Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Zdravím pánové,
tak včera večer jsem tu založil téma na olej ze serva, a dnes to asi možná přehodnotím na olej z převodovky.
Ráno v garáži otočím klíčkem, auto naskočí, rozsvítí se ANTI-SKID SERVICE REQUIRED (nutnost opravy DSTC) a auto chcípne...další pokus...a znovu. Při zapnutém zapalování vypnu DSTC a auto naskočí a zůstane běžet, rozsvítí se ale TRANSMISSION SERVICE REQUIRED (nutnost opravy převodovky) + ANTI-SKID TEMPORARILY OFF (DSTC přechodně vypnuta v důsledku nedokončení inicializace systému).
Auto jede, řadí...zatím...
Taaakže se ptám...co s tím? Servisu se asi už nevyhnu co?
Ten olej co se objevuje na podvozku a občas kapkama pod autem, asi nebude ze serva (tolik ho asi vážně neuniká a bude to jen kolem víčka), ale bude z převodovky...je to podle fotek možné?
A dá se k tomu dostat nějak svépomocí? Zkontrolovat olej v automatu?
Díky!
tak včera večer jsem tu založil téma na olej ze serva, a dnes to asi možná přehodnotím na olej z převodovky.
Ráno v garáži otočím klíčkem, auto naskočí, rozsvítí se ANTI-SKID SERVICE REQUIRED (nutnost opravy DSTC) a auto chcípne...další pokus...a znovu. Při zapnutém zapalování vypnu DSTC a auto naskočí a zůstane běžet, rozsvítí se ale TRANSMISSION SERVICE REQUIRED (nutnost opravy převodovky) + ANTI-SKID TEMPORARILY OFF (DSTC přechodně vypnuta v důsledku nedokončení inicializace systému).
Auto jede, řadí...zatím...
Taaakže se ptám...co s tím? Servisu se asi už nevyhnu co?
Ten olej co se objevuje na podvozku a občas kapkama pod autem, asi nebude ze serva (tolik ho asi vážně neuniká a bude to jen kolem víčka), ale bude z převodovky...je to podle fotek možné?
A dá se k tomu dostat nějak svépomocí? Zkontrolovat olej v automatu?
Díky!
- Přílohy
-
- DSC08924.JPG (65.74 KiB) Zobrazeno 632 x
-
- DSC08922.JPG (69.48 KiB) Zobrazeno 632 x
-
- DSC08918.JPG (59.68 KiB) Zobrazeno 632 x
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#2 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Prevodovka by mala byť na pravej strane,ak stojíš pred motorom,približne pod vzduchovým filtrom.Mierka je v priestore medzi ventilátorom (pr. strana) a vzduchovým filtrom,dole,je z umelej hmoty,žltej farby.O výmene oleja tu:http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=33&t=1976
Oleja by malo byť asi tolkoto:
Oleja by malo byť asi tolkoto:
- Přílohy
-
- 0900c8af80056c3a_0_0.gif (6.97 KiB) Zobrazeno 629 x
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#3 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Super! Díky moc... Podle tohohle si snad poradímOrtový píše:Prevodovka by mala byť na pravej strane,ak stojíš pred motorom,približne pod vzduchovým filtrom.Mierka je v priestore medzi ventilátorom (pr. strana) a vzduchovým filtrom,dole,je z umelej hmoty,žltej farby.O výmene oleja tu:http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=33&t=1976
Oleja by malo byť asi tolkoto:
Předpokládám, že zjistím, že tam není dostatek oleje...a pak je otázka, kudy se ztrácí...
Mám i kapalinu do serva/převodovky orig. Volvo co dolévám do serva, měla by to být ta samá co je do převodovky...?
Můžu ji jentak dolít aniž bych to celé měnil? Jako provizorně samozřejmě abych zjistil jak moc uniká a kudy...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#4 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Tak oprava, mám jenom kapalinu přímo pro posilovač od Volva...takže olej budu stejně potřebovat.
Našel jsem, doufám, tu správnou měrku Krátká žlutá plastová s nápisem ATF... Olej se na ní jeví celkem čistý, vypadá dobře, byl měněný celkem ne dlouho nazpátek, najdu si doma přesně, naštěstí mám veškerou dokumentaci po vzorném předchozím majiteli.
Ale při nastartovaném "studeném" motoru (ráno v půl 8 ujeto cca 5 km a do půl 11 stál) jsem někde uprostřed nápisu COLD, čili pod ryskou, přeměřím to ještě podle toho grafu při zahřátém motoru a druhý den ráno po noci při úplně vychladlém...ať vím přesně.
Našel jsem, doufám, tu správnou měrku Krátká žlutá plastová s nápisem ATF... Olej se na ní jeví celkem čistý, vypadá dobře, byl měněný celkem ne dlouho nazpátek, najdu si doma přesně, naštěstí mám veškerou dokumentaci po vzorném předchozím majiteli.
Ale při nastartovaném "studeném" motoru (ráno v půl 8 ujeto cca 5 km a do půl 11 stál) jsem někde uprostřed nápisu COLD, čili pod ryskou, přeměřím to ještě podle toho grafu při zahřátém motoru a druhý den ráno po noci při úplně vychladlém...ať vím přesně.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 64
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO S80 2,9
- Bydliště: Levice
#5 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Mierka oleja v prevodovke sa kontroluje stale pri nastartovanom motore,mas na nej rysky za studena a za tepla. No nie kazde volvo ma rovnaky olej v prevodovke a v serve,pozri si vo vide tabulku,ja mam nahodou rovnaky aj tam aj tam z oznacenim ATF dextron III.mal by si to mat aj v knizke od auta.
_________________
VOLVO S80, 2,9 (B6294S 150kW) r.v.2000 , automat, S95 + LPG, Graphite gray metallic
AUDI A6 2,6 ,r.v 1996
VOLVO S80, 2,9 (B6294S 150kW) r.v.2000 , automat, S95 + LPG, Graphite gray metallic
AUDI A6 2,6 ,r.v 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#6 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
Tak světe div se, ale hlášky zmizely... Objevily se asi při čtyřech startech...a teď další asi čtyři starty a jízdy už nesvítí... Při všech startech a po jízdách měřen olej v převodovce, vypadá to, že ho tam asi bude méně, při úplně studeném motoru po noci, hned po nastartování měřeno a na rysce jen na špičce...po jízdě přes město se zahřátým motorem zhruba uprostřed rysky pro "hot". Takže to budu muset ještě vysledovat...
Každopádně jsou pryč...ale někde olej stejně musí unikat.
Nemůžou ty hlášky náhodou souviset s hláškou pro pravidelnou servisní prohlídku v servisu? Svítí cca 5. den...ignoruji jí, protože olej byl měněn před pár tis. km v neatorizovaném servisu, doklady mám, jistotu také... Zatím jsem se jen nedostal k tomu, jestli ji dokážu smazat svépomocí...?
Každopádně jsou pryč...ale někde olej stejně musí unikat.
Nemůžou ty hlášky náhodou souviset s hláškou pro pravidelnou servisní prohlídku v servisu? Svítí cca 5. den...ignoruji jí, protože olej byl měněn před pár tis. km v neatorizovaném servisu, doklady mám, jistotu také... Zatím jsem se jen nedostal k tomu, jestli ji dokážu smazat svépomocí...?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#7 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
keď meníš olej v prevodovke,je potrebné aj vymazať servisnú hlášku súvisiacu s výmenou oleja a na to treba origo diagnostiku (ale možno to dokáže aj neorigo,skúsenejší poradia)...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
#8 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
ešte k tomu som našiel vo Vide toto:
Resetting Gearbox fluid change counter
Resetting Gearbox fluid change counter
Hint: The gearbox control module (TCM) has a counter for the oil quality. The counter counts up if the gearbox is exposed to too high a load or an ambient temperature that is too high. If the counter is not reset when the oil is drained or changed, there is a risk that a diagnostic trouble code (DTC) will be stored in faulty circumstances. Therefore it is important that the “Gearbox oil change” counter is reset.
Note! This applies only when the gearbox fluid is changed and when the fluid is changed when repairs are carried out to the gearbox temperature sensor.
volný preklad
Resetovanie prevodovky tekutiny zmena proti
Resetovanie prevodovky tekutiny zmena proti
Tip: prevodovky riadiaci modul (TCM) je pult pre kvalite oleja. Čítač počíta až v prípade, že prevodovka je vystavená príliš vysoké zaťaženie alebo okolitá teplota, ktorá je príliš vysoká. Ak nevynuluje čítač, keď je olej vypustiť alebo zmeniť, je tu riziko, že diagnostické kód (DTC), budú uložené v chybné okolností. Preto je dôležité, aby "prevodový olej zmena" sa vynuluje.
Upozornenie! To platí len vtedy, keď je prevodovka tekutina sa zmení a keď tekutina sa zmení, keď sú prevádzané opravy na snímač teploty prevodovky.
Resetting Gearbox fluid change counter
Resetting Gearbox fluid change counter
Hint: The gearbox control module (TCM) has a counter for the oil quality. The counter counts up if the gearbox is exposed to too high a load or an ambient temperature that is too high. If the counter is not reset when the oil is drained or changed, there is a risk that a diagnostic trouble code (DTC) will be stored in faulty circumstances. Therefore it is important that the “Gearbox oil change” counter is reset.
Note! This applies only when the gearbox fluid is changed and when the fluid is changed when repairs are carried out to the gearbox temperature sensor.
volný preklad
Resetovanie prevodovky tekutiny zmena proti
Resetovanie prevodovky tekutiny zmena proti
Tip: prevodovky riadiaci modul (TCM) je pult pre kvalite oleja. Čítač počíta až v prípade, že prevodovka je vystavená príliš vysoké zaťaženie alebo okolitá teplota, ktorá je príliš vysoká. Ak nevynuluje čítač, keď je olej vypustiť alebo zmeniť, je tu riziko, že diagnostické kód (DTC), budú uložené v chybné okolností. Preto je dôležité, aby "prevodový olej zmena" sa vynuluje.
Upozornenie! To platí len vtedy, keď je prevodovka tekutina sa zmení a keď tekutina sa zmení, keď sú prevádzané opravy na snímač teploty prevodovky.
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 621
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#9 Olej z geartronicu? S60 2,5T AWD 2003
No...zajímavé
Každopádně automat řadí bez problémů a žádné hlášky (vyjma té na pravidelnou servisní prohlídku - ignoruji) se neobjevují...
Olej mizí spíš opravdu ze serva, tedy i jinde než kolem víčka. Z převodovky vypadá, že neteče, sundal jsem přední kola a i na pohled kam jsem se dokázal dostat to na převodovku nevypadá... Ještě se zkusím dostat na rampu někde abych se podíval pořádně.
Každopádně budu chtít do autorizáku na geometrii...tak asi přihodím nějakou tu korunu i na obhlídku podvozku, převodovky a diagnostiku.
Každopádně automat řadí bez problémů a žádné hlášky (vyjma té na pravidelnou servisní prohlídku - ignoruji) se neobjevují...
Olej mizí spíš opravdu ze serva, tedy i jinde než kolem víčka. Z převodovky vypadá, že neteče, sundal jsem přední kola a i na pohled kam jsem se dokázal dostat to na převodovku nevypadá... Ještě se zkusím dostat na rampu někde abych se podíval pořádně.
Každopádně budu chtít do autorizáku na geometrii...tak asi přihodím nějakou tu korunu i na obhlídku podvozku, převodovky a diagnostiku.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek