Nový śéfdesigner Volva

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#51 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od dali »

passadena píše:Všetko má svoje výhody a nevýhody, mal som aj benzínáky, a teraz mam dva diesle, a nesiel by som naspäť k benzínu, komfort z jazdy a krutiaceho momentu diesla by som za benzinovy vrestiak nevymenil....co sa tyka toho smradu, tak nove diesle splnaju emisne normy lepsie ako benzinaky.....a o hlucnosti???? to bolo mozno niekedy na starých predkomorkacoch ktore klepali, dnes v hlucnosti nie je ziadny rozdiel........
..... a ktomu R-ku co tak vychvaluje ..... som zvedavy ci by nechal mojho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm..... nejakým benziňákom.....a to nehovorím o spotrebe......
Jsme na Volvo fóru, tak se bavíme primárně o Volvu. Měl by sis někdy turbo benzínovým Volvem sjet, nebo si ho třeba koupit jako hračku na víkendy tak jako jsem to udělal já. Brzo bys zjistil, jak hluboce se mýlíš. Pokud někdo neslyší to tupý dunění koncernovýho 1.9 rumpálu tak musí bejt fakt hluchej. Pravda je, že dokud si nesjedeš s benzínovým Volvem, můžeš tvrdit že D5 zní jako benzín, jenže D5 zní tak jak si někdo kdo v životě jel akorát koncernovým TDI myslí že zní benzínovej motor. Ve skutečnosti je zvuk D5 mnohem hlubší a pronikavější, než třeba u T5 kde ten zvuk slyšíš jen v pozadí. Ale zase pokud někomu trochu voní motorismus, tak bude ze zvukový kulisy D5 nadšenej.
S tou V70R jsi mimo, oproti tvým načipovanýmu Prasátovi je tam rozdíl dvou tříd, pokud je ta V70R vpořádku. Zašlapala by ho do země za jakýchkoli podmínek.
Třeba takovej VW dlohoudobě benzínový motory zanedbával na úkor TDI, takže to s nima taky podle toho vypadá. To si pak snadno někdo s 1.9 TDIčkem může myslet, že mu to jede jak benzín.
Problém benzínu bych viděl spíš v tom, že se v něm snáz ztrácejí koně než v dieselu. Třeba pokud postavíte na brzdu diesela s 300 nebo 500tkm celkem bez problémů dosáhne hodnoty udávaný výrobcem. Naproti tomu turbobenzín třeba s 200tkm může mít klidně o 30-50 koní míň. Běžná naměřená hodnota jetý neupravený 2.3 T5 co tady kdo zkoušel z fóra byla něco okolo 200 koní. Diesel s 300 tkm je mechanicky spíš zajetej. Turbobenzín s tímhle nájezdem už je trochu unavenej (zvlášť pokud s ním někdo jezdí na krev) a k dosažení výrobcem udávaných hodnot může pomýšlet na generálku ikdyž může bez problémů se sníženým výkonem a nějakou spotřebou oleje fungovat další desetitisíce km.
U toho benzínu je taky mnohem víc fíčur který mají vliv na dosažení udávanýho výkonu, ale i schopnost motoru pokračovat v jízdě. Mě osobně teda údržba benzínovýho motoru přijde jako dražší záležitost čítající víc položek než u dieselu.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#52 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od Jean »

No já myslím, že ti, kterým jsme tuto zimu oznámili, že už není komprese neměli pocit, že 300 tisíc je sotva zajetý motor. Je to jen velmi zažitá "urban legend". Primární je vždy zacházení. Skutečný rozdíl v životnosti mezi benzínovými a naftovými motory neexistuje.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#53 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od st_Andy »

passadena píše:..... a ktomu R-ku co tak vychvaluje ..... som zvedavy ci by nechal mojho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm..... nejakým benziňákom.....a to nehovorím o spotrebe...
paci sa mi ako si bezkonkurencne fandis bez stipky infa, az clovek chvilu pochybuje ci to fakt myslis vazne :D
Vrelo doporucujem urcite nevynechat ani toto odborne forum pre fanjsmekrov: http://tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=7&t=260 8)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#54 Nový śéfdesigner Volva

Příspěvek od LukášM »

Mě by spíš zajímal graf z brzdy toho passata 1,9 TDI 167 koní a 395 nm, jelikož přepočtené hodnoty nějakým koeficientem jsou nevypovídající...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“