VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#1 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Ahoj, jsem celkem krátce majitelel V4Oky 2.0T 147kw a dnes mi nastartovalo na 3 válce a na 4 už nenaskočilo... Máte s tím někdo zkušenost?? D9k za odpověd
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Svíčka, kabel...
Zkus se podívat na svíčky, tam bych začal já.
Takhle nadálku ti nikdo bez dalších informací nic moc neřekne, a když jo, tak má věšteckou kouli, ale ty prej dneska už taky moc nefachaji.
Zkus se podívat na svíčky, tam bych začal já.
Takhle nadálku ti nikdo bez dalších informací nic moc neřekne, a když jo, tak má věšteckou kouli, ale ty prej dneska už taky moc nefachaji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#3 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Sundal sem kryt motoru, a sem z toho zmatený. jsou pod těmi velkými gumami?Urvanej píše:Svíčka, kabel...
Zkus se podívat na svíčky, tam bych začal já.
Takhle nadálku ti nikdo bez dalších informací nic moc neřekne, a když jo, tak má věšteckou kouli, ale ty prej dneska už taky moc nefachaji.
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#4 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
u me to byla kdysi KO civka
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
No máš tam 4ry takový jakoby koncovky od fonendoskopu(ten bazmek na luxování hrudníku u doktora), tak to jsou dekly od svíček.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#6 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
A jdou nějak normálně vyndat nebo je třeba speciálních klíčů.Urvanej píše:No máš tam 4ry takový jakoby koncovky od fonendoskopu(ten bazmek na luxování hrudníku u doktora), tak to jsou dekly od svíček.
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#7 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Odmontujes plastovy kryt, pridelan torxy.
Od leva jdou dve fajfky vyndat ruco, na tech dvou pravych je pridelana civka, tusim dvema 10kama, pak uz opet ruco.
Na povoleni svicek potrebujes 16ku svickac.
Jestli svicky nemaji cihlovou barvu, hura s nimi pryc.
Co se zde doporucuje za svicky se jiste doctes. Bud origo Volvo nebo NGK BKR6EVX. Cenove vychazi +/- stejne.
Kdyz tohle nepomuze, poohlidni se po novych kabelech, jsou i s civkama.
Dalsi krok me nenapada, to uz bude asi neco horsiho.
Od leva jdou dve fajfky vyndat ruco, na tech dvou pravych je pridelana civka, tusim dvema 10kama, pak uz opet ruco.
Na povoleni svicek potrebujes 16ku svickac.
Jestli svicky nemaji cihlovou barvu, hura s nimi pryc.
Co se zde doporucuje za svicky se jiste doctes. Bud origo Volvo nebo NGK BKR6EVX. Cenove vychazi +/- stejne.
Kdyz tohle nepomuze, poohlidni se po novych kabelech, jsou i s civkama.
Dalsi krok me nenapada, to uz bude asi neco horsiho.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#8 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
TAK JSEM VYNDAL SVÍČKY A TA Z VÁLCE Č.2 BYLA CELÁ POBLITÁ OD OLEJE NĚJAKÁ RADA????DÍKY
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
1. proč zakládáš další téma.
2. foto svíčky napoví víc než 1000 slov.
2. foto svíčky napoví víc než 1000 slov.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#10 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
1.JSEM TU DVA DNY JESTE SE MOC NEORIENTUJUUrvanej píše:1. proč zakládáš další téma.
2. foto svíčky napoví víc než 1000 slov.
2.SVÍČKY JSOU V PORADKU AKORAT V JEDNOM VÁLCI JE OLEJ
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#11 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Je to bída, olej ve válci ( nevim co s tim, pístní kroužek? či nejake gufero? A po vymontovaní a namontovani svicek už ani nestartuje
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
No tak to je každopádně veperdelí.
Buď se ti tam dostal spodem, ale to bys musel mít asi prasklej píst, protože kroužkem by toho asi nebylo toli, abys mohl říct "zablitý".
Nebo horem, ale to nevim jak to tam má vedený mazací kanály v hlavě, jesi něco vede okolo a praskla hlava, což se mi teda nezdá. Nebo ventilem kolem gufera, nebo z turba, ale to by bylo ve všech válcích.
Nevim jesi existuje ještě jiná varianta.
Zkusil bych vyndat svíce a olej vycákat protáčením a změřil kompresi válců.
No a pak už musí nastoupit někdo chytřejší, protože já jsem jen amatér a tendle motor jsem v životě neviděl.
Křišťálová koule hlásí hlavu dolu a uvidí se víc.
Buď se ti tam dostal spodem, ale to bys musel mít asi prasklej píst, protože kroužkem by toho asi nebylo toli, abys mohl říct "zablitý".
Nebo horem, ale to nevim jak to tam má vedený mazací kanály v hlavě, jesi něco vede okolo a praskla hlava, což se mi teda nezdá. Nebo ventilem kolem gufera, nebo z turba, ale to by bylo ve všech válcích.
Nevim jesi existuje ještě jiná varianta.
Zkusil bych vyndat svíce a olej vycákat protáčením a změřil kompresi válců.
No a pak už musí nastoupit někdo chytřejší, protože já jsem jen amatér a tendle motor jsem v životě neviděl.
Křišťálová koule hlásí hlavu dolu a uvidí se víc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#13 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
jenom dodám, že olej ve všech válcích bejt nemusel už jenom z toho důvodu, že ostatní válce jely ... Jestli to jde od turba, bude intercooler plnej oleje ( víc než obvykle )Urvanej píše:No tak to je každopádně veperdelí.
Buď se ti tam dostal spodem, ale to bys musel mít asi prasklej píst, protože kroužkem by toho asi nebylo toli, abys mohl říct "zablitý".
Nebo horem, ale to nevim jak to tam má vedený mazací kanály v hlavě, jesi něco vede okolo a praskla hlava, což se mi teda nezdá. Nebo ventilem kolem gufera, nebo z turba, ale to by bylo ve všech válcích.
Nevim jesi existuje ještě jiná varianta.
Zkusil bych vyndat svíce a olej vycákat protáčením a změřil kompresi válců.
No a pak už musí nastoupit někdo chytřejší, protože já jsem jen amatér a tendle motor jsem v životě neviděl.
Křišťálová koule hlásí hlavu dolu a uvidí se víc.
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#14 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Děkuju za rady:)) a tak mě napadlo, když by to jelo na tři válce kvůli špatné cívce či kabelu a jelo by se s tím 15km nebyla by svíčka nahodou od oleje když ten válec nepracoval?
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#15 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Kdyby byl problém s cívkou, nejedou ti dva válce.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#16 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
proč by měeli nejet dva válce když tam sou dve na dva válcelibre píše:Kdyby byl problém s cívkou, nejedou ti dva válce.
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
proč by měeli nejet dva válce když tam sou dve na dva válce
Protože potom je jedna cívka na dva válec a proto pokud by s jedinou byl problém, nebudou tyto válce pracovat oba
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#18 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
z vlastni skusenosti vim ze to nemusi byt vždy pravda spatna jedna civka a jelo mi to na 3 po vymene civky ok takže to neni pravidlo ze kdyz je neco z civkou needou oba valcelibre píše:Kdyby byl problém s cívkou, nejedou ti dva válce.
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#19 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Díky:) doufám že to bude jen ta cívka, a proč to nechce nastartovat asi nevíte že? Přijel sem s tim domů na 3 válce, vymontoval a očistil svíčky, zandal z5 a nechce chytit ani:( takže s tím nemůžu nikam jet do servisu
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
#20 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Nepřehodil jsi káblíky??V40torpedo píše:Díky:) doufám že to bude jen ta cívka, a proč to nechce nastartovat asi nevíte že? Přijel sem s tim domů na 3 válce, vymontoval a očistil svíčky, zandal z5 a nechce chytit ani:( takže s tím nemůžu nikam jet do servisu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#21 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Nn nepřehodil, vždy ani nejdou přehodit, jsou tak dlouhy aby dosahly presne tam kam mají. A pořád nechytá, startér točí a motor jen občas škubnemartinopel píše:Nepřehodil jsi káblíky??V40torpedo píše:Díky:) doufám že to bude jen ta cívka, a proč to nechce nastartovat asi nevíte že? Přijel sem s tim domů na 3 válce, vymontoval a očistil svíčky, zandal z5 a nechce chytit ani:( takže s tím nemůžu nikam jet do servisu
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#22 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
KUrva!! už mám nervy .... človek jezdi 3roky favoritem a dovezl ho všude
,pak si koupim volvo, mam ho tejden a už je v prdeli
,pak si koupim volvo, mam ho tejden a už je v prdeli
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
#23 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
no, volvo samotný za to nemůže. Když koupíš starou hujdu, oto víc evidentně nějak neprokleplou, musíš počítat s počáteční investicí. Já teď, po koupi čtyčicítky, do ní nasypal 10 litrů a není to nikde vidět (rozvody, plochej+napínák, oleje, filtr, vzd.filtr, geometrie, hlavní blikač, blikač na blatníku, zadní pozička, oprava centrálu na jedněch dveřích, vymáčknutí v rámci možností několika kosmetických vad atd), další love vybablám na další sadu pneu, z jara se chystám na úplnou opravu kosmetiky - to mě polkne tak sedmičku... a to je pořád dokola. Když sem koupil šedesátku, nic mě nečekela, a dlouho čekat nebude. Tím chci říct, že pokud do auta dáš málo, další něco málo do něj vrazíš v zápětí. Tak to je, to ti řekne každej. No a fanouš? To byl vtip ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#24 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Fanouš sloužil jak dábel:-D a tahle 40tka byla prokleplá,diagnostikou, shocktesterem, na evidenčce ji chválili, a na emisích o ní řekli že je čistá jak lilie... já bych řek že to co se stalo je prostě jen smůla, nebo poser kvuli tomu že v zimě nikdy nejezdilo a ted najednou změny teplot atd.
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
#25 VOLVO V40 T4 147kw--- 3 VÁLCE!!!
Je to voňavka, bohužel trošku pokulhává :-D
_________________
V40 T4 147kw chip na 161kw
V40 T4 147kw chip na 161kw
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 20 Odpovědi
- 2912 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 4 Odpovědi
- 567 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 34 Odpovědi
- 4129 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 13 Odpovědi
- 1275 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 11 Odpovědi
- 1148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw