Ja som mal to iste. Sral som sa s tym asi pol roka Dal som vybrat DPF ale aj tak to robilo...Potom som nasiel cloveka, ktory sa v tom naozaj vyzna a ten mi upravil SW v RJ + musel upravit aj RJ DPF filtra. Odvtedy auto ide ako ma. Bud vymen DPF alebo si ho daj odtranit niekym, kto sa v tom vyzna. Toto iste mi robilo aj moje auto... otacky do 3000 a tah ziadny. Keby si daco potreboval tak volaj 0911 724 869 a porozpravame...Robertino86 píše:ahojte, mam podobny problem so stratou vykonu..
dakujem za podnety, rady a napady, temy som precital..
Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#101 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#102 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
20.5.2013-Robertinov problem vyrieseny! Komplet moje lazne+cistenie DPF filtra.Ako sa ukazalo nebol problematicky filter Dpf ale EGR! Vycistit a namazat ho nestaci. Je potrebne rozobrat aj motorcek EGR !!! vycistit ho a premazat,ja pouzivam spray isol.Po oprave auto uz nedava tzv:do nudzoveho rezimu,otacky nesli cez 3000. Na 1.6D asi to bude casom problemik u kazdeho. Dalsiou muchov su konektory!! od teplotneho cidla a tlakoveho cidla DPF ! Konektory treba napruzit a precistit ! Ak sa vam stane ze nejde DPFko vypalit alebo resetnut,alebo ukazuje vysoky tlak! nemusi to byt hned vadne DPF! Pri Nahravani softu do ADM modulu moze sposobit tato el.zavada ze nebude soft OK! a bude vam vypisovat ze mate vadny alebo plny DPF filter.Tak isto precistit konektor na nadrzke pre adetivum(mocovina).Pri precistovani akehokolvek konektoru alebo odpajani najprv-Odpojit bateriu !
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
#103 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Odkial si? Skus preluskat aj nase forum http://www.volvoklub.sk/viewforum.php?f=17
_________________
V50/2.0D 100kW/6Q MY06
V50/2.0D 100kW/6Q MY06
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#104 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Hlaska DSTC+strata vykonu- Zanesene alebo vadne EGR-ventil Vycistit alebo vymenit za novy-resetnut origo diagnostikov-a jazdis dalej.
ps:Resetnut ho treba vzdy aj po vycisteni! Niektori si ho dokazu vycistit doma sami,ale ho neresetnu-co je chyba! (nove adaptacne hodnoty).
ps:Resetnut ho treba vzdy aj po vycisteni! Niektori si ho dokazu vycistit doma sami,ale ho neresetnu-co je chyba! (nove adaptacne hodnoty).
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#105 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
presne taklaci píše:Hlaska DSTC+strata vykonu- Zanesene alebo vadne EGR-ventil Vycistit alebo vymenit za novy-resetnut origo diagnostikov-a jazdis dalej.
ps:Resetnut ho treba vzdy aj po vycisteni! Niektori si ho dokazu vycistit doma sami,ale ho neresetnu-co je chyba! (nove adaptacne hodnoty).
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#106 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Ja som mal to iste. Odporucam prepalit SW v riadiacej jednotke a tiez SW v jednotke vypalovania DPF. nie kazdy to vie urobit poriadne. Mne to pomohlo. Tak isto pre istotu skontroluj turbo - taka sranda co ma na starosti nastavenie lopatiek. Ale skor to bude tym softom v jednotke vypalovania DPF. Mne to tiez nerobilo vzdy a mal som tie iste symptomy (otacky max 3000 a obmedzeny vykon)Vysko píše:Zdravím Pánové a přidám se do klubu
Mám podobný problém.. Před nedávnem mi odešel EGR ventil, začala svítit kontrolka+DSTC off, auto v nouzáku a max. 3000ot. Na diag. se zjistilo to, co jsem si myslel, špatný EGR.. Jinak mám auto necelé 3 roky, hned na začátku jsem nechal odstranit DPF.. Po necelejch 2 letech mi od vyndání DPF odešel ten EGR..... EGR jsem vyměnil, žádnou chybu to nehlasí ani na diag. ALE!! Všechno funguje na diag žádná závada, ale ten motor nejde vytočit nad 3000.. Dnes jsem byl u mechanika, zkoušel nastavit nové hodnoty na EGRu, ale bez výsledku..
Na tý diag. mu to ukazovalo, když jsem sešlápnul plyn, že by se měl otevřít na 100% ale skutečná hodnota byla jen 85%, při volnoběhu bylo vše OK...
Tak nevím čím by to mohlo být, jestli může být zanešený sání??? nebo nějaké čidlo??? nebo zkusit nechat přehrát software od toho DPF, ale když to takovou dobu fungovalo bez problému???
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 118
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice & Trebišov, Slovakoland
- Vůz: Mercedes R350, V6, 195kW
#107 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Ahoj no ta regulacia variability je hned pri turbe, je to taka mala tycka zaistena srubkou. Mne to povolil mechanik neodbornou manipulaciou. A prisli na to az vo volve pri diagnostike. Takze odporucam ist na diagnostiku s touto vecou, nech to aspon pozru, ci je to nastavene na hodnoty na ake to ma byt nastavene. Dufam, ze ti to pomoze a ze to vyriesi problemVysko píše:Zkusím přehrát ten sw, ale říkám si zda je možný aby po 2 letech bezproblémového chodu to najednou začalo zlobit.. Jinak mám tu srandu co na turbu natáčí lopatky hledat kde??
_________________
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
Jozi
Je: Mercedes R350, V6, 195kW, AT7, r.v.2012
Bolo: Volvo XC90, D5 120kW, D5244T, M6, r.v.2004, 7 seater
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#108 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
pokazene tam moze byt hocico. a po vseliakych zasahoch asi by trebalo to dat takemu co tieto volvomotory riesi casto. (autorizak zial nieje zarukou uspesnej opravy) Trebalo by totiz skontrolovat pracu, ci je motor po zasahoch mechanikov poskladany spravne... skontrolovat kabelaz a funkciu regulacie. A mozno cela tvoja odysea k funkcnemu autu sa ukaze ako zbitocna. Taku mam skusenost, preto mi ine auto ako volvo do sevisu nesmie. softom to nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#109 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
A co tam nastavoval? EGR-treba pri vymene alebo po vycisteni iba Resetnut! inac ti ostanu v pameti stare hodnoty! Reset treba urobit vylucne iba origo diagnostikov! Tvoj problem moze takisto sposobovat - Turbo ktore sa pridiera.Treba ho skontrolovat! Takisto podtlak a podtlakovy ventil na turbo.Ze mas vykuchtane DPF? a je skutocne vykuchtane? a soft ti nic nehlasi? je my to divne.V kazdom aute sa stretavam s hlaskou - zla komunikacia RJ. Samozrejme iba u tych co maju vykuchtany Filter-DPF.Dalsia vec ak ti odstranili DPF,odstranili ti aj cidlo tlaku na DPF? ak nie,tak vadne cidlo ta hodi do nudzaku.Dufam ze mechanik ku ktoremu chodis ma Diagnostiku-Vida,Dice-origo na volva.Vysko píše:Zdravím Pánové a přidám se do klubu
.. Dnes jsem byl u mechanika, zkoušel nastavit nové hodnoty na EGRu, ale bez výsledku..
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T
#110 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Zdravím všetkých a pripájam sa s podobným problémom.
po kúpe auta som zašiel na diagnostiku do autorizáku či je všetko OK. Hlásilo len jednu chybu - "Komunikácia plynového pedálu". Tomu v servise nekládli žiadnu pozornosť. Auto jazdilo normálne, malo 117000 km.
Urobil som asi 2000 km a občas sa rozsvietila kontrolka "I" - SNÍŽENÝ VÝKON MOTORU, na chvíľku stratil otáčky a hneď šlapal ďalej. Nevenoval som tomu pozornosť. Spravil som olejový servis + palivový a vzduchový filter. Mrkol mi aj BOSCH diagnostikov na záznamy všetko bolo čisté, zas len ten PLYNOVÝ PEDÁL.
Tak som jazdil dalej a hlásenie so zníženým výkonom sa objavovala stále častejšie, keď sa k tomu pripojilo hlásenie DTSC NAVŠtÍVTE SERVIS. Skočil som do Prešovského VOLVA spravil mi diagnostiku a okrem toho PEDÁLU tam mal ZNÍŽENÝ TLAK PALIVA. Odporučil mi prehnať auto dialnicou na plny výkon, čo som aj urobil. Ďalší deň, po naštartovaní som si všimol, že pri voľnobehu sa motor sám hrá s otáčkami, dvihol si ich na 1500. Keď som pridal plyn nad 3000 ot. klesli potom na 600 a po chvili zase sami na 1600. Následne po kratšej jazde ZNÍŽENÝ VÝKON MOTORU + DTSC SERVIS, ale teraz už to nezhaslo a otáčky na 1500 k tomu žiadna odozva na stlačenie pedálu. Po stlačení brzdy padnú otáčky na 600, po uvoľnení brzdy samo točí na 1600. Takto to ostáva aj po znovunaštartovaní. Auto nereaguje na plynový pedál má 1600 ot ide 22km/hod asi NUDZOVY REŽIM.
Výpis poslednej diagnostiky pred upadnutím do nudzaku:
CEM-3F93 Gaspedalgeber Signal zu niedrig
ECM-9530 Gaspedalgeber - signal fehlt
ECM-952F Gaspedalgeber - Fehlerhaftes Signal
BCM-0101 Komunikation zwichen Steuerungseinheiten Kommunikationsprobleme mit ECM
Vo volve v Košiciach mi povedal nech tam nechám auto, že keď tam budú mať auto s takým istým pedálom, že to skúsia prehodiť či je vada určite tu, aby som hneď zbytočne nekupoval nový (173€) a aby vedeli prípadne pátrať po inej závade.
Možno to bude len nejaký zoxidovaný kontakt. Napáda Vás niečo? Neviem s tým odísť v takom stave z domu do najbližšieho servisu mám 30km a dvatsiatkou tam pôjdem viac jak hodinu.
po kúpe auta som zašiel na diagnostiku do autorizáku či je všetko OK. Hlásilo len jednu chybu - "Komunikácia plynového pedálu". Tomu v servise nekládli žiadnu pozornosť. Auto jazdilo normálne, malo 117000 km.
Urobil som asi 2000 km a občas sa rozsvietila kontrolka "I" - SNÍŽENÝ VÝKON MOTORU, na chvíľku stratil otáčky a hneď šlapal ďalej. Nevenoval som tomu pozornosť. Spravil som olejový servis + palivový a vzduchový filter. Mrkol mi aj BOSCH diagnostikov na záznamy všetko bolo čisté, zas len ten PLYNOVÝ PEDÁL.
Tak som jazdil dalej a hlásenie so zníženým výkonom sa objavovala stále častejšie, keď sa k tomu pripojilo hlásenie DTSC NAVŠtÍVTE SERVIS. Skočil som do Prešovského VOLVA spravil mi diagnostiku a okrem toho PEDÁLU tam mal ZNÍŽENÝ TLAK PALIVA. Odporučil mi prehnať auto dialnicou na plny výkon, čo som aj urobil. Ďalší deň, po naštartovaní som si všimol, že pri voľnobehu sa motor sám hrá s otáčkami, dvihol si ich na 1500. Keď som pridal plyn nad 3000 ot. klesli potom na 600 a po chvili zase sami na 1600. Následne po kratšej jazde ZNÍŽENÝ VÝKON MOTORU + DTSC SERVIS, ale teraz už to nezhaslo a otáčky na 1500 k tomu žiadna odozva na stlačenie pedálu. Po stlačení brzdy padnú otáčky na 600, po uvoľnení brzdy samo točí na 1600. Takto to ostáva aj po znovunaštartovaní. Auto nereaguje na plynový pedál má 1600 ot ide 22km/hod asi NUDZOVY REŽIM.
Výpis poslednej diagnostiky pred upadnutím do nudzaku:
CEM-3F93 Gaspedalgeber Signal zu niedrig
ECM-9530 Gaspedalgeber - signal fehlt
ECM-952F Gaspedalgeber - Fehlerhaftes Signal
BCM-0101 Komunikation zwichen Steuerungseinheiten Kommunikationsprobleme mit ECM
Vo volve v Košiciach mi povedal nech tam nechám auto, že keď tam budú mať auto s takým istým pedálom, že to skúsia prehodiť či je vada určite tu, aby som hneď zbytočne nekupoval nový (173€) a aby vedeli prípadne pátrať po inej závade.
Možno to bude len nejaký zoxidovaný kontakt. Napáda Vás niečo? Neviem s tým odísť v takom stave z domu do najbližšieho servisu mám 30km a dvatsiatkou tam pôjdem viac jak hodinu.
_________________
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#111 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Tak pedálem to určitě není, po výměně mi to na chvíli přestalo a když přišla zima a chladno začalo se to objevovat znovu vždycky při nízkých otáčkách, když to točím víc tak se to nestane. Ten samý problém už tu někdo řešil a výsledek je že můžeš měnit všechno co ti v servise řeknou, že je třeba vyměnit a výsledek se nemusí dostavit. Tak jsme se s tím naučili žít a víc jak půl roku se to neobjevilo. Uvidím co s příchodem zimy.
Každopádně každý postřeh uvítám
Každopádně každý postřeh uvítám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T
#112 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Tak, dnes v servise na diagnostike zlé signály z pedálu. Po vymontovaní pedálu a opätovnom meraní už boli hodnoty v normále. Pedál namontovaný späť. Ubehnutých asi 150km mesto aj dialnica, zatial bez chybových hlásení. Zrejme po tom treba občas tresnúť kladivom ako voľakedy, aby to fungovalo. Pridavam kladivo do povinnej vybavy. Som zvedavy ako dlho to vydrží. Ak to zopákne skúsim predsa ten pedál vymeniť.
_________________
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 81
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: V70II
- Bydliště: Slovensko
#113 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Gogočko¨-do vybavy by si mal zaradit radsej spray na cistenie kontaktov! Stava sa pri vymene kabinoveho filtra,ze pri demontazi a spetnej montazi sa nedotlaci dobre-konektor-plyn.pedala.Casom pri vysuvani a spetnom zasuvani treba tento konektor prestreknut sprayom na kontakty aby nedochadzalo k prechodovemu odporu.
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T
#114 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Laci dik za radu.
Niečo s tym budem musieť robiť. Prišli horúčavy a presne po roku sa to objavuje zas. Hlášky ako som uviedol vyššie, s tým že teraz si auto pri jazde pridáva plyn (ide do otáčok pri jazde) samo.
Diagnostika hovorí že špatná komunikácia s pedálom.
Naposledy ho len vybrali a namontovali nazad a mal som rok pokoj.
Myslíte že staší vyčistiť kontakty?
Niečo s tym budem musieť robiť. Prišli horúčavy a presne po roku sa to objavuje zas. Hlášky ako som uviedol vyššie, s tým že teraz si auto pri jazde pridáva plyn (ide do otáčok pri jazde) samo.
Diagnostika hovorí že špatná komunikácia s pedálom.
Naposledy ho len vybrali a namontovali nazad a mal som rok pokoj.
Myslíte že staší vyčistiť kontakty?
_________________
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#115 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Na jaře se mi to objevilo zase, ale jen jednou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T
#116 Volvo V50 1.6D - rozsvietene DSTC + strata vykonu
Čaute,
skúsil som teda prečistiť kontakty, rozobrať pedál a prefúknuť vzduchom, znovu poskladať.
Po naštartovaní hlási "znížený výkon motoru" ide sam na 1500 otáčok, po zošliapnutí brzdy klesne na normálny voľnobeh, po pustení brzdy zase na 1500 otáčok. Keď ho poriadne pretočím (tak na 4000 ot) prestane reagovať úplne a rozsvieti sa známa hláška "DTSC navštívte servis"
Teraz to zrejme treba dať na originál diagnostiku, zresetovať hlasenia na RJ. A otestovať či bude hlásiť slabý signál od pedálu. Zajtra skočím do Košického Volva.
Keď nepomôže najlepšie by bolo asi požičať pedál z takého istého modelu a vyskúšať prehodiť, či je chyba naozaj tam. Najde sa niekto v okoli PO alebo KE, kto by bol ochotný?
Chyba nemusí byt tam a nechcem zbytočne vyhodiť 135€ za novy pedal.
Dik.
skúsil som teda prečistiť kontakty, rozobrať pedál a prefúknuť vzduchom, znovu poskladať.
Po naštartovaní hlási "znížený výkon motoru" ide sam na 1500 otáčok, po zošliapnutí brzdy klesne na normálny voľnobeh, po pustení brzdy zase na 1500 otáčok. Keď ho poriadne pretočím (tak na 4000 ot) prestane reagovať úplne a rozsvieti sa známa hláška "DTSC navštívte servis"
Teraz to zrejme treba dať na originál diagnostiku, zresetovať hlasenia na RJ. A otestovať či bude hlásiť slabý signál od pedálu. Zajtra skočím do Košického Volva.
Keď nepomôže najlepšie by bolo asi požičať pedál z takého istého modelu a vyskúšať prehodiť, či je chyba naozaj tam. Najde sa niekto v okoli PO alebo KE, kto by bol ochotný?
Chyba nemusí byt tam a nechcem zbytočne vyhodiť 135€ za novy pedal.
Dik.
_________________
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
je: V50, 2009, 1,6 D, 80kW, D4164T, manuál, DPF filter, modrá metalíza
Bolo: V40, 2002, 1,9 D, 85 kW, D4192T3 manuál, šedá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek