Automatic
versus: BC1212 - https://www.calix.se/en/products/battery-chargers
vitřní do auta
Inlet cable MK 0,5- 892
Inlet cable MK 0,8- 1182
Inlet cable MK 1,0- 919
Inlet cable MK 1,2- 1001
Inlet cable MK 1,5- 972
Inlet cable MK 1,5- 1451
Inlet cable MK 1,5- 1266
Inlet cable MK 2,0- 1048
Inlet cable MK 2,0- 1658
Inlet cable MK 2,5- 1102
Inlet cable MK 2,9- 1296
Napájecí kabely
Main supply cable MS 2,5- 483
Main supply cable MS 2,5 LED- 711
Main supply cable MS 2,5 Angeled- 581
Main supply cable MS 2,5 Angeled LED - 797
Main supply cable MS 3,5 - 591
Main supply cable MS 3,5 LED- 804
Main supply cable MS 5- 715
Main supply cable MS 5 LED- 932
Main supply cable MS 5 (2,5mm2)- 1052
Main supply cable MS 5 (2,5mm2)- 1094
Main supply cable MS 5,7 Spiral 2314
Main supply cable MS 10 - 1052
Main supply calbe MS 10 LED- 1308
Main supply cable MS 10 (2,5mm2) - 1275
Main supply cable MS 15- 1576
Main supply cable MS 25- 2735
Main supply cable MS 25 CEE- 2440
Sady
Cable set MKMS 1025- 1340
Cable set MKMS 1525- 1367
Cable set MKMS 1025 DK- 1340
Cable set MKMS 1525 DK- 1367
Cable set MKMS 1525 LED- 1557
Cable set MKMS 2025- 1430
Cable set MKMS 1550 - 1603
Cable set MKMS 2050- 1679
nabíječky
Battery charger BC 1205- 3282
Battery charger BC 1207- 6563
Battery charger BC 1207 S - 6942
Battery charger BC 1217- 9676
Battery charger BC 1217 S- 10013
Battery charger BC 1217 XC- 10097
Battery charger BC 1230- 10938
Battery charger BC 1230 S- 11275
Battery charger BC 1230 XC- 11569
Battery charger BC 2412- 9676
Battery charger BC 2420- 11149
Battery charger BC 2405- 7110
Zde máte ceník bez DPH (cena za pomlčkou). Co je co zjistíte ZDE: https://www.calix.se/en/products/cables
Za písmeny číslo je délka příslušného kabelu.
Já toto zjišťoval, kvůli vestavěné nabíječce, kterou jsem chtěl instalovat kvůli dobíjení baterie při používání bufíka. Nakonec jsem skončil u kabelu pod kapotou. Kabely nejsou drahé, ale nabíječky už byli docela ranec - úplně dole
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-")/Accessories/Document/VCC-473200/2010/D5%20AWD/Automatic
versus: BC1212 - https://www.calix.se/en/products/battery-chargers
vitřní do auta
Inlet cable MK 0,5- 892
Inlet cable MK 0,8- 1182
Inlet cable MK 1,0- 919
Inlet cable MK 1,2- 1001
Inlet cable MK 1,5- 972
Inlet cable MK 1,5- 1451
Inlet cable MK 1,5- 1266
Inlet cable MK 2,0- 1048
Inlet cable MK 2,0- 1658
Inlet cable MK 2,5- 1102
Inlet cable MK 2,9- 1296
Napájecí kabely
Main supply cable MS 2,5- 483
Main supply cable MS 2,5 LED- 711
Main supply cable MS 2,5 Angeled- 581
Main supply cable MS 2,5 Angeled LED - 797
Main supply cable MS 3,5 - 591
Main supply cable MS 3,5 LED- 804
Main supply cable MS 5- 715
Main supply cable MS 5 LED- 932
Main supply cable MS 5 (2,5mm2)- 1052
Main supply cable MS 5 (2,5mm2)- 1094
Main supply cable MS 5,7 Spiral 2314
Main supply cable MS 10 - 1052
Main supply calbe MS 10 LED- 1308
Main supply cable MS 10 (2,5mm2) - 1275
Main supply cable MS 15- 1576
Main supply cable MS 25- 2735
Main supply cable MS 25 CEE- 2440
Sady
Cable set MKMS 1025- 1340
Cable set MKMS 1525- 1367
Cable set MKMS 1025 DK- 1340
Cable set MKMS 1525 DK- 1367
Cable set MKMS 1525 LED- 1557
Cable set MKMS 2025- 1430
Cable set MKMS 1550 - 1603
Cable set MKMS 2050- 1679
nabíječky
Battery charger BC 1205- 3282
Battery charger BC 1207- 6563
Battery charger BC 1207 S - 6942
Battery charger BC 1217- 9676
Battery charger BC 1217 S- 10013
Battery charger BC 1217 XC- 10097
Battery charger BC 1230- 10938
Battery charger BC 1230 S- 11275
Battery charger BC 1230 XC- 11569
Battery charger BC 2412- 9676
Battery charger BC 2420- 11149
Battery charger BC 2405- 7110
#179 El. předehřev motoru do zásuvky
Zdravím, má někdo zkušenosti s tím originálním Volvo předehřevem?
Viz https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC40/Accessories/Document/VCC-517299/2019
Za jak dlouho se to natopí, nakolik asi, pomáhá to teplotě oleje?
Díky
Viz https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC40/Accessories/Document/VCC-517299/2019
Za jak dlouho se to natopí, nakolik asi, pomáhá to teplotě oleje?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#180 El. předehřev motoru do zásuvky
Počítej s tím, že se prostě ohřeje voda a tím to hasne. Efekt je veliký, ale olej zůstane samozřejmě úplně studený.
Sám ohřívám šestiválec v zimě léta, mám 3kW "rychlovarku" napojenou na vodní okruh. Hodina a půl provozu většinou v pohodě stačí, pak už se stav ohřátí výrazně nemění.
Hlavní výhoda je v tom, že motor pak startuje jako kdyby už předtím běžel a jen jsem si skočil na nákup a nastartoval znovu, což je opravdu rozdíl. Ale mých skoro 7l oleje zůstane opravdu studených, takže pak stejně musím jezdit opatrně než se prohřeje olej (mám budík tlaku oleje, takže přesně vím kdy mám opravdu zahřátý motor).
Sám ohřívám šestiválec v zimě léta, mám 3kW "rychlovarku" napojenou na vodní okruh. Hodina a půl provozu většinou v pohodě stačí, pak už se stav ohřátí výrazně nemění.
Hlavní výhoda je v tom, že motor pak startuje jako kdyby už předtím běžel a jen jsem si skočil na nákup a nastartoval znovu, což je opravdu rozdíl. Ale mých skoro 7l oleje zůstane opravdu studených, takže pak stejně musím jezdit opatrně než se prohřeje olej (mám budík tlaku oleje, takže přesně vím kdy mám opravdu zahřátý motor).
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek