Jít do LPG u 360ky ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
Jít do LPG u 360ky ?
Chtěl jsem se zeptat zasvěcených, jestli neporadí zda jít do přestavby na LPG u 360ky. Má najeto 197000, na motoru vypadá vše jak nové. Minimální bodová koroze. Dovoz Švýcarsko. Spotřeba 11l. To vše píšu pro představu. Mám strach, že do toho veperu 25tis. za přestavbu a pak se postupně začnou kazit další věcí, které budou. Přece kilometry a stáří nepustí...
Budu velice rád za každý příspěvěk.
Budu velice rád za každý příspěvěk.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5
helou,
instaloval jsem plyn do motoru s 315000 km a zatim nemam problem
snad jen ten, ze jsem byl zvyklej na 70l nadrz, kdezto toroidni plynovka (misto rezervy) ma jen 53l (vyuzitelnych je cca 80%), tagze misto 650km ujedu na nadrz jen cca 400km - to je jedinej problem, kterej s plynem mam
ovsem kdybych byl ochoten znicit kombika tim, ze si dam za sedadla 100l valcovou nadrz, tak odpada i tento problem
instaloval jsem plyn do motoru s 315000 km a zatim nemam problem
snad jen ten, ze jsem byl zvyklej na 70l nadrz, kdezto toroidni plynovka (misto rezervy) ma jen 53l (vyuzitelnych je cca 80%), tagze misto 650km ujedu na nadrz jen cca 400km - to je jedinej problem, kterej s plynem mam

ovsem kdybych byl ochoten znicit kombika tim, ze si dam za sedadla 100l valcovou nadrz, tak odpada i tento problem

_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
Tak to mě těší, ikdyž podle podpisu máš 850ku.
Zvažuju, že bych trochu ulehčil motoru, jednak kvůli plynu (který je susší), ale hlavně kvůli zimním startů a použil nějakou plnou syntetiku. Nevím ovšem, jak se Volvácké motory zachovájí na takovou změnu z minerálu a hlavně pak jestli to tento motor umožnuje...
V motoprodejně někde podle katalogu minerál, ovšem tady se nabízí otázka, jestli vůbec před dvaceti lety (což ted to přesně je) byl syntetický olej zaveden.
Zvažuju, že bych trochu ulehčil motoru, jednak kvůli plynu (který je susší), ale hlavně kvůli zimním startů a použil nějakou plnou syntetiku. Nevím ovšem, jak se Volvácké motory zachovájí na takovou změnu z minerálu a hlavně pak jestli to tento motor umožnuje...
V motoprodejně někde podle katalogu minerál, ovšem tady se nabízí otázka, jestli vůbec před dvaceti lety (což ted to přesně je) byl syntetický olej zaveden.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Co se poruchovosti týká,tak s plynem je méně problému než s čímkoliv.Manek píše:Tak to mě těší, ikdyž podle podpisu máš 850ku.
Zvažuju, že bych trochu ulehčil motoru, jednak kvůli plynu (který je susší), ale hlavně kvůli zimním startů a použil nějakou plnou syntetiku. Nevím ovšem, jak se Volvácké motory zachovájí na takovou změnu z minerálu a hlavně pak jestli to tento motor umožnuje...
V motoprodejně někde podle katalogu minerál, ovšem tady se nabízí otázka, jestli vůbec před dvaceti lety (což ted to přesně je) byl syntetický olej zaveden.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 7054
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S olejem moc nešpekuluj aby jsi to nezadřel, dej tam takovej jakej tam je.Manek píše:V motoprodejně někde podle katalogu minerál, ovšem tady se nabízí otázka, jestli vůbec před dvaceti lety (což ted to přesně je) byl syntetický olej zaveden.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
A tím cukáním, jsem měl na mysli např. aby při polosyntetice a 200tis.km taky nezačal žrát olej. Jde mi o jedno - to pro ty kteří neřeší pečlivě situaci: plnou syntetiku nedávat, to je jasná věc, z mnoha duvodů, ale proč nedat polosyntetiku, která by mohla být bez problému a hlavně by šetřila motor při zimních startech, jak už jsem tady vzpomínal.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Navíc syntetika dneska je často minerál se stejnou viskozitní třídou a polosyntetika je už vůbec reklamní kec. Toto všechno jsou označení dávno zastaralá a neměla by se používat. Repektive je používají prodejci olejů aby si zvýšily zisky na těch, kteří přísahají jen na "plnou syntetiku". Jo a plyn je k autu šetrnější, neboť nekondenzuje a nestéká kolem kroužků a neředí olej. Zkrátka jak říká Karel, motoru nejlépe svědčí to, co mu doporučil výrobce. Proto taky výrobce dělá životnostní zkoušky.Karlos píše:tady nejde o to, jestli mineral, polo nebo plnou, ale o to, co tomu motoru udela nejlip...a to by mel poradit vyrobceStimpy píše:Kdyz uz se da dneska poridit polosyntetika za cenu mineralu, tak proc ne (nemyslim tim nejakej stacenej za par kacek, kterej si kupuje Tonda do traktoru a je mu to jedno). Aspon to lip maze v zime a clovek z toho ma dobrej pocit, ze neco pro to svoje Volvo udelal- proste v dobe, kdy se ty motory vyrabely, byla jina skala oleju nez dnes a proto je treba zjistit u vyrobce, jaky olej z dnesni nabidky nejlepe odpovida tomu, ktery byl predepsan v dobe konstrukce motoru
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
Tak by mě potom hodně zajímalo jaký olej by potom měl přijít na 360tku dvoulitr. Něco jsem se ptal v servisech Volvo ve Zlíně a Ostravě, ale tam to nevědí, prostě tam flágnout nějaký 15W40, no a to je trochu příliš promtní odpověď na mě. Pokud v té době kdy se toto Volvo vyrábělo, chtěl člověk koupit pro svého miláčka něco lepšího, určitě věděli a stavěli se k volbě oleje jinak. Dneska to je všechno samá rakovina, něco poctivého zjistit to abych byl obdařeš svatou mocí zhůry. :smt051
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Zkus třeba tento
Agip Formula LL plus /10W-40/ ACEA A3/B3, API SJ/CF EC; VW 500 00/505 00, MB 229.1, BMW
v ceně cca 220 za litr. Tento olej doporučuje pro daný vůz a motor Agip, jehož katalog mám zrovna na stole. Ale určitě vyhoví i od jiných výrobců, třeba na http://www.oleje.cz nebo si tam napiš o radu p. Adámkovi kontakt@ekolube.cz.
Agip Formula LL plus /10W-40/ ACEA A3/B3, API SJ/CF EC; VW 500 00/505 00, MB 229.1, BMW
v ceně cca 220 za litr. Tento olej doporučuje pro daný vůz a motor Agip, jehož katalog mám zrovna na stole. Ale určitě vyhoví i od jiných výrobců, třeba na http://www.oleje.cz nebo si tam napiš o radu p. Adámkovi kontakt@ekolube.cz.
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třinec
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha