S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#26 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
ještě k tý teplotě a bohatší směsi, tak si myslím, že bys to poznal na vyšší spotřebě. A tu já mám na benzín cca 10 a na plyn cca 11 litrů
_________________
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
#27 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
No já s tím nejezdím, tak to nepoznám. Motor by chtěl přetěsnit, sere z toho olej, a dneska jsem zjistil i uník servokapaliny... tak to mám oddeklovaný zespoda.. ale dokud to nepoběží jak má, tak na to nešáhnu. Pak klidně i motor vytáhnu..
Hmm, tak co se změní po startu do 2-3 minut dokud to funguje jak má? Lambdy už dávno maj co měřit. POkud to jde a po chvilce, resp. po párkrát přidáním plynu, tím se změní stav na klapce mj. se to už do nevrátí do normálních otáček. Taky se během té chvilky ohřeje trohu blok možná, určitě tam bude sytič nějakej, a něco co hlídá volnoběh...
Hmm, tak co se změní po startu do 2-3 minut dokud to funguje jak má? Lambdy už dávno maj co měřit. POkud to jde a po chvilce, resp. po párkrát přidáním plynu, tím se změní stav na klapce mj. se to už do nevrátí do normálních otáček. Taky se během té chvilky ohřeje trohu blok možná, určitě tam bude sytič nějakej, a něco co hlídá volnoběh...
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#28 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
tak to já denně nalítám kolem 300 km, mně taky sákne řízení na levý straně, je to prej jejich bolest, tyč narezne a přestane to těsnit, náhrada existuje ale je to docela drahý. Tak zatím dolévám. to je levnější
_________________
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#29 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
ať nad tím přemýšlíš jak chceš pořád je to si myslím ten vzduch, ale kde??????????
_________________
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
#30 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Nj, ale mě už to kape fest, začalo to teď v zimě. Jinak mě to auto blbne od podzima, takže i když to nebylo zmrzlý, ale ještě tak říjen...
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
#31 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Dělal jsem nový těsnění pod klapku, zkontroloval hadice.. tam se to kvůli něčemu blbě řídí.. nemyslím si že by si to usávalo. Něco podle mě dává blbej signál klapce a podle toho blbě otevírá a zároveň s tím by tam mohl jít blbě benál.
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#32 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
tak s tím řízením to máš blbý je tam i podle VIN 6 možností a ani v autorizáku pořádně neví než ho vymontují jaký tam je. Takže náhradu nejsi schopen přesně specifikovat.
Ještě k tý klapce, zkusím dojet do autorizáku a nechat je znovu udělat upgrade klapky i když mi sw při montáži nahrávaly. Mám to ještě v záruce, snad to pomůže.
Ještě k tý klapce, zkusím dojet do autorizáku a nechat je znovu udělat upgrade klapky i když mi sw při montáži nahrávaly. Mám to ještě v záruce, snad to pomůže.
_________________
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
#33 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Já měl namysli řízení spalování motoru. Řízení jako takový je až na ten únik oleje nejlepší jaký jsem kdy měl.
Zkus to. Mě to kamoš přehrával a nic, žádná změna. Sám T6 má, ještě si ji i čipnul.. V podstatě taky z patra neví co zrovna.
Zkus to. Mě to kamoš přehrával a nic, žádná změna. Sám T6 má, ještě si ji i čipnul.. V podstatě taky z patra neví co zrovna.
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
#35 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Když jsem měl Peugeot 406 2.0 16V tak mi taky mrcha nechtěl držet volnoběh. Studeny většinou ano, protože sepnul automatický sytič, ale jakmile se to ohřálo, tak jsem musel na každe křižovatce plynem korigovat otáčky aby to nezdechlo.
U mě to dělal krokový motorek, takový malý bazmek u škrtící klakpy Stačilo prostřikat WDčkem, očistit od bordelu a na půl roku jsem měl pokoj.
Netuším ale, jestli T6 má něco podobného.
U mě to dělal krokový motorek, takový malý bazmek u škrtící klakpy Stačilo prostřikat WDčkem, očistit od bordelu a na půl roku jsem měl pokoj.
Netuším ale, jestli T6 má něco podobného.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#36 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
tak myslím, že se mi problém podařilo vyřešit. Byla špatná jedna svíčka ( 4 válec) a tím pádem se zobrazovaly různé chyby, lambdy, klapka, bohatá směs ale pokaždé jiná závada, jak se ta svíčka pořád zhoršovala tak to začalo i při akceleraci škubat. Měl jsem na nich najeto 40 000km, mám tam Denso s iridiovou elektrodou. Vyměnil jsem je a je klid. Ještě musím vymazat všechny chybové hlášky.
_________________
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
S80, 2,9 147kW, r.v.2001, B6492S, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#37 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
som ti hovoril.Jirka49 píše:tak myslím, že se mi problém podařilo vyřešit. Byla špatná jedna svíčka ( 4 válec) a tím pádem se zobrazovaly různé chyby, lambdy, klapka, bohatá směs ale pokaždé jiná závada, jak se ta svíčka pořád zhoršovala tak to začalo i při akceleraci škubat. Měl jsem na nich najeto 40 000km, mám tam Denso s iridiovou elektrodou. Vyměnil jsem je a je klid. Ještě musím vymazat všechny chybové hlášky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#38 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
když mám svíčky nový, tak bych mohl hledat problém v cívce
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#39 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
ake mas sviecky?DwPetr píše:když mám svíčky nový, tak bych mohl hledat problém v cívce
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#41 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
hmmm... neviem neviem. tiez som mal a nebolo to bohvie co. ale 100 ludi 101 chuti.DwPetr píše:NGK
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#42 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Me to podobne takhle pocukavalo na nizky otacky na plyn. Musel sem hodne tocit aby to jelo normalne a na benzin to jelo v pohode. Problem byl v civce. Pokud se mi to ale hadalo na volnobeh skoro vzdy to byla zasrana klapka. Pouzil sem nakej cistici sprej a vzdy se to zlepsilo. Ale to asi nebude tvuj problem pokud mas novou.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
#43 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Novou nemám, ale než jsem ji tam dal, tak jsem ji prohlídl. Čistá
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
#44 S80 T6 200kw rv.99 nedrží otáčky
Problém vyřešen u aut. dealera v Brně. Přehrán software klapky, vyčištění paměti závad. Funguje tempomat, žádné závady, volnoběh drží, nekolísá. Auto jde za plynem, i do otáček jak má.
1700,- diagnostika+přehrání, nastavení.
Děkuji přítomným za diskusi a loučím se.
1700,- diagnostika+přehrání, nastavení.
Děkuji přítomným za diskusi a loučím se.
_________________
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
Volvo S80 T6 200kw rv. 1999
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 2417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kouba89
-
- 19 Odpovědi
- 766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 13 Odpovědi
- 767 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 0 Odpovědi
- 164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 20 Odpovědi
- 594 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ykka