Nivomaty V960 - řešení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#26 Nivomaty V960 - řešení
... s velmi podstatnym rozdilem kvality pruzeni a posazu auta za vsech okolnosti (nalozeny, nenalozeny).
Kdyz si nekdo koupil auto s nivomaty, mel by je tam podle meho taky pripadne dat. A ze je to vymena na "dozivoti" toho auta je zrejme, nebot jejich vydrz je podstatne vyssi, nez beznych tlumicu.
Nicmene at si kazdy da do auta to, co mu vyhovuje, jen pak nechapu, proc z auta "vyndavat" ty vyhodne a funkcni veci a davat tam byt o trochu levnejsi polofunkcni.
To auta na "pruzine" vypada jak home made tuzing na XCcko od zadku a nemyslim, ze mu to nejak slusi.
O odezve na rozdilnem pruzeni napravy pri zatizeni a bez nej jsem uz psal.
Ale to je muj nazor...
Kdyz si nekdo koupil auto s nivomaty, mel by je tam podle meho taky pripadne dat. A ze je to vymena na "dozivoti" toho auta je zrejme, nebot jejich vydrz je podstatne vyssi, nez beznych tlumicu.
Nicmene at si kazdy da do auta to, co mu vyhovuje, jen pak nechapu, proc z auta "vyndavat" ty vyhodne a funkcni veci a davat tam byt o trochu levnejsi polofunkcni.
To auta na "pruzine" vypada jak home made tuzing na XCcko od zadku a nemyslim, ze mu to nejak slusi.
O odezve na rozdilnem pruzeni napravy pri zatizeni a bez nej jsem uz psal.
Ale to je muj nazor...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#27 Nivomaty V960 - řešení
Já tam nivomaty nechal (ještě cosi tlakovaly), jen jsem tam nechal dát pořádnou pružinu.tiktak píše:... s velmi podstatnym rozdilem kvality pruzeni a posazu auta za vsech okolnosti (nalozeny, nenalozeny).
Kdyz si nekdo koupil auto s nivomaty, mel by je tam podle meho taky pripadne dat. A ze je to vymena na "dozivoti" toho auta je zrejme, nebot jejich vydrz je podstatne vyssi, nez beznych tlumicu.
Nicmene at si kazdy da do auta to, co mu vyhovuje, jen pak nechapu, proc z auta "vyndavat" ty vyhodne a funkcni veci a davat tam byt o trochu levnejsi polofunkcni.
To auta na "pruzine" vypada jak home made tuzing na XCcko od zadku a nemyslim, ze mu to nejak slusi.
O odezve na rozdilnem pruzeni napravy pri zatizeni a bez nej jsem uz psal.
Ale to je muj nazor...
A tu doživotní trvanlivost nivomatů, tu jsi vzal kde? Bylo mi řečeno že strop je 80 tisíc. Po českých hrk hrk hrk hrk silnicích a nedej Bože dálnicích jsou známy případy i se skoro polovičním nájezdem, co zdechly...
Mimochodem, v USA stojí od 230 do 400 dolarů (Monroe) a něteří dávají i life time limited warranty, ale chtějí za kus právě těch 400 dolarů. Jedná se o Monroe nivomaty a americké cesty a hlavně, americkou cenu (o cosi kvalitnější než ty české, i když asi jak kde).
Naposledy upravil(a) luckybeef dne 02 srp 2011 15:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#28 Nivomaty V960 - řešení
Já tam nechal co tam je, jen jsem zlepšil péro... Péro se vyplatí, ještě než nivomaty úplně odejdou že jo.neuman zdenek píše: taky bych to nechal být co tam patří,to je jako kdyby někdo nacpal 2l motor místo 3l aby ušetřil na spotřebě to auto s tím člověk kupuje že když se něco podělá talk to holt za to pohodlí a pocit stojí a že mám něco v origo stavu můj názor
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#29 Nivomaty V960 - řešení
jo péro ,to se vždy vyplatí vyměnitluckybeef píše:Já tam nechal co tam je, jen jsem zlepšil péro... Péro se vyplatí, ještě než nivomaty úplně odejdou že jo.neuman zdenek píše: taky bych to nechal být co tam patří,to je jako kdyby někdo nacpal 2l motor místo 3l aby ušetřil na spotřebě to auto s tím člověk kupuje že když se něco podělá talk to holt za to pohodlí a pocit stojí a že mám něco v origo stavu můj názor
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#30 Nivomaty V960 - řešení
Jo kemo, to vědí hlavně ženské, co? Já to teda znám jen z doslechuneuman zdenek píše:jo péro ,to se vždy vyplatí vyměnit
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
#31 Nivomaty V960 - řešení
Kdyby jsi se s tím autem svezl nikdy by jsi nemohl takhle mluvit.tiktak píše:... s velmi podstatnym rozdilem kvality pruzeni a posazu auta za vsech okolnosti (nalozeny, nenalozeny).
Kdyz si nekdo koupil auto s nivomaty, mel by je tam podle meho taky pripadne dat. A ze je to vymena na "dozivoti" toho auta je zrejme, nebot jejich vydrz je podstatne vyssi, nez beznych tlumicu.
Nicmene at si kazdy da do auta to, co mu vyhovuje, jen pak nechapu, proc z auta "vyndavat" ty vyhodne a funkcni veci a davat tam byt o trochu levnejsi polofunkcni.
To auta na "pruzine" vypada jak home made tuzing na XCcko od zadku a nemyslim, ze mu to nejak slusi.
O odezve na rozdilnem pruzeni napravy pri zatizeni a bez nej jsem uz psal.
Ale to je muj nazor...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
- It’s my birthday
#32 Nivomaty V960 - řešení
Je fakt, ze to vypada priserne. Ale jestli to znamena vyznamnou financni usporu, muze to byt dulezity.
Nekteri napriklad zvednou i 760 turbo, kterych je par v cr a rikaj tomu crosscountry
Nekteri napriklad zvednou i 760 turbo, kterych je par v cr a rikaj tomu crosscountry
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#33 Nivomaty V960 - řešení
neviem co na tom vypada priserne. skor vypada priserne a zufalo unaveny nivomat. nehovoriac o tom ako taky unaveny nivomat (ne)funguje.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
#34 Nivomaty V960 - řešení
Jediné pěkné auta tady totiž má jen HonzaA._Iggy_ píše:neviem co na tom vypada priserne. skor vypada priserne a zufalo unaveny nivomat. nehovoriac o tom ako taky unaveny nivomat (ne)funguje.
#35 Nivomaty V960 - řešení
No,říkám mu i hyena a mění to něco???Je to auto denní potřeby,které jezdí a kdykoliv si namanu napráská to kdejaké moderní popelnici.Vzhledem k tomu,že jezdím i cestou necestou zvýšil jsem podvozek.Nechápu s čím máš problém.Není to veterán,který by bylo nutno udržovat v origo stavu.HonzaA píše:Je fakt, ze to vypada priserne. Ale jestli to znamena vyznamnou financni usporu, muze to byt dulezity.
Nekteri napriklad zvednou i 760 turbo, kterych je par v cr a rikaj tomu crosscountry
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#36 Nivomaty V960 - řešení
V neděli jsem koupil nové niva značky sachs,takže ted provedu jejich výměnu.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#37 Nivomaty V960 - řešení
Kolik byla cena za kus? V USA to padlo na 4500... Ale ty nemáš 900 že?Renoš píše:V neděli jsem koupil nové niva značky sachs,takže ted provedu jejich výměnu.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#38 Nivomaty V960 - řešení
No byla to docela haluz,v neděli ráno jsem koukl na aukro a tam byly za 2900 kč kus,takže jsem ani vteřinu neváhal a nemám devítku,ale sedmici.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#39 Nivomaty V960 - řešení
Tak mam na devitce zanovni nivomaty Sachs, menene cca pred 2 roky. Nalitano maji rekneme 40k km.
Od zacatku co jsem je namontoval tak sice krasne pumpovaly ale po zastaveni se cca behem hodiny zase sednou na zem. Delaji to stale a zda se mi, ze zacaly sedat jeste niz nez na zacatku.
Otazka: Mam opet menit nivomaty, nebo dat nova pera (ta nivomatova pera, co tam patri)? Mohou to nova pera vylecit? Nevim, jestli jsou tam pera puvodni ale ja je urcite nemenil.
Predchozi niva byly komplet po smrti, uz ani nepumpovaly - mohlo to pruziny "unavit"? Co vy na to?
Urcite nechci menit za nejakou nahradu. Jestli nove tlumice tak opet nivo Sachs..
Od zacatku co jsem je namontoval tak sice krasne pumpovaly ale po zastaveni se cca behem hodiny zase sednou na zem. Delaji to stale a zda se mi, ze zacaly sedat jeste niz nez na zacatku.
Otazka: Mam opet menit nivomaty, nebo dat nova pera (ta nivomatova pera, co tam patri)? Mohou to nova pera vylecit? Nevim, jestli jsou tam pera puvodni ale ja je urcite nemenil.
Predchozi niva byly komplet po smrti, uz ani nepumpovaly - mohlo to pruziny "unavit"? Co vy na to?
Urcite nechci menit za nejakou nahradu. Jestli nove tlumice tak opet nivo Sachs..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#40 Nivomaty V960 - řešení
To mi neříkej,že je budu po dvou letech měnit.
Mo je staré niva byly taky uplně hotové,zadek seděl tak,že mezi kolem a blatníkem nebyla žádná mezera,natož když jsem něco naložil do kufru.
Mo je staré niva byly taky uplně hotové,zadek seděl tak,že mezi kolem a blatníkem nebyla žádná mezera,natož když jsem něco naložil do kufru.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#41 Nivomaty V960 - řešení
Na mojom aute a aj fotkach inych multilinkov som si vsimol, ze jednotlive zavity pruziny nie su pekne nad sebou, ale voci sebe rozne posunute - pruzina mi prijde pokrivena. Napr na mojom aute sa na vo vyvesenom stave (auto na zdvihaku) na jednej strane nivomat sucha o pruzinu a na druhej strane nie. Nevsimli ste si nieco podobne ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#42 Nivomaty V960 - řešení
zavity pruzin jsem nezkoumal - podivam se, az budu mit zvednuto Tak mam zkusit vymenit nejdriv pruziny? Asi je zkusim objednat, zkusim normalni origo co tam patri, zadne tvrdsi - uvidime... Co vy na to?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#43 Nivomaty V960 - řešení
Uff, tak oriko nivo pruzina stoji u nas 2k
#44 Nivomaty V960 - řešení
Problém je sehnat nenivoDrtic píše:Uff, tak oriko nivo pruzina stoji u nas 2k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 288
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
#45 Nivomaty V960 - řešení
Já nechal staré nivomaty (netečou) jako "tlumiče" a Martin tam nabastlil ty péra.Drtic píše:Tak mam na devitce zanovni nivomaty Sachs, menene cca pred 2 roky. Nalitano maji rekneme 40k km.
Od zacatku co jsem je namontoval tak sice krasne pumpovaly ale po zastaveni se cca behem hodiny zase sednou na zem. Delaji to stale a zda se mi, ze zacaly sedat jeste niz nez na zacatku.
Otazka: Mam opet menit nivomaty, nebo dat nova pera (ta nivomatova pera, co tam patri)? Mohou to nova pera vylecit? Nevim, jestli jsou tam pera puvodni ale ja je urcite nemenil.
Predchozi niva byly komplet po smrti, uz ani nepumpovaly - mohlo to pruziny "unavit"? Co vy na to?
Urcite nechci menit za nejakou nahradu. Jestli nove tlumice tak opet nivo Sachs..
Auto je zvednuté půl roku pořád stejně. Naložené nebo vyložené. Jsem spokojený.
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#46 Nivomaty V960 - řešení
Mne by stacily nivo pera - tlumice mam doufam ok, 2 roky a ani ne 50kkm by sachs mel vydrzet...
#47 Nivomaty V960 - řešení
Pokud padají tak OK nejsou.Na jedné z 960tek mám předchozím majitelem 2 roky nové Sachsy,nejdříve padaly a po půl roce stání jeden teče.Řekl bych že pro Nivomaty je nejhorší delší stání.Nicméně už mám pero,takže se bude měnit.Jízdní vlastnosti jsou naprosto jinde.Auto je mnohem čitelnější a stabilnější.Drtic píše:Mne by stacily nivo pera - tlumice mam doufam ok, 2 roky a ani ne 50kkm by sachs mel vydrzet...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#48 Nivomaty V960 - řešení
Nemoze tie tlmice nicit posunuta geometria (vybite silkentbloky...) na co by poukazovali aj deformovane pruziny ?martinopel píše:Pokud padají tak OK nejsou.Na jedné z 960tek mám předchozím majitelem 2 roky nové Sachsy,nejdříve padaly a po půl roce stání jeden teče.Řekl bych že pro Nivomaty je nejhorší delší stání.Nicméně už mám pero,takže se bude měnit.Jízdní vlastnosti jsou naprosto jinde.Auto je mnohem čitelnější a stabilnější.Drtic píše:Mne by stacily nivo pera - tlumice mam doufam ok, 2 roky a ani ne 50kkm by sachs mel vydrzet...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#49 Nivomaty V960 - řešení
A jsi si jistej, ze uz nejsou z delsiho jezdeni na predchozich mrtvych nivomatech mrtvy pruziny? Ty nivomaty totiz padaj po hodine stani na zadek hned po tom, co jsem je namontoval jako funglovky..martinopel píše: Pokud padají tak OK nejsou.Na jedné z 960tek mám předchozím majitelem 2 roky nové Sachsy,nejdříve padaly a po půl roce stání jeden teče.Řekl bych že pro Nivomaty je nejhorší delší stání.Nicméně už mám pero,takže se bude měnit.Jízdní vlastnosti jsou naprosto jinde.Auto je mnohem čitelnější a stabilnější.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#50 Nivomaty V960 - řešení
A jsi si jistej, ze uz nejsou z delsiho jezdeni na predchozich mrtvych nivomatech mrtvy pruziny? Ty nivomaty totiz padaj po hodine stani na zadek hned po tom, co jsem je namontoval jako funglovky..[/quote]
Ja jsem taky jezdil dost dlouho na mrtvých nivomatech a po výměně je zadek pořád zvedlý a to mám dost často naloženo a nestane se,že by to i po celé noci kleslo.
Ja jsem taky jezdil dost dlouho na mrtvých nivomatech a po výměně je zadek pořád zvedlý a to mám dost často naloženo a nestane se,že by to i po celé noci kleslo.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek