Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#26 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Já bych hrozně rád to neopravitelný auto chtěl vidět na vlastní oči, a přečíst si graf hodnot.
Je pravda, že to co my nevíme o nových modelech, tak kluci v autorizovaném servisu už dávno nevědí o těch starých.
A v tom je kouzlo obou druhů servisů.
Já osobně bych to ještě nerozebíral.
Je pravda, že to co my nevíme o nových modelech, tak kluci v autorizovaném servisu už dávno nevědí o těch starých.
A v tom je kouzlo obou druhů servisů.
Já osobně bych to ještě nerozebíral.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#27 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Ahoj,
rád ti to dovezu, zítra zavolám a můžeme se domluvit kdy ti to ukážu.
David
rád ti to dovezu, zítra zavolám a můžeme se domluvit kdy ti to ukážu.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#28 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Tak co? Pokročil jsi někam?? Jinak držím samozřejmě palce, ať už to máš konečně vyřešené!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#29 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Ahoj, pořád řeším, snad už je to na dobré cestě. Až to vyřeším tak to tu řádně rozepíšu pro zajímavost a poučení
David
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#30 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Cau, tak ja to budu sledovat, co sme se bavili po tel. tak to teda je fakt zapeklita zahada. Jeste sem to ted procital, zkousel si komplet vymontovat skrtici klapku a vycistit ji?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#31 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Ahoj,
klapka fungl nová, co se dalo je vyměněno.
Udávaná chyba je vysoká váha vzduchu. Jinak co je zapsané k té chybě ECM_120C, v detailech je udaná hodnota Fuel pressure 297 kPa, při 40 km/h. Není to nějak málo ?
Jinak se zase auto vrátilo cca o půl roku zpět
Největší vliv má na to počasí.
David
Jinak je vyněněna :
váha vzduchu
řídící jednotka
škrtící klapka
sání několikrát přetěsněno a vyměněn chladič vzduchu.
klapka fungl nová, co se dalo je vyměněno.
Udávaná chyba je vysoká váha vzduchu. Jinak co je zapsané k té chybě ECM_120C, v detailech je udaná hodnota Fuel pressure 297 kPa, při 40 km/h. Není to nějak málo ?
Jinak se zase auto vrátilo cca o půl roku zpět
Největší vliv má na to počasí.
David
Jinak je vyněněna :
váha vzduchu
řídící jednotka
škrtící klapka
sání několikrát přetěsněno a vyměněn chladič vzduchu.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#32 Kolísání otáček, nestandardní chování volva
Coece aby to pak nebylo cerpadlo paliva. Filtr palivovy si asi menil.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#33 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Ahoj,
auto po 15 měsících opraveno
David
auto po 15 měsících opraveno
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#34 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Čim to bylo??? Hlavně to kolísání otáček mě zajímá. Jednou sem neco podobneho vyřešil EGR ventilem,ale u nafty, auto prestalo zniceho nic startovat a mělo snahu ale nechytlo, chyběl mu kyslík.. A to kolísání otáček jak sem slyšel dělá spousta benzínových Volv at atmosfera nebo turbo to je jedno,ale nikdo neví co to je:-)DavidJ píše:Ahoj,
auto po 15 měsících opraveno
David
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#35 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
V mém případě to byla škrtící klapka poprvé jí stačilo vyčistit, ale úplně stoprocentní to nebylo. Nejvíc se to kolísání dalo pozorovat při jízdě na tempomat v rychlostech nad 100 km/h. Po roce a půl, se kolísání vrátilo a bylo to v ještě mnohem větší míře. Občas vyskočil i oranžový trojúhelník a hláška SYSTEM ENGINE SERVIS REQUIRED a svítilo to na mě do vypnutí motoru. Po delším stání (přes noc) to do pár vteřin po nastartování zhaslo. Tady pomohlo už jen vyměnění klapky a pro jistotu i výměna svíček. Origo sada měla za sebou už 50 tkm a opět jsem zvolil origo sadu svíček. Teď je vše naprosto v pořádku. Rozepisoval jsem se o tom zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=34596&start=0Dony píše: A to kolísání otáček jak sem slyšel dělá spousta benzínových Volv at atmosfera nebo turbo to je jedno,ale nikdo neví co to je:-)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#36 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Ahoj,
jen rekapitulace provedených oprav než se chyba našla. Cena oprav byla dosti velká
Jinak jsem navštívil jak autorizované tak i neautorizované servisy.
Autu neustále kolísaly otáčky, někdy až na hranici 100 ot, blikala celá palubka / hláška chyba motoru na palubním PC /, střílelo to do výfuku, nešlo startovat po zahřátí a delší jízdě. Vadilo velké teplo, ale i vlhko, deštivo /mlhy /. Jinak při normální jízdě vše fungovalo, tempomat nevypínal a jelo to v pohodě. Problém byl přechodový stav z jízdy na volnoběh a vlastní volnoběh.
Na začátku, když se problém objevil tak se vyčistila škrtící klapka, to nepomohlo vč. její SW. Následovalo
postupné měnění dílů, neustále to psalo chyby na váze vzduchu a chyba SW jednotky / byl tam Chip /
Výměna intercoleru, výměna svíček, odvětrání klikové skříně, několikrát se tlakovalo sací potrubí,
proměřily se kabely a chování auta bylo pořád stejné jen menší zlepšení. Následně se provedla výměna
škrtící klapky, váhy vzduchu, znovu tlakování sacího potrubí, znova přeměření el. Jinak díly jsou nové.
Přehrál se kompletně SW v autě - chyba SW jednotky odstraněna, ale auto se chovalo stejně blbě.
Po pokusu prodat auto na ND a to se nepovedlo, znovu jsem poptal servis. Neustále tam byla chyba
ECM-120C Air mass - Signal too high. Servis prošel znova veškeré komponenty a rozhodl, že je to řídící
jednotka auta. Ta se vyměnila. Po necelém měsíci ježdění se auto chovalo docela v klidu. Jak přišlo
deštivé počasí a vlhko, auto znova začalo dělat chyby jako na začátku. Znova do servisu, reklamace / u předchozích opravách byla také /. Zjistilo se, že předchozí servis dal jinou váhu vzduchu, než byla na faktuře, uznal
chybu a dodal správnou. Ta se vyměnila, jenže moc to nepomohlo. Postupně jsem to konzultoval s Márrou a jeho kolegy / moc pomohly, velké dík / poskytli rady, nápady i nářadí na výměny. Půjčil mi i vlastní váhu i já jednu koupil na vrakovišti, stejně nepomohlo.
Servis dále řešil reklamaci a poptal Help-line v Německu. Problém byl v tom, že nebylo referenční auto po porovnání.
Nakonec pomohl Dali a tím to moc děkuji za ochotu porovnat moje a jeho V70 T5, 191 kW. Načetli jsme hodnoty na váze a škrtící klapce. Některé díly jsme přehodily, jen moje se pořád chovalo jinak. Dalším, který byl ochoten pomoc a věnovat mi část svého času byl Bamboootscha co má S60 T5 , 191 kW. Jeho auto jsme také načetli a porovnali.
Moje auto mělo podlimitní on-line hodnotu váhy vzduchu cca 8,5 kg/h / má být cca 12kg/h / a chybu psalo vysoká hodnota váhy vzduchu.
Dále jsem měj na volnoběh 850 ot, / jinak mám 650 ot /, váha měla 19,5 kg/h a škrtící klapka měla 0 nebo 0.39 %
Porovnaná auto měla váhu vzduchu cca 10,5 kg/h, 650 ot a škrtící klapku 2.25 %
Občas se objevila u mě chyba silenoidu na výfukové vačce.
Veškeré informace jsem předal do servisu, PDF - stránky s měřením, foto z VIDY.
Auto prošlo pře vánocemi, kompletní kontrolou. Rozvody - nastavení, časování, natlakování sacího potrubí, kontrola škrtící klapky, odvětrání klikové skříně atd. Po kompletním sestavení se objevila chyba na dvou ventilech. Jsou to mechanické membrány, které přepouštějí vzduch v rámci sání jedním směrem / mají na sobě šipku /. Jednou za čas přepouštěly i na opak. Je to systém hadiček s ventilky / viz foto /. Napojení před turbem, do sání za škrtící klapku a snad do uhlíkového filtru. Po výměně 23. 12. 2013 auto jezdí bez problémů, otáčky jsou v pořádku a hodnoty se srovnaly. Musím přiznat, že jsem dával autu termín do nového roku a pak hurá na vrakoviště.
Je opraveno, jezdí.
Je to velká zkušenost se servisy, měnit, měnit a nemyslet. Jedním zásahem servisu jsem přišel o Chip HEICO a nemuselo to být. Jen jeden servis se snažil, myslel a opravil - Volvo Kurtz a hlavně p. Kurtz starší, který se mi hodně věnoval.
A dále dík ..::Philip::.. , který to se mnou neustále řešil a podporoval.
Přeji všem hodně bezpečných volvo kilometrů v novém roce.
David
Když bude te potřebovat je k dispozici - Diagnostika VIDA-DICE-DEJVICE Praha
jen rekapitulace provedených oprav než se chyba našla. Cena oprav byla dosti velká
Jinak jsem navštívil jak autorizované tak i neautorizované servisy.
Autu neustále kolísaly otáčky, někdy až na hranici 100 ot, blikala celá palubka / hláška chyba motoru na palubním PC /, střílelo to do výfuku, nešlo startovat po zahřátí a delší jízdě. Vadilo velké teplo, ale i vlhko, deštivo /mlhy /. Jinak při normální jízdě vše fungovalo, tempomat nevypínal a jelo to v pohodě. Problém byl přechodový stav z jízdy na volnoběh a vlastní volnoběh.
Na začátku, když se problém objevil tak se vyčistila škrtící klapka, to nepomohlo vč. její SW. Následovalo
postupné měnění dílů, neustále to psalo chyby na váze vzduchu a chyba SW jednotky / byl tam Chip /
Výměna intercoleru, výměna svíček, odvětrání klikové skříně, několikrát se tlakovalo sací potrubí,
proměřily se kabely a chování auta bylo pořád stejné jen menší zlepšení. Následně se provedla výměna
škrtící klapky, váhy vzduchu, znovu tlakování sacího potrubí, znova přeměření el. Jinak díly jsou nové.
Přehrál se kompletně SW v autě - chyba SW jednotky odstraněna, ale auto se chovalo stejně blbě.
Po pokusu prodat auto na ND a to se nepovedlo, znovu jsem poptal servis. Neustále tam byla chyba
ECM-120C Air mass - Signal too high. Servis prošel znova veškeré komponenty a rozhodl, že je to řídící
jednotka auta. Ta se vyměnila. Po necelém měsíci ježdění se auto chovalo docela v klidu. Jak přišlo
deštivé počasí a vlhko, auto znova začalo dělat chyby jako na začátku. Znova do servisu, reklamace / u předchozích opravách byla také /. Zjistilo se, že předchozí servis dal jinou váhu vzduchu, než byla na faktuře, uznal
chybu a dodal správnou. Ta se vyměnila, jenže moc to nepomohlo. Postupně jsem to konzultoval s Márrou a jeho kolegy / moc pomohly, velké dík / poskytli rady, nápady i nářadí na výměny. Půjčil mi i vlastní váhu i já jednu koupil na vrakovišti, stejně nepomohlo.
Servis dále řešil reklamaci a poptal Help-line v Německu. Problém byl v tom, že nebylo referenční auto po porovnání.
Nakonec pomohl Dali a tím to moc děkuji za ochotu porovnat moje a jeho V70 T5, 191 kW. Načetli jsme hodnoty na váze a škrtící klapce. Některé díly jsme přehodily, jen moje se pořád chovalo jinak. Dalším, který byl ochoten pomoc a věnovat mi část svého času byl Bamboootscha co má S60 T5 , 191 kW. Jeho auto jsme také načetli a porovnali.
Moje auto mělo podlimitní on-line hodnotu váhy vzduchu cca 8,5 kg/h / má být cca 12kg/h / a chybu psalo vysoká hodnota váhy vzduchu.
Dále jsem měj na volnoběh 850 ot, / jinak mám 650 ot /, váha měla 19,5 kg/h a škrtící klapka měla 0 nebo 0.39 %
Porovnaná auto měla váhu vzduchu cca 10,5 kg/h, 650 ot a škrtící klapku 2.25 %
Občas se objevila u mě chyba silenoidu na výfukové vačce.
Veškeré informace jsem předal do servisu, PDF - stránky s měřením, foto z VIDY.
Auto prošlo pře vánocemi, kompletní kontrolou. Rozvody - nastavení, časování, natlakování sacího potrubí, kontrola škrtící klapky, odvětrání klikové skříně atd. Po kompletním sestavení se objevila chyba na dvou ventilech. Jsou to mechanické membrány, které přepouštějí vzduch v rámci sání jedním směrem / mají na sobě šipku /. Jednou za čas přepouštěly i na opak. Je to systém hadiček s ventilky / viz foto /. Napojení před turbem, do sání za škrtící klapku a snad do uhlíkového filtru. Po výměně 23. 12. 2013 auto jezdí bez problémů, otáčky jsou v pořádku a hodnoty se srovnaly. Musím přiznat, že jsem dával autu termín do nového roku a pak hurá na vrakoviště.
Je opraveno, jezdí.
Je to velká zkušenost se servisy, měnit, měnit a nemyslet. Jedním zásahem servisu jsem přišel o Chip HEICO a nemuselo to být. Jen jeden servis se snažil, myslel a opravil - Volvo Kurtz a hlavně p. Kurtz starší, který se mi hodně věnoval.
A dále dík ..::Philip::.. , který to se mnou neustále řešil a podporoval.
Přeji všem hodně bezpečných volvo kilometrů v novém roce.
David
Když bude te potřebovat je k dispozici - Diagnostika VIDA-DICE-DEJVICE Praha
Naposledy upravil(a) DavidJ dne 02 led 2014 08:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#37 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Tak konečně!
A co ten chip?
A co ten chip?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#38 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Gratuluji k najití závady a hlavně je to dobré pro další lidi ,ale rok a půl se trápit ,to musí být hrozné -máš výdrž .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#39 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Narocne to bylo.. hlavne Davida drzet nad vodou, aby auto nezacal David Prusa porcovat.
ad chip: Mohu-li napsat za Davida, tak urcite bude.
ad chip: Mohu-li napsat za Davida, tak urcite bude.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#40 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
To je otázka, jak to řešit.
Tady v Čechách je chip nejistý, vždy to bude mít hlášku v řídící jednotce.
Na jednotku mám záruku a o tu bych nerad přišel.
Jinak jsem kontaktoval HEICO, snad to zdarma vrátí zpátky, ale to bylo před cca 6 měsíci.
Jinak od HEICA to hlášku v řídící jednotce nepíše.
Teď jsem rád, že to jezdí, tak chip budu řešit později.
David
Tady v Čechách je chip nejistý, vždy to bude mít hlášku v řídící jednotce.
Na jednotku mám záruku a o tu bych nerad přišel.
Jinak jsem kontaktoval HEICO, snad to zdarma vrátí zpátky, ale to bylo před cca 6 měsíci.
Jinak od HEICA to hlášku v řídící jednotce nepíše.
Teď jsem rád, že to jezdí, tak chip budu řešit později.
David
Naposledy upravil(a) DavidJ dne 01 led 2014 21:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#41 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Nervy to byly,
hlavně jednání se servisy, aby to řešily za ty peníze.
Kurtz to zvládl a postavil se k tomu čelem.
Ostatní mě poslaly do p....e.
Jinak Filip byl velkou oporou a bylo to s kým konzultovat a řešit.
David
hlavně jednání se servisy, aby to řešily za ty peníze.
Kurtz to zvládl a postavil se k tomu čelem.
Ostatní mě poslaly do p....e.
Jinak Filip byl velkou oporou a bylo to s kým konzultovat a řešit.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#42 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Gratuluju Davide! Vidíš to, na ty jednosměrný ventily se taky chystám je přejít a případně vyčistit... na anglickým fóru mi to radili, ale nepřikládal jsem tomu extra velkou důležitost, ale pro sichra jsem je i tak chtěl při další návštěvě u mechanika přejít.
Mimochodem, nevíš čísla prosím dílu a kolik stojí? Když je to věc která dokáže auto takhle zabít, možná bych je vyměnil, ať je pokoj.
Mimochodem, nevíš čísla prosím dílu a kolik stojí? Když je to věc která dokáže auto takhle zabít, možná bych je vyměnil, ať je pokoj.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#43 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Tak teda klobouk dolů, tohle se stát mě, tak už po měsíci jezdím v jiném autě
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#44 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Ahoj Dalibore,
bohužel číslo nemám, mě se to nepovedlo ve VIDĚ vyhledat. Servis měl s tím velký problém to vyhledat, nikdy to neobjednával. Cena byla asi kolem 2300,- vč DPH. Pozor je tam ještě elektromagnet, ten mám vpořádku.
Případně to zjistím ze servisu.
David
Nenašel jsem to ve VIDĚ dle VIN .., ale na webu, viz odkaz. Jinak bych řekl, že je to č. 25.
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=235189&ukey_make=865&ukey_model=12009&modelYear=2006&ukey_category=7072&ukey_driveLine=483&ukey_trimLevel=11150
bohužel číslo nemám, mě se to nepovedlo ve VIDĚ vyhledat. Servis měl s tím velký problém to vyhledat, nikdy to neobjednával. Cena byla asi kolem 2300,- vč DPH. Pozor je tam ještě elektromagnet, ten mám vpořádku.
Případně to zjistím ze servisu.
David
Nenašel jsem to ve VIDĚ dle VIN .., ale na webu, viz odkaz. Jinak bych řekl, že je to č. 25.
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=235189&ukey_make=865&ukey_model=12009&modelYear=2006&ukey_category=7072&ukey_driveLine=483&ukey_trimLevel=11150
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#45 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Díky Davide. Aha, takže to asi dodávaj rovnou s tou hadicí... to vysvětluje, že to nejde samostatně najít... a taky tu cenu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#46 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Kurtz mi to ukazoval, je to komplet hadice a ventilky.
David
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#47 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Hele separátor odvětrání klikovky se dá rozebrat a vyčistit, nebo se musí vyměnit? Možná bych ho vyřadil uplně jestli stim nebude velkej problem. Chystám se na čištení klapky a čidla tlaku sání tak at vím:-) díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#48 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Ahoj,
bohužel v tom ti neporadím
Tam až moje znalosti nesahají,
D
bohužel v tom ti neporadím
Tam až moje znalosti nesahají,
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#49 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Pokud vím tak ten separátor odvětrání u novějších aut zdaleka neni taková bolest jako u těch starých.Dony píše:Hele separátor odvětrání klikovky se dá rozebrat a vyčistit, nebo se musí vyměnit? Možná bych ho vyřadil uplně jestli stim nebude velkej problem. Chystám se na čištení klapky a čidla tlaku sání tak at vím:-) díky
Ale rozhodně nevyřazovat! Například u 850 když jsem vyřazoval vyhřívací tělísko (který omezuje průchodnost a při mým sezónním provozu je zbytečný) stačilo vyřadit jednu tenkou hadičku, co mi připadala taky zbytečná, a začalo to žrát olej při volnoběhu a nízkých otáčkách... prostě pila= takřka nulová spotřeba oleje, klobouk = 0,5l na 1000km. Takže s vyřazováním něčeho co tam je z fabriky opatrně, dokud si z několika stran neověříš, že se skutečně jedná o kurvítko, jako v případě toho vyhřívacího tělíska.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#50 Kolísání otáček, nestandardní chování volva - OPRAVENO
Ty volve, klobouk dolu! Jsem rád, že se to povedlo opravit. Já to tušil, že to bude nejaká banalita, ale přijít na ni, to je něco! Gratulace! Jestli se můžu zeptat, co vás k tomu navedlo, že ty ventilky propouštějí i druhým směrem?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek