Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

  • Autor
  • Zpráva
yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#76 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od yoby »

2jguzik: nadávat na výrobce auta, když sis ho nechal od nějakých umělců rozm*dat :D To je trochu mimo moje chápání :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#77 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

wickey píše:no vidis, keby si nebol z druheho konca sveta, mohol si dojst do BA a tu by sme to s tebou uz nejako vyriesili.

to, ze V50 atd su polovolva, to vsetci vieme :) bohuzial faktom ostava, ze 1.6D a 2.0D je ten najvacsi motorovy potrat, ktory sa do volva za poslednych 30 rokov montoval.. (neviem ci aj PRV neboli lepsie..).
das jednotku z auta nejakemu picuskovi, ktory ti nasledne zavola, ze pin na nahravanie SW je zlomeny :green: :green: 8) to uz je fakt komedia.

sorry, ale porobil si dost vela chyb, prva bol vyber motorizacie sice, ale aj co sa tyka udrzby, nic moc.

btw diesel a setrenie na palive forever!

howgh.
Tak hovori kazdy, ze pod ku mne a "nejako" to uz vyriesime. Ale je to tazke kym kym to neuvidis a nezistis co s tym vlastne je. Ja nemozem stat pri servisakoch a pozerat co robia. Neviem, ci je to nejaky picusko, u ktoreho je RJ teraz ked s tymto robi uz dajakych 10 rokov. A nedal som mu RJ ale nechal som tam auto, lebo to je servis. Neviem kto ten pin zlomil a uz sa to ani nikdy nedozviem. A nemozem ovplyvnit to, co on s tym robi, aj keby som pri nom stal, lebo tomu jednoducho nerozumiem. Viem, ze som urobil chyby ale udrzbu som nezanedbaval, neviem ako si na to prisiel. Ked som ho kupil dal som vymenit rozvody, vsetky filtre a naplne. Potom odisiel DPF tak som ho dal vybrat a upravit SW. Dal som skontrolovat brzdy, tlmice a podvozok - vsetko ok. Subezne s tym mi odislo turbo a EGR, aj to som vymenil. Olej kontrolujem kazdy vikend, pre istotu. Co sa tyka udrzby co som mal este urobit? Ale nebudem sa s nikym natahovat. Chcem aby sa to auto cim skor opravilo. Verim, ze sa podari oprvit ten pin a ze potom auto uz pojde.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#78 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

samotna komedia je v tom, ze mozno to ten predosli blbec narocky zalomil, aby si dokazal, ze je najlepsi, lebo si mysli, ze nakoniec aj tak pridem za nim a on si pohladi svoje ego. Nemal som odkial vediet, ze to takto dopadne. Kazdopadne mam dalsiu skusenost, ku ktorej som sa dostal svojou blbostou. Clovek chce najst normalneho cloveka, ktory sa v tychto veciach vyzna, aj mu je ochotny zaplatit, a takto to dopadne. Ked sa to nevyriesi teraz, tak naozaj pojdem do BA a uvidime, ci s tym bude vediet niekto poradit. Ospravedlnujem sa ak som niekoho v predoslych prispevkoch urazil :Rose: Som si vedomi ze cast tychto problemov som si sposobil sam a druhu cast maju na starosti " odbornici".
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#79 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

original SW jde nahrat pres OBD a kdyz si koupis novy DPF, auto bude zase ok. :) stejne to asi budes muset udelat, aby bylo prodejne.
s novym filtrem ujedes bez vetsich problemu 200tis km, takze proc prodavat a hodne tratit?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#80 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

..::Philip::.. píše:original SW jde nahrat pres OBD a kdyz si koupis novy DPF, auto bude zase ok. :) stejne to asi budes muset udelat, aby bylo prodejne.
s novym filtrem ujedes bez vetsich problemu 200tis km, takze proc prodavat a hodne tratit?
toto je asi posledna moznost, ktora mi zostava. Kupit DPF, nahrat origo SW a dufat, ze to pojde bez problemov. :) Uvidime. Cakam na pondelok jak hladny na chleba, ake novinky sa zasa dozviem. Len sa bojim, aby nakoniec nebola RJ poskodena tak, ze uz vobec nepojde a bude potreba ju vymenit. Len taky detail som zabudol. Ten novy servisak mi povedal este, ze auto nekomunikuje s RJ. Takze to az taka sranda s tym nebude...nebude to take lahke. No jo no...to je tak, ze debil :crazy: necham takuto robotu na samozvanych odbornikov...
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#81 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od tomasss »

wickey píše:bohuzial faktom ostava, ze 1.6D a 2.0D je ten najvacsi motorovy potrat, ktory sa do volva za poslednych 30 rokov montoval.. (neviem ci aj PRV neboli lepsie..).
Nechapu co mas proti PRV? Ja jsem s nim byl spokojenejsi jak s T5, ten zvukovej projev a zatah z nuly je neprekonatelnej, a B280x je motor co najede vic jak leckterej petival...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 26 srp 2012 00:12, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#82 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od wickey »

kdyz to jede, tak je to dobry :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#83 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

jguzik píše:
..::Philip::.. píše:original SW jde nahrat pres OBD a kdyz si koupis novy DPF, auto bude zase ok. :) stejne to asi budes muset udelat, aby bylo prodejne.
s novym filtrem ujedes bez vetsich problemu 200tis km, takze proc prodavat a hodne tratit?
toto je asi posledna moznost, ktora mi zostava. Kupit DPF, nahrat origo SW a dufat, ze to pojde bez problemov. :) Uvidime. Cakam na pondelok jak hladny na chleba, ake novinky sa zasa dozviem. Len sa bojim, aby nakoniec nebola RJ poskodena tak, ze uz vobec nepojde a bude potreba ju vymenit. Len taky detail som zabudol. Ten novy servisak mi povedal este, ze auto nekomunikuje s RJ. Takze to az taka sranda s tym nebude...nebude to take lahke. No jo no...to je tak, ze debil :crazy: necham takuto robotu na samozvanych odbornikov...
no..to by znamenalo preruseny pouze servisni pin..hmm, jedine jednotku vyndat, promerit a najit jiny pin. zajed si do autorizaku at jednotku nactou
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#84 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

no, takze vyzera to tak, ze povodny pan "chiper" RJ naschval odpalil alebo neviem co s nou urobil. Po namontovani do auta blikaju kontrolky, napr. servo, atd. Asi nastal niekde skrat. Novy servisak mi povedal, ze RJ by sa nemala otvarat a uz vobec nie tak casto ako to bolo robene s mojou. Tak, zase som pravdpodobne zarobil svojou hlupostou. Neverim, zeby sa dala este opravit, aj ked nadej je vzdy.. uvidime. Nova RJ stoji 1000 EUR, pouzivana rozne... od 200 do 600 EUR. Kazdopadne nic platit nebudem, lebo ked som priniesol auto k novemu servisakovi, tak vsetko fungovalo.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#85 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od ..::Philip::.. »

pouzita jednotka neni uplne jednoduche reseni. musi se nejdrive ve volvu odhlasit (dolozit proc) a pak prihlasit na tve auto.

tedy alespon pred takovym problemem stal tymon.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 201
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#86 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od hombredavid »

Odhlásit jednotku a znovu jinou přihlásit to bude myslím , tedy podle toho co čtu pro pána ten nejmenší problém. Je na to příslový nejsem tak bohatý abych kupoval levné věci. Ale mentorovat nemá cenu. S pánem soucítím, jezdí k servisům , nerozumí tomu, a platí všude. Auto pořád nejede. Spousta lidí mu zde chce pomoci ale on už je tak zničený že nikoho neposlouchá. Mě samotnému tohle vyprávění připadá jako zlý sen o diletantech kteří nemají nic vyzkoušeno a ze zákazníka dělají zkušebního králíka. Už vůbec nepochopím ulomený pin... to tam strkali šroubovák? No nic chlape, přeji velmi pevné nervy . Moje rada je zavézt to celé do autorizovaného servisu, říci jim po pravdě co a jak, nechat si to diagnostikovat a hledat společné řešení. Ne všechny autorizáky jsou zloději. Třeba najdou řešení , které tě nebude stát tolik peněz a budeš mít pokoj a hlavně záruku. Vždyť takhle stejně chodíš a platíš... a bez záruky. A hlavně se hoď do klidu a už na nic nespěchej a nedělej ukvapená rozhodnutí. Přeji hodně štěstí ať to máš opravené a o závadách už nic neslyšíš a jenom jezdíš...
_________________
VOLVO 850 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#87 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

vavris píše:Čau.Též mam ten jistý problém rozsviceni DSTC+stráta výkonu.Četl jsem že stačí vyčistit EGR a mělo by to fungovat.Nevím přesně kde ho mám hledat.Nemáte někdo popis.Tady jsem našel jen na V50 2.D.Díky za odpověd
EGR ventil na 1.6d je za motorom, pod palivovym filtrom. nenasiel som ziadne konkretny obrazok. Ked budem mat auto, tak odfotim a poslem, ak by si to este potreboval :) snad toto sa najviac podoba na egr vo volve :

http://www.google.sk/imgres?start=93&um=1&hl=sk&biw=1280&bih=895&tbm=isch&tbnid=SbUrysrZD_WmUM:&imgrefurl=http://stores.ebay.co.uk/Catherine-Street-Motors/Other-/_i.html%3F_fsub%3D1&docid=uE7j8OTsrEQSFM&imgurl=http://thumbs3.ebaystatic.com/m/mbimWQa0h1Dgx4fTzTzHCvQ/140.jpg&w=140&h=122&ei=15pNUIiTF-6M4gShzoGYBw&zoom=1&iact=hc&vpx=1072&vpy=588&dur=680&hovh=97&hovw=112&tx=111&ty=21&sig=101889420464048418199&page=5&tbnh=97&tbnw=112&ndsp=25&ved=1t:429,r:14,s:93,i:50
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#88 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Nazdar hosani :)

takze zda sa, ze po never ending story s mojim Volvikom sa vsetko chyli k uspesnemu koncu :Yahoo!: Nechcem sa predcasne radovat, ale hadam sa to uz vyriesilo. Cele sa to pokusim zhrnut. Auto som kupil 12.12.2011:

1. Marec 2012 - vymena rozvodov, naplni, filtrov
2. April 2012 - odstranenie FAP + upravenie SW
3. April - Jun - opakovana strata vykonu pocas jazdy (pripadne obmedzenie otacok motora do 3000/min).
4. Jul 2012 - vymena turba + EGR ventilu + palivovy filter
5. August 2012 - aj napriek viacerym reklamaciam na odstranenie zavady v SW a vymene vsetkych spomenutych dielov auto nadalej nema vykon.
6. September 2012 - final solution

Takze cele to bolo neskutocne zamotane. Najprv som dal vymenit rozvody - standard. Nasledne na to bol odstraneny FAP filter a bol upraveny SW. Auto aj tak nemalo vykon. Do toho sa primontovalo turbo + EGR, tak som to dal vymenit. Po viacerych reklamaciach u pana, co mi vyberal FAP a upravoval SW som dal na radu mojho kamarata a dal som auto k jeho mechanikovi. Auto bolo unho cca posledne 3 tyzdne a prislo sa na kopu veci:

1. Bol som u pana co mi odstranoval FAP a upravoval SW, nech mi tam nahra povodny SW. To bolo pred 3 tyzdnami.
2. Auto som odniesol k novemu mechanikovi ktory po otvoreni RJ zistil, ze RJ je odpalena (ten predosli pan tam pravdepodobne zauradoval a nastavil nejaku pascu, ktora po znovu otvoreni RJ odpalila RJ). To bol prvy problem. Ale novy mechanik zohnal novu RJ, dal do nej SW priamo od Volva a upravil ho tak ako sa ma - musel vyblokoval cast v RJ, ktora ocakava signal z jednotky vypalovania FAP-u.
3. Auto aj tak nemalo vykon. Po dlhsom setreni sa zistilo, ze na palivovom filtry je urvana vrchna cast, cez ktoru motor tahal falosny vzduch. Neviem si predstavit kto ju urval, lebo som bol osobne pri vymene palivoveho filtra a vyzeral v poriadku. Musel ist novy palivovy filter. Prva zahada na svete :cry: No ani po tejto oprave auto nemalo vykon.
4. Prisla na rad vaha vzduchu. Dala sa nova na skusku, auto stale nemalo vykon.
5. Medzitym sa behalo s autom do Volva v Presove (nie v Kosiciach). Tam po diagnostike vsetkeho mozneho od plynoveho pedalu cez EGR, vahu vzduchu dosli k diagnostike turba. A prisli na to, ze ta sranda co ovlada variabilitu lopatiek bola uplne rozhodena. Po naslednom nastaveni auto ide, ma vykon, nevyhadzuje ziadne chyby. Otazka je, kto a co robil s ovladanim variability lopatiek turba. Lebo ako ja viem, tak turbo prichadza od vyrobcu uz nastavene, len to treba namontovat, ci sa mylim? Druha zahada :cry:

Suma sumarum, v zivote by ma nenapadlo, ze je tolko hajzlov mechanikov, ktori sa pysia clenstvom v neviem jakych spolkoch, maju neviem jake certifikaty povylepovane na stenach a takto vedia dodrbat auto. :twisted: Jednoducho nemam doma servis a neviem o tychto veciach vela, hadam od toho su tu tie servisy. Dost ma to sklamalo. Ale co uz, debil sa uci na vlastnych chybach :crazy:

Novy mechanik, pan Timko s Presova, mi este auto dnes neda, povedal, ze chce ho este vyskusat a porobit nejake zaverecne diagnostiky. Zajtra ak sa nic zvlastne neudeje (dufam, lebo inak asi :o , si pojdem po auto. Celkova suma za tuto finalnu opravu a 3 tyzdnove mucenie je 690 EUR. Uvidime. Snad ludia po precitani tochto threadu si uvedomia, ze sa neoplati dat auto do ruk roznym "expertom" ale do autorizaku, pripadne ku overenemym mechanikom. Volveniu zdar. Zajtra dam konecne info, ako sme dopadli s Volvikom.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#89 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od majtinek »

A kolik vyšly opravy celkem?
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 30
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#90 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Resquator »

Tesim se na zaverecny prispevek, ze uz je auto v poradku! Tohle byl opravdu kopec smuly :( :%)

Jinak ohledne toho DSTC a hlasky o snizeni vykonu... Po vymene ventilu turba a DPF za novy original se nejen odstranil problem s vykonem, ale po ujeti 4tis. km se mi nevratil vyse popisovany problem s DSTC (tuk tuk). Je to zajimave, ale vypada to, ze se pri servisnim zasahu stalo neco, co ten problem odstranilo.
_________________
VOLVO V50 - 1,6D - MY2009 - Kinetic - DPF ON
[img]http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/5107.png[/img]

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#91 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

majtinek píše:A kolik vyšly opravy celkem?
hm....no tak kupil som ho za 8500 EUR, a ak ratam aj tuto poslednu polozku, tak som donho vrazil dodatocne este 2500 EUR... ja viem, za 11 000 EUR som mohol mat ine auto...ale kto vie kolko by som vrazil donho :oops:
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#92 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Resquator píše:Tesim se na zaverecny prispevek, ze uz je auto v poradku! Tohle byl opravdu kopec smuly :( :%)

Jinak ohledne toho DSTC a hlasky o snizeni vykonu... Po vymene ventilu turba a DPF za novy original se nejen odstranil problem s vykonem, ale po ujeti 4tis. km se mi nevratil vyse popisovany problem s DSTC (tuk tuk). Je to zajimave, ale vypada to, ze se pri servisnim zasahu stalo neco, co ten problem odstranilo.
dekuji :) no ohladom toho DSTC, to sa odstranilo vymenou EGR ventilu. Mal som to iste. A to ze si dal novy FAP filter, tiez urobilo svoje. Je prazdny, nie je zasraty, to sa tiez prejavi na vykone motora. Prajem veeeela stastnych volvometrov :D
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

majtinek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 422
Registrován: 13 roků
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

#93 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od majtinek »

Tak to je ještě v pohodě. Já svojí bývalou V50 koupil za 170.000,- Kč (6800€) a za půl roku jsem do ní nasypal za opravy celkem 60.000,- Kč (2400€). No a když začalo odcházet turbo, tak jsem jí raději prodal za 120.000,- Kč (4800€).

Tudíž jsem za 6 měsíců prodělal 110.000,- Kč (4400€)

Takže na tom jsi ještě dobře... :)
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#94 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

majtinek píše:Tak to je ještě v pohodě. Já svojí bývalou V50 koupil za 170.000,- Kč (6800€) a za půl roku jsem do ní nasypal za opravy celkem 60.000,- Kč (2400€). No a když začalo odcházet turbo, tak jsem jí raději prodal za 120.000,- Kč (4800€).

Tudíž jsem za 6 měsíců prodělal 110.000,- Kč (4400€)

Takže na tom jsi ještě dobře... :)
Heh :) no toto volvo je moje druhe auto a pri prvej octavii som za 10 rocny crep vysolil 4000 eur a vrazil som do nej dalsich 1500 a nakoniec som ju predal za 1000 :D takze skusenosti aj vratane skusenosti s tymto autom - na nezaplatenie...na vsetko ostatne pouzivam VISA kartu :ROFL:
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#95 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Takze bol som po auto, vsetko funguje tak ako by malo. Len mi este bolo povedane, ze by som mal rozrezat stary palivovy filter (mal nabehane dajakych 3000 km) a kuknut, ci dnu nie su hlinikove pilinky. Ak hej, tak je pruser lebo je to znak ze odchadza aj cerpadlo, co nie je tiez prave najmensia polozka (dajakych 1300 eur). No takze este toto musim pozriet a dufam, ze tam nic take nenajdem. Vecer dam info :) Dal by Boh, ze uz to pojde bez problemov.
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#96 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

Tak... stary filter som rozrezal a okrem piliniek, ktore tam boli z rezania som tam ine nenasiel. Takze pokoj v dusi :) Dakujem vsetkym, ktori prispeli svojimi radami k vyrieseniu celej tejto zahady. Dufam, ze ma uz cakaju len mile starosti s vymenou naplni a filtrov :)
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

GDPR_user

#97 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od GDPR_user »

jguzik píše:Tak... stary filter som rozrezal a okrem piliniek, ktore tam boli z rezania som tam ine nenasiel. Takze pokoj v dusi :) Dakujem vsetkym, ktori prispeli svojimi radami k vyrieseniu celej tejto zahady. Dufam, ze ma uz cakaju len mile starosti s vymenou naplni a filtrov :)
Tak to si piš že ne!!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 118
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW

#98 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od jguzik »

martinopel píše:
jguzik píše:Tak... stary filter som rozrezal a okrem piliniek, ktore tam boli z rezania som tam ine nenasiel. Takze pokoj v dusi :) Dakujem vsetkym, ktori prispeli svojimi radami k vyrieseniu celej tejto zahady. Dufam, ze ma uz cakaju len mile starosti s vymenou naplni a filtrov :)
Tak to si piš že ne!!
Jo :) zivot je vyzva...auticko zatial slape...len sa objavil piskot od motora..asi remen alebo dajaka kladka..uvidime :) Je to taky piskot ako ked v zime fuka vonku vietor a naraza na steny. Robi to aj pri vytlacenej aj zatlacenej spojke :)
_________________
Jozi

Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

#99 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od Phil6 »

mne sa objavilo na palubovke ENGINE SERVICE REQUIRED. Zaniesol som to do Volva na diagnostiku, povedali mi ze to MOZE by DPF filter, mozno treba len doliat mocovinu, alebo riadiaca jednotka je v prdeli, alebo CEM zlyhala atd....Sami nevedeli urcit pricinu. Tak som dal odstranit DPF filter, doliat mocovinu a remapovat motor(ten 2.0D je slaby ako caj). Motor taha od volnobehu pekne, aj spotreba isla trochu dole, ale kontrolka ENGINE SERV. REQUI. je stale tam. Po niekolkych tyzdnov ggooglovania som ne nic poriadne neprisiel tak som sa zaregistroval na anglickom volvo fore a problem som vyreisil. Treba simulovat Regen, doliat mocovinu-treba potom vo VIDE resetovat pocitadlo a az potom odstranit dpf. Takze ak chcem odstranit kontrolku aj tak teraz musim kupit novy dpf a resetovat....
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 22
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bratislava

#100 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu

Příspěvek od MrXo »

Phil6 píše:...Treba simulovat Regen, doliat mocovinu-treba potom vo VIDE resetovat pocitadlo a az potom odstranit dpf. Takze ak chcem odstranit kontrolku aj tak teraz musim kupit novy dpf a resetovat....
Ako si to doriesil?
Ak to este stale riesis, spoj sa s niekym, kto ma ten isty motor a pozicaj si DPF. Kvoli tym par minutam predsa nebudes kupovat novy....
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“