dodělání dálkového centrálu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
To má asi kwiko pravdu s tím původním.
Ale teď už je pozdě dej sem to zapojení relátek a ještě pokud odemkneš klíčem tak jak to budeš mít?? Nebo to neřešíš??
Ale teď už je pozdě dej sem to zapojení relátek a ještě pokud odemkneš klíčem tak jak to budeš mít?? Nebo to neřešíš??
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Bohužel ne, v řidičovo dveří byl jen spínač, ne motůrek, takže centrál by tam nikdy nemohl fungovat. Byl tam přesně obvod, jaký je nakreslený v Haynessu 4x motorek a 1x spínač u řidičekwiko píše:Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
SuGi píše:Central jo ale bez dálkykwiko píše:Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Bohužel ne, v řidičovo dveří byl jen spínač, ne motůrek, takže centrál by tam nikdy nemohl fungovat. Byl tam přesně obvod, jaký je nakreslený v Haynessu 4x motorek a 1x spínač u řidiče
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Tak to myslim, normální centrál tam fungoval (dálkáč by nemohl), ale musel jsem pootočit klíčkem u řidiče, jinak nešel
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
Když tak Autovenz má celou V40 v plný palbě tam bys vytahal celej centrál i dálku má a jeto.SuGi píše:Tak to myslim, normální centrál tam fungoval (dálkáč by nemohl), ale musel jsem pootočit klíčkem u řidiče, jinak nešel
je z Chrudimi a to nemáš tak daleko.
Ceny lidové.
Taky jsem tam pro něco u něj byl.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
160km neni zase tak blízko podle mě 
Díky, ale teď už mam jen ten jeden problém, ten už nějak vyřeším
Asi tim náhradním obvodem. Zkusim si načrtnout o víkendu schéma a dát ho sem, co si o něm myslíte, jestli by to mohlo fungovat...

Díky, ale teď už mam jen ten jeden problém, ten už nějak vyřeším

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
nechapem, ak tam mas univerzalny central a 3 zo 4och servomotorcekov funguju, problem bude asi niekde inde ako v neschopnosti cetralu ovladat aj ten 4. motorcek.
aký typ centralu si zohnal? motorcek mas 2,3 alebo 5 vodicový?
aký typ centralu si zohnal? motorcek mas 2,3 alebo 5 vodicový?
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Nevidim už nikde tu aukci, ale je to normálně alarm z aukra, můžu sem dát obrázek připojení, na základě kterýho jsem to připojil. Motorek je dvouvodičový, takže stejný jako všechny ostatní... Právě že vůbec nevim proč to dělá to co to dělá, přijde mi to nesmyslný...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
dodělání dálkového centrálu
Nema nahodou ten motorek kovovou kostru a nepripojil jsi ho obracene? Tj. ze plusovej signal ti jde pres kostru do dveri?SuGi píše:Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
To je nesmysltomasss píše:Nema nahodou ten motorek kovovou kostru a nepripojil jsi ho obracene? Tj. ze plusovej signal ti jde pres kostru do dveri?SuGi píše:Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.

_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
dodělání dálkového centrálu
???vlado82 píše:To je nesmysl
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.tomasss píše:???vlado82 píše:To je nesmysl
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
dodělání dálkového centrálu
Nejde o elmagnet ale o servo.Elmagnetu je jedno jakou má polaritu.vlado82 píše: Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
Jasněmartinopel píše:Nejde o elmagnet ale o servo.Elmagnetu je jedno jakou má polaritu.vlado82 píše: Ten motorek (nebo el. magnet) pracuje na principu že se přepolovává tzn.
+- dopředu -+ dozadu. tak kde je daný mínus pól, který by tedy šel na zmińovanou kostru motorku.
Jen jsem chtěl říci, že -pól nemuže být na kostře, jako třeba u běžného motorku třeba stěračů apod..
Jedině že by byl vadný.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
dodělání dálkového centrálu
No prave...vlado82 píše:Jedině že by byl vadný.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
dodělání dálkového centrálu
Kdyz motorek pali pojistky pri pripojeni na alarm, je namontovany nebo volne lezici?SuGi píše:Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
Kdyz motorek funguje pres zkousecku, je namontovany nebo volne lezici? A pokud namontovany, mas spolecnou zem s autem?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
Nemuže nebo tedy nesmí mit společnou zem s autem.tomasss píše:Kdyz motorek pali pojistky pri pripojeni na alarm, je namontovany nebo volne lezici?SuGi píše:Motůrek vadný nebude. Psal jsem, že když do něj pošlu proud ze zkoušečky 12V, tak se odemkne a když vyměním + a - tak se zamkne, takže funguje správně. Příští týden se v tom budu hrabat, tak uvidím na co přijdu, zatim na to nebyl čas
Kdyz motorek funguje pres zkousecku, je namontovany nebo volne lezici? A pokud namontovany, mas spolecnou zem s autem?
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
přesně tak, oba kablíky musí vést do centrálu, aby se mohli měnit jejich polarizace podle toho, jestli se odemyká nebo zamyká. Je jasný, že když se to přehřívá, že se to někde nějak špatně uzemňuje, ale to je právě to, co mi nejde do hlavy - kde, když oba kablíky jsou připojený ke kablíkům z ostatních dveří.
Proto jsem zezačátku mluvil o relé, že bych to uzemnil do auta. V podstatě bych pro ten motorek udělal speciální okruh který by spínal podle relé. To uvidím ten příští týden.
Takže nehraje roli, jestli jsem to testoval v autě nebo mimo auto, každopádně všechno dělám přímo v autě, motorek je zavřený ve dveřích a já už se pohybuju jen u jednotky centrálu.
Proto jsem zezačátku mluvil o relé, že bych to uzemnil do auta. V podstatě bych pro ten motorek udělal speciální okruh který by spínal podle relé. To uvidím ten příští týden.
Takže nehraje roli, jestli jsem to testoval v autě nebo mimo auto, každopádně všechno dělám přímo v autě, motorek je zavřený ve dveřích a já už se pohybuju jen u jednotky centrálu.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Nevím o tom, že by na dálku byla nějaká předpřírava, buď jí máš nebo nemáš. A podle mě ji nemáš, na druhé fotce je takové světlá destička na relátka, to vlevo nahoře (to největší) by mělo být myslim relátko na centrál - bude to na něm napsané, což je jediná věc která se centrálu týká. Vede do něj proud, dráty od spínače ve dveřích řidiče a dráty do ostatních dveří, které posílají pokyny motůrkům.josa píše:Neviete mi niekto presne povedat kde sa nachadza Riadiacka dialkoveho? Pod plastom pri lavej nohe... Ok.. Nic tam nevidim. Moze byt ze som ho sice nemal vo vybave, ale ja tam ani nevidim miesto kde by mala byt uchytena. Mam tam len bielu krabicku od Bosh co je asi immo.
Je to niekde za tym?
Dokonca ani predpripavu tam nikde neviem najst.
[img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181726111232.jpg[/img] [img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181729245241.jpg[/img] [img]http://imiger.eu/photos/medium/20140927141181732844655.jpg[/img]
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
dodělání dálkového centrálu
Jinak oživením tohoto topicu jsi mi připomněl, že jsem sem před 2 roky zapomněl napsat, jak to dopadlo 
Jeden drát od relátka na centrál a spínačem u řidiče ve dveřích, byl po cestě uzemněný, je to dokonce i v Haynesu, nechápu že jsem si toho tehdá nevšiml hned.
Každopádně jsem k řidičovi do dveří natáhnul jeden nový drát přímo od jednotky centrálu a vše funguje jak má.

Jeden drát od relátka na centrál a spínačem u řidiče ve dveřích, byl po cestě uzemněný, je to dokonce i v Haynesu, nechápu že jsem si toho tehdá nevšiml hned.
Každopádně jsem k řidičovi do dveří natáhnul jeden nový drát přímo od jednotky centrálu a vše funguje jak má.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
tak to budes mat este stary typ. seda krabicka s napisom keyless entry v miestach kde to Josa vyfotil na takom ciernom plastovom drziaku.
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
takto, ak mas sedu krabicku, primac je priamo v nej, ak mas bielu, prijimac je samostatne umiestneny v priestore nad pristrojovym panelom. Ale toto riesenie je pouzite tusim az s fejsliftom.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé