360 s B200E r.v. 87-problém s LPG

Malé, ale Volvo...

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

360 s B200E r.v. 87-problém s LPG

Příspěvek od Anonymous »

Zdravím Vás Volváci a prosím o pomoc!Loni v dubnu jsem přesedlal s nadšením z Lady 2107 na 360tku s holandským LPG Vialle.Zpočátku to báječně jezdilo pohodlíčko atd. myslím ,že nemusím popisovat mé nadšení ,
ale zrovna před měsícem začaly problémy-zpětný šleh do sání a váha vzduchu(myslím ,že se tomu tak říká)vejpůl.Sehnal jsem druhou zánovní,myslel,že je vyhráno a vono na benzín za studena naskočí na první ťuk,ale po cca10 sekundách spadnou otáčky a musím to držet na pedálu.A aby to nebylo všechno tak když je nastavenej pedál tak otáčky po čase padají-takže pořád jemně sešlapovat plyn.Jakmile se rozjedu tak s motorem škube div nevyskočí z kapoty, ale jak pořádně sešlápnu plyn takse rozjede a jak jsou otáčky nad 2500tak se probudí motor a táhne jak ďas.Jo abych nezapomněl motor B200E r.v.87.Prosím o pomoc pánové ,nevím si z tím už rady jsem z ostravska a tady tomu skoro nikdo nerozumí.Svíčky,víčko od rozděl. a palec vyměněny taky před měsícem.

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

nekde se to tu snad probiralo.. sani, nebo tak.. ale pockej on se nekdo povolanejsi prihlasi..
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

GDPR_user

Re: Prosím o pomoc!!!

Příspěvek od GDPR_user »

Bartosz Martin píše:Zdravím Vás Volváci a prosím o pomoc!Loni v dubnu jsem přesedlal s nadšením z Lady 2107 na 360tku s holandským LPG Vialle.Zpočátku to báječně jezdilo pohodlíčko atd. myslím ,že nemusím popisovat mé nadšení ,
ale zrovna před měsícem začaly problémy-zpětný šleh do sání a váha vzduchu(myslím ,že se tomu tak říká)vejpůl.Sehnal jsem druhou zánovní,myslel,že je vyhráno a vono na benzín za studena naskočí na první ťuk,ale po cca10 sekundách spadnou otáčky a musím to držet na pedálu.A aby to nebylo všechno tak když je nastavenej pedál tak otáčky po čase padají-takže pořád jemně sešlapovat plyn.Jakmile se rozjedu tak s motorem škube div nevyskočí z kapoty, ale jak pořádně sešlápnu plyn takse rozjede a jak jsou otáčky nad 2500tak se probudí motor a táhne jak ďas.Jo abych nezapomněl motor B200E r.v.87.Prosím o pomoc pánové ,nevím si z tím už rady jsem z ostravska a tady tomu skoro nikdo nerozumí.Svíčky,víčko od rozděl. a palec vyměněny taky před měsícem.
Zkus odpojit baterku tak na půl hodiny a pak ji znovu zapojit.Pokud se to nespraví a pokud máš zájem jsem z Kopřivnice tak mne když tak kontaktuj.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

pre porovnanie moje skusenosti - neviem ci ti to pomoze, ale mozno:

strelba do sani - pomoze protizaslahova klapka.
ja startujem zasadne na LPG, aj teraz = -5- -10'C. Auto naskoci, ale musim drzat otacky plynom az do zahriatia - cca dosiahnutie rucicky teplomera pola, inak by zdochol. Potom sa uz normalne drzi.
Obcas (asi 2x za 6000 km) mi spravilo, ze nad 2500 otacok na trojke a vys nechcelo tahat a zacalko chcipat - vtedy pomohol "tvrdy reset riadiacej jednotky" - odpojit baterku na dlhsiu dobu - pol hod. je ideal.. Mozno to pomoze...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Díky pánové za rady-baterku jsem odpojil,ale pořád stejné.Jak je studený naskočí ,ale po cca10-20s.začne kuckat.Zkuste navrhnout něco jinýho.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

zkus odpojit přívod benzínu, předpokladam že je to stejnej system jako u Fkovýho motoru, je možný že ti nejede pumpa a na těch deset vteřin to nastartuješ na ten zbytek co se tam dostane.... dej pak vědět jestli ti jde dostatek benzínu a uvidíme co dál...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Čerpadlo funguje ,protože to auto jede na benzín ,ale škube s ním.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Chtělo by to zjistit zda průtokoměr tedy opravdu funguje správně, idealní je když se dá prohodit se stejným z jineho vozu... ale zkusím najít hodnoty aby jsi to mohl proměřit....
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Promiň , ale kde je ten průtokoměr-to víš jsem jen laik a samouk.

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

průtokoměr vzduchu - váha vzduchu - mass meter
Ta nová je stejná jako ta co se rozlomila?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Ano je ze stejného typu auta a měla by být ok ,ale napadlo mě jestli náhodou to nemůže dělat ten poťák co měří ve váze průtok vzduchu.Nevíš jak ho otestovat?

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Já bych teda tipoval na tu "váhu" i když by měla být O.K. Proměřit ji neumím, jen doporučím si od někoho vypůjčit shodnou a zkusit prohodit.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Právě mám jednu slíbenou tak to zkusím prohodit a pak se ozvu.

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 474
Registrován: 03 říj 2005 19:47
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Příspěvek od Doktor 1 »

Bartosz Martin píše:Právě mám jednu slíbenou tak to zkusím prohodit a pak se ozvu.
základ u plynu je elektriku a svíčky v super stavu. Zpětný zášleh do sání je většinou způsoben jednou z těchto dvou věcí. Jestli máš v autě původního holanďana tak si nech překontrolovat jestli máš v pořádku membrány. Nové neseženeš a auto postuponě předěláš na itala. Ale jen vpředu , nádrž a plnění nech holandské, je rychlejší při plnění. Mě ještě zlobila ta pípa co propouští plyn . Kontrolu membrán provedeš při seřízení. Jestli to jde seřídit tak je to v pohodě. jo a ještě k tomu chcípání - po zášlehu mi někdy vypadla hadička co je na sání jakoby od vstřiků. Potom to sálo falešnej vzduch a když jsem to neměl pod plynem tak to chcíplo. překontroluj všechny hadičky na sání.
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Dík zkusí zajet k servisákovi ať to zkusí seřídit a pak dám vědět.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Zdravím pánové,mess-meter jsem vyměnil za zaručeně funkční a plyn se umoudřil, ale na protišlehové klapce jsem objevil vodu,která se mi ztrácí z vyrov.nádobky voda-co stím???Jó a na benzín stále stejný.Dík za odpovědi

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Znovu zkusit reset ECU odpojením baterky s novou váhou. Snad to pomůže. Jo a co svíčky?

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Svíčky měněny v prosinci zn.Denso a reset jsem dělal hned povýměně mess-metru.To musí být něco jiného.

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

to že to střílí z5 asi váhou nebude... při provozu na lpg by neměla mít vliv na chod motoru - co je tam za plyn?a ta voda - možná to teče ze zplyňovače - tam cirkuluje voda....
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 474
Registrován: 03 říj 2005 19:47
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Příspěvek od Doktor 1 »

Bartosz Martin píše:Svíčky měněny v prosinci zn.Denso a reset jsem dělal hned povýměně mess-metru.To musí být něco jiného.
zkontroluj ještě kabely ke svíčkám, jak už jsem psal zášlehy jsou z 90% elektrikou. 8)
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Jake doporučuješ kabely ke svíčkam.Doporučovali mi modré.Jinak po resetu řídicí jedn. to jede normálně-po výměně messmeteru, ale po čase cca 20km je cítit zase slabé cukání ´hlavně při nízkých otáčkách.Nemůže to být špatnou funkcí steuerrele co je vedle baterky, anebo řídicí jednotkou???

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

kabely -tesla blatná, je to v kontaktech. Za 4 kila a jsou super! Jezdím je též... není na nich sice napsáno VOLVO a koncovky nejsou tak mohutný, ale fungujou sqjele
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Zdravím pánové :-D tak mám vyhráno.Dneska jsem byl seřídit benzín a LPG
u jednoho borce co mi poradil brácha a volvík zase přede jako kotě 8) .Mé problémy byly vyřešeny-komletní nastavení mess-meteru.Neuvěřili byste jak málo stačí aby se vše rozhádalo.Rozkrytoval ho a podle testeru nastavil vychýlení klapy ,aby bylo správně vyhodnoceno množství vzduchu pro jednotku a přestalo cukání,volnoběh drží.Toť vše děkuji všem zůčastněným za rady , ale hlavně chuť poradit.Jste supr a zase někdy ...

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 09 říj 2003 15:44
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

prosim vice info + nějakou hodnotku, jaxer to seřizuje... Díkec
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Bohužel honoty ti neřeknu ,protože to nastavoval podle bohatosti směsi-myslím nastav.messmeteru.Měnil nastavení toho ozubeného kolečka v messmeteru-posunul ho o cca 45stupňů proti směru hodinivých ručiček a pak ještě imbusem měnil hodnotu CO.Sorry není to popsané odborně , ale tak to dělal.A LPG pak na reduktoru podle benzínu.Jestli chceš víc info nebo pokecat tak se ozvi na Skype(nick mamlas1). :)
This topic is 14 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „300 / 400“