V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od GDPR_user »

raolsa píše:
danekkuba píše:U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...
Njn zase jedno auto co nemá dořešenou emulaci signálu lambda sondy. :evil: Kontrolka se ti bude rozsvěcet dál, protože lambda vzhledem k provozu na plyn dodává jednotce jiné hodnoty než jsou očekávané, jednotka to vyhodnotí jako chybu katu nebo lambda sondy a rozsvítí kontrolku. :crazy:
Spíše jednotka nepočítá s okruhem plynu a bude problém hlásit jako Air leak

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#27 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Když ono to po montáži LPG asi půl roku chodilo dobře (mám tam Tartarini), takže kdyby to bylo blbě zapojené/namontované, tak by to asi hlásilo hned, ne? Tohle je už moje 3tí auto na LPG a na problémy tohoto typu jsem si už tak nějak zvykl.... Je to holt zásah do motoru. V každém případě auto jezdí dobře a třeba je to opravdu ten katík, přece jenom asi taky nebude nesmrtelnej...

Rapid Brno
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostice
Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
Bydliště: Kostice
Kontaktovat uživatele:

#28 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Rapid Brno »

jestli tam LPG tak se stav někde na jeho kontrolu, snížený tlak plynu mi taky rozsvěcel kontrolku motoru a víc to žralo.

stačilo seřídít a od té doby OK
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#29 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Byl jsem na více místech na diagnostice a každý tu závadu vyhodnotil trochu jinak, takže to bylo tak na hození kostkou...(LPG systém by měl být v každém případě v pořádku). Kontrolka svítí už asi rok, ale auto jezdí ok, spotřeba normální (kolem 9l plynu), tak jsem to přestal řešit a prostě jezdím...
Obávám se, že problémy podobného rázu k LPG tak nějak patří.

GDPR_user

#30 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od GDPR_user »

danekkuba píše:Byl jsem na více místech na diagnostice a každý tu závadu vyhodnotil trochu jinak, takže to bylo tak na hození kostkou...(LPG systém by měl být v každém případě v pořádku). Kontrolka svítí už asi rok, ale auto jezdí ok, spotřeba normální (kolem 9l plynu), tak jsem to přestal řešit a prostě jezdím...
Obávám se, že problémy podobného rázu k LPG tak nějak patří.
Možná,kdyby jsi jel na origo diagnostiku,tak by ti to napsalo co tomu opravdu je. :ROFL: :ROFL:

Rapid Brno
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostice
Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
Bydliště: Kostice
Kontaktovat uživatele:

#31 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Rapid Brno »

No ono stačí když je trošku ujetá směs LPG a pak to hlásí chudší směs na lambdě. řj se to anaží doregulovat ale jak je dlouhodobá regulace ujetá o x % tak to vyhodí chybu. Když prolezeš lpg forum tak zmínku o tom že plynařum svítí kontrloka motoru najdeš je to dano špatným doseřízením plynu nebo si někde něco sedne ( reduktor atd.) nebo je ot dáno kvalitou plynu či ucpanými filtry LPG. Nech so to prohlídnout od plynaře co má i diag. na OBD a hned ůže prblém odhalit.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO

GDPR_user

#32 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od GDPR_user »

Rapid Brno píše:No ono stačí když je trošku ujetá směs LPG a pak to hlásí chudší směs na lambdě. řj se to anaží doregulovat ale jak je dlouhodobá regulace ujetá o x % tak to vyhodí chybu. Když prolezeš lpg forum tak zmínku o tom že plynařum svítí kontrloka motoru najdeš je to dano špatným doseřízením plynu nebo si někde něco sedne ( reduktor atd.) nebo je ot dáno kvalitou plynu či ucpanými filtry LPG. Nech so to prohlídnout od plynaře co má i diag. na OBD a hned ůže prblém odhalit.
Plynař co má diag na OBD odhalí ledas tak velké kulové.Pokud nemá origo diag,nic nezjistí a pokud ano tak na 90% blbost.

Rapid Brno
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostice
Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
Bydliště: Kostice
Kontaktovat uživatele:

#33 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Rapid Brno »

no já to beru podle Jeana, když bude šikovnej a znalej tak najde
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO

GDPR_user

#34 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od GDPR_user »

Rapid Brno píše:no já to beru podle Jeana, když bude šikovnej a znalej tak najde
Jenže Jean má origo diag.

Rapid Brno
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 83
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostice
Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
Bydliště: Kostice
Kontaktovat uživatele:

#35 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Rapid Brno »

špatně jsme se vyjádřil je třeba origo diag
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 184
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň

#36 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od TUNER »

Abych nezakládal NEW tema. Kam vede konektor od lambda sondy ? Mam kapku jinej motor - viz podpis. Zběžně jsem koukal,ale konec zezadu motoru nenašel. Motor šel na plyn nepravidelně,tak jsem vyčistil vstřikovače a už je to ok. Diag hlásí lambdu. Po smazání chvilku OK,ale po několika startech se zase roužne. Vždy to je při startu,kdy to startuje na benzin,tak si nejsem jist,zda s tim má plyn spojitost a chtěl jsem vyzkoušet pročistit/vyměnit lambdu.... Možná bude potřeba jen doladit směs přes diag LPG....ale zaráží mě právě že to udělá vždy jen při startu kdy je to na benzin.....
Nějaký zkušenosti/rady ?
Díky ;-)
_________________
Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý.....
XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Obrázek

GDPR_user

#37 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od GDPR_user »

TUNER píše: Nějaký zkušenosti/rady ?
Díky ;-)
Zajeď za Marrou!!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 184
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň

#38 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od TUNER »

Marru mam trochu z ruky,ale pokud to nevyřešim sám,tak během měsíce snad do Prahy ještě pojedu,tak bych se u něj zastavil.
_________________
Můj mazel je Škoda 130 1,8T.....ostatní je druhořadý.....
XC 70 - OCEAN RACE - 2,4T + LPG - MAN - 2002
Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70 II 2,4i

#39 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od baltazar »

zdar,
uz jste se v te svitici kontrolce nekam posunuli?
Resim, resp. uz neresim, stejny problem. Prvni rok provozu na LPG mi to po case se postupne rozvítila a po čase zhasla, nebo jsem ji nechal zhasnout na diagnostice. Vzdy to byla hlaska spatna fce katalizatoru.
Nyni uz sviti stále, ale ani tehdy, ani ted jsem nezaznamenal zádný vliv na chod motoru, nastaveni i parametry vstriku i chodu zcela v poradku.
Jen mi porád jen svítí do očí. Po té, co jsem ale před nedávnem srazil divokého kance, řeším úplně jiné věci :)
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“