850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#51 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Pán říkal že tohle je výkon přímo na klice , měřeno u http://www.mereni-vykonu.cz (tam mě poslal marra), s vychytanou BSR jednotkou...
Průběh tady samo o ničem nevypovídá, kvůli automatu mohl měřit až takhle od vyšších otáček
[img]http://img827.imageshack.us/img827/9456/n4zz.jpg[/img]
Průběh tady samo o ničem nevypovídá, kvůli automatu mohl měřit až takhle od vyšších otáček
[img]http://img827.imageshack.us/img827/9456/n4zz.jpg[/img]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#52 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Tak tohle je opravdu tragický. Firma, která se tváří, že umí, ale nejsou schopný měřit automaty...
To nechal vyskákat až nahoru a pak pomalu přidával, aby mu to náhodou nepodřadilo...kdoví, zda tam měl při těch 160kW plnej plyn...
To nechal vyskákat až nahoru a pak pomalu přidával, aby mu to náhodou nepodřadilo...kdoví, zda tam měl při těch 160kW plnej plyn...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#53 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Byl jsem tam první den co po povodních zprovoznili brzdu, takže možná ještě nefungovali naplno, nevim, každopádně postup jak píšeš, ale plnej tam měl určitě, motor vytočil co šel...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#54 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
To jo, ale nejvyšší výkon máš hnedka na začátku, něco je špatně a to něco bylo mimo jiné mezi tvou sedačkou a plynovym pedálem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#55 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
a kdyby jsi tam lupl na PRN321 3 tak ti to snad nepreradi ? a mohl by jsi tim padem merit i prubeh
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#56 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Poloha automatu nezařadí kvalt natvrdo, ale bere ho jako nejvyšší povolený, takže dolu si to cvaká vesele. Zajimavá by byla kombinace W a trojky, kdy to nejspíš začínalo na trojce a vejš to nemůže... ale to vařim z vody, na mě to je moc nový...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#57 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Tak chvíli to "nějak" fungovalo, ale teď zas tlak trochu blbne, někdy turbo tlačí jak by asi mělo, ale někdy jen cca poloviční tlak a je cítit jak při zrychlování když držim třeba 2500-3000ot. houpe
jakoby nefungoval BCS, ten sem vyměnil za odzkoušenej chvilku to bylo dobrý, ale zas to blbne, po čem ještě jít?
jakoby nefungoval BCS, ten sem vyměnil za odzkoušenej chvilku to bylo dobrý, ale zas to blbne, po čem ještě jít?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#58 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Dělá to i s origo řídící jednotkou, nebo jen s bsr?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#59 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
No dneska sem se teda konečně hecnul dát tam zpět origo chip, a dělá to taky,
ale ještě předtím jsem zresetoval jednotku s bsr chipem, nechal znova zadaptovat a změřil 100-160km/h - při tomhle tlaku (a trochu koníků taky ubírá elotec, kterej je zkušebně nastavenej na spotřebu) cca 16s, potom s origo, stejná váha, stejnej úsek (je to trochu dokopečka) cca 12s, kde teda asi taky bude krom jinýho chyba...
ale ještě předtím jsem zresetoval jednotku s bsr chipem, nechal znova zadaptovat a změřil 100-160km/h - při tomhle tlaku (a trochu koníků taky ubírá elotec, kterej je zkušebně nastavenej na spotřebu) cca 16s, potom s origo, stejná váha, stejnej úsek (je to trochu dokopečka) cca 12s, kde teda asi taky bude krom jinýho chyba...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#60 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
tak to je slušná zdechlina...
za 16 sekund to dala i moje V70 10ti ventil atmosféra
jak dlouho jezdíš na chlast?
nech teď poměřit tlaky ve válcích, abys neměl to samé co ja, anebo nedejbůh uhořelý píst.
Moje eRko (což je to samé, co máš ty) jelo s přiucpaným katem za 11,5 a bez katu (3"downpipe) za 8,8 sek.
za 16 sekund to dala i moje V70 10ti ventil atmosféra
jak dlouho jezdíš na chlast?
nech teď poměřit tlaky ve válcích, abys neměl to samé co ja, anebo nedejbůh uhořelý píst.
Moje eRko (což je to samé, co máš ty) jelo s přiucpaným katem za 11,5 a bez katu (3"downpipe) za 8,8 sek.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#61 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Asi dva měsíce, ale tyhle příznaky to mělo už předtim (nějak neni moc čas to furt řešit...) takže v tom chyba nebude, a hlava byla dělaná... a když sem to zkoušel s trubkou jen pod auto , tak to bylo stejný
Ono sem tam to právě tlačí "normálně", takže podlě mě chyba někde v regulaci...
Pro představu
Ono sem tam to právě tlačí "normálně", takže podlě mě chyba někde v regulaci...
Pro představu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#62 850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Ještě jsem napíchl budík - dá to necelých 0,6bar, při řazení překmitne k 0,7bar...s origo chipem
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek