

To musím vyzkoušetJarda S40 píše: Mě se líbí ale zadní stěrače u V40, které se spouští automaticky po zařazení zpátečky, pokud jsou zapnuty přední. Dobrá vychytávka![]()
Neměl ty si předtím šáde?Lachtan píše:Já to zase obrátím na druhou stranu - jediná věc která mi u Vóólvika strašně vadí, je zapínání dálkových světel směrem k sobě. Nevím jak vy ostatní, ale já mám na tento patent příšernou averzi
NikdyHonza píše:Neměl ty si předtím šáde?Lachtan píše:Já to zase obrátím na druhou stranu - jediná věc která mi u Vóólvika strašně vadí, je zapínání dálkových světel směrem k sobě. Nevím jak vy ostatní, ale já mám na tento patent příšernou averzi
tak tak - 99,5 % k sebe - skodovky od seba - aj fabia to tak ma...Honza píše:Tenhle systém :je zapínání dálkových světel směrem k sobě. má 99% aut jenom co vím tak šáde 105/120 to měla odsebe
Vypnuti alarmu jsem zkousel ale nikdy se mi to nepovedlo, vzdycky jsem jel podle navodu, sikovne se tam zamknul a po urcite dobe to spustilo alarm... Asi to poznalo, ze nejsem pes. Kdyz chci vypnutej alarm, musim to zamknout klickem.Jarda S40 píše:Také jsem se právě v manuálu dočetl, že jde alarm dočasně vypnout a poté zamknout dveře. Vhodné pro ponechání psů nebo dětí ve voze. Třeba u benzinky než dojdete zaplatit.![]()
P.S. mě ta dálková světla k sobě nevadí, je mi to přirozené. Vadí mi od sebe
OT - mno nevím nevím,ale třeba Toyota je móc dobrá značka to mi prostě nevymluvíš,kromě mírného nedostatku v nepozinkované karoserii u starších modelů je většina aut od této značky naprosto úžastných a co se týče motorů a hlavně dieslů tak to se pánové může jít ten "náš" LT čkovej zahrabat 100 metrů pod zemHonza píše:Ale to zas nejsou autaloskut píše: A taky ještě japonci a korejci :badgrin:
Nemusí, nemá se za co stydět. Vsadím se totiž, že možná nikdo z vás neví, že koncern VW ty "LT-čkové" diesely původně zkonstruoval jako !!! lodní motory !!! a s úspěchem je do dnes "lifruje" všem lepším výrobcům malých a středních lodí.Miki píše:OT - mno nevím nevím,ale třeba Toyota je móc dobrá značka to mi prostě nevymluvíš,kromě mírného nedostatku v nepozinkované karoserii u starších modelů je většina aut od této značky naprosto úžastných a co se týče motorů a hlavně dieslů tak to se pánové může jít ten "náš" LT čkovej zahrabat 100 metrů pod zemHonza píše:Ale to zas nejsou auta
Asi měl...OctávkuHonza píše:Neměl ty si předtím šáde?Lachtan píše:Já to zase obrátím na druhou stranu - jediná věc která mi u Vóólvika strašně vadí, je zapínání dálkových světel směrem k sobě. Nevím jak vy ostatní, ale já mám na tento patent příšernou averzi
Ty poziční světla se mi taky moc líbí, hlavně když projíždím v noci nějakým městem a vidím odraz poziček ve výlohách.Deshi píše:No, nevím, jestli se to sem hodí, ale jako vychztávka se mi zdají boční oranžová obrysová světýlka, nejsem si jist, jestli to nemělo být jen jako dobarvení a zvýraznění vzhledu Volva, ale je to super a docela mě mrzí, že od toho u nových S 40 a V 50 upustili :smt089
Marko píše:Ty poziční světla se mi taky moc líbí, hlavně když projíždím v noci nějakým městem a vidím odraz poziček ve výlohách.Deshi píše:No, nevím, jestli se to sem hodí, ale jako vychztávka se mi zdají boční oranžová obrysová světýlka, nejsem si jist, jestli to nemělo být jen jako dobarvení a zvýraznění vzhledu Volva, ale je to super a docela mě mrzí, že od toho u nových S 40 a V 50 upustili :smt089
Za hranicemi vídám jednu V40 a ta má ty pozičky s čirým sklem a uvnitř oranžová žárovičky, ale tady ani jinde jsem to ještě neviděl. Je to snad "tuning" nebo modelová odchylka jiné země?
Také jsem viděl inzerát na V40, ročník 98 a ta měla čirou optiku. Detailní foto a bylo to nádherně dopasované, žádná chybička. To už ale tuning byl, ne?
To víte, pořád porovnávám...