Nový śéfdesigner Volva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#1 Nový śéfdesigner Volva
Thomas Ingenlath, 48, byl jmenován šéfdesignerem (Vice President Design) ve Volvo Car Corporation. Přichází z pozice šéfa designového centra Volkswagen v Německu.
Ve zkratce:
Má 20letou zkušenost v automobilovém průmyslu. Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006). Od roku 2006 byl ředitelem pro design ve designovém centru Volkswagen v Postupimi, navrhoval pro všechny značky Volkswagen Group.
Tak nevím, nevím co budoucnost přinese. Aby nám z Volva neudělal druhé Audi.
Více info (v angličtině): https://www.media.volvocars.com/go/6b14568b-8055-4501-864d-1f1852923d4c.aspx
Ve zkratce:
Má 20letou zkušenost v automobilovém průmyslu. Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006). Od roku 2006 byl ředitelem pro design ve designovém centru Volkswagen v Postupimi, navrhoval pro všechny značky Volkswagen Group.
Tak nevím, nevím co budoucnost přinese. Aby nám z Volva neudělal druhé Audi.
Více info (v angličtině): https://www.media.volvocars.com/go/6b14568b-8055-4501-864d-1f1852923d4c.aspx
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2 Nový śéfdesigner Volva
no tak to je to poslední, co volvo potřebuje , zápach mainstreamuraadjek píše:Thomas Ingenlath, 48, byl jmenován šéfdesignerem (Vice President Design) ve Volvo Car Corporation. Přichází z pozice šéfa designového centra Volkswagen v Německu.
Ve zkratce:
Má 20letou zkušenost v automobilovém průmyslu. Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006). Od roku 2006 byl ředitelem pro design ve designovém centru Volkswagen v Postupimi, navrhoval pro všechny značky Volkswagen Group.
Tak nevím, nevím co budoucnost přinese. Aby nám z Volva neudělal druhé Audi.
Více info (v angličtině): https://www.media.volvocars.com/go/6b14568b-8055-4501-864d-1f1852923d4c.aspx
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#3 Nový śéfdesigner Volva
To jsou zrovna tri automobilky, ze kterych bych inspiraci radeji necerpalraadjek píše:Pracoval na vrcholných designových pozicích pro Audi (1991-1994), Volkswagen (1995-2000) a Škoda (2000-2006).
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#4 Nový śéfdesigner Volva
No jo... nezbývá než doufat že Peter Horbury ho bude držet zkrátka ze své pozice šéfdesignéra Gheely Group (i když čert ví co ta pozice znamená). Jenom aby neměl moc práce z budováním image čínských vozidel a zbýval mu taky čas na Volvo.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#5 Nový śéfdesigner Volva
Akože Volvo by malo ostať Volvom, ale neodsudzujte ani koncern VW takisto ako aj volvo má zopar jedinečných riešení tak v tom nezaostáva ani VW ...... káždý je v niečom lepší a v niečom horší....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#6 Nový śéfdesigner Volva
Na druhou stranu...ačkoliv mě se to prostě nelíbí tak podle pár lidí z oboru ( které jsem bohužel musel vyslechnout ) má VW group, speciálně Audi jeden z nejpropracovanějších, nejčistčích designů...myšleno z hlediska nějakých základních pravidel, nebo umění designu chcete li...takže, pokud by dokázal zapomenout na ty vošklivý věci z minulosti tak to třeba bude krok kupředu
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Nový śéfdesigner Volva
Jenže podle mě problém je v tom, že to, že je něco učebnicově správný a čistý tomu moc na atraktivitě a emotivnosti nepřidává. Zvlášť pokud ta učebnice je německáLukaso píše:Na druhou stranu...ačkoliv mě se to prostě nelíbí tak podle pár lidí z oboru ( které jsem bohužel musel vyslechnout ) má VW group, speciálně Audi jeden z nejpropracovanějších, nejčistčích designů...myšleno z hlediska nějakých základních pravidel, nebo umění designu chcete li...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#8 Nový śéfdesigner Volva
Možná si to špatně pochopil Koncern má minimalistický funkční design, který ale žádného příznivce krásných křivek popř. člověka z oboru nenadchne Konkrétně známý designér uznává design BMW, protože přinesl zcela něco nového, přesto se každému líbit nemusí. Samozřejmě uznává i jiné hodnoty a třeba C30 považuje za nejhezčí hatch posledních let. Shodou okolností také pracoval pro Škoda Auto, je autorem projektu Škoda Enve, ale že by koncernový design považoval za nějakou modlu to opravdu ne.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#9 Nový śéfdesigner Volva
A ještě je potřeba si uvědomit, že designer pouze navrhuje budoucí vize - o tom, která z těchto vizí se stane skutečností, rozhodují jiní.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#10 Nový śéfdesigner Volva
no fajn, ale nebude to, co designer nenavrhne. Tzn. pokud přijde designer A, výsledek bude spíš A, než původní designer B. Předpokládám, že designera A si vzali proto, že dosud dělal designy A, nikoli proto, aby se případně mohli od jeho vizí odvrátit směrem k původnímu dewignu B. Tzn. i když on formálně nerozhoduje, vliv má fakticky rozhodující.Lachtan píše:A ještě je potřeba si uvědomit, že designer pouze navrhuje budoucí vize - o tom, která z těchto vizí se stane skutečností, rozhodují jiní.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#11 Nový śéfdesigner Volva
držte si klobouky, jedeme z kopce...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Banská Štiavnica
#12 Nový śéfdesigner Volva
Tak k tým dizajnérom A a B......možno je už našase aby Volvo malo aj nového dizajnéra, veď keď sa to tak vezme tak všetky posledné modely sú na jedno kopyto (viď nová V40....kópia inych modelov len v menšom).....zmena môže byť zaujímavá, veď za pokus to stojí, aj keď verím tomu že to nebude kópia nejakého Audi ale niečo úplne iné a nové ....
_________________
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
Volvo V40 1,9DI 70Kw r.v.:2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#13 Nový śéfdesigner Volva
Něco úplně nové ať zkouší hjundééé Já jsem konzervativní jako většina majitelů Volva
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#14 Nový śéfdesigner Volva
Naprosto souhlasím. Volvo se přece nepotřebuje pořád hledat. Volvo každý pozná, po mnoho generací a mnoho modelů. Takový odporný hjundéééé se pořád hledá, co model to jiný ale přesto pořád šikmooký hnusný auto. Oni snad mění i loga model od modelu.LukášM píše:Něco úplně nové ať zkouší hjundééé Já jsem konzervativní jako většina majitelů Volva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#15 Nový śéfdesigner Volva
Kazdopadne, nic dobreho bych od nej necekal...svezi vitr od koncernu? neverim, nikdy jsem od nich nic neotreleho na kolech nevidel. (mozna koncepty, ktere nikdy nevyjely)
Myslim, ze u volva to jeste s designem az tak hrozne neni jako audi a vw, kde splynul design vsech modelu do jedne nabubrele koule, vw a audi nerozezna clovek zepredu vubec model od modelu...pokud nejde o SUV apod. mrchy, ktere podle velikosti oko odlisi i z dalky. To je mozna cisty ucebnicovy spotrebni design...ale opravdu nic pro potechu narocneho oka cloveka, ktery ma nejaky vkus.
Designove prvky volva byly do r.v. 2000 ciste s mene zakulacenymi hranami, pak uz dochazi k zakulacovani, ostre linie a hrany "roztavaji", meni se svetla, narazniky, pruduchy, ale stale ta kapota drzi "V" shape, bocni vystouple linie pod okny a zade maji jasne odlisitelne prvky vcetne konc. svetel.
Myslim, ze u volva to jeste s designem az tak hrozne neni jako audi a vw, kde splynul design vsech modelu do jedne nabubrele koule, vw a audi nerozezna clovek zepredu vubec model od modelu...pokud nejde o SUV apod. mrchy, ktere podle velikosti oko odlisi i z dalky. To je mozna cisty ucebnicovy spotrebni design...ale opravdu nic pro potechu narocneho oka cloveka, ktery ma nejaky vkus.
Designove prvky volva byly do r.v. 2000 ciste s mene zakulacenymi hranami, pak uz dochazi k zakulacovani, ostre linie a hrany "roztavaji", meni se svetla, narazniky, pruduchy, ale stale ta kapota drzi "V" shape, bocni vystouple linie pod okny a zade maji jasne odlisitelne prvky vcetne konc. svetel.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 Nový śéfdesigner Volva
Bohužel podle mě tohle platí pro volvo v posledních letech, včetně toho loga. Nová s60, v60, v40, concepty you, universe, děs, běs a je jedno jestli tomu šéfuje Horbury, který stojí i za novými fordy nebo někdo z koncernu.mr1 píše: Takový odporný hjundéééé se pořád hledá, co model to jiný ale přesto pořád šikmooký hnusný auto. Oni snad mění i loga model od modelu.
Ale prodeje se zvedají a o to jde především.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#18 Nový śéfdesigner Volva
a co ked bol vo VW brzdeny tym, ze to musi byt tak a vo volve dostane kridla a bude moct tvorit. dizajner je clovek a z nejakeho dovodu do volva prestupil.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#19 Nový śéfdesigner Volva
Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice?Fíla píše:Bohužel podle mě tohle platí pro volvo v posledních letech, včetně toho loga. Nová s60, v60, v40, concepty you, universe, děs, běs a je jedno jestli tomu šéfuje Horbury, který stojí i za novými fordy nebo někdo z koncernu.
Ale prodeje se zvedají a o to jde především.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#20 Nový śéfdesigner Volva
možná tak rok, a pak by šlo do konkurzu, už je jiná doba.martinopel píše:Měli by začít dělat zase krabice a byl by klid.
A proč by vlastně do budoucna měl bejt nadstandardní a prakticky tvarovanej kufr poznávacím znamením a devizou volva? Proč si nemůže nechat jen tu největší bezpečnost na světě? Velkej kufr ať nechá škodofkám a dacii. Volvař, kterej bude chtít velkej kufr, má v70, kterou snad tak sportovně střiženou neudělaj.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#21 Nový śéfdesigner Volva
Nepovídej, takže co je hranaté, tak se neprodává??? Takhle jednoznačně se to napsat nedáold.fashioned píše:možná tak rok, a pak by šlo do konkurzu, už je jiná doba.martinopel píše:Měli by začít dělat zase krabice a byl by klid.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#22 Nový śéfdesigner Volva
Dělám na tom už asi měsícLachtan píše:Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#23 Nový śéfdesigner Volva
post musíš přizpůsobit publikační platformě. Kdyby volvo vyrábělo jen krabice - ve všech třídách, do roka je v konkurzu, pač masy je tolik nepoptávaj - nejsou "módní".LukášM píše:Nepovídej, takže co je hranaté, tak se neprodává??? Takhle jednoznačně se to napsat nedá
"Krabice" v podobě v70 se samozřejmě prodávaj, nechytej tu furt za slovo.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#24 Nový śéfdesigner Volva
tak to chci vidět!!!Fíla píše:Dělám na tom už asi měsícLachtan píše:Hele - mě tak napadlo - kreslit umíš, tak co kdyby jsi zkusil tady pro nás vytvořit nějkou svojí vizi, jak by mohla vypadat taková novodobá krabice?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#25 Nový śéfdesigner Volva
old.fashioned píše:post musíš přizpůsobit publikační platformě. Kdyby volvo vyrábělo jen krabice - ve všech třídách, do roka je v konkurzu, pač masy je tolik nepoptávaj - nejsou "módní".
"Krabice" v podobě v70 se samozřejmě prodávaj, nechytej tu furt za slovo.
Konkrétně tebe považuji za mistra ve slovíčkaření, myslím to ale v dobrém a většinou s tebou souhlasím Samozřejmě hranatá auta by dnes neměla šanci díky ochraně chodců. Konkrétně co se týče vyší třídy, tak tam myslím, že by konzervativní tvar bodoval. On je rozdíl mezi moderním a módním tvarem...třeba Scion v segmentu malých aut právě přitáhl hromadu zákazníků nezvyklým hranatým designem. Jinak poslední hranatý design v podstatě končí 850.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek