Zdravíčko, včera jsem po několika pojížďkách po městě zastavil a už se nerozjel. Přestalo mi fungovat dálkové ovládání (obě které vlastním) a nemohu tedy vypnout imobilizér. Zkontroloval jsem všechny pojistky a vyměnil baterie v ovládání a stále nic Máte s tím někdo zkušenosti? Nebo nevíte o někom v Brně či okolí kdo by mi mohl odpojit imobilizér, abych s tím dojel alespoň do autoservisu ? Jsem předběžně domluvený s Volvo servisem v Kobylisích, ale elektrikář má zrovna dovolenou..
Děkuji za každou odpověď.
P.S. Zkoušel jsem i tuhle metodu a nic http://www.volvo-forums.com/index.php?showtopic=8802&st=0 - tedy 5x zamknout a odemknout a a nic
Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
- Autor
- Zpráva
#1 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#2 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
celej slavnej imobilizér vystříhat a neřešit ho.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#3 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
No to právě potřebuju udělat;-) Neznáš někoho?
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#5 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
Díky za tip. Poslal jsem mu SZ.
_________________
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
bylo: Volvo 460 "Helga" 2.0, B20F manual, 80kW,´95
Volvo 945 Polar "Ainar" bílá 2.0 B200FT manual, 114kW, ´95
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 365
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#6 Porucha dálkového ovládání(imobilizéru)
Jojo, tak jak píše Sarkasmic- šoupni to Standovi, je to Brněnský elektro-guru a čím starší auto, tím pro něj lepší . Doufám, že bude vše OK, držím palce!
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek