Ingridin první velký výlet (+ problém - aerodynamický hluk)

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Ingridin první velký výlet (+ problém - aerodynamický hluk)

Příspěvek od tnemec »

Začalo to tak, že jsme jeli Olafem (745) z centra a navrhl jsem Lucce, jestli by se nechtěla potrénovat na své Ingridě (245). Jakože na hodinku se projet... Lucka má řidičák od podzima a díky těm srágorám, co teď byly, zatím moc kormidlem neodkroutila.

No zkrátka, sedli jsme do Ingrid, Lucce to moc pěkně jelo, takže jsem ji odnavigoval až na naši chalupu kousek od Ještědu, abychom se podívali jestli naše střecha nehodlá rozšířit statistiku letošní zimy o další padavku. Naštěstí nikoli, ale Lucka si aspoň zkusila vše od suché silnice přes mokrou až po ledem podložený sníh, zkrátka parádní učební program :-) Nakonec jsem si to vzal já (Lucku těch 150 km docela unavilo, čemuž se vůbec nedivím, bylo to tak 60 % celkové vzdálenosti, kterou po autoškole ujela) a vyjeli jsme na Ještěd na večeři. Mimochodem, ač "ty svině pražácí", nelenili jsme a nasadili povinné řetězy, které jsem koupil hned s autem... a popravdě, hodily se, nahoře to fakt vypadá moc hezky :-)

[img]album_pic.php?pic_id=653[/img]

To jen takový krátký příběh ze života... mám z Ingrid (i z Lucky) moc radost.

P.S. Zpět po dálnici jsme zjistili, že ve 130-140 km/h není Ingrid právě vzorně odhlučněná. Vlastně jsme na sebe museli dost křičet, abychom se slyšeli... to asi není normální ne? Jako jeden zdroj bordelu jsem identifikoval nedotaženou zahrádku a tipuju, že ta zapadlejší maska, přes kterou kapota trošku přesahuje, taky udělá své, ale i tak bych viděl určitý prostor pro zlepšení, máte nějaké rady?
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Každá zahrádka,či střešní nosič jsou zdrojem velkého aerodynamického hluku.Jsou tři možnosti:
1) sundat zahrádku
2) jezdit pomaleji
3) smířit se s hlukem

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Ad Martin - hlasuji pro a), důvod i spotřeba

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 08 pro 2003 21:49
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

Zahradka kazdopadne hluci , ale na polarovy jsem zjistil ze hluci i orig. antena (na kombikovy)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:Ad Martin - hlasuji pro a), důvod i spotřeba
Já to taky říkám... ale když vona je tak hezká (říká Lucka). A je... to je fakt.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No když ji miluješ, není co řešit! :) Si připlatíte za PHM a pojedete pomaleji. Ona dvojka stejně vypadá při pomalejší jízdě tak nějak důstojněji!

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2657
Registrován: 11 říj 2004 09:50
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od jojo »

...netejrat dvojku na 140km/h!!!
Zahradku nechat, pokud vypada dobre.
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

jojo píše:...netejrat dvojku na 140km/h!!!
Zahradku nechat, pokud vypada dobre.
Jakýpak tejrání, jede to 140 tak lehce a důstojně... kolik má při 140 (skutečná rychlost dle navigace, 150 podle tachometru, který po celé stupnici proměřuje přesně o 10 km/h) B230K toček? Měl ještě hodně rezervy, co jsem tak cítil... na krátkodobé zrychlení mu nedělalo potíže jet skutečných 160, ale netrápil jsem to takovou rychlostí....
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
This topic is 14 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“