Setrvák?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#26 Setrvák?
Ahoj Nejlevnější co jsem u nás v ČR sehnal: http://www.e-cat.cz/c-1296_196729_206426_769792_769793_2509837/volvo/s60-07-00/2-4-t-2435ccm-147kw-200hp-11-00/prevodovka-a-pohon-kol/spojka/setrvacnik.html
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#27 Setrvák?
Ještě levnější je třeba tady http://www.autodily-cardo.cz/setrvaky/dvouhmotovy-setrvacnik-luk-lk-415017810-luk415017810-volvo/Lukas60 píše:Ahoj Nejlevnější co jsem u nás v ČR sehnal: http://www.e-cat.cz/c-1296_196729_206426_769792_769793_2509837/volvo/s60-07-00/2-4-t-2435ccm-147kw-200hp-11-00/prevodovka-a-pohon-kol/spojka/setrvacnik.html
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#28 Setrvák?
no tak to už je jiná než z kelly ale ovšem...
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#29 Setrvák?
Jenomže pokud si na jednohmotovým setrvační kutřeba špatným startérem nesmeteš nebo nevylámeš zuby není důvod ho měnit za celou životnost auta, takže tě nezajímá ani těch 150 Euro. Dokonce i samotný ozubení do kterýho zabýrá startér se dá často měnit zvlášť...lucki píše: nie je tam dvojhmotnostny zotrvacnik, ale zotrvacnik tam je. vyhoda je, ze namiesto 500 eur stoji cca 150...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 567 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od simpleamazon