ŠPATNÝ START PŘI MRAZU

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Ozyy
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Týnec u Břeclavi

ŠPATNÝ START PŘI MRAZU

Příspěvek od Ozyy »

Při studeném startu to nejdříve chytne a hned skape, potom musim asi tak 5-10 sekund startovot než to chytne.Připadá mně že nefunguje sytič.
Má to pořád stejné otáčky i když je to teplé.Jaké by mněli byt otáčky při sepnutém sitiči.Jinak jak zjistím že sepl sitič.Mam tam namontované LPG,
ale motor vypínám na benzín.
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

daleko důležitější je, na co startuješ
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ozyy
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Týnec u Břeclavi

Příspěvek od Ozyy »

Samozřejmě na benzín. Do plynu se to přepne až při 2000ot/min.
Je to stříkačka,tak každý start je na benzín.
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

startování na benzín není až tak samozřejmé ( wickey :smt039 )

co tam máš za plyn? máš k němu dokumentaci? kdo to montoval?

ptám se proto, že jsem viděl velmi svérázné montáže plynu, které negativně zasáhly do benzinového vstřikování (čidla teploty motoru, volnoběžný ventil,...)

co obd?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ozyy
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Týnec u Břeclavi

Příspěvek od Ozyy »

Dělala to brňská firma Daros. System BRC s výparníkem AT 90 E a elektronikou k tomu Autronic.
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

1. můj motor taky bezprostředně (do tří vteřin) po nastartování drží 750 ot., doba startování je stejná, ať je motor teplý nebo studený

2. když už Tvůj motor naskočí, běží pravidelně a nemusíš ho držet pod plynem?

3. ad sytič - některé verze nemají startovací (sytičový) ventil, benzín se do motoru dostává výhradně hlavními vstřikovacími ventily
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Ozyy
Offline
Příspěvky: 37
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Týnec u Břeclavi

Příspěvek od Ozyy »

Po nastartovaní drží volnoběh v pohodě, během chvilky si sám přidá a zase za čas ubere.Asi to tak ma byt.
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997
This topic is 14 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“