Ale notááááááááááákLukášM píše:Naftová Felicia
koupit 940 tdic?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#26 koupit 940 tdic?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#27 koupit 940 tdic?
Ta splňuje požadavky na levný provoz, levný servis a malou pořizovací hodnotu. Na pojíždění 3 km po městě asi nebude mít dieselové Volvo smysl.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Volvo v70 II 2,4D
#28 koupit 940 tdic?
Tak to uz radsi budu po meste slapat pesky a jezdit akorat ty vetsi vzdalenosti nez skakat s felinou:D
_________________
Je: 850 2.5 10V 1995
Je: 850 2.5 10V 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Považská Bystrica
- Vůz: 765.854.V70IID5
- Bydliště: Považská Bystrica
#29 koupit 940 tdic?
z mojej vlastnej skusenosti spotreba D24TIC v 765 je od 7l do 10l, podarilo sa mi zajst aj za 6,7 ale aj 9,6 pri plne nalozenom aute, plnom kufri, dialnica 150km/h +zapnuta klima. D24TIC je jednoznacne spravna volba ja som si ten motor zamiloval
_________________
VOLVO 765 GLE, D24TIC
VOLVO 854 GLE, B5252S
VOLVO 765 GLE, D24TIC
VOLVO 854 GLE, B5252S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Volvo v70 II 2,4D
#30 koupit 940 tdic?
diky:) no pokud se mi naskytne sance na koupi takovehoto auta tak nebudu vahat
_________________
Je: 850 2.5 10V 1995
Je: 850 2.5 10V 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#31 koupit 940 tdic?
No jestli ušetřit za každou cenu, tak etalon bez turba umí spotřebovat ještě o pivo míň na jedno sto kolimetrů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Volvo v70 II 2,4D
#32 koupit 940 tdic?
to uz je snad ale jeste mensi pravdepodobnost, ze na takovy auto narazim, nebo se pletu?:)
_________________
Je: 850 2.5 10V 1995
Je: 850 2.5 10V 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 koupit 940 tdic?
To nevim, ale moje první krabice, kde mi byl motor šumák a požadavek byl stav a kombik, ho náhodou měla a stále má...
Vzhledem k ohromujícímu výkonu bejvaji dost často uhoněný, což je případ ale všech verzí D24. Ono to 150 jede, to ne že ne, ale ten šestej válec se blbě chladí...
Poslední verze už měli menší kladku na vodní pumpě aby voda víc cyrkulovala, tak by to mohlo být lepší, ale není jich moc na prodej.
Nespěchej, koukej, ona se někde vylíhne...
Ale na tvuj problém je opravdu řešení felda a volvo počká, až budeš výdělečně činnější.
Vzhledem k ohromujícímu výkonu bejvaji dost často uhoněný, což je případ ale všech verzí D24. Ono to 150 jede, to ne že ne, ale ten šestej válec se blbě chladí...
Poslední verze už měli menší kladku na vodní pumpě aby voda víc cyrkulovala, tak by to mohlo být lepší, ale není jich moc na prodej.
Nespěchej, koukej, ona se někde vylíhne...
Ale na tvuj problém je opravdu řešení felda a volvo počká, až budeš výdělečně činnější.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Volvo v70 II 2,4D
#34 koupit 940 tdic?
no kdybych si mel pockat tak to uz snad sedmy a devitky ani nebudou na prodej a budou s nima jezdit jen ti kteri si je udrzujou:D..ale ja si na ni pockam, treba se ted na jare neco objevi;)
_________________
Je: 850 2.5 10V 1995
Je: 850 2.5 10V 1995
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#35 koupit 940 tdic?
https://www.spotreby.cz/volvo-940-gl-d24tic-egr-90-kw-120-hp-a42993/
Martine klidně se můžem domluvit že se stavíš a já ti ukážu jak se dá normálně jezdit
Martine klidně se můžem domluvit že se stavíš a já ti ukážu jak se dá normálně jezdit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#36 koupit 940 tdic?
Jakou máš průměrnou rychlost?Ondra. píše:https://www.spotreby.cz/volvo-940-gl-d24tic-egr-90-kw-120-hp-a42993/
Martine klidně se můžem domluvit že se stavíš a já ti ukážu jak se dá normálně jezdit
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#37 koupit 940 tdic?
těžko říct, jezdim lehce nad předpisy (tim myslim pokud to povaha vozovky dovoluje mimo město do 110, dálnice max 150...) při akceleraci se nebojim na to postavit...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha okolí
- Vůz: V 940 kombi D24TIC rv.:94 EGR M46 klima
#39 koupit 940 tdic?
Já mám 940 kombi 4 roky. Po GO kdy mě žrala olej, se spotřeba po najetých 60tis. nyní pohybuje při klidné jízdě v průměru 8l. Doporučuji používat doplňková aditiva. Netušil jsem jaký je také rozdíl v naftě na spotřebu. Motor je velice spolehlivý, otázka je zda seženete opravdu za rozumné peníze nezkorodovaný a neušmudlaný kus... Poslední spotřeby..plně tankované nádrže. 7,6podzim 8,1 zima, 8,5 zima, 8,0 zima, 7,0 jaro....
Hodně štěstí
Hodně štěstí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#40 koupit 940 tdic?
ne žere to prostě 11-12, hotovo
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#41 koupit 940 tdic?
Ohledně spotřeby turbodieselu bych se přikláněl k hodnotě, kterou napsal Ondra, má zkušenosti i s D24 bez turba a něco s 245 i 940 už najel.
Já můžu posloužit údaji o spotřebě D24 (82HP), se kterou jsem najezdil cca 104 000 km za posledních 4,5 roku.
Spotřeba se pohybuje od cca 6,5L/100 km v létě (obsazení 1 osoba, 20 kg nákladu a okresky do 100 km/h), přes 6,9L/100 km (obsazení stejné, dálnice cca 110 km/hú, 7,5L/100 km (obsazení stejné, dálníce do cca 140 km/h tacho) až do 8,0L/100 km (krátké okresky a krátké trasy město v zimě). Přes 8L se mi nepodařilo dostat, možná jednou na 8,2l/100 km a to jsem jezdil 2 km tam a 2 km zpět v zimě se studeným motorem. Mám klasický D24 bez turba s 60 kW (82 HP), prý s benzinovým diferenciálem (mělo by to jít míň do tahu a víc do rychla..)
V případě 740 s dieselem 2,4 bez turba je nutné smířit se s tím, že to prostě nejede a nikdy nepojede (i když vše je třeba brát v kontextu své doby....ne nadarmo se kdysi jednalo o jeden z nejvýkonnějších dieselových motorů pro osobní automobily (ve verzi pro VOLVO vyšší výkon jako Mercedes-Benz 300D v roce 1978 (82 HP oproti 80 HP), ale i verze VW se svými 75 HP byla výkonnější než Mercedes-Benz 240D se svými 65,5 HP..., ale dává to člověku takový zvláštní klid..kde nic není, ani smrt nebere:):)...jediné pásmo, kde se dá říci, že se po přidání plynu něco trochu děje, je cca od 100 km/h do 140 km/h (tacho), ale je to velmi velmi zvolna...něco jako Cadillac DeVille ve verzi prodloužené limuzíny s motorem 4,1L (125 HP)..a přesně tak se s tímto Vozem a motorem musí jezdit, jako s amerikou ze "starých dobrých časů" a velkoryse přehlížet spěch těch podivných kulatých věcí vyrobených z plastu..pro jízdu s dieselem bez turba musí mít člověk porozumění a klid, pak se odmění relativně nízkou spotřebou pohodovou jízdou.. Vytáčení do cca 4000 ot/min k ničemu nevede...4000 ot/min točí při 140 km/h tacho, při 3600 ot/min jede 130 km/h tacho. Dá se jet i cca 155 - 160 tacho, ale k ničemu to není..jen hluk a žádná pohoda..ideální rychlost pro diskuzi v interiéru, otáčky motoru a pohodu je cca 110 km/h kdy motor točí cca 2000-2200 ot/min...je třeba pamatovat na chlazení šestého válce (přece jen je to Vůz plný tradic - řadový šestiválec, zadní náhon a nejlepší design na světě.. Rychlosti, které uvádím jsou s předepsanými pneu 175 R14/70, s jinými se mohou o něco málo lišit.
Podle mých velmi krátkých zkušeností s D24 s Overdrive (Kubova 760 a Ondrova 940) má motor mnohem výraznější projev a je pro běžné svižné ježdění vhodnější, samozřejmě s o něco vyšší spotřebou.
V případě koupě 940 a zejména 740 diesel a TD je třeba pamatovat na to, že se nejedná o nejmladší Vozy, že koroze je zkrátka nezastavitelná (740 bez vážné koroze je téměř nesplnitelný sen, pohybující se v případě opravdu pěkných kusů v cenách i kolem 4 000 EUR, i když neříkám,že se nemůže objevit zachovalá za pár korun, ale to bývá poměrně vyjímkou..bohužel..).
Navíc k motoru je třeba se nějak chovat a většinou se nikdo, kromě fandů, moc pěkně k motoru nechová..i když v TopGearu, proslulém demolováním Vozů z 80.let kdysi bez problémů nastartovali 760 TD s nádrží čistého fritovacího oleje, je třeba motoru dopřávat kvalitní palivo a pravidelné výměny oleje po 7 500 km. Stejně tak je třeba dopřát motoru důkladný servis.. je třeba pamatovat na to, že se jednalo o Vozy, které se cenou rovnaly S80...
Pokud jsi schopen a ochoten dodržovat výše uvedené, což obnáší nemalé finanční náklady,tak se Ti 740 i 940 odmění za Tvou péči neopakovatelným jízdním projevem a něčím, co se dá popsat jen jako kouzlo Vozu, který v dnešní době dopřává svým majitelům neopakovatelný pocit vyjímečnosti, jedinečnosti, užitné hodnoty (mimo 475L kufru se dá třeba ve dvou sednout na zadní kufr sedanu, opřít se o zadní okno, to vše bez poškození čehokoliv.., a vychutnávat si pocit, že jsem majitelem něčeho, co je jedinečné a neopakovatelné..podobné pocity zažívají jen majitelé například Rolls-Royce Silver Spirit, Cadillacu DeVille do roku 1976 či Lincolnu Town Car do roku 1979, ale navíc 740 a 940 umožní vychutnání tohoto pocitu i se spotřebou, která umožňuje využívat tento vůz pro denní provoz i s nájezdem, který by dnešním vozítkm zlomil vaz (nebo ojnici..
Takže hodně zdaru a držím palce.
Já můžu posloužit údaji o spotřebě D24 (82HP), se kterou jsem najezdil cca 104 000 km za posledních 4,5 roku.
Spotřeba se pohybuje od cca 6,5L/100 km v létě (obsazení 1 osoba, 20 kg nákladu a okresky do 100 km/h), přes 6,9L/100 km (obsazení stejné, dálnice cca 110 km/hú, 7,5L/100 km (obsazení stejné, dálníce do cca 140 km/h tacho) až do 8,0L/100 km (krátké okresky a krátké trasy město v zimě). Přes 8L se mi nepodařilo dostat, možná jednou na 8,2l/100 km a to jsem jezdil 2 km tam a 2 km zpět v zimě se studeným motorem. Mám klasický D24 bez turba s 60 kW (82 HP), prý s benzinovým diferenciálem (mělo by to jít míň do tahu a víc do rychla..)
V případě 740 s dieselem 2,4 bez turba je nutné smířit se s tím, že to prostě nejede a nikdy nepojede (i když vše je třeba brát v kontextu své doby....ne nadarmo se kdysi jednalo o jeden z nejvýkonnějších dieselových motorů pro osobní automobily (ve verzi pro VOLVO vyšší výkon jako Mercedes-Benz 300D v roce 1978 (82 HP oproti 80 HP), ale i verze VW se svými 75 HP byla výkonnější než Mercedes-Benz 240D se svými 65,5 HP..., ale dává to člověku takový zvláštní klid..kde nic není, ani smrt nebere:):)...jediné pásmo, kde se dá říci, že se po přidání plynu něco trochu děje, je cca od 100 km/h do 140 km/h (tacho), ale je to velmi velmi zvolna...něco jako Cadillac DeVille ve verzi prodloužené limuzíny s motorem 4,1L (125 HP)..a přesně tak se s tímto Vozem a motorem musí jezdit, jako s amerikou ze "starých dobrých časů" a velkoryse přehlížet spěch těch podivných kulatých věcí vyrobených z plastu..pro jízdu s dieselem bez turba musí mít člověk porozumění a klid, pak se odmění relativně nízkou spotřebou pohodovou jízdou.. Vytáčení do cca 4000 ot/min k ničemu nevede...4000 ot/min točí při 140 km/h tacho, při 3600 ot/min jede 130 km/h tacho. Dá se jet i cca 155 - 160 tacho, ale k ničemu to není..jen hluk a žádná pohoda..ideální rychlost pro diskuzi v interiéru, otáčky motoru a pohodu je cca 110 km/h kdy motor točí cca 2000-2200 ot/min...je třeba pamatovat na chlazení šestého válce (přece jen je to Vůz plný tradic - řadový šestiválec, zadní náhon a nejlepší design na světě.. Rychlosti, které uvádím jsou s předepsanými pneu 175 R14/70, s jinými se mohou o něco málo lišit.
Podle mých velmi krátkých zkušeností s D24 s Overdrive (Kubova 760 a Ondrova 940) má motor mnohem výraznější projev a je pro běžné svižné ježdění vhodnější, samozřejmě s o něco vyšší spotřebou.
V případě koupě 940 a zejména 740 diesel a TD je třeba pamatovat na to, že se nejedná o nejmladší Vozy, že koroze je zkrátka nezastavitelná (740 bez vážné koroze je téměř nesplnitelný sen, pohybující se v případě opravdu pěkných kusů v cenách i kolem 4 000 EUR, i když neříkám,že se nemůže objevit zachovalá za pár korun, ale to bývá poměrně vyjímkou..bohužel..).
Navíc k motoru je třeba se nějak chovat a většinou se nikdo, kromě fandů, moc pěkně k motoru nechová..i když v TopGearu, proslulém demolováním Vozů z 80.let kdysi bez problémů nastartovali 760 TD s nádrží čistého fritovacího oleje, je třeba motoru dopřávat kvalitní palivo a pravidelné výměny oleje po 7 500 km. Stejně tak je třeba dopřát motoru důkladný servis.. je třeba pamatovat na to, že se jednalo o Vozy, které se cenou rovnaly S80...
Pokud jsi schopen a ochoten dodržovat výše uvedené, což obnáší nemalé finanční náklady,tak se Ti 740 i 940 odmění za Tvou péči neopakovatelným jízdním projevem a něčím, co se dá popsat jen jako kouzlo Vozu, který v dnešní době dopřává svým majitelům neopakovatelný pocit vyjímečnosti, jedinečnosti, užitné hodnoty (mimo 475L kufru se dá třeba ve dvou sednout na zadní kufr sedanu, opřít se o zadní okno, to vše bez poškození čehokoliv.., a vychutnávat si pocit, že jsem majitelem něčeho, co je jedinečné a neopakovatelné..podobné pocity zažívají jen majitelé například Rolls-Royce Silver Spirit, Cadillacu DeVille do roku 1976 či Lincolnu Town Car do roku 1979, ale navíc 740 a 940 umožní vychutnání tohoto pocitu i se spotřebou, která umožňuje využívat tento vůz pro denní provoz i s nájezdem, který by dnešním vozítkm zlomil vaz (nebo ojnici..
Takže hodně zdaru a držím palce.
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#42 koupit 940 tdic?
ervíne, tos napsal tak hezky, žes mně málem ukecal na etalon
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#43 koupit 940 tdic?
Napsáno je to hezky, ale nesouhlasím s tím, že etalon nemá smysl vytáčet. Pokud se nevytáčí, tak nejede prakticky vůbec
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#44 koupit 940 tdic?
Co som mal etalon pozicany, tak relativne svizny mi prisiel do rychlosti cca 60km/h. Potom je to mrtve a zrychlenie sa meria kalendarom.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek