dodělání dálkového centrálu

  • Autor
  • Zpráva
PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#26 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

maldini píše:
PLJARDA píše:dnes jsem se potkal ze Standou a ten v tom nevidí problém , takže příští týden poreferuju jak jsem pochodil :)
šak je to taky brňák jak cip... :D Jinak ten megafon montovali do S40 sériově? :lol:
to měl jen rok 99 :lol: :lol:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 49
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
Bydliště: Police nad Metují

#27 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od Pavlik »

ty kábly sou u sloupku dveří vyvedený z hlavního svazku,co vede po podlaze podél dveří řidiče dozadu.Spousta barevnejch a knim připálený černý kousky s bílou nálepkou.(u mýho to tak bylo)
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#28 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

Pavlik píše:ty kábly sou u sloupku dveří vyvedený z hlavního svazku,co vede po podlaze podél dveří řidiče dozadu.Spousta barevnejch a knim připálený černý kousky s bílou nálepkou.(u mýho to tak bylo)
jj , dík ale už jsem se spojil tady z borcem který mi to nainstaluje :beer:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#29 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od maldini »

Standa je dobrá volba. :good:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#30 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

maldini píše:Standa je dobrá volba. :good:
taky v to doufám :wink:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#31 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

Takže před Standou klobouk dolů , dálkové udělané, takže Stando díky :good: :good: :good: :friends: :friends: :friends:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 57
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 1,6 98' 77kW a V40 1.9D 03´85kW
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

#32 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od Hadox »

spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.
Přílohy
Fotografie0218a.JPG
Fotografie0218a.JPG (76.93 KiB) Zobrazeno 899 x
_________________
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 57
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 1,6 98' 77kW a V40 1.9D 03´85kW
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

#33 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od Hadox »

Hadox píše:
spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.
Zdravím. Prosím, poradíte mi? Děkuji moc krát.
_________________
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#34 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Zdravim,

dotaz. Podle Haynese je v řidičovo dveřích u centrálu pouze kontakt, který zjišťuje, jestli jsou odemčené/zamčené a dál tuto informaci posílá dál. Jaksi jsem to netušil a koupil jsem si dálkovej centrál a při instalaci nastal problém, že si nejsem jistý, zdali jsem to zapojil správně nebo je to tím, že tam možná nemám motůrek. Při odemčení přes dálku, se odemkne vše krom řidičovo dveří a jelikož ty jsou zamčené, tak se zase hned vše zamkne...

Je možné, že by tam byl jen nějaký takovýto kontakt a žádný motůrek co by byl schopný otevřít?
Díky
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#35 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od tomasss »

Je to velmi pravdepodobny :) zamkem (respektive klicem) ovladas jen kontakt, ktery odemkne ostatni dvere, ty ridicovy otevres mechanicky klicem. Je nutny do dveri dodelat motorek, nejlip z LZ dveri z nejakyho vraku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#36 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Díky :)
Jen jedan technická ještě, nebyl by lepší motůrek od spolujezdce? Nebývají vzádu motůrky položený vodorovne a vepředu svisle? Co jsem dělal jednou centrál na starý auto, tak tam teda byly všechny 4 motůrky stejný (krom kabeláže, to měly ty přední pětižílu aby posílaly signál, jestli jew otevřeno) tady je pětižíla k ničemu, ale spolujezdcovo jí taky nemaj... aspoň ty moje
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#37 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

do 40ciatok sa davali vsade dvojpinove servomotorceky, okrem verzii okolo roku 97-98 kde som videl aj trojpinove.

Ale na samotne odomykanie a zamykanie klucom je tam pri vlozke zamku mikrospinac ktory ti odomkne servom. Ak nieje baterka v aute, odomknes pomocou tiahla, ale musis pretlacit aj servomotorcek.

Takto to spravil vyrobca, ako si to spravis ty, je na tebe.

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#38 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#39 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

SuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
jináč to asi nezjistíš a igelit nalepíš zpět , to není přece problém :) a budeš mít jistotu :good:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#40 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

SuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
já jsem tam motorek neměl :(
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#41 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí :) :) 8) 8)
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#42 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí :) :) 8) 8)
Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#43 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

SuGi píše:
PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí :) :) 8) 8)
Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...
Vše dohromady i s prací , ale přesnou sumu si nepamatuju , dělal mi to Standa , ale opravdu to bylo levné.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

PLJARDA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

#44 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od PLJARDA »

samozřejmě to není origo :angel:
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#45 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

SuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
ak mas origo socku bez centralu, tak nemas ani serva, to da rozum. Chcel som poukazat ze V40 ma vsetky motorceky dveri rovnake, dvoj, alebo troj vodicove. inicializaciu robi RJ centralu na zaklade mikrospinaca.

Osobne ti doporucujem univerzalny central s alarmom, a bude hotovo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 39
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Slovakia

#46 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od spaceball »

Takže som bol naštíviť volvodiely u "Nitrana". Moju jednotku dialkoveho som vyhodil a vsunul som tam jednotku so sprarovanou ovladackou, a central fungoval, aj smerovky bliknu pri zamykani/odomykani a dokonca aj alarm funguje ako ma. Takze zrejme ziadny software netreba. Mal som ale vyhodu ze u mna uz bol central na DO s alarmom, ale pri kupe som uz nedostal ovladacky. A robota to bola na 10 minut. :Yahoo!:
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#47 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.

Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.

Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.

Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...

Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 177
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: VOLVO
Kontaktovat uživatele:

#48 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od vlado82 »

SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.

Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.

Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.

Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...

Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????

Ale asi se nějak s tím 4tým cizím motorkem nesnese ..
Teď mě napadá jak to chceš přes relé udělat ??
To snad na dvě jedno +- druhé -+ a civky blokovat diodami zas dle toho jak ti příjde signal z jednotky zamk+- nebo odemk -+

Teď mně nic lepšího nenapadá, ale jsou tu i autoelektrikáři. :D :D
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#49 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od SuGi »

vlado82 píše:
SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.

Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.

Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.

Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...

Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????

Ale asi se nějak s tím 4tým cizím motorkem nesnese ..
Teď mě napadá jak to chceš přes relé udělat ??
To snad na dvě jedno +- druhé -+ a civky blokovat diodami zas dle toho jak ti příjde signal z jednotky zamk+- nebo odemk -+

Teď mně nic lepšího nenapadá, ale jsou tu i autoelektrikáři. :D :D
Já koupil uni dálkáč s alarmem, bez motorků, ty by mi byly k ničemu, když je tam mam :)
A ten 4. je original, má to úplně stejnej tvar, všechno, tak nevim proč se nesnesou.

To relé ještě musim nakreslit, mam v hlavě nápad, ale nejsem si jistej, jestli se to nebude mlátit. Ale dát tam k němu i diodu, to by to vyřešilo určitě, ale zase je to zbytečně složitý podle mě, nejradši bych to jen někam připojil, aby to šlo :D
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#50 dodělání dálkového centrálu

Příspěvek od kwiko »

Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“