zadní náprava

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

zadní náprava

Příspěvek od Anonymous »

Prosím vás nemáte někdo schéma zadní nápravy na V40 model 1996? (Uchycení pérování a tlumičů)

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Mám jednoduchý nákres na model 1999 - ale netuším, zda tam nejsou rozdíly.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Neměly by být až do r. 2000 podvozek snad stejnej.

Anonymous

zadní náprava v40

Příspěvek od Anonymous »

To je skvělá zpráva .
Máš ten nákrers v el.podobě nebo na papíře?

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Pošli mi svojí mailovou adresu a je tvůj ;)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

JoeBlack
Offline
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2005 12:33
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od JoeBlack »

Někde jsem četl, že v polovině r98 se měnilo něco na zadní nápravě. Ale už je to dávno....
_________________
V40 / 98 1.8 16V - B4184S 85 kW

vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 115
Registrován: 12 úno 2006 15:17
Bydliště: Bratislava

veľký odklon

Příspěvek od vlado »

Ahoj, mám taký problém, že po geometrii mi zistili veľký odklon ĽZ kolesa. Nedá sa to nastaviť, lebo pravdepodobne je tá strana buchutá. Nastavenie je možné až po vytiahnutí nosníka na stolici. Moc tomu nerozumiem, ale nie je aj iné riešenie? Odklon je dva stupne. Keby bola tá krátka spojovačka nastaviteľná /závit aspoň na jednej strane /, dalo by sa s tým asi niečo robiť. To by šlo asi potom docentrovať. Nemám s tým žiadne skúsenosti, tak poprosím o radu skúsenejších. Aké je najjednoduchšie riešenie, aby som nemusel robiť veľkú opravu? Dakujem za všetky rady...
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km

kempes
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2006 16:38
Bydliště: Petřvald
Vůz: V40 T3 2015

Příspěvek od kempes »

Čau pánové, mám, zatím drobný problém. Zdá se mi že při přejezdu příčných nerovností ja zadek auta tvrdý a otřesy se dost razantně přenášejí do karoserie. Při obsazeném autě je to kapánek lepší. Budou to pravděpodobně tlumiče. Napadá vás ještě něco jiného? Jak vypadá horní uchycení tlumičů, je tam pouze silentblok nebo nějaké další "harapáky" (nevím, vymezovací pouzdra, nebo něco takového)? Ať vím co všechno mám objednat.
Předem díky za moudra.
_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

jen silentbloky
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

kempes
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2006 16:38
Bydliště: Petřvald
Vůz: V40 T3 2015

Příspěvek od kempes »

Marro díky. Jen pro jistotu, když tak mě opravte: Odspodu je pořadí - pístnice/osazení - talíř - silentblok - držák/dva šrouby do skeletu - sinetblok - talíř - matice. Počítám že silentbloky nejsou "připečené" k držáku, jsou tedy volně.
_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

kempes píše:Čau pánové, mám, zatím drobný problém. Zdá se mi že při přejezdu příčných nerovností ja zadek auta tvrdý a otřesy se dost razantně přenášejí do karoserie. Při obsazeném autě je to kapánek lepší. Budou to pravděpodobně tlumiče. Napadá vás ještě něco jiného? Jak vypadá horní uchycení tlumičů, je tam pouze silentblok nebo nějaké další "harapáky" (nevím, vymezovací pouzdra, nebo něco takového)? Ať vím co všechno mám objednat.
Předem díky za moudra.
Tlumiče, pokud už mají "pytel" bys měl slyšet bouchat při rozhoupání auta. Jinak než budeš kupovat, zkus zajet na zkušebnu tlumičů, je to dosti drahá sranda je hned měnit. Taky to mohou být vůle v silentblokách ramen i v tom uložení tlumičů.
P.S. Podle mě teda, ne že bych rejpal, ale silentblok je přivulkanizovaný na kov, jinak je to prostě jen guma nebo gum. podložka. Teda bejvalo před lety.
PPS. mám tu rozkreslení spodního ramene na S/V 40 r. 2000, pokud mi pošleš mejla na SZ tak bych to oskenoval a poslal, je to od Lachtana.

Anonymous

Zadní náprava

Příspěvek od Anonymous »

Díky za informace , můj problém už jsem vyřešil, spočíval v tom , že předešlý majitel (belgičan )si nechal dozadu namontovat kratší sportovní péra a by zlepšil stabilitu a zárovëň (jelikož je to automat) lepší těžiště při brždění na volnoběh. Je to znát na brzdovém obložení - rovnoměrně ubývá.

kempes
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2006 16:38
Bydliště: Petřvald
Vůz: V40 T3 2015

Příspěvek od kempes »

4JardaS40. máš recht, zajedu to nechat protřepat. Včera jsem zjistil že to největší třískání mi dělá uvolněný protikus k zámku 5-tých dveří. Hold jsem pako.
PS: Né že bych si s případného rejpání něco dělal, ale co se týká názvosloví, no nevím silentblok - není silent v anglosaských jazycích tichý? Si myslím že i gumová podložka by se dala považovat za tlumič vibrací. Jestli je volně nebo v jednom kusu s nějakým nosičem je už jen konstrukční detajl. Nebo ne?
_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

kempes píše:4JardaS40. máš recht, zajedu to nechat protřepat. Včera jsem zjistil že to největší třískání mi dělá uvolněný protikus k zámku 5-tých dveří. Hold jsem pako.
PS: Né že bych si s případného rejpání něco dělal, ale co se týká názvosloví, no nevím silentblok - není silent v anglosaských jazycích tichý? Si myslím že i gumová podložka by se dala považovat za tlumič vibrací. Jestli je volně nebo v jednom kusu s nějakým nosičem je už jen konstrukční detajl. Nebo ne?
Mě je to úplně vlné a jazykově jsem to neřešil, jenom říkám jak to bylo, když jsem se před cca 30 lety učil. Silentblok bylo něco gumového s přivulkanizovanou ocelovou součástkou. jinak to byla prostě guma. Ale to je zcela jedno.
This topic is 14 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“