Spíše jednotka nepočítá s okruhem plynu a bude problém hlásit jako Air leakraolsa píše:Njn zase jedno auto co nemá dořešenou emulaci signálu lambda sondy. Kontrolka se ti bude rozsvěcet dál, protože lambda vzhledem k provozu na plyn dodává jednotce jiné hodnoty než jsou očekávané, jednotka to vyhodnotí jako chybu katu nebo lambda sondy a rozsvítí kontrolku.danekkuba píše:U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...
V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
- Autor
- Zpráva
#26 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
#27 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Když ono to po montáži LPG asi půl roku chodilo dobře (mám tam Tartarini), takže kdyby to bylo blbě zapojené/namontované, tak by to asi hlásilo hned, ne? Tohle je už moje 3tí auto na LPG a na problémy tohoto typu jsem si už tak nějak zvykl.... Je to holt zásah do motoru. V každém případě auto jezdí dobře a třeba je to opravdu ten katík, přece jenom asi taky nebude nesmrtelnej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#28 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
jestli tam LPG tak se stav někde na jeho kontrolu, snížený tlak plynu mi taky rozsvěcel kontrolku motoru a víc to žralo.
stačilo seřídít a od té doby OK
stačilo seřídít a od té doby OK
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
#29 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Byl jsem na více místech na diagnostice a každý tu závadu vyhodnotil trochu jinak, takže to bylo tak na hození kostkou...(LPG systém by měl být v každém případě v pořádku). Kontrolka svítí už asi rok, ale auto jezdí ok, spotřeba normální (kolem 9l plynu), tak jsem to přestal řešit a prostě jezdím...
Obávám se, že problémy podobného rázu k LPG tak nějak patří.
Obávám se, že problémy podobného rázu k LPG tak nějak patří.
#30 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Možná,kdyby jsi jel na origo diagnostiku,tak by ti to napsalo co tomu opravdu je.danekkuba píše:Byl jsem na více místech na diagnostice a každý tu závadu vyhodnotil trochu jinak, takže to bylo tak na hození kostkou...(LPG systém by měl být v každém případě v pořádku). Kontrolka svítí už asi rok, ale auto jezdí ok, spotřeba normální (kolem 9l plynu), tak jsem to přestal řešit a prostě jezdím...
Obávám se, že problémy podobného rázu k LPG tak nějak patří.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#31 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
No ono stačí když je trošku ujetá směs LPG a pak to hlásí chudší směs na lambdě. řj se to anaží doregulovat ale jak je dlouhodobá regulace ujetá o x % tak to vyhodí chybu. Když prolezeš lpg forum tak zmínku o tom že plynařum svítí kontrloka motoru najdeš je to dano špatným doseřízením plynu nebo si někde něco sedne ( reduktor atd.) nebo je ot dáno kvalitou plynu či ucpanými filtry LPG. Nech so to prohlídnout od plynaře co má i diag. na OBD a hned ůže prblém odhalit.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
#32 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Plynař co má diag na OBD odhalí ledas tak velké kulové.Pokud nemá origo diag,nic nezjistí a pokud ano tak na 90% blbost.Rapid Brno píše:No ono stačí když je trošku ujetá směs LPG a pak to hlásí chudší směs na lambdě. řj se to anaží doregulovat ale jak je dlouhodobá regulace ujetá o x % tak to vyhodí chybu. Když prolezeš lpg forum tak zmínku o tom že plynařum svítí kontrloka motoru najdeš je to dano špatným doseřízením plynu nebo si někde něco sedne ( reduktor atd.) nebo je ot dáno kvalitou plynu či ucpanými filtry LPG. Nech so to prohlídnout od plynaře co má i diag. na OBD a hned ůže prblém odhalit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#33 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
no já to beru podle Jeana, když bude šikovnej a znalej tak najde
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
#34 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Jenže Jean má origo diag.Rapid Brno píše:no já to beru podle Jeana, když bude šikovnej a znalej tak najde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
- Kontaktovat uživatele:
#35 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
špatně jsme se vyjádřil je třeba origo diag
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
#36 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Abych nezakládal NEW tema. Kam vede konektor od lambda sondy ? Mam kapku jinej motor - viz podpis. Zběžně jsem koukal,ale konec zezadu motoru nenašel. Motor šel na plyn nepravidelně,tak jsem vyčistil vstřikovače a už je to ok. Diag hlásí lambdu. Po smazání chvilku OK,ale po několika startech se zase roužne. Vždy to je při startu,kdy to startuje na benzin,tak si nejsem jist,zda s tim má plyn spojitost a chtěl jsem vyzkoušet pročistit/vyměnit lambdu.... Možná bude potřeba jen doladit směs přes diag LPG....ale zaráží mě právě že to udělá vždy jen při startu kdy je to na benzin.....
Nějaký zkušenosti/rady ?
Díky
Nějaký zkušenosti/rady ?
Díky
#37 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Zajeď za Marrou!!TUNER píše: Nějaký zkušenosti/rady ?
Díky
#38 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Marru mam trochu z ruky,ale pokud to nevyřešim sám,tak během měsíce snad do Prahy ještě pojedu,tak bych se u něj zastavil.
#39 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
zdar,
uz jste se v te svitici kontrolce nekam posunuli?
Resim, resp. uz neresim, stejny problem. Prvni rok provozu na LPG mi to po case se postupne rozvítila a po čase zhasla, nebo jsem ji nechal zhasnout na diagnostice. Vzdy to byla hlaska spatna fce katalizatoru.
Nyni uz sviti stále, ale ani tehdy, ani ted jsem nezaznamenal zádný vliv na chod motoru, nastaveni i parametry vstriku i chodu zcela v poradku.
Jen mi porád jen svítí do očí. Po té, co jsem ale před nedávnem srazil divokého kance, řeším úplně jiné věci
uz jste se v te svitici kontrolce nekam posunuli?
Resim, resp. uz neresim, stejny problem. Prvni rok provozu na LPG mi to po case se postupne rozvítila a po čase zhasla, nebo jsem ji nechal zhasnout na diagnostice. Vzdy to byla hlaska spatna fce katalizatoru.
Nyni uz sviti stále, ale ani tehdy, ani ted jsem nezaznamenal zádný vliv na chod motoru, nastaveni i parametry vstriku i chodu zcela v poradku.
Jen mi porád jen svítí do očí. Po té, co jsem ale před nedávnem srazil divokého kance, řeším úplně jiné věci
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 3 Odpovědi
- 990 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Riči
-
- 0 Odpovědi
- 324 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 2 Odpovědi
- 869 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 9 Odpovědi
- 845 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick