kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#51 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Nevím jak u volva, ale když jsem koupil v roce 2000 daewoo, tak se mi taky čas od času ukázala kontrolka motoru. Vzhledem k tomu že to bylo v záruce, tak jsem hned uháněl do servisu a tam mi řekli, že je to normální. Že si auto občas dělá hloubkovou kontrolu během jízdy ( třeba jen chtěli mít odemě klid ). Rozsvítila se a svítila cca jednu minutu a pak zase zhasla. Auto je v rodině dodnes a má najeto cca 140 000 a stále jezdí bez vedlejších investic. ( nepočítám olej, brzdy atd. ) Stále jezdí a kontrolka občas svítí. Třeba je to blbost, ale mě to vsvětlení stačilo a čas ukázal, že to žádný vliv na provoz nemělo.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
#52 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Volvo opravdu není Daewooigi75 píše:Nevím jak u volva, ale když jsem koupil v roce 2000 daewoo, tak se mi taky čas od času ukázala kontrolka motoru. Vzhledem k tomu že to bylo v záruce, tak jsem hned uháněl do servisu a tam mi řekli, že je to normální. Že si auto občas dělá hloubkovou kontrolu během jízdy ( třeba jen chtěli mít odemě klid ). Rozsvítila se a svítila cca jednu minutu a pak zase zhasla. Auto je v rodině dodnes a má najeto cca 140 000 a stále jezdí bez vedlejších investic. ( nepočítám olej, brzdy atd. ) Stále jezdí a kontrolka občas svítí. Třeba je to blbost, ale mě to vsvětlení stačilo a čas ukázal, že to žádný vliv na provoz nemělo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 99
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
- Bydliště: Pardubice
#53 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
díky za info, ještě jsem si toho nevšiml. Dík asi se sem nevyplatí něco psát, někteří máte reakce na spoustu příspěvků jak mistři světa. Chápu, že o tom asi víte víc než ostatní, ale v některých příspěvcích je arogance jak ..... . Raději sem budu chodit jen při potížích. Já měl na mysli, že bz to třeba nemuselo nic znamenat
. Tak si to tu nacpěte někam
. Tak si to tu nacpěte někam
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014
#54 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Nějak chytlavý.K|dyž ti bude svítit kontrolka brzdové kapaliny,taky to hned neznamená,že auto nezastaví.Prostě i když ti budou svíti airbsgy, auto jezdit bude.igi75 píše:díky za info, ještě jsem si toho nevšiml. Dík asi se sem nevyplatí něco psát, někteří máte reakce na spoustu příspěvků jak mistři světa. Chápu, že o tom asi víte víc než ostatní, ale v některých příspěvcích je arogance jak ..... . Raději sem budu chodit jen při potížích. Já měl na mysli, že bz to třeba nemuselo nic znamenat
. Tak si to tu nacpěte někam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#55 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak se vrátíme zpátky k tématu
Chyba zapalování na jednom z válců se pozná takhle hned na jednoduché vyčtení chyby? Nebo až po zkoumání a měření časování?
Zkusím přeci jen ty cívky za běhu skouknout...jen nevím, jestli má smysl čekat až bude kontrolka svítit, nebo ne...asi to bude jistější
Chyba zapalování na jednom z válců se pozná takhle hned na jednoduché vyčtení chyby? Nebo až po zkoumání a měření časování?
Zkusím přeci jen ty cívky za běhu skouknout...jen nevím, jestli má smysl čekat až bude kontrolka svítit, nebo ne...asi to bude jistější
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
#56 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Většinou to vyhodí misfire.Schumi_01 píše:Tak se vrátíme zpátky k tématu
Chyba zapalování na jednom z válců se pozná takhle hned na jednoduché vyčtení chyby? Nebo až po zkoumání a měření časování?
Zkusím přeci jen ty cívky za běhu skouknout...jen nevím, jestli má smysl čekat až bude kontrolka svítit, nebo ne...asi to bude jistější
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#57 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
u misfireu by ti mela kontrolka ponorka za jizdy blikat.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#58 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Hmmm...tak to ne...ta nebliká...wickey píše:u misfireu by ti mela kontrolka ponorka za jizdy blikat.
No větší smysl asi dává opravdu to podle vyjádření ze servisu...nezbyde mi asi nic jinýho, než jim to tam dát na dvě hodiny at to všechno změří a vyčtou pořádně...a uvidíme kam se přiblížíme...
Je fakt že všichni říkají, že to je výjimka, že tenhle motor je věčný...to já vím taky, proto se mi líbil a jsem z něj nadšený jízdně, akorát pro mě, příjemný Ale zase co vím, takovéhle ptákoviny řeší spousta lidí s tímhle motorem...
Nevím, jestli to nejsou jen nějací šotci v elektronice...motoru to asi neubližuje to vypadá...těžko říct
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#59 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak koukám, že nebudu ojedinělý případ Viz. níže
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=34024&p=408835#p408835
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=34024&p=408835#p408835
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#61 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Jooo, někdo to bere jako zpestření života a koníčkamartinopel píše:Někdy si tu připadám jako v mateřské školce.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#62 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No ale máš naprostou pravduyoby píše: Jooo, někdo to bere jako zpestření života a koníčka
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#63 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
- Přílohy
-
- 30731212.jpg (4.25 KiB) Zobrazeno 3820 x
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#64 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Nooo...to zní hezky logicky...na něco takového by to vypadat mohlomarra píše:ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
Zvládnu svépomocí? Kde to najdu?
Dnes jsem za běhu vyzkoušel všechny cívky a dávají všechny stejnou jiskru - a naprosto stejně když kontrolka svítí a když jsem ji pomocí pojistky zase zhasnul a zkusil znovu.
Jen teda nedávají vůbec souvislý modrý oblouk...ale spíš do oranžova jen "cvakají"
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#65 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Milý deníčku
Cesta do Itálie s plně naloženým autem lidma i bagáží znamenala víceméně permanentní svícení kontrolky motory, cestou tam a zpět "resetováno" téměř na každé zastávce...cca 3x...ale bez nějakých známek "únavy"...
Že by přímá úměra s vysokou zátěží a větší prací motoru? Nebo přímá úměra s čím dál tím víc se ozývající nějakou dírkou ve výfuku... No každopádně výfuk pořeším, a uvidíme
Jinak cesta dálnice, kopce nahoru dolu, okresky a zácpy s plně naloženým autem na širokým 18kách za krásný průměr 8,5 litru...což přičítám tankování buďto V-Poweru nebo 98 u Eni.
Cesta do Itálie s plně naloženým autem lidma i bagáží znamenala víceméně permanentní svícení kontrolky motory, cestou tam a zpět "resetováno" téměř na každé zastávce...cca 3x...ale bez nějakých známek "únavy"...
Že by přímá úměra s vysokou zátěží a větší prací motoru? Nebo přímá úměra s čím dál tím víc se ozývající nějakou dírkou ve výfuku... No každopádně výfuk pořeším, a uvidíme
Jinak cesta dálnice, kopce nahoru dolu, okresky a zácpy s plně naloženým autem na širokým 18kách za krásný průměr 8,5 litru...což přičítám tankování buďto V-Poweru nebo 98 u Eni.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#66 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak těsnění mám se sítkem už...nejdřív bylo vyčištěno...nic...potom vyměněno za nové...nic...pořád stejný stav.marra píše:ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
Ten solenoid zvládnu vyčistit sám? Jak na to?
A hned potom jsem připravenej na výměnu oleje zpátky na Castrol který tam byl...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#67 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Mobil je dobry olej, staci kdyz tam budes mit 5W40 plnou syn. ted je to tusim rada 3000.
Jinak uplne banalni veci jako vymena pal. filtru, vycisteni ci vymena filtru v sani, pri rozsviceni se auto chova neustale stejne? Neskube, de za plynem?
Nechci nejak strasit, ale ja jsem mel toto na V40 a nikdy se to nepovedlo vyresit
Nejhorsi je, kdyz to auto jede dal jako by se nic nedelo, to pak povymenujes x veci a zbytecne, co lambdy meril nekdo lambdy zda davaji spravny siginal a neni spatna smes?
A uplne nejlip udelas, kdyz vyndas RJ ocistis kontakty, nastrikas prislusnym sprejem a zase das zpet, dle me ti to problem vyresi, jelikoz takto to resi v autorizaku hodne problemu pri takto nevysvetlitelnych hlaskach RJ.
Jinak uplne banalni veci jako vymena pal. filtru, vycisteni ci vymena filtru v sani, pri rozsviceni se auto chova neustale stejne? Neskube, de za plynem?
Nechci nejak strasit, ale ja jsem mel toto na V40 a nikdy se to nepovedlo vyresit
Nejhorsi je, kdyz to auto jede dal jako by se nic nedelo, to pak povymenujes x veci a zbytecne, co lambdy meril nekdo lambdy zda davaji spravny siginal a neni spatna smes?
A uplne nejlip udelas, kdyz vyndas RJ ocistis kontakty, nastrikas prislusnym sprejem a zase das zpet, dle me ti to problem vyresi, jelikoz takto to resi v autorizaku hodne problemu pri takto nevysvetlitelnych hlaskach RJ.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#68 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Tak jsem vysledoval další věc, možná
Jednak olejem to určitě není, dal jsem Castrol 5W-30...nebude tam dlouho Jelikož problém se po zimě znovu objevil i s výměnou tohohle oleje, půjde zpět potom zase 5W-50 Mobil 1, motor s ním měl alespoň pocitově výrazně hladší chod.
Druhá věc je, kontrolka se rozsvěcí častěji úměrně tomu, jak veliké je vedro... Čím teplejší počasí, tím častěji a víc, jak byly teď ty vedra, vyresetoval jsem pojistkou, a hned při jízdě se rozsvítila znovu, pojistky jsou úplně rozpálené, všechny, tudíž jedna možnost ještě je, že tomu někde vadí horko a něco se hřeje, buď pojistková skřín a pojistky, což asi ne, nebo nějaké čidlo prostě...
A nebo další možnost spojená s tím, úměrně víc se rozsvěcuje taky s puštěnou klimou... Já jsem zvyklý, pokud jedu sám, ji moc nepoužívat, vypínám ji a mám jen větrák a větrám okny...samozřejmě když už jsou takováhle vedra nebo jedu někde sto a výš zapnu si taky klimu... A ta má ale hoooodně ale fakt na můj vkus hooodně velký vliv na chod motoru a jeho výkon a odezvu, na takhle velký motor na můj vkus fakt až dost...
Takže možnost je, že kompresor klimy ubírá motoru výkon a tím ho trošku vykolejuje (a jeho časování) a proto se častěji tahle hláška objevuje. Úplně závislé na klimě to není, rozsvěcuje se to i bez ní občas, ale s výrazně menší pravděpodobností, jakmile je vedro a zapnu klimu, vím, že se mi to rozsvítí v podstatě
Takže má někdo nějaký návrh co zkusit? Celou zimu byl klid...takže to opravdu začínám přikládat tomu horku a nebo klimatizaci.
Jednak olejem to určitě není, dal jsem Castrol 5W-30...nebude tam dlouho Jelikož problém se po zimě znovu objevil i s výměnou tohohle oleje, půjde zpět potom zase 5W-50 Mobil 1, motor s ním měl alespoň pocitově výrazně hladší chod.
Druhá věc je, kontrolka se rozsvěcí častěji úměrně tomu, jak veliké je vedro... Čím teplejší počasí, tím častěji a víc, jak byly teď ty vedra, vyresetoval jsem pojistkou, a hned při jízdě se rozsvítila znovu, pojistky jsou úplně rozpálené, všechny, tudíž jedna možnost ještě je, že tomu někde vadí horko a něco se hřeje, buď pojistková skřín a pojistky, což asi ne, nebo nějaké čidlo prostě...
A nebo další možnost spojená s tím, úměrně víc se rozsvěcuje taky s puštěnou klimou... Já jsem zvyklý, pokud jedu sám, ji moc nepoužívat, vypínám ji a mám jen větrák a větrám okny...samozřejmě když už jsou takováhle vedra nebo jedu někde sto a výš zapnu si taky klimu... A ta má ale hoooodně ale fakt na můj vkus hooodně velký vliv na chod motoru a jeho výkon a odezvu, na takhle velký motor na můj vkus fakt až dost...
Takže možnost je, že kompresor klimy ubírá motoru výkon a tím ho trošku vykolejuje (a jeho časování) a proto se častěji tahle hláška objevuje. Úplně závislé na klimě to není, rozsvěcuje se to i bez ní občas, ale s výrazně menší pravděpodobností, jakmile je vedro a zapnu klimu, vím, že se mi to rozsvítí v podstatě
Takže má někdo nějaký návrh co zkusit? Celou zimu byl klid...takže to opravdu začínám přikládat tomu horku a nebo klimatizaci.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#69 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Jak bylo řečeno, Kontakty od čidel, kontakty na ŘJ, pedál plynu jsi prověřoval? Mě třeba občas hlásí pedál plynu špatný signál ... rozsvítí se ponorka, a třeba za 2-8 startů zhasne a zas je měsíc klid Totiž mě hůř reaguje pedál plynu v té krajní poloze při "lechtání". Už má asi vychozený snímač - častá věc. Ale zatím neřeším ... cca 3500 výměna pedálu :/
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#70 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Schumi_01, ty musíš bejt strašnej masochista, rok tě baví řešit závadu po netu, jezdit s autem se svítící kontrolkou, místo 5 minut telefonování, hodiny cesty a půl dne u kulečníku u Márry v servise
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#71 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No ono to hlavně přes zimu a výměnou oleje před ní úplně zmizelo víš Čímž jsem se domníval, že to bylo olejem, protože před tím 5W-50 to taky nedělalo... Ale ted už ten olej vypadá jen jako souhra náhod s načasováním.yoby píše:Schumi_01, ty musíš bejt strašnej masochista, rok tě baví řešit závadu po netu, jezdit s autem se svítící kontrolkou, místo 5 minut telefonování, hodiny cesty a půl dne u kulečníku u Márry v servise
A autu to nicmoc nedělá...bude to nějaká kravinka, na kterou by, ve vší úctě k Marrovi asi taky jentak hned nepřišel a musel by zkusit víc věcí, snažím se ten okruh možností jen zúžit Tohle se prostě musí podle mě vysledovávat používáním auta, protože se může stát, že k Marrovi přijedu, a ono to nic dělat nebude zrovna a nepozná nic... Určitě ho vyhledám, to jo Ale zatím se snažím tímhle "pomoct" a zjistit co nejvíc příznaků a spouštěčů Aby mu ty informace k něčemu byly
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#72 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Co jsem kdekoli slyšel, tak u těch 2.4 skrz všechny modely s tím bývá problém. Auto jede normálně, průběh motoru ok, necuká, nekouří, emise v pořádku, vše ťip ťop a ta "ponorka" buď svítí pořád, nebo občas A ani výměna půlky věcí kolem motoru to neřeší
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#73 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
No právě, já vím Proto to spíš takhle "zkoumám" než řeším vyloženě servisně...flaksy píše:Co jsem kdekoli slyšel, tak u těch 2.4 skrz všechny modely s tím bývá problém. Auto jede normálně, průběh motoru ok, necuká, nekouří, emise v pořádku, vše ťip ťop a ta "ponorka" buď svítí pořád, nebo občas A ani výměna půlky věcí kolem motoru to neřeší
I tak bych to vyřešit chtěl.
Nehledě na to, že přeci jen nepatrný rozdíl v tom je, ten motor má trošku menší výkon i krouták...je nemá takovou chuť do života.
Ale bude to nějaká pitomost
Nebo případně zkusit vyměnit solenoidový ventil který upravuje časování...? Jeho čištění bez odezvy Vypadá čistě, vyčištěný je několikrát, a rozdíl žádný.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#74 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Mám podobnou závadu akorát na 2,4T...auto už dvakrát v servisu a závada nastavení CVVT...podruhé teda ještě byla zapalovací cívka po smrti. Kontrolka po smazání závady nesvítí. Ale jak auto vychladne, tak po nastartování ani nezhasne a zůstane svítit. Čidlo CVVT vyčištěno nastavovací píst a asi i čidlo měněno ještě než sem auto koupil. Vše se prý hýbe jak má. Je možné, že než se tam dostane tlak oleje, tak to vyhodnotí chybu a pak už to ani nezhasne tu kontrolku?
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
#75 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW
Servis bez origo diag je nahovno!!!Radic píše:Mám podobnou závadu akorát na 2,4T...auto už dvakrát v servisu a závada nastavení CVVT...podruhé teda ještě byla zapalovací cívka po smrti. Kontrolka po smazání závady nesvítí. Ale jak auto vychladne, tak po nastartování ani nezhasne a zůstane svítit. Čidlo CVVT vyčištěno nastavovací píst a asi i čidlo měněno ještě než sem auto koupil. Vše se prý hýbe jak má. Je možné, že než se tam dostane tlak oleje, tak to vyhodnotí chybu a pak už to ani nezhasne tu kontrolku?
Přijeď a opravíme.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek