Proč mi to něco připomíná??e.w.i.n.g.1 píše:Chlapovi jsem se dovolal a nebyla s ním vůbec rozumná řeč. Prý všechno namontoval správně a prý jsem si to já vymyslel a šrouby si postrácel asi doma... Prý mu vozí lidi chladiče až se Slovenska a s takovým zákazníkem se ještě nesetkal. Na ceně jsme prý byli domluvení a to dodržel. Proti ceně bych nic neměl, kdyby to bylo udělané tak, jak má! A ne, že po pár set metrech mi bude téct voda kolem nedotažené hadice a bude tam plandat dekl a větrák!
To je odborník!??
Bohužel já často neumím držet hubu, tak jsem mu řekl, že takto prasáckou montáž jsem ještě neviděl.. Ale je to pravda. Proč bych si to asi vymýšlel?
Takže to vypadá, že jsem zbytečně vyhodil tisícovku do luftu!
Takže zde dávám varování, abyste se vyhnuli firmě Karel Halámek - Kvasice, opravy chladičů.
Ještě, že je v autě kontrolka, takže poznám hned, že došlo k úniku chladící kapaliny.
Chladič - VOLVO S90
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
#26 Chladič - VOLVO S90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#27 Chladič - VOLVO S90
A hotovo?e.w.i.n.g.1 píše:No šak já už jsem ho aj chtěl koupit, ale auto už bylo u toho chlapa - taky jsem mu včera ráno volal, jestli by nebylo lepší koupit nový chladič. Říkal, že ten chladič otestuje a uvidí.
Nevím, třeba to dobře zavařil... Ale montáž zprasil! Tak mám obavy, jestli ten svár není stejně tak kvalitní jako ta montáž... Šak jestli to praskne, tak mu tam ten chladič zavezu a budu chtít tisícovku zpátky a hotovo!
Smlouvu máš? tedy uplatňuj proti tomu reklamaci.
převzetí hotové zakázky jsi podepsal? pokud ano, nevymůžeš nic.
My tě varovali. Dopadnul jsi jako většina. 1000 za vaření vč. montáže je běžná cena. odborně ti to udělají pouze v autorizovaném servisu. Takže buďto jít touto cestou, nebo se obrátit s montáží - resp. s opravou na prověřené mechaniky co dělají volva.
většinou totiž takové volvo vidí mechanici poprvé a nemají žádné manuály ani zkušenosti a tak opopmenou šroubek, či matičku.
Na 3 šrouby dole pozor. pokud dáš delší než patří, provrtáš si jimi chladič a teče to. vím o čem mluvím. Ale dá se to zavařit, tak si to s opravářem chladičů nerozházej
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#28 Chladič - VOLVO S90
Právě, že jsem nic nepodepsal a žádný papír ani nedostal. Řekl, že mi za to ručí...
A co se týká těch 3 šroubů dole, tak jsem našel šrouby s vhodným závitem, ale ty byly moc dlouhé, tak jsem tam dal jiné s trošku jiným závitem, ale ty tam tam zalezly pouze tak na dvě otočení. Řekl jsem mu, aby se podíval po těch 3 šroubech, protože je tam určitě musí mít, když je tam nedal zpátky! Odpověděl, že tam všechno namontoval správně a žádné šrouby nemá.
Ale nejvíc mě se.e (štve) jedna věc. Já nejsem žádný mechanik, ale když něco demontuju a pak montuju zpátky, tak to musím přece namontovat tak, jak to má byt! A jen jsem se na to podíval pořádně a hned jsem věděl, jak to tam má být namontované a kde je chyba. Tak když jsem na to přišel já (a to jsem tohle nikdy na S90-tce nedělal), tak nechápu, proč na to nepřišel ten mechanik a ještě mi tvrdí, že všechno namontoval správně a že já si to vymýšlím!!! A nedotahnout sponu na spodní hadici chladiče (byla posunutá vzadu a úplně volná) je snad hodně velká ostuda pro opraváře chladičů. Jasně - chybu může udělat každý (i když tady je jich nějak moc), ale horší je tu chybu nepřiznat! Kdyby se aspoň omluvil a uznal to... Očekával jsem za ty peníze "trošku" jiný servis.
Jinak jsem si samozřejmě všechno už namontoval tak, jak to má být. Teď jen budu doufat, že to hlavní, co na autě dělal, udělal pořádně. To se pozná časem...
A co se týká těch 3 šroubů dole, tak jsem našel šrouby s vhodným závitem, ale ty byly moc dlouhé, tak jsem tam dal jiné s trošku jiným závitem, ale ty tam tam zalezly pouze tak na dvě otočení. Řekl jsem mu, aby se podíval po těch 3 šroubech, protože je tam určitě musí mít, když je tam nedal zpátky! Odpověděl, že tam všechno namontoval správně a žádné šrouby nemá.
Ale nejvíc mě se.e (štve) jedna věc. Já nejsem žádný mechanik, ale když něco demontuju a pak montuju zpátky, tak to musím přece namontovat tak, jak to má byt! A jen jsem se na to podíval pořádně a hned jsem věděl, jak to tam má být namontované a kde je chyba. Tak když jsem na to přišel já (a to jsem tohle nikdy na S90-tce nedělal), tak nechápu, proč na to nepřišel ten mechanik a ještě mi tvrdí, že všechno namontoval správně a že já si to vymýšlím!!! A nedotahnout sponu na spodní hadici chladiče (byla posunutá vzadu a úplně volná) je snad hodně velká ostuda pro opraváře chladičů. Jasně - chybu může udělat každý (i když tady je jich nějak moc), ale horší je tu chybu nepřiznat! Kdyby se aspoň omluvil a uznal to... Očekával jsem za ty peníze "trošku" jiný servis.
Jinak jsem si samozřejmě všechno už namontoval tak, jak to má být. Teď jen budu doufat, že to hlavní, co na autě dělal, udělal pořádně. To se pozná časem...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#29 Chladič - VOLVO S90
Přidávám nějaké obrázky.
Na obrázcích kryt a pic4 je spodní plastový kryt, který je pod chladičem. Tento kryt nebyl vůbec upevněn a 3 originál šrouby,
které ho drží tam samozřejmě nebyly. Vše jsem znázornil červenými šipkami. Musel jsem doma hledat jiné šrouby, které
by se daly použít. Dal jsem tam provizorně jiné, ale mají trochu jiný závit. Mám šrouby se správným závitem, ale ty jsou moc
dlouhé.
Na dalším obrázku je větrák, kde jsem červenou šipkou označil ten plíšek, který drží kabeláž k větráku – na ten jsem se ptal
hned při předání vozu a bylo mi řečeno, že to není asi z tohoto auta.
Na následujících dvou obrázcích je vidět kryt chladiče, ke kterému je připevněn větrák. Tento kryt má dole dva zobáčky, které
se při montáži musí zasunout do dvou otvorů, které jsou k tomu určené. Bohužel tento kryt nebyl dole vůbec upevněn.
Na obrázku pic3 jsem pak šipkami zvýraznil tři otvory pro šrouby, kterými se tento kryt upevňuje k chladiči. Ani jeden šroub
nebyl našroubován správně v závitu. Dva šrouby šly téměř povolit rukou. Musel jsem to celé demontovat, správně usadit a
znovu upevnit.
A na obrázku pic1 jsem šipkou znázornil místo, kde nebyla vůbec dotažena spona na spodní hadici z chladiče. Byla posunutá mimo
a byla úplně volně. Zde unikala voda hned, jak jsem byl na cestě z Kvasic. Myslím si, že zkontrolovat a pořádně utáhnout spony
hadic je asi to nejdůležitější při montáži chladiče a nemělo by se to už vůbec stát u odborníka na opravy chladičů.
Na obrázcích kryt a pic4 je spodní plastový kryt, který je pod chladičem. Tento kryt nebyl vůbec upevněn a 3 originál šrouby,
které ho drží tam samozřejmě nebyly. Vše jsem znázornil červenými šipkami. Musel jsem doma hledat jiné šrouby, které
by se daly použít. Dal jsem tam provizorně jiné, ale mají trochu jiný závit. Mám šrouby se správným závitem, ale ty jsou moc
dlouhé.
Na dalším obrázku je větrák, kde jsem červenou šipkou označil ten plíšek, který drží kabeláž k větráku – na ten jsem se ptal
hned při předání vozu a bylo mi řečeno, že to není asi z tohoto auta.
Na následujících dvou obrázcích je vidět kryt chladiče, ke kterému je připevněn větrák. Tento kryt má dole dva zobáčky, které
se při montáži musí zasunout do dvou otvorů, které jsou k tomu určené. Bohužel tento kryt nebyl dole vůbec upevněn.
Na obrázku pic3 jsem pak šipkami zvýraznil tři otvory pro šrouby, kterými se tento kryt upevňuje k chladiči. Ani jeden šroub
nebyl našroubován správně v závitu. Dva šrouby šly téměř povolit rukou. Musel jsem to celé demontovat, správně usadit a
znovu upevnit.
A na obrázku pic1 jsem šipkou znázornil místo, kde nebyla vůbec dotažena spona na spodní hadici z chladiče. Byla posunutá mimo
a byla úplně volně. Zde unikala voda hned, jak jsem byl na cestě z Kvasic. Myslím si, že zkontrolovat a pořádně utáhnout spony
hadic je asi to nejdůležitější při montáži chladiče a nemělo by se to už vůbec stát u odborníka na opravy chladičů.
- Přílohy
-
- vetrak.jpg (44.52 KiB) Zobrazeno 909 x
-
- kryt.JPG (8.71 KiB) Zobrazeno 909 x
-
- pic4.JPG (36.86 KiB) Zobrazeno 909 x
-
- pic3.jpg (15.26 KiB) Zobrazeno 909 x
-
- pic2.JPG (23.72 KiB) Zobrazeno 909 x
-
- pic1.JPG (35.93 KiB) Zobrazeno 909 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#30 Chladič - VOLVO S90
co mě hlava nebere , tak dvě auta provozuješ , z toho jeden 6tilitr a na chladič za 2.5
nechceš investovat?? na to říkám bože bože , známé heslo , když máš na opici měl bys mít
i na banány.
No ale já pokud bych nechtěl investovat těch 2,5 tis., tak mne ihned napadla myšlenka skloubit
http://www.automeisner.cz/detail/113610502%20CX/chladic-s120.html
dva za sebou nebo vedle sebe , a pokud není místo tak jeden velký chladič š120 nebo jiný
zhruba ve stejné cenové kategorii a nějaký menší chladič voštinový z topení. Chce to více přemýšlet. A samozřejmě musíš počítat , že ty scházející peníze do 2,5 tis. musí někdo odpracovat (nejlépe ty, ale psal jsi , že nejsi mechanik) a vymyslet uchycení , uložení
do volného prostoru. Ses nikde nedíval , jak to dělají mladí kluci , když u svého vozu zvyšují výkon a řeší termické záležitosti ? posílení chladící soustavy ?
nechceš investovat?? na to říkám bože bože , známé heslo , když máš na opici měl bys mít
i na banány.
No ale já pokud bych nechtěl investovat těch 2,5 tis., tak mne ihned napadla myšlenka skloubit
http://www.automeisner.cz/detail/113610502%20CX/chladic-s120.html
dva za sebou nebo vedle sebe , a pokud není místo tak jeden velký chladič š120 nebo jiný
zhruba ve stejné cenové kategorii a nějaký menší chladič voštinový z topení. Chce to více přemýšlet. A samozřejmě musíš počítat , že ty scházející peníze do 2,5 tis. musí někdo odpracovat (nejlépe ty, ale psal jsi , že nejsi mechanik) a vymyslet uchycení , uložení
do volného prostoru. Ses nikde nedíval , jak to dělají mladí kluci , když u svého vozu zvyšují výkon a řeší termické záležitosti ? posílení chladící soustavy ?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#31 Chladič - VOLVO S90
Nedělejte ze mě zase debila... Takovéto čáry naprosto vylučuji! Je to Volvo a ne Škodovka!ksw píše:co mě hlava nebere , tak dvě auta provozuješ , z toho jeden 6tilitr a na chladič za 2.5
nechceš investovat?? na to říkám bože bože , známé heslo , když máš na opici měl bys mít
i na banány.
No ale já pokud bych nechtěl investovat těch 2,5 tis., tak mne ihned napadla myšlenka skloubit
http://www.automeisner.cz/detail/113610502%20CX/chladic-s120.html
dva za sebou nebo vedle sebe , a pokud není místo tak jeden velký chladič š120 nebo jiný
zhruba ve stejné cenové kategorii a nějaký menší chladič voštinový z topení. Chce to více přemýšlet. A samozřejmě musíš počítat , že ty scházející peníze do 2,5 tis. musí někdo odpracovat (nejlépe ty, ale psal jsi , že nejsi mechanik) a vymyslet uchycení , uložení
do volného prostoru. Ses nikde nedíval , jak to dělají mladí kluci , když u svého vozu zvyšují výkon a řeší termické záležitosti ? posílení chladící soustavy ?
A ten chladič bych klidně koupil... taky jsem mu volal včera, že bych raději koupil nový chladič. Hned jsem mu volal poté, co jsem na fóru četl zkušenosti. Den předtím mne ujistil, že to půjde opravit.. Stejně tak včera mi řekl, že uvidí a pokud by to nešlo pořádně opravit, tak se objedná nový chladič.. Rozhodně bych tam měl teď raději nový chladič za 2.500,- než opravený za 1.000,- s tím, že budu mít obavy jet s autem někde dál.. Ale co mám dělat teď? Jedině čekat, jestli to praskne nebo ne. Jinak nemám možnost nic reklamovat a požadovat peníze zpátky....
Kdybych věděl, co je to za experta, tak bych už měl dnes nový chladič doma a odpoledne na autě!
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#32 Chladič - VOLVO S90
třeba tento chladič má již integrovanou expanzku a tím bys ušetřil místo pro nějaký menší
http://www.autodily-kladno.cz/chladic-fiat-uno--obsah-13-%C2%B1a-137-_17002060.html
http://www.autodily-kladno.cz/chladic-fiat-uno--obsah-13-%C2%B1a-137-_17002060.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#33 Chladič - VOLVO S90
nikdo z tebe debila nedělá , všichni se Ti snaží pomoct , nakonec si to můžeš zpětně přečíst.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#34 Chladič - VOLVO S90
Bejt tebou, jezdim s timhle, v klidku nasetrim na novej, a az bude prilezitost vymenil bych to, a tenhle si nechal do zasoby.
Btw dneska je spousta lidi ktery umej svoji uzce specializovanou praci skvele, ale vsechno nespecializovane okolo stoji za prd. O kvalite spoje nemas paru, treba to odjezdi dalsich 20 let, nemuzes to soudit podle nejakejch sroubku kolem. Ale pro klid tve viditelne neklidne duse bych to vymenil.
Btw dneska je spousta lidi ktery umej svoji uzce specializovanou praci skvele, ale vsechno nespecializovane okolo stoji za prd. O kvalite spoje nemas paru, treba to odjezdi dalsich 20 let, nemuzes to soudit podle nejakejch sroubku kolem. Ale pro klid tve viditelne neklidne duse bych to vymenil.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#35 Chladič - VOLVO S90
Omlouvám se, nemyslel jsem to nějak špatně. Chtěl jsem říct, že bych se do auta nesnažil napasovat to, co tam nepatří. Jsem zásadně proti takovému bastlení. Navíc by to ani nebylo reálné, jelikož mám automatickou převodovku a na chladiči jsou i vývody pro chlazení oleje z automatu.ksw píše:nikdo z tebe debila nedělá , všichni se Ti snaží pomoct , nakonec si to můžeš zpětně přečíst.
Z počátku mi bylo líto vyhodit chladič, který je jinak dobrý. Tak jsem se informoval o možnostech opravy. Chlap se na to podíval a řekl, že to půjde opravit, tak jsem mu to tam
tedy ve středu odpoledne zavezl. Nevím, třeba to zavařil dobře, těžko říct..
Uvidíme.. teď v srpnu s tím nebudu nikde dál jezdit - jen do práce a po okolí, tak se uvidí.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#36 Chladič - VOLVO S90
no dle mne bývalá vlajková loď si zaslouží nové díly a je jedno o jakou značku se jedná .
máš alespoň ponaučení.
Je tomu už 15 let nebo více , co v Šumperku otvírali značkový servis Ford s prodejnou nových vozů. A víš koho tam vzali zpočátku : opraváře zemědělských strojů, traktory, brány a jiné vymoženosti.soc.provenience. No a pak tam dělali záruční a pozáruční servis ,
takže si dovedeš představit jak to asi vypadalo. Majitel chtěl ušetřit a sláva servisu brzy vešla ve známost např. šroubováním šroubů kladivem atd.atd. Myslím , že dále netřeba , určitě mi rozumíš, co tím myslím , není nutné , že auto musí nutně do značkového , je i tak dosti šikovných lidí . je si však třeba vést svou databázi . čus
máš alespoň ponaučení.
Je tomu už 15 let nebo více , co v Šumperku otvírali značkový servis Ford s prodejnou nových vozů. A víš koho tam vzali zpočátku : opraváře zemědělských strojů, traktory, brány a jiné vymoženosti.soc.provenience. No a pak tam dělali záruční a pozáruční servis ,
takže si dovedeš představit jak to asi vypadalo. Majitel chtěl ušetřit a sláva servisu brzy vešla ve známost např. šroubováním šroubů kladivem atd.atd. Myslím , že dále netřeba , určitě mi rozumíš, co tím myslím , není nutné , že auto musí nutně do značkového , je i tak dosti šikovných lidí . je si však třeba vést svou databázi . čus
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#37 Chladič - VOLVO S90
teď trochu odjinud , můžeš mi zjistit kolik se do toho tvého 3,0i plní provozní náplně oleje do automatu ?? dík.e.w.i.n.g.1 píše:Omlouvám se, nemyslel jsem to nějak špatně. Chtěl jsem říct, že bych se do auta nesnažil napasovat to, co tam nepatří. Jsem zásadně proti takovému bastlení. Navíc by to ani nebylo reálné, jelikož mám automatickou převodovku a na chladiči jsou i vývody pro chlazení oleje z automatu.ksw píše:nikdo z tebe debila nedělá , všichni se Ti snaží pomoct , nakonec si to můžeš zpětně přečíst.
Z počátku mi bylo líto vyhodit chladič, který je jinak dobrý. Tak jsem se informoval o možnostech opravy. Chlap se na to podíval a řekl, že to půjde opravit, tak jsem mu to tam
tedy ve středu odpoledne zavezl. Nevím, třeba to zavařil dobře, těžko říct..
Uvidíme.. teď v srpnu s tím nebudu nikde dál jezdit - jen do práce a po okolí, tak se uvidí.
a ještě k plastům všeobecně , stářím po 15 ti letech hodně křehnou plasty , to si uvědomuje málo lidí a ani někteří nemusí , mají na nové. a tak oprava se pak spíš nevyplatí.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#38 Chladič - VOLVO S90
Výměnným způsobem cca 14lksw píše: teď trochu odjinud , můžeš mi zjistit kolik se do toho tvého 3,0i plní provozní náplně oleje do automatu ?? dík.
a ještě k plastům všeobecně , stářím po 15 ti letech hodně křehnou plasty , to si uvědomuje málo lidí a ani někteří nemusí , mají na nové. a tak oprava se pak spíš nevyplatí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#39 Chladič - VOLVO S90
a do V 70 II se plní asi 7 až 8 litrů , pokud se nemýlím , že ? když tak mne někdo opravte
nebo doplňte.
nebo doplňte.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#40 Chladič - VOLVO S90
Ano,ale při výměně cca 14lksw píše:a do V 70 II se plní asi 7 až 8 litrů , pokud se nemýlím , že ? když tak mne někdo opravte
nebo doplňte.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#41 Chladič - VOLVO S90
mne zajímá objem náplně - toliko pro přesnost a to u 3.0i
a V 70 první a druhé generace (né kolik litrů se spotřebovává celkově při výměně.)
a V 70 první a druhé generace (né kolik litrů se spotřebovává celkově při výměně.)
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#42 Chladič - VOLVO S90
při nastartovaném motoru mezi ryskami na měrce.ksw píše:mne zajímá objem náplně - toliko pro přesnost a to u 3.0i
a V 70 první a druhé generace (né kolik litrů se spotřebovává celkově při výměně.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#43 Chladič - VOLVO S90
Tak co, jeste jsi to neuvaril?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#44 Chladič - VOLVO S90
No, já se teď po 6 letech chystám na výměnu oleje v automatu. Před 6 lety jsem ji udělal hned, jak jsem auto koupil a najel jsem asi 70.000 km.martinopel píše:Ano,ale při výměně cca 14lksw píše:a do V 70 II se plní asi 7 až 8 litrů , pokud se nemýlím , že ? když tak mne někdo opravte
nebo doplňte.
Doporučoval bys i v tomto případě náplň vyměnit dvakrát? Když vím, kolik je na tom oleji najeto.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#45 Chladič - VOLVO S90
Zatím to to ještě drží - jezdím každý den do práce a z práce... (najedu denně asi 30 km).tomasss píše:Tak co, jeste jsi to neuvaril?
Tak uvidíme... zatím je tam jen destilovaná voda.. uvidíme, jestli to vydrží a kdyžtak tam dám nemrzku třeba koncem září ještě než začne mrznout. Ale teď to nemá smysl - kdyby to prdlo, tak se zbytečně vylije...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#46 Chladič - VOLVO S90
Udělej výměnu proplachem,pokud i po prolití 14l bude olej tmavý najezdi cca 1000-2000km a udělej proplach znovu.e.w.i.n.g.1 píše: No, já se teď po 6 letech chystám na výměnu oleje v automatu. Před 6 lety jsem ji udělal hned, jak jsem auto koupil a najel jsem asi 70.000 km.
Doporučoval bys i v tomto případě náplň vyměnit dvakrát? Když vím, kolik je na tom oleji najeto.
#47 Chladič - VOLVO S90
martinopel píše:Udělej výměnu proplachem,pokud i po prolití 14l bude olej tmavý najezdi cca 1000-2000km a udělej proplach znovu.e.w.i.n.g.1 píše: No, já se teď po 6 letech chystám na výměnu oleje v automatu. Před 6 lety jsem ji udělal hned, jak jsem auto koupil a najel jsem asi 70.000 km.
Doporučoval bys i v tomto případě náplň vyměnit dvakrát? Když vím, kolik je na tom oleji najeto.
Takže mám nejdříve vylit starý olej.. nalit tam nový.. kolik mám najezdit km než to zase vypustím a naliju znovu olej? Jsem zvědavý, jestli vyteče celých 7 litrů....
Jak je to s naléváním toho oleje? To bude asi potřeba nějaký speciální trychtýř... pokud se to nalévá stejným místem, jak je měrka, tak tam je "parádní" přístup...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#48 Chladič - VOLVO S90
Caution! The oil may be very hot if the car has just been driven.e.w.i.n.g.1 píše: Takže mám nejdříve vylit starý olej.. nalit tam nový.. kolik mám najezdit km než to zase vypustím a naliju znovu olej? Jsem zvědavý, jestli vyteče celých 7 litrů....
Jak je to s naléváním toho oleje? To bude asi potřeba nějaký speciální trychtýř... pokud se to nalévá stejným místem, jak je měrka, tak tam je "parádní" přístup...
Remove plug and drain fluid from oil pan
Reinstall plug with new seal and tighten to 20 Nm.
Disconnect upper pipe from oil cooler
Always use wrench to counterhold oil cooler hexagonal-terminal when loosening or tightening union.
Install tool 999 5510
Place container under tube to collect fluid.
Apply parking brake and move gear selector lever to position P
Carry out the following:
Add approximately 2 liters of oil.
Start the engine and idle it.
Turn the engine off when air bubbles start to become visible in the hose.
Add another 2 litres (approximately) of fluid.
Start the engine again and idle it.
Turn the engine off when air bubbles start to become visible in the hose.
Remove tool 999 5510 and install the pipe on the oil cooler.
Add another 2 litres (approximately) of fluid.
Set parking brake.
Start engine and idle it, move the gear selector through all positions, stopping in each position for 4-5 seconds.
Move the gear selector to position P with the engine running.
Wait 2 minutes, then check oil level
Top up if necessary.
Shut off the engine.
Finishing
After repair check that no diagnostic trouble codes have been stored during the repair.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#49 Chladič - VOLVO S90
Automatu nerozumim, ale vodě v chladiči ano.
Dej tam k tej destilce co nejdřív i nemrzku, nejlépe včera. Nemrzka neni jen proto, aby to nezamrzlo, ale hlavně proto, že má antikorozní aditiva. Hliník koroduje tak, že se na něm vytvoří povlak, kterej pak brání výměně tepla a železo ještě navíc rezne furt dál, takže bacha na to!
Dej tam k tej destilce co nejdřív i nemrzku, nejlépe včera. Nemrzka neni jen proto, aby to nezamrzlo, ale hlavně proto, že má antikorozní aditiva. Hliník koroduje tak, že se na něm vytvoří povlak, kterej pak brání výměně tepla a železo ještě navíc rezne furt dál, takže bacha na to!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#50 Chladič - VOLVO S90
J.R., tak se domluv s Martinem, dojeď k němu, on ti to vymění. Nešetři zas tak moc Nebo zas proděláš aj gatě ...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hansV70
-
- 5 Odpovědi
- 550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy
-
- 2 Odpovědi
- 679 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 11 Odpovědi
- 2194 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 65 Odpovědi
- 4133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa