Lambda 460
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
Lambda 460
Dejte radu, zacala mi sem tam svitit kontrolka lamby (zelenj trojuhelnicek se znakem) bez ohledu na teplotu motoru nebo dylku jizdy a vzdycky to pak zacne cukat v nizsich otackach a jakoby se zahlcuje. Pritom puvodni majitel rikal neco o tom ze se mu na to v servisu divali a vymenili "neco" kolem lambdy, vi buh co. :? Tak nevim co s tim. Kdyz nesviti jede to dobre, jak se ta mrcha rozsviti tak je to v cudu a cuka.
_________________
Volvo 460 , 1993 , 1,8i
Volvo 460 , 1993 , 1,8i
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
tam může bejt cokoli, čidlo teploty vody dodáva jine hodnoty, sitičové čidlo jakbysmet a podle toho si to řídící jednotka přebere a vyhodnotí to špatně. váha vzduchu, nebo poškozená kabeláž. chtělo by se to na to podívat ale jestli to bude dělat jak kdy tak se to dost špatně hledá...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
Lambda
Tak lambda uz nesviti, kamos mi vymenil posledni dil vejfuku, kterej byl prozranej jak emental
ale nevim co se v tom ted stalo. Ted to vubec necuka otackama na volnobeh, ale pro zmenu to bud jede jenom na plnej plny nebo vubec. Nic mezi tim to nepozna, porad pridavam a nic az asi na 3/4 plynu se to chytne. Takze vypadam jako blazen kdyz s tim jedu. Bud silene pridavam nebo staci ubrat 1mm na plynu a brzdim motorem. Uz sme zkusili vymenit ridici jednotku, vstrikovani, kabely, sviciky, proste vsechno a dela to porad.

_________________
Volvo 460 , 1993 , 1,8i
Volvo 460 , 1993 , 1,8i
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladensko
zkus lambdu promeřit voltmetrem,u čtyř vývodové sondy dva bílé dráty vyhřívání sondy pro její rychlejší začátek fungování,šedý drát je kostra a černý drát je impulz do řídící jednotky.Tento černý drát je třeba napíchnout (dělat by se to nemělo) např injekční jehlou a k ní přiložit jeden hrot voltmetru a druhý na kostru vozu.Při změně otáček motoru by mělo dojít ke změně napětí na ukazeteli voltmetru.Je třeba sledovat počet korekcí za deset vteřin(většinou 3 až 8)Pokud se tato hodnota nemění,pravděpodobně lamda nemaká.Napětí vznikající na sondě je do 1 Voltu, u dnešních měřáků i za dvě,tři stovky to není problém změřit. 

-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladensko
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladensko
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9