Právě že by mělo jít jen o ty peníze, tzn. jedeš na tu samou do měsíce, máš to tuším za 100Kč a kontrolují jen ty závady nebo můžeš jít jinam za plnou cenu a kontrolujou vše znova.Drtic píše:Hele tak jsem se vcera dozvedel z jine STK, ze pry nemusim zpatky tam, kde me vyhodili. Kdyz pry zaplatim 700 za prohlidku znovu, muzu na jakoukoliv jinou. Vi tedy nekdo stoprocentne, jak je to v zakone? Musim jinam, nebo musim zpatky na tu samou stk?
Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#51 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#52 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Já jezdím s dvojkama do Roztok. Technickou tam dělá(vával) p.Holý co opravoval dvojky už za socíku a nikdy nebyl nejmenší problém. Když jsem se tam objevil poprvé s Gneisenau, tak se mu ze samý nostalgie zamžily brejle. A technik se zkaleným zrakem je přesně to, co potřebuje každej dvojkař.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#53 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
No, tak jsem byl dneska na jiny technicky, kde by prkotiny jako cepy a rucka prehledli, ovsem poznamky v predchozim protokolu o spatne zapsantem velkem TP plan zhatily.
Na magistratu pro zmenu nenasli B280E v databazi pro model 960. Vysvetleni o raritnim kousku neuspelo, takze musim do Pruhonic, tam vysolit 2k za potvrzeni ze muj motor upravdu patri do meho auta, a pak hura zpet na magistrat. Buh zehnej tem svinim byrokratickejm
Na magistratu pro zmenu nenasli B280E v databazi pro model 960. Vysvetleni o raritnim kousku neuspelo, takze musim do Pruhonic, tam vysolit 2k za potvrzeni ze muj motor upravdu patri do meho auta, a pak hura zpet na magistrat. Buh zehnej tem svinim byrokratickejm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#54 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Aneb jak se platí za blbost úředníkovu...
U mě 96kW u B230FT zkončilo jen zápisem v protokolu.
U mě 96kW u B230FT zkončilo jen zápisem v protokolu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#55 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Ono když jsem to samé řešil u Favorita, kde by se dalo čekat, že to budou znát všichni nazpaměť, tak jsem absolvoval to samé. Dokonce mi museli někde v servisu napsat, že mi měnili motor a že na moje výslovné přání byl toho a toho typu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#56 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem
Tak zapsani udaju do TP mi nakonec ve Vysocanech provedli na zaklade dekoderu VIN na strankach VK, dik za clanek Viktore
Do Pruhonic netreba, pokud lze dana vec rozkodovat z VINka..Alespon v pripade Vysocanske pobocky magistratu
Do Pruhonic netreba, pokud lze dana vec rozkodovat z VINka..Alespon v pripade Vysocanske pobocky magistratu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein