460 Nestartuje za mrazu.

Malé, ale Volvo...

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tonda chvojka
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

460 Nestartuje za mrazu.

Příspěvek od tonda chvojka »

Mám se svojí 460 presně opačný problém, než popisuje Jarda. Stáva se, že za mrzu otočím klíčkem, jen to cvakne, rozsvítí se kontrolky, ale auto nestartuje. Nebeží ani čerpadlo. Vetšinou se po cca desátem pokusu spusti čerpadlo a pak normálně nastartuji. Mam novou baterku i svíčky. Závada se objevuje nepravidelně a pouze pri nizkých teplotach. Kontroloval jsem i kontakty na imobilizeru, ale ani tam závada není. Uměl byste někdo poradit?
Díky Tonda
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat

GDPR_user

Re: 460 Nestartuje za mrazu.

Příspěvek od GDPR_user »

tonda chvojka píše:Mám se svojí 460 presně opačný problém, než popisuje Jarda. Stáva se, že za mrzu otočím klíčkem, jen to cvakne, rozsvítí se kontrolky, ale auto nestartuje. Nebeží ani čerpadlo. Vetšinou se po cca desátem pokusu spusti čerpadlo a pak normálně nastartuji. Mam novou baterku i svíčky. Závada se objevuje nepravidelně a pouze pri nizkých teplotach. Kontroloval jsem i kontakty na imobilizeru, ale ani tam závada není. Uměl byste někdo poradit?
Díky Tonda
Zkontroluj pojistky můžou být zaoxidované.Podle toho co píšeš to netočí ani startérem???Mohla by to být taky spínací skříňka.

tonda chvojka
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tonda chvojka »

Starterem to netočí. Svítí kontrolky a jenom to cvakne. Ale ty pojistky je dobrý typ. Díky.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

tonda chvojka píše:Starterem to netočí. Svítí kontrolky a jenom to cvakne. Ale ty pojistky je dobrý typ. Díky.
Zkus klepnout po starteru.Zkontroluj kostry a svorky na baterii.S největší pravděpodobností něco vlivem soli zaoxidovalo,případně pak ta spínačka.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tohle mi delala civka na starteru. A taky uhliky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

jasnééé, cívka startéru aneb solenoid už asinemá potřebnou sílu dotlačit pastorek k setrváku a sepnout tak kotvu... jesi ti nepohasnou kontrolky, tak to kontakty baterku s těží budou..
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

crtec píše:jasnééé, cívka startéru aneb solenoid už asinemá potřebnou sílu dotlačit pastorek k setrváku a sepnout tak kotvu... jesi ti nepohasnou kontrolky, tak to kontakty baterku s těží budou..
Plus vybehany loziska na starteru atd. Viz moje patalie z civkou. Treba se to jeste nekde najde.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Pokud jsem pochopil, tak slyšíš čerpadlo (já ne) při startování a pokud ho slyšíš tak je O.K. a pokud ne, tak se motor ani neotočí? To by vypadalo na imobilizér. Zkus pokud zase nebude startovat přivést na spínací kontakt startéru (ten malej) +12V z aku a uvidíš, jestli se motor bude alespoň točit. Pokud ano a přes skříňku ne, atak bych hledal závadu v imob. Bejvaj tam problémy se snimáním čipu. Ale tomu až moc nehovím, spíše Black. Ale pokud víškde je, zkusil bych ho odpojit.

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

na 7xx je v kabeláži motoru na to konektorek abys nemusel sahat do motoru, přivedeš +12 na něj... Menuje se service socket a je to červenej kablík s černou zásuvkou.. .Teda na sedmě
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

crtec píše:na 7xx je v kabeláži motoru na to konektorek abys nemusel sahat do motoru, přivedeš +12 na něj... Menuje se service socket a je to červenej kablík s černou zásuvkou.. .Teda na sedmě
Hmm, na dvojce je modrej. Zkusím se podívat jestli není i na 4xx.

tonda chvojka
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od tonda chvojka »

Tak už to mám opravené. Skutečně to byla cívka. Nechal jsem ji výměnit spolu s uhlíky, a startuje to skvěle. Diky všem za rady. Doufam, že ted budu mít chvili klid, i když mi tam pro změnu problikla kontrolka ABS. Doufam, že mi neodejde senzor, už jsem ho jednou musel měnit.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
This topic is 14 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „300 / 400“