360 s B200E r.v. 87-problém s LPG
- Autor
- Zpráva
360 s B200E r.v. 87-problém s LPG
Zdravím Vás Volváci a prosím o pomoc!Loni v dubnu jsem přesedlal s nadšením z Lady 2107 na 360tku s holandským LPG Vialle.Zpočátku to báječně jezdilo pohodlíčko atd. myslím ,že nemusím popisovat mé nadšení ,
ale zrovna před měsícem začaly problémy-zpětný šleh do sání a váha vzduchu(myslím ,že se tomu tak říká)vejpůl.Sehnal jsem druhou zánovní,myslel,že je vyhráno a vono na benzín za studena naskočí na první ťuk,ale po cca10 sekundách spadnou otáčky a musím to držet na pedálu.A aby to nebylo všechno tak když je nastavenej pedál tak otáčky po čase padají-takže pořád jemně sešlapovat plyn.Jakmile se rozjedu tak s motorem škube div nevyskočí z kapoty, ale jak pořádně sešlápnu plyn takse rozjede a jak jsou otáčky nad 2500tak se probudí motor a táhne jak ďas.Jo abych nezapomněl motor B200E r.v.87.Prosím o pomoc pánové ,nevím si z tím už rady jsem z ostravska a tady tomu skoro nikdo nerozumí.Svíčky,víčko od rozděl. a palec vyměněny taky před měsícem.
ale zrovna před měsícem začaly problémy-zpětný šleh do sání a váha vzduchu(myslím ,že se tomu tak říká)vejpůl.Sehnal jsem druhou zánovní,myslel,že je vyhráno a vono na benzín za studena naskočí na první ťuk,ale po cca10 sekundách spadnou otáčky a musím to držet na pedálu.A aby to nebylo všechno tak když je nastavenej pedál tak otáčky po čase padají-takže pořád jemně sešlapovat plyn.Jakmile se rozjedu tak s motorem škube div nevyskočí z kapoty, ale jak pořádně sešlápnu plyn takse rozjede a jak jsou otáčky nad 2500tak se probudí motor a táhne jak ďas.Jo abych nezapomněl motor B200E r.v.87.Prosím o pomoc pánové ,nevím si z tím už rady jsem z ostravska a tady tomu skoro nikdo nerozumí.Svíčky,víčko od rozděl. a palec vyměněny taky před měsícem.
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobříš
Prosím o pomoc!!!
Zkus odpojit baterku tak na půl hodiny a pak ji znovu zapojit.Pokud se to nespraví a pokud máš zájem jsem z Kopřivnice tak mne když tak kontaktuj.Bartosz Martin píše:Zdravím Vás Volváci a prosím o pomoc!Loni v dubnu jsem přesedlal s nadšením z Lady 2107 na 360tku s holandským LPG Vialle.Zpočátku to báječně jezdilo pohodlíčko atd. myslím ,že nemusím popisovat mé nadšení ,
ale zrovna před měsícem začaly problémy-zpětný šleh do sání a váha vzduchu(myslím ,že se tomu tak říká)vejpůl.Sehnal jsem druhou zánovní,myslel,že je vyhráno a vono na benzín za studena naskočí na první ťuk,ale po cca10 sekundách spadnou otáčky a musím to držet na pedálu.A aby to nebylo všechno tak když je nastavenej pedál tak otáčky po čase padají-takže pořád jemně sešlapovat plyn.Jakmile se rozjedu tak s motorem škube div nevyskočí z kapoty, ale jak pořádně sešlápnu plyn takse rozjede a jak jsou otáčky nad 2500tak se probudí motor a táhne jak ďas.Jo abych nezapomněl motor B200E r.v.87.Prosím o pomoc pánové ,nevím si z tím už rady jsem z ostravska a tady tomu skoro nikdo nerozumí.Svíčky,víčko od rozděl. a palec vyměněny taky před měsícem.
-
Offline
- Příspěvky: 3843
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
pre porovnanie moje skusenosti - neviem ci ti to pomoze, ale mozno:
strelba do sani - pomoze protizaslahova klapka.
ja startujem zasadne na LPG, aj teraz = -5- -10'C. Auto naskoci, ale musim drzat otacky plynom az do zahriatia - cca dosiahnutie rucicky teplomera pola, inak by zdochol. Potom sa uz normalne drzi.
Obcas (asi 2x za 6000 km) mi spravilo, ze nad 2500 otacok na trojke a vys nechcelo tahat a zacalko chcipat - vtedy pomohol "tvrdy reset riadiacej jednotky" - odpojit baterku na dlhsiu dobu - pol hod. je ideal.. Mozno to pomoze...
strelba do sani - pomoze protizaslahova klapka.
ja startujem zasadne na LPG, aj teraz = -5- -10'C. Auto naskoci, ale musim drzat otacky plynom az do zahriatia - cca dosiahnutie rucicky teplomera pola, inak by zdochol. Potom sa uz normalne drzi.
Obcas (asi 2x za 6000 km) mi spravilo, ze nad 2500 otacok na trojke a vys nechcelo tahat a zacalko chcipat - vtedy pomohol "tvrdy reset riadiacej jednotky" - odpojit baterku na dlhsiu dobu - pol hod. je ideal.. Mozno to pomoze...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
zkus odpojit přívod benzínu, předpokladam že je to stejnej system jako u Fkovýho motoru, je možný že ti nejede pumpa a na těch deset vteřin to nastartuješ na ten zbytek co se tam dostane.... dej pak vědět jestli ti jde dostatek benzínu a uvidíme co dál...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Chtělo by to zjistit zda průtokoměr tedy opravdu funguje správně, idealní je když se dá prohodit se stejným z jineho vozu... ale zkusím najít hodnoty aby jsi to mohl proměřit....
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 247
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Dostal poděkování: 1 poděkování
základ u plynu je elektriku a svíčky v super stavu. Zpětný zášleh do sání je většinou způsoben jednou z těchto dvou věcí. Jestli máš v autě původního holanďana tak si nech překontrolovat jestli máš v pořádku membrány. Nové neseženeš a auto postuponě předěláš na itala. Ale jen vpředu , nádrž a plnění nech holandské, je rychlejší při plnění. Mě ještě zlobila ta pípa co propouští plyn . Kontrolu membrán provedeš při seřízení. Jestli to jde seřídit tak je to v pohodě. jo a ještě k tomu chcípání - po zášlehu mi někdy vypadla hadička co je na sání jakoby od vstřiků. Potom to sálo falešnej vzduch a když jsem to neměl pod plynem tak to chcíplo. překontroluj všechny hadičky na sání.Bartosz Martin píše:Právě mám jednu slíbenou tak to zkusím prohodit a pak se ozvu.
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 247
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
- Dostal poděkování: 1 poděkování
zkontroluj ještě kabely ke svíčkám, jak už jsem psal zášlehy jsou z 90% elektrikou.Bartosz Martin píše:Svíčky měněny v prosinci zn.Denso a reset jsem dělal hned povýměně mess-metru.To musí být něco jiného.

_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Zdravím pánové
tak mám vyhráno.Dneska jsem byl seřídit benzín a LPG
u jednoho borce co mi poradil brácha a volvík zase přede jako kotě
.Mé problémy byly vyřešeny-komletní nastavení mess-meteru.Neuvěřili byste jak málo stačí aby se vše rozhádalo.Rozkrytoval ho a podle testeru nastavil vychýlení klapy ,aby bylo správně vyhodnoceno množství vzduchu pro jednotku a přestalo cukání,volnoběh drží.Toť vše děkuji všem zůčastněným za rady , ale hlavně chuť poradit.Jste supr a zase někdy ...

u jednoho borce co mi poradil brácha a volvík zase přede jako kotě

-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Bohužel honoty ti neřeknu ,protože to nastavoval podle bohatosti směsi-myslím nastav.messmeteru.Měnil nastavení toho ozubeného kolečka v messmeteru-posunul ho o cca 45stupňů proti směru hodinivých ručiček a pak ještě imbusem měnil hodnotu CO.Sorry není to popsané odborně , ale tak to dělal.A LPG pak na reduktoru podle benzínu.Jestli chceš víc info nebo pokecat tak se ozvi na Skype(nick mamlas1). 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé