Pozink karoserie

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 285
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín

Pozink karoserie

Příspěvek od Pavel-K »

Zdravím,
víte někdo zdali V40- tka 1.8i r.v. 1999 má pozink karoserii?????
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 240
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kostelec nad Labem

Příspěvek od klopy »

Včera jsem byl na zvedáku a zespoda ani kousek rezatej. Překvapil mě výfuk, protože je také absolutně bez koroze. A to je na 8let staré auto hodně slušný výkon 8)
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

Hans
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

Dnes se už kastle asi nezinkují z důvodů ekologie a také proto, že při svařování pozinkovaných dílů vznikají dost jedovaté plyny. Pro antikorozní ochranu se používají speciální nátěry s katodickou ochranou a plechy se před nástřikem moří a pasivují. Co jsem zjistil u několika rozebraných aut, tak nějvětší problém s korozí je u vyměňovaných dílů. Ty se nepoznají, protože nejsou svařované nebo rovnané. Protože nejsou nijak povrchově upravené před nástřikem a někdy lakýrník nechá na dílu i transportní lak, tak tyhle díly začnou hnít hned po nalakování. Vyměněný díl jse poznat jedině speciálním měřákem na tloušťku laku.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Zz
Offline
Příspěvky: 55
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od Zz »

Když jsem vloni na jaře auto koupil,byl škrábnutej práh(až na plech) a trošku dveře.Opravdu jen na malé ploše,ale až na plech.Po roce provozu se na těchto místech rez neobjevila.Ovšem když jsem včera rozhejbával zaseknutý destičky,strčil jsem hlavu za kotouč a viděl jak mi vesele rezne rameno okolo spodního čepu :( Jinak spodek vypadá víc než dobře a na kastli žádná liška nespí,narozdíl od Laguny 96,kde se mi odloupla barva ze zadního lemu a za měsíc to bylo jako struhadlo :evil:
Ale abych Francouze nehanil,tak když mi nabourali Peugeotka 309(na parkovišti zadní dveře a blatník až na plech),tak to vydrželo přes celou zimu neošetřený a po rzi ani památka.
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Asi někdo špatné zkušenosti má, ale já jsem naprosto spokojen. Po 6 letech ani známka po korozi a to včetně těch ramen. Auto poměrně tiché, rozhodně bez pazvuků, vrzání či klepání. Trochu by mohl být tišší motor, ale mě se ten jeho vrčivý zvuk líbí. Navíc je slyšet jen při prudké akceleraci, při klidné jízdě do 130km/h ne, výše je to již výraznější, ale stejně poslouchám rádio. Asi budou existovat smolné kusy. Prosazuju dvojku v automatu, ale po pravdě řečeno, sednout si do mé 40-ky a jet je vrchol pohlavního blaha :lol: Bídák dokonce uznal, že se v ní jede tišeji než v jeho 960 a to je co říct (on to teď popře :lol: )

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Ono taky bude hodně záležet na tom kde a ve kterém státě to které auto bylo vyrobeno. Ono ty 40 se vyrábí taky snad už všude.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Já si myslím,že nejsou pozink, nicméně jsou velice dobře antikorozně upravené. Opravdu rezavou jsem ještě neviděl a to se vyrábějí již 11let. Možná ta absence pozinku souvisí s ekology. Zřejmě to nejde zinkovat žárově (nedovedu si představit) a galvanicky je docela průser kvůli chemikáliím a životnímu prostředí. Jeden zákazník mi tvrdil, že třeba Italové začali lustry (svítidla) pozlacovat tenkou vrstvou zlata. Předtím se galvanicky pokrývaly mosazí, ale na to prej vyhlásili tak tvrdé ekologické sankce, že to zlacení vyjde levněji. Třeba budeme mít jedno pozlacené Volvo! :lol:

Hans
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

Kámoš dělá v automobilce ve vývoji a ten mně tvrdil, že dnes se všechna auta povrchově upravují stejně. V lakovně prý procházejí kastle lázněmi, kde se plechy odmastí a potom se ponorem pasivuje povrch. Takto upravený povrch se lakuje. Na spodek se dává tlustý ochranný nátěr a dutiny se vystříkávají tenkovrstvou ochranou. Zinkování během výroby auta není možné a zinkování plechů předem se nedělá, protože se vrstva zinku při tváření plechů v ohybech poškodila a plechy stejně rezavěly. Kámoš tvrdil (a píšou to taky v návodě u auta), že tato ochrana má životnost 8 roků a potom se má spodek přetřít a dutiny vystříkat.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

DejfV40
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Náchod

Příspěvek od DejfV40 »

Mí Volvo je starý 10 let a nejak moc rezaty neni. Zrezlo akorád ze spodu lemu kde je to oprýskaný od kamínku a to už tam muže být třeba těch 10 let. V motorovým prostoru jsou akorád rezate držáky (alternátoru, uchycení motoru,...) a podvozek je celkem ok. Ale oběvila se mi rez na tý chromovaný mřížce chladiče, je to možný? Dříve jsem měl favorita a ten byl po 10 letech na sr.čky a mohla se vyměnit celá kastle. To samí třeba felicia tam začali hnít 5tý dveře po pěti letech. Takže V40 je proti tomu luxus, i kdýž nejaké ty vady má.
_________________
Volvo V40, 1997, 1.9 TD

Hans
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

V anglickém prospektu k Volvu V40 rok výroby 1999 jsem našel uvedeno, že kapota, dveře, zadní víko a některé další drobné díly jsou vyrobeny z pozinkované oceli. Tyto díly jsou kromě galvanické povrchové úpravy opatřeny před lakováním speciálním antikorozním základovým nátěrem. Vlastní rám (podlaha, sloupky, střecha) zinkovány nejsou.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Jano
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 59
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: BA

Příspěvek od Jano »

Hans píše:V anglickém prospektu k Volvu V40 rok výroby 1999 jsem našel uvedeno, že kapota, dveře, zadní víko a některé další drobné díly jsou vyrobeny z pozinkované oceli. Tyto díly jsou kromě galvanické povrchové úpravy opatřeny před lakováním speciálním antikorozním základovým nátěrem. Vlastní rám (podlaha, sloupky, střecha) zinkovány nejsou.
Co sa prednej kapoty tyka mozem potvrdit. Ked som auto kupil, malo preliacinu na prednej kapote, predchadzajuci majitelsa na to vykaslal, odlupnuty lak a zacalo chytat patinu. Tak som zobral jemny brusny papier, vycistil a ani som neveril vlastnym ociam, ze tam nie je hrdza. Pekne sa to na strieborno lesklo. dal som tam zakladnu farbu, pre istotu a neskor som to dal lakirikovi opravit.
Inac ale koroduje mi pri pante na piatych dverach.
_________________
Bolo: Volvo V40 2.0T model 1999 - predane
Mozno raz: XC70 3.2 AWD

vcar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1773
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Č.Krumlov

Příspěvek od vcar »

Hans píše:V anglickém prospektu k Volvu V40 rok výroby 1999 jsem našel uvedeno, že kapota, dveře, zadní víko a některé další drobné díly jsou vyrobeny z pozinkované oceli. Tyto díly jsou kromě galvanické povrchové úpravy opatřeny před lakováním speciálním antikorozním základovým nátěrem. Vlastní rám (podlaha, sloupky, střecha) zinkovány nejsou.
Po ohledání škod po nehodě souhlasím.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
This topic is 13 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“