VanThomas píše:Sušice a okolí, před chvílí dotankovaná plná banda. 49,92l na 805km tedy celkem sympatických 6,2 na 100 (a to sem se hlavně cestou tam nijak necoural )
Kurňa chlapi, jak to děláte? Co u vás znamená "nijak se necourat". Já jezdim po městě tak 7 - 7,5 /100 km, ale když jedu po dálnici tak to s couráním teda nemá na hony nic společnýho a pod 8 teda určitě nejdu. Když jedu pomalu, tak to je kolem 140 a rychle se ani neptejte
VanThomas píše:Sušice a okolí, před chvílí dotankovaná plná banda. 49,92l na 805km tedy celkem sympatických 6,2 na 100 (a to sem se hlavně cestou tam nijak necoural )
Kurňa chlapi, jak to děláte? Co u vás znamená "nijak se necourat". Já jezdim po městě tak 7 - 7,5 /100 km, ale když jedu po dálnici tak to s couráním teda nemá na hony nic společnýho a pod 8 teda určitě nejdu. Když jedu pomalu, tak to je kolem 140 a rychle se ani neptejte
Chce to do 120, při tacho 140 už sedma papká kolem osmi
_________________ V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Město a poskoky okolo něj 50%, zbytek mimoměsto + nějaká dalnice, klidným, rozvážným a příjemným tempem (přibližně jak se jezdí v Rakousku, ne to český závodění), spotřeba 7,3l/100. Myslím, že to na turbobenzín ujde.
_________________ 244 GLE B23E 1981 | 944 GLE B234F 1992 a další
Takže v létě mi to vychází zhruba kolem 12/100km
v zimě je to tak 14-19l. Motor 2,5 R6 B6254S automat.
Město/meziměsto 70/30%.
Ze zimní spotřeby jsem byl vyvalený jak puk, ale jak stouply venkovní teploty,tak spotřeba šla
znatelně dolů.
Styl jízdy : P - Bubububu ; RND-vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuvrrrrrrruuuvrrrrrrrrrrrrrrrr.....;P - bububububu.
V.
Minulý týden s mamčinou 960 po dálnici 200 km, rychlost mezi 140-190 ( provokoval ji Superb, ale do kopečka mu vždy s krabicí ukázala záda, k nelibosti mladíků sedící v koncernové sračce). Pak po okresce 50 km podle předpisu. Po dotankování to vyšlo na 13,8 litrů na 100. Podotýkám, že já jsem za volantem neseděl ...
Takže já s vlajkonošem cesta na DS ( po cestě jedna 18 min. a druhá 12 min. zácpa ) , popojížďky, spanilka a cesta zpět - spotřeba 9,4 !!! Ani se mi věřit nechce a to při cestě zpět to rozhodně ekojízda nebyla.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
Po ujeti dalsich cca 1000 km, trasa 50% mesto, 50% venkov, normalni jizda, spotreba 17l plynu. Zajimavy je, ze pri jizde s maximalni snahou setrit spotreba kolem 16, pri tezky noze kolem 19 takze v podstate nema cenu ho setrit
EDIT 10.7.: Po vymene ventilu volnobehu a serizeni tahla plynu klesla spotreba na cca 12l lpg/100....huraaa :pij:
Naposledy upravil(a) tomasss dne 10 črc 2008 12:40, celkem upraveno 1 x.
tomasss píše:Po ujeti dalsich cca 1000 km, trasa 50% mesto, 50% venkov, normalni jizda, spotreba 17l plynu. Zajimavy je, ze pri jizde s maximalni snahou setrit spotreba kolem 16, pri tezky noze kolem 19 takze v podstate nema cenu ho setrit
To jsou strašný čísla. Kámoš si nedávano koupil mamuta (MB 320 S-klasse,r.v.1993) váží to asi dvě tuny prázdný, v automatu, ale tolik mu to nežere. Jeli jsme s nim ve čtyřech lidech z Pardubic do Brna a zpět za 12/100. Pomalu jsme rozhodně nejeli.Ale co, když ji miluješ, není co řešit
zbyfry píše:940 kombi 2.3turbo motor B230FT automat: 60%město, 30% okresky, 10% dálnice - spotřeba 13l/100km při jízdě s lehkou nohou.
Mám prasklé sběrné výfukové potrubí, to vidím jako velkou příčinu. Jinak mám občas problém s udržením volnoběhu. V létě po zahřátí nebo když jsou vedra, volnoběh je tak nízký že motor zhasne i při zařazeném D. Musím přidržovat pedál plynu. Čistil jsem regulátor volnoběhu - jen malé zlepšení. Taky jsem při výměně motor.oleje měl pocit že je řídký acítil jsem z něj benzín. Můžete mi někdo poradit?
Máš v háji některý vstřik.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
no 760 GLE TD když na to nešlapu krouťák 6valce to táhne sám tak 6,5 l., když šlapu tak do 8
a
YAMAHA 850 XS když za to netahám tak 6 naturalu a když tahám tak taky do 8
jaký je z toho závěr: do mazla se nás vejde 3x tolik osom a 10x tolik bagáže
_________________ Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Tak po té GO mi ten můj pacholek 2,4 TDIC žere 8,5 lehká noha 50% dálnice 50% město a dnes po dalších 1000km dálnice Slovensko VRATISLAVA NITRA PHA a domů při 4ech lidech a 120 . 140 žere 9,5. Není to nějak moc??? Jsem trochu zoufalý, palivo Diesel TOP Q 2x plná a teď 1x Diesel EXTRA. Měřeno od plného hrdla, kdy už se tam fakt víc nevešlo, takže přesnost 98%. Ach jo. A to jsou tam nové vstřiky, seřízené čerpadlo, ventily, hydroštely, nová-repas hlava, těsnění pod hlavou, kroužky, šály na klikovce, olej 10W40. Je to OK ? Dojde v brzské době ke zlepšení??
Díky Wolf
_________________ Volvo model 940, TYP 945-965, 5Dkombi, 2,4 D TIC, 205/55 R16, Rok výroby 1994
Tak dlouhodobější pozorování, denně do Prahy, buď z Berouna nebo Čelákovic, cca 25 km + to samé zpět. Start benzín, hned LPG, většinou za studena, spotřeba 13,72 l/100 km. Není to moc? Je to teď v zimě a na zimákách, většinou ještě do toho běží větrák a topení autíčka naplno. Je to hold kabrubátor na LPG.
Bližší info zde: https://www.spritmonitor.de/en/detail/277476.html
_________________ Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
:pij: :pij: Za VOSUM dlouhodobě měřeno na morafských dálnicích :pij: :pij:
(Jezdím s lehkou nohou na plynu do kopce za tírákem a z kopce vypínám motór)
Co nevypije Dáreček vychlemtám já :!: Obětuji se však cele pro chlast v mém těle :mrgreen:
_________________ Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2 Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest "Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."