Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#51 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Conan »

Drtic píše:Hele tak jsem se vcera dozvedel z jine STK, ze pry nemusim zpatky tam, kde me vyhodili. Kdyz pry zaplatim 700 za prohlidku znovu, muzu na jakoukoliv jinou. Vi tedy nekdo stoprocentne, jak je to v zakone? Musim jinam, nebo musim zpatky na tu samou stk?
Právě že by mělo jít jen o ty peníze, tzn. jedeš na tu samou do měsíce, máš to tuším za 100Kč a kontrolují jen ty závady nebo můžeš jít jinam za plnou cenu a kontrolujou vše znova.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#52 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od jojo »

Já jezdím s dvojkama do Roztok. Technickou tam dělá(vával) p.Holý co opravoval dvojky už za socíku a nikdy nebyl nejmenší problém. Když jsem se tam objevil poprvé s Gneisenau, tak se mu ze samý nostalgie zamžily brejle. A technik se zkaleným zrakem je přesně to, co potřebuje každej dvojkař. 8)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#53 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

No, tak jsem byl dneska na jiny technicky, kde by prkotiny jako cepy a rucka prehledli, ovsem poznamky v predchozim protokolu o spatne zapsantem velkem TP plan zhatily.
Na magistratu pro zmenu nenasli B280E v databazi pro model 960. Vysvetleni o raritnim kousku neuspelo, takze musim do Pruhonic, tam vysolit 2k za potvrzeni ze muj motor upravdu patri do meho auta, a pak hura zpet na magistrat. Buh zehnej tem svinim byrokratickejm :evil:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#54 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Urvanej »

Aneb jak se platí za blbost úředníkovu...
U mě 96kW u B230FT zkončilo jen zápisem v protokolu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vit.soucek

#55 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

Ono když jsem to samé řešil u Favorita, kde by se dalo čekat, že to budou znát všichni nazpaměť, tak jsem absolvoval to samé. Dokonce mi museli někde v servisu napsat, že mi měnili motor a že na moje výslovné přání byl toho a toho typu.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#56 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

Tak zapsani udaju do TP mi nakonec ve Vysocanech provedli na zaklade dekoderu VIN na strankach VK, dik za clanek Viktore :)
Do Pruhonic netreba, pokud lze dana vec rozkodovat z VINka..Alespon v pripade Vysocanske pobocky magistratu :good:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“