petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#126 petercz - 850R, 760GLE a 940
Poslední dobou jsem se u 940 trochu věnoval elektrice:
- nový startér (původní to vzdal po 493tkm)
- přepojené napájení stahování oken aby šlo i v první poloze klíčku
- expanzka s čidlem
- nainstalovaný palubní počítač UTCOMP-PRO - krom takových těch běžných věcí jako spotřeby a rychlosti, tam mám palivoměr pro LPG, směs, teplota vody, otáčky a až dojdou senzory, tak ještě teplota a tlak oleje, tlak v sání a EGT,
možnost logování, různé upozornění a moc a moc dalšího...
- nový startér (původní to vzdal po 493tkm)
- přepojené napájení stahování oken aby šlo i v první poloze klíčku
- expanzka s čidlem
- nainstalovaný palubní počítač UTCOMP-PRO - krom takových těch běžných věcí jako spotřeby a rychlosti, tam mám palivoměr pro LPG, směs, teplota vody, otáčky a až dojdou senzory, tak ještě teplota a tlak oleje, tlak v sání a EGT,
možnost logování, různé upozornění a moc a moc dalšího...
- Přílohy
-
- IMG_20200926_1830291_copy_811x541.jpg (91.34 KiB) Zobrazeno 1189 x
-
- IMG_20200926_1828563_copy_3244x2164_copy_811x541.jpg (82.85 KiB) Zobrazeno 1189 x
-
- IMG_20200925_1721042_copy_811x541.jpg (83.69 KiB) Zobrazeno 1189 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#127 petercz - 850R, 760GLE a 940
Ahoj
To vypadá dobře asi o tom začnu přemýšlet místo těch mejch budíků na sloupku (dráždí to na TK vždycky nadávaj jak to maj vyfotit aby to nebylo vidět)
A čidla ,který jsou v autě už standartně napojíš paralelně?
Jinak supr
To vypadá dobře asi o tom začnu přemýšlet místo těch mejch budíků na sloupku (dráždí to na TK vždycky nadávaj jak to maj vyfotit aby to nebylo vidět)
A čidla ,který jsou v autě už standartně napojíš paralelně?
Jinak supr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#128 petercz - 850R, 760GLE a 940
Právě, nechtěl jsem mít na palubce x budíku, tohle vypadá skoro jako origo a oled displej v noci zbytečně nesvítí, ale přitom je dobře čitelný na slunci.
- signál od vstřiků je napojený od vstřiků, současně slouží i pro snímání otáček motoru (není to tak přesné, ale hall je u krabic hrozná citlivka)
- signál rychlosti z čidla na difu
- teplota vody je z čidla pro origo budík (malá nevýhoda, že má rozsah až od 30°C, takže pod ukazuje nesmysly)
- wideband z lineáního výstupu ze starého budíku (SLC free)
Další čidla se musí externě, dá se nakalibrovat jakékoliv se správným výstupem, já beru tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32707634964.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32957584085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32871523347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52ff4c4dacRYqI
https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
Pro EGT ještě převodník:
https://www.reveltronics.com/en/products/egt-k-thermocouple-amplifier-type-k-0-5v
- signál od vstřiků je napojený od vstřiků, současně slouží i pro snímání otáček motoru (není to tak přesné, ale hall je u krabic hrozná citlivka)
- signál rychlosti z čidla na difu
- teplota vody je z čidla pro origo budík (malá nevýhoda, že má rozsah až od 30°C, takže pod ukazuje nesmysly)
- wideband z lineáního výstupu ze starého budíku (SLC free)
Další čidla se musí externě, dá se nakalibrovat jakékoliv se správným výstupem, já beru tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32707634964.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32957584085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32871523347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52ff4c4dacRYqI
https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
Pro EGT ještě převodník:
https://www.reveltronics.com/en/products/egt-k-thermocouple-amplifier-type-k-0-5v
Naposledy upravil(a) peter cz dne 20 říj 2020 17:57, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#129 petercz - 850R, 760GLE a 940
Díky za info a tipy půjdu do toho zatím nevím kdy ,ale líbí se mi to.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#130 petercz - 850R, 760GLE a 940
Dodělal jsem zbylá čidla, na tlak oleje ještě budu muset vyměnit, jelikož za tepla ukazuje blbosti, ale jinak už to víceméně skoro všechno funguje (krom egt, to dodělám až budu rejpat něco kolem svodů).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#131 petercz - 850R, 760GLE a 940
Tohle je pěkný, až budu velkej, chtěl bych to taky
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#132 petercz - 850R, 760GLE a 940
Do 940 přibyly reproduktory do plata - originální se mi tam nevejdou kvůli lpg nádrži, takže jsem použil HT-259 z 850, které mají vyvýšený kryt
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#133 petercz - 850R, 760GLE a 940
Petře, jak jinak než, že ukazuješ směr jak to má vypadat. Za mě +1 , hlavně ten palubní PC
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#134 petercz - 850R, 760GLE a 940
Palubní PC je super! To asi potřebuju.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#135 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
940 - do předních ramen jsem dal PU uložení od Strongflexu. Předek je teď znatelně jistější, předtím se v zatáčkách trochu žvejkal, ale původní silentbloky přitom na pohled vypadaly ok. Překvapivě jsem nezaznamenal nějakou změnu komfortu, asi je naházím i na stabilizátor.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#136 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Hele a ty ufa na ramenou už máš od Martina, nebo něco jinýho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#137 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Jj ufa už jsou z dřívějška PU od Martina.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#138 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Do 940 jsem ještě nainstaloval termočlánek na měření teploty výfukových plynu (EGT). Pokud by to někoho zajímalo, volnoběh se pohybuje kolem 400°C, běžná jízda nějakých 600-700°C a rychlejší jízda po dálnici kolem 800°C, na benzín mám teplotu o nějakých 30°C vyšší než na lpg.
Dál mám po několika pokusech funkční dvoustupňovou regulaci na tlak turba (přepínání tlačítkem na palubce), nízký tlak mam nastavený na to co zvládne lpg a vyšší tlak zatim nestíhá spojka
Dál mám po několika pokusech funkční dvoustupňovou regulaci na tlak turba (přepínání tlačítkem na palubce), nízký tlak mam nastavený na to co zvládne lpg a vyšší tlak zatim nestíhá spojka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#139 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Ty teploty platí jen pro benzin, nebo u nafty + - stejný?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#140 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
U nafty budou nižší...
#141 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pekny realny udaj, ktory dokazuje, ze zmes LPG NEhori teplejsie, ako benzin. Samozrejme, ak je dobre nastavena.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#142 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
850 loni dostala nový podvozek s Eibach pružinama (niva off), vzadu 10mm podložky, křídlo, opravené nárazníky a nějaké další drobnosti, zrenovovaná kola v origo odstínu 932, 2.5" výfuk od Ferrity + koncovku v origo vzhledu a letos jsem dodělal 3" downpipe se 100cpi katem.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#143 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Vypadá to skvěle!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#144 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Asi tu bude trochu hlučnější, ne?
Nerezonuje to do kastle?
Nerezonuje to do kastle?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#145 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Hlučné jako takové to zas tak není, problém s rezonancí/duněním mezi 2000-2500ot. byl spíš u kombinace origo dp bez katu + 2,5" zadek. S 3" dp s katem je to znatelně lepší, ale stejně možná ještě doplním rezonátor.
https://www.performancetrucks.net/forums/gm-engine-exhaust-performance-21/how-build-exhaust-resonator-tube-eliminate-drone-489463/page6/
https://www.performancetrucks.net/forums/gm-engine-exhaust-performance-21/how-build-exhaust-resonator-tube-eliminate-drone-489463/page6/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#146 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Ja daval resonator AERO Turbine 2525XL na V70 T5R, mel asi 65cm na delku, ale byl dost baňatej a tak-tak se vesel do stredoveho tunelu, pak byl i nejnizsim mistem na podvozku, parkrat jsem jej na pricnem zlomu strejchnul - napr. najezd na zahradu z ulice na chalupe. Fakt je ze tyhle dunive rezonance mezi 2000-2500 jsem mel velmi podobne se Simonsem a rezonator to pak znatelne vylepsil.
Dalsim faktem je, ze uplne stejny Simons vyfuk mam na C70 T5 ale je to 2.0 litr a zadne rezonance se nekonaji.
Asi rezonuje jenom 2,3 T5.
Dalsim faktem je, ze uplne stejny Simons vyfuk mam na C70 T5 ale je to 2.0 litr a zadne rezonance se nekonaji.
Asi rezonuje jenom 2,3 T5.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#147 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Krasavec !!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#148 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Letos jsem toho na 940 udělal trochu víc než bylo v plánu. Na jaře jsem začal novou spojkou - přítlačný talíř Sachs performance 883082 999763 + lamela přeobložená HDS57 (Renovak). A když už byla převodovka venku, preventivně jsem zavařil doraz 3. rychlosti.
V létě se pak naskytla koupě zadní nápravy z 960 a tak jsem se pustil do výměny multilinku za původní pevnou.
Vše jsem rozebral, vyčistil, natřel, vyměnil dva silentbloky, které byly špatné, zrepasoval brzdy, vyměnil převod diferenciálu za 3.31 a spoustu dalších drobností kolem jako upravit výfuk a podobně...
Krom mnohem lepších jízdních vlastností je také multilink o fous širší (odhadem tak 2cm na každou stranu).
No a poslední servis byl nyní výměna tekoucího chladiče, opět přetěsnění vodní pumpy a rovnou jsem dal i novou expanzku (Mahle CRT 27 000S - s plovákem), protože stará začínala rosit z mikroprasklinek.
V létě se pak naskytla koupě zadní nápravy z 960 a tak jsem se pustil do výměny multilinku za původní pevnou.
Vše jsem rozebral, vyčistil, natřel, vyměnil dva silentbloky, které byly špatné, zrepasoval brzdy, vyměnil převod diferenciálu za 3.31 a spoustu dalších drobností kolem jako upravit výfuk a podobně...
Krom mnohem lepších jízdních vlastností je také multilink o fous širší (odhadem tak 2cm na každou stranu).
No a poslední servis byl nyní výměna tekoucího chladiče, opět přetěsnění vodní pumpy a rovnou jsem dal i novou expanzku (Mahle CRT 27 000S - s plovákem), protože stará začínala rosit z mikroprasklinek.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#149 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Tomu říkám dokonalá péče!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#150 petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Neda tomu ubohymu autu chvili klid, furt se v tom bude hrabat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1001 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NGe
-
- 9 Odpovědi
- 2584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto
-
- 10 Odpovědi
- 617 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 392 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa