460 Nestartuje za mrazu.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
460 Nestartuje za mrazu.
Mám se svojí 460 presně opačný problém, než popisuje Jarda. Stáva se, že za mrzu otočím klíčkem, jen to cvakne, rozsvítí se kontrolky, ale auto nestartuje. Nebeží ani čerpadlo. Vetšinou se po cca desátem pokusu spusti čerpadlo a pak normálně nastartuji. Mam novou baterku i svíčky. Závada se objevuje nepravidelně a pouze pri nizkých teplotach. Kontroloval jsem i kontakty na imobilizeru, ale ani tam závada není. Uměl byste někdo poradit?
Díky Tonda
Díky Tonda
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
460 Nestartuje za mrazu.
Zkontroluj pojistky můžou být zaoxidované.Podle toho co píšeš to netočí ani startérem???Mohla by to být taky spínací skříňka.tonda chvojka píše:Mám se svojí 460 presně opačný problém, než popisuje Jarda. Stáva se, že za mrzu otočím klíčkem, jen to cvakne, rozsvítí se kontrolky, ale auto nestartuje. Nebeží ani čerpadlo. Vetšinou se po cca desátem pokusu spusti čerpadlo a pak normálně nastartuji. Mam novou baterku i svíčky. Závada se objevuje nepravidelně a pouze pri nizkých teplotach. Kontroloval jsem i kontakty na imobilizeru, ale ani tam závada není. Uměl byste někdo poradit?
Díky Tonda
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tohle mi delala civka na starteru. A taky uhliky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 454
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Plus vybehany loziska na starteru atd. Viz moje patalie z civkou. Treba se to jeste nekde najde.crtec píše:jasnééé, cívka startéru aneb solenoid už asinemá potřebnou sílu dotlačit pastorek k setrváku a sepnout tak kotvu... jesi ti nepohasnou kontrolky, tak to kontakty baterku s těží budou..
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Pokud jsem pochopil, tak slyšíš čerpadlo (já ne) při startování a pokud ho slyšíš tak je O.K. a pokud ne, tak se motor ani neotočí? To by vypadalo na imobilizér. Zkus pokud zase nebude startovat přivést na spínací kontakt startéru (ten malej) +12V z aku a uvidíš, jestli se motor bude alespoň točit. Pokud ano a přes skříňku ne, atak bych hledal závadu v imob. Bejvaj tam problémy se snimáním čipu. Ale tomu až moc nehovím, spíše Black. Ale pokud víškde je, zkusil bych ho odpojit.
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Tak už to mám opravené. Skutečně to byla cívka. Nechal jsem ji výměnit spolu s uhlíky, a startuje to skvěle. Diky všem za rady. Doufam, že ted budu mít chvili klid, i když mi tam pro změnu problikla kontrolka ABS. Doufam, že mi neodejde senzor, už jsem ho jednou musel měnit.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat