Setrvák?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#26 Setrvák?

Příspěvek od Lukas60 »

_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Setrvák?

Příspěvek od Ing.Magor »

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 306
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Rajhrad
Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov

#28 Setrvák?

Příspěvek od Lukas60 »

:shock: no tak to už je jiná než z kelly ale ovšem...
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 Setrvák?

Příspěvek od dali »

lucki píše: nie je tam dvojhmotnostny zotrvacnik, ale zotrvacnik tam je. vyhoda je, ze namiesto 500 eur stoji cca 150...
Jenomže pokud si na jednohmotovým setrvační kutřeba špatným startérem nesmeteš nebo nevylámeš zuby není důvod ho měnit za celou životnost auta, takže tě nezajímá ani těch 150 Euro. Dokonce i samotný ozubení do kterýho zabýrá startér se dá často měnit zvlášť...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“