Volvo vychytávky

Moderátor: wickey

This topic is 3 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Příspěvek od Conan »

Jarda S40 píše:Byl jsem to právě zkusit a dělá to i v zapnuté poloze vypínače světel. Takže asi :cry:
To si nemusel, takhle v noci a v tý zimě ;)

Možná byto mohl zkusit někdo, kdo má Volvo starší jako já ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

V noci jo, ale v garáži :lol: (lepší než nezávislé topení)

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

jo jo, je to paradni, ja mel pred volvem jen audi - strasne jsem si lebedil, ale u volva jsem se hooodne zklidnil, mam pocit ze i dospel, jedine co mi vadi je, ze se hooodne mlzi, ze jde blbe dostat do smyku a kvalita plastu v interieru, jinak chvala chvala a chvala .... uz vim, ze pristi auto bude zase volvo :-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

jedine co mi vadi je, ze se hooodne mlzi, ze jde blbe dostat do smyku a kvalita plastu v interieru


Ohledně mlžení. Já s tím tedy problém nemám, jediné co trochu nechápu je to, že na ovladači směru proudění vzduchu, je nastavování trochu nesmyslné. Začnemeli na ofuku předního skla, tedy úplně nahoře a budemeli točit ovladačem doprava, dostaneme vzduch rozděleně nahoru a dolů. To se ovladač nachází na "hodnotě 3" a až teprve "hodnota 6" je volba ofuku prostoru pro nohy... V naprosté většině aut je kombinováno čelní sklo a prostor pro nohy a myslím si, že to je ta nejlepší kombinace.

Ke smyku. Máš trochu delší auto, než byla Audi a tím pádem i rozvor kol (t.j. bráno z boku, vzdálenost mezi středy předního a zadního kola). Takové auto drží lépe přímý směr a lépe překonává příčné nerovnosti. Je trochu těžší takové aotu dostat do smyku, resp. jen to trvá déle, než auto poslechne, ale když se do něj dostane, je naopak těžší zkrotit jej. Nelze tedy jednoznačně říci, jestli je lepší krátký nebo dlouhý rozvor v krizových situacích, proto toto mnoho automobilek řeší bezpečnostním systémem ESP (elektronický stabilizační program), který se stává ve stále větší míře standartním bezpečnostním prvkem. Dalo by se na toto téma dlouho debatovat, ale bylo by to plýtvání časem. Určitě budeš souhlasit, že si všichni přejeme, aby těch smyků v běžném provozu bylo co nejméně... Pravda ale je, že si také občas rád na prázdném dvoru firmy zkusím jízdu "přes ručku" - když je nějaký sníh... :-D

Co se plastů týká. Kdo měl někdy korejce (jako auto :-D), ví, co je to kvalita, resp.nekvalita plastů. Můj první vůz byl Daihatsu Cuore 0,8L r.v.8? už nevím. Tenkrát jsem si myslel, co mám za káru. Pravdou je, že celková kvalita byla příšerná a ani v budoucích letech jsem si nepolepšil. Následovaly vozy Renault 19 Chamade, Fiat Punto a Brava. Všechny příšernost sama. Pak se začalo dařit a následoval Passat B5 a B5GP a nakonec Audi. Vše od koncernu VW super a musím pochválit Volvo. Je to ročník 2000 a kavlita na velmi slušné úrovni. Žádné povrzávání, nic. A opravdu mohu srovnávat, tu Audi mám stále. Je to Cabrio r.v.2003, ale je to letňák. Tchán má mimo jiné PT Cruiser - tragédie sama. Kdo nezkusil, neuvěří. Takže buďme spokojení s kvalitou Volva, myslím si, že i starší ročníky jsou zpracovány na solidní úrovni. Možná, že ty plasty nevypadají tak úplně bombasticky, ale na druhou stranu o nich během jízdy ani nevíš. A o to jde především.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

K tomu mlžení, nezdá se mi , že by se nějak nadměrně mlžilo. Pokud k tomu dojde třeba v dešti když jsou pasažeři mokří a odpařují se, tak pustím vnitřní cirkulaci a zapnu klimatizaci. Ta vzduch vysuší (vlhkost zkondenzuje na výparníku a odkape pod vůz). Ale je pravda, že na sněhu nejezdím kvůli soli. Na to mám horší auto.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

ja mam na mysli nejen kdyz jsou pasažeři mokří, ale i ted kdyz dam odmlzit, a potom, kdy je vse ok na automata tak se zacne opet mlzit, a to je klima permanentne zapnuta...... :-(
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Jestli je to Jardovo starší auto pro jízdu na soli také Volvo, pak bez poznámek. Jestli ne, tak bys to měl Jardo s tím Volvem zkusit. Já to letos zkusil poprvé v životě a bylo (a je) to super. Cítím tu volváckou povahu, kdy jsou tyto vozy stvořené pro jízdu na sněhu.
Možná je to mé prvotní nadšení, ale když jsem poprvé je ve Volvu a venku bylo něco minus a hromada sněhu, cítil jsem se bezpečně a velmi příjemně.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

2 marko ...... moje rec, mas recht :-) ..... takovy ten vnitrni pocit blazeneho bezpeci :-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Já automatickou klimu nemám, takže nemohu posloužit. Jinak v té soli a břečce honím Feldu, Volva si hýčkám. Vím že je to úchylka, prosím nechte mě s tím žít. Jinak jsem zvyklej jezdit defenzivně, takže neustále předpokládám kdo mi co vyvede za prasárnu a hledám v podvědomí únikovou cestu. Zatím se mi to vyplatilo, poslední nehodu jsem měl asi před 20lety. A že se občas lidé snaží hodně, aby mě sestřelili ze silnice. A na takové drobnosti na parkovišti a podobně je stejně lepší nabourat tu feldu, oprava vyjde levněji. Nicméně asi půjde na jaře do světa a bude již jenom Volvo :)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

herman píše:2 marko ...... moje rec, mas recht :-) ..... takovy ten vnitrni pocit blazeneho bezpeci :-)

To je asi i těma povedenýma sedačkama a super opěrkama hlav. Moc se mi líbí systém výškového nastavení předních sedadel, kdy se dá samostatně přizvednout buď přední část sedáku nebo jen zadní část, takže pak sedím buď jakoby v záklonu nebo s pocitem, že se asi svezu po sedadle k pedálům. Přičtuli k tomu pocit Volvo - seveřan a představím si ty severské sněhové vánice a teploty minus X a já si to šinu v teplíčku, nerušen hlukem motoru (protože ten u Volva neexistuje) a poslouchám oblíbenou skladbu, tak jsem skoro v ráji. Raději si toto vychutnávám sám, než se spolujezdcem.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

2marko: taky jezdim radsi sam, aspon nemusim mluvit a odpovidat :-), ale hluk tam mam, protoze jezdim s ropakem ....... :-) ....
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Pro Hermena - ona i ta 1,8 benzin je slyšet, nenějak moc, ale hlavně ve výšších otáčkách pod plynem má nááádherně vrčivej zvuk :lol: . Ale tak vysoko se s ropákem nedostaneš.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

to me prave mzi, ja jsem zvykly na nadherny - trochu vyssi - zvuk z chiple a4 obzvlast v takovych 5ti tisicich otacek ..... to je nadhera, ted radim v 3,5 tisicich a je to uplne o nicem jinem, zase je u toho disla vic slyset pisknuti turba :-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Jarda S40 píše:Jinak v té soli a břečce honím Feldu, Volva si hýčkám. Vím že je to úchylka, prosím nechte mě s tím žít. ...je stejně lepší nabourat tu feldu, oprava vyjde levněji. Nicméně asi půjde na jaře do světa a bude již jenom Volvo :)
Samozřejmě tě necháme žít. Jen to pro tebe musí být na podzim šok, skočit z Volva do Feliny. V naprosté většině exponátů chybí servo (podle motorizace nebo země původu). Vývojová a technologická propast neměřitelná...
Když nad tím tak přemýšlím Jardo, chce to od tebe obrovskou odvahu :lol: .
Já osobně jsem zastáncem standartního konzumu. Když to autu vyloženě neškodí (viz moje plátěná střecha u Audi), měl by vůz být v pohybu po celý rok.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

hi hi .... opet naprosty souhlas s Markem :-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

On to takový šok není, já s ní jezdím každý den po práci. Instalatér. Večer pak přesedám někdy do volva, ale jezdit čistit kanalizaci s Volvem by asi byla prča, nicméně je mi to líto. Víš jak by vonělo? Šok to je opravdu vždy, ale ten posilovač mi nevadí.Volvo je moje první auto s posilovačem a za ty roky jsem zvyklej. Spíš mi chybí v létě klimoška. A ten pocit bezpečí, jak jsem tu někde psal, ani nevnímám a s feldou jezdím o dost pomaleji než se40-kou. Za ty roky jsem jezdil takovou spoustu aut, že se mozek nějak sám přizpůsobí tomu, v čem jedu. To mi spíš vadí, že ve0-ce nemám automat. Když do ní přesednu, tak občas zapomenu při dojezdu vypnout spojku. Prostě mozek nějak pozná Volvo a ostaní volva mám s automatem, takže si asi myslí, že i toto je automat. Ale u Feldy se mi to nestane nikdy. To je zvláčtní a neumím si to jinak vysvětlit.

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 27 lis 2004 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

herman píše:ja mam na mysli nejen kdyz jsou pasažeři mokří, ale i ted kdyz dam odmlzit, a potom, kdy je vse ok na automata tak se zacne opet mlzit, a to je klima permanentne zapnuta...... :-(
Zkus se podivat jak je na tom pylovej filtr, vono kolikrát to zlobí jen proto že není dostatečně průchozí...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

pro hermana:

sice teď žiješ ve 3,5tis ot/min, ale zase nemusí tolik honit fofrklacek jako já. Mě osobně to moc nevyhovuje, protože preferuji spíše automaty, ale jsem rozumný a automat si doporučuji od cca 150-ti koní. Jinak postrádá kouzlo. I když teď má Audi nový automat. Jmenuje se DSG "dyrektšaltgetrybe" a je to německý patent. Byli jsme pozváni na předvedení od jednoho prodejce a byl jsem velmi překvapen. Zkusil jsem to i v 1,9TDI 105koní a původní obavy se mi nepotvdily. Fakt dobrý.
Snad to Volvo časem o nich koupí... :) :) :) .
To souvisí i s tím, že až budu přístí rok koupovat další Volvo. Chtěl bych S80. Trochu to sleduji už teď, ale většina z nich má poměrně slabé motory, spojené s automatem... To ve mě vzbuzuje obavy.

herman
Offline
Příspěvky: 214
Registrován: 19 říj 2005 11:42
Bydliště: praha

Příspěvek od herman »

ja naopak pokukuju po v70, nejak jsou mi ty kombiky hooodne blizke, myslim ze i u audi jsou kombi povedenejsi nez sedany :-)
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

pro Jardu40:

Tak to chápu. Bylo by nefér jezdit s Volvem čistit kanalizaci. Taky se mi stává, že zapomenu vyšlápnout spojku na křižovatce. Nejlepší je, když na přechodu stojí půvabné studentky a na cuknutí mého vozu reagují smíchem. Pak se tvářím, že přesně takhle jsem to chtěl udělat.

Jardo, s čím chceš jezdit do práce, až prodáš tu Felinu? Jen se ptám. Ta otázka nemá podtext výsměchu.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ad marko + PT Cruiser - njn, ameriky + kvalita interieru je kapitola sama o sobe - ale zas su levne :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Mě se taky líbí V70, ale asi jsem měl v životě štěstí a tak nehledím na to, že když něco koupím, budu to mít do smrti. A jak mí rodiče, resp.táta, tak tchán mají slušný autopark, takže když jedeme se zlatíčkem (moje žena) na hory bereme si tchánovo A6 Allroad.
Tu V40 jsem vzal proto, že mi byla nabídnuta za super peníz, takže na jaře nebo v létě jde z domu a něco na ní vydělám, ale Volvu zůstanu zatím věrný. S40 jsou trochu levnější, ale ten kombík má nádherný zadní lampy, to S40 bohužel ne. Ne tolik.
O V70, to je bez debat, hlavně ročník 2001 a mladší, to je prostě krása ty zadní světla. A taky jsou to doslova stěhováci. A taky mají hezčí, kulatější čumáky. Jsou takové víc předsunuté.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

wickey píše:ad marko + PT Cruiser - njn, ameriky + kvalita interieru je kapitola sama o sobe - ale zas su levne :)
No, kupovali jsme jej jako nový a stálo to majlant. Dnes víme, že zbytečně vyhozený majlant. Ale pořád lepší, než to dát státu.

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Já automatickou klimu nemám, takže nemohu posloužit. Jinak v té soli a břečce honím Feldu, Volva si hýčkám. Vím že je to úchylka, prosím nechte mě s tím žít. Jinak jsem zvyklej jezdit defenzivně, takže neustále předpokládám kdo mi co vyvede za prasárnu a hledám v podvědomí únikovou cestu. Zatím se mi to vyplatilo, poslední nehodu jsem měl asi před 20lety. A že se občas lidé snaží hodně, aby mě sestřelili ze silnice. A na takové drobnosti na parkovišti a podobně je stejně lepší nabourat tu feldu, oprava vyjde levněji. Nicméně asi půjde na jaře do světa a bude již jenom Volvo :)
A co takhle na zimu nějakou sedmu???Ať si potom klidně bourají!!! :lol: :lol: :lol:

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Marko píše:pro Jardu40:
Jardo, s čím chceš jezdit do práce, až prodáš tu Felinu? Jen se ptám. Ta otázka nemá podtext výsměchu.
Je to blbý, ale 245-kou :lol:
This topic is 3 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“