Volvo vychytávky

Moderátor: wickey

This topic is 3 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

herman píše:ja mam na mysli nejen kdyz jsou pasažeři mokří, ale i ted kdyz dam odmlzit, a potom, kdy je vse ok na automata tak se zacne opet mlzit, a to je klima permanentne zapnuta...... :-(
Na odmlžení se spustí klimatizace a pokud se ti to i potom mlží, tak to pootoč o jednu-dvě pozice doprava od odmlžování čelního skla. To ti pak nejede klimatizace a ofukuje ti to i sklo.

Co mi na Volvu vadí, že nefuguje centrální zamykání zevnitř kabiny (takový to tlačítko pod nastavením rychlosti větráku) při vypnuté elektrice.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

A vadí mi (nebo jsem na to nepřišel) že nemá nastavení doby cyklovače stírání předních stěračů.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

To oboje mi vadí také, hlavně ten cyklovač. Dále mi vadí, že nelze poslouchat rádio bez klíčku v zapalování. Je mi to nepříjemné, pokud někde nechám čekat dceru v autě a mám jí tam i nechat klíčky, aby se nenudila. Možnost krádeže vozu a podobně.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 20 pro 2005 17:42, celkem upraveno 1 x.

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Re: Volvo vychytávky

Příspěvek od rpet »

Honza píše:
Marko píše: Vychytávka spočívá v tom, že jakmile se změní vnější teploty (a to i během jízdy) počítač to okamžitě ukáže tak, že aktuální údaj prostě přepne na teplotu.
A mě to i svítí od -5 do +2.
u 850 ? jak to ?? me to sviti jen od +2 do -2 a to mame stejnej rok vyroby !?
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Příspěvek od rpet »

Jarda S40 píše:
Cafa píše:mam 2000, koupeno v CR a funguje. Mozna jestli to neni provazany s rezimem denniho sviceni - mam zapnuto sviceni ihned po zapnuti zapalovani...
Tak to je věc, která se mi taky líbí, když nechám zapnutá světla a vytpnu zapalování, tak sami zhasnou. A když přijdu a nastartuju, tak se zase rozsvítěj. Čili na mě žádnej inteligentní polda nemá, že jsem zapomněl rozsvítit. U feldy když vypnu motor a otevřu dveře, tak to začne řvát jako kráva že svítím, ale když se rozjedu pak občas zapomenu. No a napřezrok za to budou brát body :roll:
tak toto už měly osmsetpadesátky - u spínače světel je nepatrný a špatně viditelný otočný přepínač, kterým si navolíš režim - světla na vyžádání, nebo na zapalování. průser je, že u varianty na zapalování svítí opravdu jen světla, nikoliv přístrojovka ...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Nechci se vám sem plést, ale já na své 240 ty světla mám taky. Na podzim spínač světel zapnu a na jaře zase vypnu. Perfektní

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Příspěvek od rpet »

Ferenc píše:Nechci se vám sem plést, ale já na své 240 ty světla mám taky. Na podzim spínač světel zapnu a na jaře zase vypnu. Perfektní
vůbec se sem nepleteš, jen potvrzuješ kvality vozů Volvo od dávnověku ... :lol: vlastníci novějších modelů zase nemusí nic moc vědět o modelech 1xx/2xx ...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7929
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

rpet píše: průser je, že u varianty na zapalování svítí opravdu jen světla, nikoliv přístrojovka ...
Tak v tom máš nějakej bord... pardom nepořádek, mě svítí všechno a při těch -5 taky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7929
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Ferenc píše:Nechci se vám sem plést, ale já na své 240 ty světla mám taky. Na podzim spínač světel zapnu a na jaře zase vypnu. Perfektní
Jak je naše vláda prozřetelná .Už to nebudeš muset ani vypínat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

rpet píše:tak toto už měly osmsetpadesátky - u spínače světel je nepatrný a špatně viditelný otočný přepínač, kterým si navolíš režim - světla na vyžádání, nebo na zapalování. průser je, že u varianty na zapalování svítí opravdu jen světla, nikoliv přístrojovka ...
V70 to má vylepšený o to, že malý ten otočný přepínač (šroubek) má 3 polohy. vypnuto, zapnuto a asi jen obrysovky (teď nevím, sám jsem to nezkoušel, jezdím celý rok na zapnuto na zapalování) a při trvalém zapnutí mi svítí i přístrojovka. ale nevím, jestli to tak nemá už i 850 a jenom jsi to nezmínil..
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7929
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

jva1 píše:
rpet píše:tak toto už měly osmsetpadesátky - u spínače světel je nepatrný a špatně viditelný otočný přepínač, kterým si navolíš režim - světla na vyžádání, nebo na zapalování. průser je, že u varianty na zapalování svítí opravdu jen světla, nikoliv přístrojovka ...
V70 to má vylepšený o to, že malý ten otočný přepínač (šroubek) má 3 polohy. vypnuto, zapnuto a asi jen obrysovky (teď nevím, sám jsem to nezkoušel, jezdím celý rok na zapnuto na zapalování) a při trvalém zapnutí mi svítí i přístrojovka. ale nevím, jestli to tak nemá už i 850 a jenom jsi to nezmínil..
Too Rpet:šroubeček musí bejt svisle
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Příspěvek od rpet »

Honza píše:
jva1 píše: V70 to má vylepšený o to, že malý ten otočný přepínač (šroubek) má 3 polohy. vypnuto, zapnuto a asi jen obrysovky (teď nevím, sám jsem to nezkoušel, jezdím celý rok na zapnuto na zapalování) a při trvalém zapnutí mi svítí i přístrojovka. ale nevím, jestli to tak nemá už i 850 a jenom jsi to nezmínil..
Too Rpet:šroubeček musí bejt svisle
aha, dle svého vesnického pojetí jsem tak nějak netušil, že mezi otočením přepínače o 90° existuje ještě poloviční poloha ... :badgrin:
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7929
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

rpet píše:
Honza píše:Too Rpet:šroubeček musí bejt svisle
aha, dle svého vesnického pojetí jsem tak nějak netušil, že mezi otočením přepínače o 90° existuje ještě poloviční poloha ... :badgrin:
Ono je to celý divoký. Teď jsem byl nakoupit a tak jsem si vzal z auta návod na použití čumim jako vůl.Cituji v originále:
poloha svislá - Automatisches Abblendlicht
poloha doprava - Automatisches Abblendlicht (Při poloze na parkovačky hlavního vypínače, pouze pro Kanadu)
Poloha doleva - Gesamte Beleuchtung ausgeschaltet
všechno při zapnutým zapalování.Používám polohu doleva a hlavní vypínač zapnutej.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Honza píše:Jak je naše vláda prozřetelná .Už to nebudeš muset ani vypínat.
ja to ani nevypinam - svietit by sa malo nonstop. 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Jarda S40 píše:.... Dále mi vadí, že nelze poslouchat rádio bez klíčku v zapalování. Je mi to nepříjemné, pokud někde nechám čekat dceru v autě a mám jí tam i nechat klíčky, aby se nenudila. Možnost krádeže vozu a podobně.
Jo, to jde upravit prohozením kablíků za autorádiem.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

wickey píše:
Honza píše:Jak je naše vláda prozřetelná .Už to nebudeš muset ani vypínat.
ja to ani nevypinam - svietit by sa malo nonstop. 8)
Já svítím nonstop od 93 roku :-D (důvod byl moc bouraček, že mě někdo přehlédl)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 22 črc 2004 20:45
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

Conan píše:A vadí mi (nebo jsem na to nepřišel) že nemá nastavení doby cyklovače stírání předních stěračů.
Mne sterace cykluji v zavislosit na rychlosti jizdy.. Cim rychleji jedu, tim casteji se mi kapicky setrou.. To mi prijde jako dobra vychytavka. I kdyz kamos to ma ve favoritu jeste vychytanejsi, puvodni majitel, jeho ded, tam dodelal potenciometr s naprostou plynulou regulaci.. :)))
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Cafa píše:ve favoritu jeste vychytanejsi, puvodni majitel, jeho ded, tam dodelal potenciometr s naprostou plynulou regulaci.. :)))
no jo, na zlate rucicky nestacia ziadne vychytavky :-D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Příspěvek od rpet »

Honza píše:
rpet píše:aha, dle svého vesnického pojetí jsem tak nějak netušil, že mezi otočením přepínače o 90° existuje ještě poloviční poloha ... :badgrin:
Ono je to celý divoký. Teď jsem byl nakoupit a tak jsem si vzal z auta návod na použití čumim jako vůl.Cituji v originále:
poloha svislá - Automatisches Abblendlicht
poloha doprava - Automatisches Abblendlicht (Při poloze na parkovačky hlavního vypínače, pouze pro Kanadu)
Poloha doleva - Gesamte Beleuchtung ausgeschaltet
všechno při zapnutým zapalování.Používám polohu doleva a hlavní vypínač zapnutej.
šéfé, a mohlo by to bejt v tscheschische sprache ?? Na Ja So, danke ...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 06 lis 2003 00:41
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

rpet píše:
Honza píše:Ono je to celý divoký. Teď jsem byl nakoupit a tak jsem si vzal z auta návod na použití čumim jako vůl.Cituji v originále:
poloha svislá - Automatisches Abblendlicht
poloha doprava - Automatisches Abblendlicht (Při poloze na parkovačky hlavního vypínače, pouze pro Kanadu)
Poloha doleva - Gesamte Beleuchtung ausgeschaltet
všechno při zapnutým zapalování.Používám polohu doleva a hlavní vypínač zapnutej.
šéfé, a mohlo by to bejt v tscheschische sprache ?? Na Ja So, danke ...
myslím, že z toho nebudeš o moc moudřejší.. :-)

[img]album_page.php?pic_id=447[/img]
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

No já v autě mám cyklovač. Je to hned na páčce od stěračů.

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 11 říj 2003 20:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomáš »

DavidOL píše:No já v autě mám cyklovač. Je to hned na páčce od stěračů.
Ty máš taky jiný auto. S/V 40 je hodně věcí jinak řešený, než u těch našich.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Na té s/v40 je ten cyklovač tak y a taky na páčce stěračů. Akorát je jen na jeden interval a není nastavitelnej. ale myslím, že u dvojky je to také tak. :?: Teďka to studovat nejdu :lol:

OndraH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 12 dub 2004 19:59
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

Příspěvek od OndraH »

Jarda S40 píše: Akorát je jen na jeden interval a není nastavitelnej. ale myslím, že u dvojky je to také tak. :?: Teďka to studovat nejdu :lol:
U dvojky je na tý páčce přepínání cyklovač/trvalý chod pro stěrač zadního skla. Ale jenom u kombíka.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 08 dub 2005 17:59
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

Cafa píše:
Conan píše:A vadí mi (nebo jsem na to nepřišel) že nemá nastavení doby cyklovače stírání předních stěračů.
Mne sterace cykluji v zavislosit na rychlosti jizdy.. Cim rychleji jedu, tim casteji se mi kapicky setrou.. To mi prijde jako dobra vychytavka. I kdyz kamos to ma ve favoritu jeste vychytanejsi, puvodni majitel, jeho ded, tam dodelal potenciometr s naprostou plynulou regulaci.. :)))
tak to jsi ze 40 asi jedinej na světě,protože tuhle funkci maj volva až od roku 2003 a ještě vozidlo musí být vybaveno deštovým senzorem :-D
This topic is 3 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“