Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#26 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Urvanej »

Technik byl vyloženě idiot, to je jasný, ale závady byly a tam kam chodim bych mohl letět za každou s tebou popsaných závad. Nicméně souhlasím s tim, že nutit tě na odtahovku byla prasečina.
Kontakt na jiné STK mi řekl, že maji předpis, podle kterýho musí vyhodit 10-15% aut. Důvodem může být i prasklá žárovka, pokud si ji majitel neni schopen vyměnit na místě.
Když jsem byl na STK s Jarčou, tak všechno bylo naprosto v pořádku, kromě předních brzd, kde byl rozdíl 30%. Řekl jsem mu, ať mě klidně vyhodí, že to dám do pořádku a zase přijedu (opakovačku maji zadarmo a aspoň budu vědět, že to mam opravený správně). Nevyhodil, ale řikal, že až tam pojedu příště, ať mu vezmu s sebou kafe :-)
Takže se na blbečka vykašli, protože by ses z toho zbláznil, dej to do pořádku a těš se na satisfakci, až tam přijedeš s autem v cajku. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#27 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od selap »

Nedivím se,že jsi neprošel,mě to málem nedali kvůli bočnímu blinkru,ale že jsem to na místě vyměnil....parkovačka je evergreen.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

vit.soucek

#28 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

Nedočetl jsem ani všechny odpovědi. První příspěvek mě dal zabrat sám o sobě.

Měl bych k tomu pár věcí:

1. Zkus s těmito závadami jet na Černej most do TÜV Nord STK a budeš koukat co vyšťouraji dalšího. Mě tam s Favoritem donutili vyběhávat po úřadech (10 hodin čistýho času) jinej typ motoru (v papírech jsem měl 135 v autě 136 - rozdíl dvou koní a kompresního poměru. Ničeho jinýho) a jinak to byl klasickej trochu ohnilej Favorit. ikdyž jsem k němu měl předchozí protokoly, tak tenhle byl zaručeně ten nejtučnější. Když jsem je tamtéž už se 480kou, tak jsem nestačil valit oči. A to říkali, že jsou hodný, že mi to daji na měsíc. Ani mi potom ve výsledku ten měsíc nestačil na to všechno opravit.

2. Ten samý pán, kterého jsi tu popsal mě potom kontroloval s 480, když jsem se dostal konečně k tomu dojet na technickou znovu. Jel jsem do Pro-M, protže jsem nechtěl absolvovat potřetí vojebávání se na Černym mostě, kde to byl skutečnej arogantní blbeček. Výsledkem byla měsíční nálepka. Důvodem bylo něco, co mi zase neřekli na té první (čož mě sere z toho celého asi nejvíc) A to sice, že podle vyhlášky maji přední mlhovky jít rozsvítit i při zaplých pouze obrysovkách. Zadní má pak jít zapnout vždy pokud svítí přední mlhovky, potkávací nebo dálková.

Jel jsem tam po tejdnu znova, protže stačily dvě věci. Koupit a připojit relátko na mlhovky a jiný v relátkový skříni vypojit.

Za naprostého idiota bych ho ale nenazýval. Ten na Černym mostě byl horší. Takovej mladej arogantní a s potřebou každejch deset vteřin z někoho udělat blbce. Ten kníráč v Pro-M byl docela v pohodě. V létě tam jedu znovu a k tomu tátovo auto a příves, takže tam se teprve uvidí co jsou zač.

A upřímě. Chceme, aby jezdily po našich silnicích vraky? Já rozhodně ne! Takže technickou beru takovou jako je a pokud ze mě nedělaji většího blbce než jsem, tak neřeším.

Navíc jet s nepřipravenym autem, u kterýho víš že se něco nejde mi nepříjde jako njelepší nápad.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#29 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od mr1 »

Já rozhodně nechci, aby po naších vrako-cestách jezdily vraky. Ale sorry, na naších STK jsou většinou arogantní frajírci, co znají dohromady prd. A z pozice vyšší moci se po nás vozí. Kolegu -a to ať už chceš nebo ne ne- vyhodili za úúúplný a nepodstatný pííííítchoviny. Denně po cestách potkávám avije, starý liány, stodvácy a podobný sračky, což vlastně byl šrot už z výroby. Tož tak.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#30 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od LukášM »

vit.soucek píše:Důvodem bylo něco, co mi zase neřekli na té první (čož mě sere z toho celého asi nejvíc) A to sice, že podle vyhlášky maji přední mlhovky jít rozsvítit i při zaplých pouze obrysovkách. Zadní má pak jít zapnout vždy pokud svítí přední mlhovky, potkávací nebo dálková.
To ale u 480 funguje jak má, někdo musel rozvrtat elektro. Jinak opakovačku musíš dělat tam, kde tě předtím nepustili, chápu dobře, že si jel jinam?

Jinak osobně nemám s techniky na STK problém, auto musí hlavně působit jako celek bezproblémově, pak se nějaká maličkost přehlídne, ale když se tam dorazí s vrakem od pohledu, tak se hledají závady, protože tam zajisté budou.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 33
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 (86 kW)
Kontaktovat uživatele:

#31 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Harrison »

Při poslední STK,co jsem byl se Sprinterem jsem zkonstatoval,že to přenechám raději někomu jinému a rád za to i zaplatím.Omlouvat se někomu za to,že mi úřednice nezapsala do TP pneu,které mám i na štítku na koroserii od výrobce se mi nechtělo.Radu,že si mám koupit nové pneu,abych na STK prošel,jsem jako neslyšel a raději odešel.
Druhý den mi STK vyřídil servis a vše bylo OK. :D Byl to arogantní starý páprda.Cigáro v hubě, s kterým mi lezl klidně i pod auto."Profík" se pozná :roll:
Auto se snažím mít vždy připravené,aby prošlo bez problémů.Vadí mi zbytečná buzerace :)
_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 (86 kW) r.v. 2015
EX:Volvo V40 , 1.8(90 kW)B4184S2 r.v. 2000

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#32 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od VanThomas »

Za ručku brzdící na jednom kole dost mizivě jsem kdysi u škodifky taky dostal C...
U Pro-M mi nedali evidenčku, protože na motoru nikde nenašli napsaný D24TIC - nelze ověřit typ motoru - banda idiotů...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#33 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od ..::Philip::.. »

VanThomas píše:Za ručku brzdící na jednom kole dost mizivě jsem kdysi u škodifky taky dostal C...
U Pro-M mi nedali evidenčku, protože na motoru nikde nenašli napsaný D24TIC - nelze ověřit typ motoru - banda idiotů...
To na me take zkouseli, ale na moji poznamku, ze to neni muj problem, kdyz nevi kde hledat, me pustili :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#34 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Lachtan »

Ve vysočanech mě také jednou vyf***ovali, že mi na ruční brzdu brzdí akorát jedno kolo a ještě blbě
Na můj dotaz: A to jako vadí? se málem podělal na vejšku a že vůbec nechápe, mojí drzost s tím přijet... Tak jsem mu opáčil, jak to mám asi ku**a poznat??? Tak se se mnou začal hádat, že to snad musím poznat - nééé...?

Tak jsem ho poslal do zadele s tím, že jsem za tu dobu co to auto vlastním, zatím opravdu neměl potřebu na tu ručku vůbec šahat 8)

A rázem jsem byl bez technické :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#35 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od doktor »

Jo, na rucku jsem dojel taky, jedno kolo nebrzdilo ,t.j. zavada C = nezpusobile. Divil jsem se, ze mi dali C i za nefungujici osvetleni SPZ.
Oblozeni rucni brzdy bylo v haji, takze se vymenili obe strany, jenomze pak ta jedna strana, co predtim nefungovala, nyni brzdila vic, resp. brzdili obe strany dobre, ale stranovy rozdil byl nad limit. Se tvaril, ze mi to neda ani tak, nakonec me nechali zit. Ono litat bez znamky, to musi byt pro floydy jak rudej hadr
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

vit.soucek

#36 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

doktor píše:Jo, na rucku jsem dojel taky, jedno kolo nebrzdilo ,t.j. zavada C = nezpusobile. Divil jsem se, ze mi dali C i za nefungujici osvetleni SPZ.
Oblozeni rucni brzdy bylo v haji, takze se vymenili obe strany, jenomze pak ta jedna strana, co predtim nefungovala, nyni brzdila vic, resp. brzdili obe strany dobre, ale stranovy rozdil byl nad limit. Se tvaril, ze mi to neda ani tak, nakonec me nechali zit. Ono litat bez znamky, to musi byt pro floydy jak rudej hadr
Ručku musim do léta taky pořešit. Pro jistotu mi nebrzdí vůbec. Jenom nevim, jestli se to dá seřídit samo domo, aby ten rozdíl byl v nějakejch rozumnejch mezích. Jediný co mě napadá je utáhnout ten zeřizovací šroup momentovym klíčem, ale na jakej moment??

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#37 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od LukášM »

Nastavení ruční brzdy se provádí nastavovacím šroubem, nechápu jak by si chtěl používat moment :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#38 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od doktor »

LukášM píše:Nastavení ruční brzdy se provádí nastavovacím šroubem, nechápu jak by si chtěl používat moment :)

následovně: ještě, ještě, ješt kousek... MOMENT... á dost ! :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#39 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

Dovolil jsem si to rozdelit sam, topic o mlhovkach najdete tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=35194

K rucni brzde - vetsinou je jeste krom napnuti lanka stelovacim sroubem treba rozebrat zadni kola a rozhybat roztahovaci mechanismus paken a promazat ho medenym mazivem na brzdy,,
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#40 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od bandGap »

Drtic píše:medenym mazivem na brzdy
Kde se to medene mazivo da koupit?

THOmasoj
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#41 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od THOmasoj »

bandGap píše:
Drtic píše:medenym mazivem na brzdy
Kde se to medene mazivo da koupit?
já ho koupil normálně v mototechně... 400ml a cena do 200,-
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

vit.soucek

#42 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

No tak jak nastavit rucku vim, ale nastavuje se kazdy kolo zvlast. tak jak ke seridim aby sly stejne?

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#43 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#44 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

vit.soucek píše:No tak jak nastavit rucku vim, ale nastavuje se kazdy kolo zvlast. tak jak ke seridim aby sly stejne?
Nikoliv, regulacni matkou na sroubu u lanka paky rucni brzdhy nastavujes obe dve najednou
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

vit.soucek

#45 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

Drtic píše:
vit.soucek píše:No tak jak nastavit rucku vim, ale nastavuje se kazdy kolo zvlast. tak jak ke seridim aby sly stejne?
Nikoliv, regulacni matkou na sroubu u lanka paky rucni brzdhy nastavujes obe dve najednou
No to sice jo, ale tím se nastavuje napnutí lanka. Samotný třmeny maji ale dorazy a ručka by ti měla chodit mezi nima. A protže mě chodí ručka od podlahy až nahodu mezi těmahle dorazama, tak s tím nic nenadělám. Někde jsem to tu navíc už řešil, že se ručka má seřizovat šroubama na třmenech. Moje otázka je, čím zařídím, aby mi ručka chodila na obou kolech stejně.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#46 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od LukášM »

Kluci nesmíte plést dohromady kotoučové a bubnové brzdy :wink: Na třmenu 480 je nastavovací mechanismus, který utáhneš až je nemožné s kotoučem otáčet a lehce vrátíš, aby se uvolnil. To je vše, ale ruční brzda se tím nenastavuje. Samozřejmě že je možné přitáhnout ruční brzdu na středovém lanku přímo od páky ruční brzdy. Zatáhni si ruční brzdu na 6 zub, pak utáhni tolik, aby se kola ani náhodou netočila a máš vyřešeno, po odbrždění jen zjisti jestli nepřibržďují.
Já když byl s Minorem na TK tak jsem si vzal třináctku a řekl jsem mu, že než najedeme na válce, tak si to z jámy nastavím a teprve pak budeme brzdit, musel jsem to sice udělat na dvakrát, ale já i technik byl spokojen :)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#47 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od bandGap »

Drtic píše:ja mam na mysli tohle
Aha, takže sprej. No, nějak jsem si toho nevšiml že se da použit i ve spreji.

Ohledně STK TÜV NORD na Černém Mostě. Absolvoval jsem tam prohlídku včetně měřeni emisi. A to dokonce dvakrát, v roce 2009 a v roce 2011. Vždycky jsem prošel bez problému. Jsou docela vstřícné, vždycky poradily a upozornily. Neměl jsem pocit že by dělaly problémy. Možná jsem netrefil toho "správného" borce.
Jsou jedna z malá stanic STK co mají otevřeno v Sobotu. :good:

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#48 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Kuko28 »

Já jezdím do Ďáblic, a zatím vždy bez problémů. Jednání slušné, žádná zbytečná buzerace. Je zas pravda, že auta jsem měl v cajchu. Jako "největší" podivnost mi tak přišla kontrola povinné výbavy :)

Druhou stranou mince je, že spousta lidí si na svoje vraky stejně nálepku "koupí" bez návštevy STK. Soused má takhle staré Mondeo, loni mu v servisu řekli, že by potřeboval tak 15tis Kč aby mu dali dohromady alespoň ty největší průsery. On se rozhodl ho dojezdit bez investic. A jezdí a jezdí a jezdí. Já blbec každou drobnost hned řeším, snažím se mít všechno v dobrém stavu, cpu do toho furt nějaký prachy.... :%)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#49 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od Drtic »

Hele tak jsem se vcera dozvedel z jine STK, ze pry nemusim zpatky tam, kde me vyhodili. Kdyz pry zaplatim 700 za prohlidku znovu, muzu na jakoukoliv jinou. Vi tedy nekdo stoprocentne, jak je to v zakone? Musim jinam, nebo musim zpatky na tu samou stk?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

vit.soucek

#50 Jak jsem (ne)absolvoval technickou s naprostym idiotem

Příspěvek od vit.soucek »

Drtic píše:Hele tak jsem se vcera dozvedel z jine STK, ze pry nemusim zpatky tam, kde me vyhodili. Kdyz pry zaplatim 700 za prohlidku znovu, muzu na jakoukoliv jinou. Vi tedy nekdo stoprocentne, jak je to v zakone? Musim jinam, nebo musim zpatky na tu samou stk?
Tak jsem to měl i já. Druhej důvod byl, že mi prošel ten měsíc na kterej jsem to měl, takže jsem to neřešil. Každopádně musíš tam, kde to dělali a dokonce by to měl dělat stejnej technik, aby se kouknul jenom na to co bylo blbě. Jinak platíš plnou sazbu.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“