V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
- Autor
- Zpráva
#1 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Ahoj, chci se zeptat, zda s tím nemáte někdo zkušenost. Nedávno mi začala svítit kontrolka SERVICE (i když dle najetých km mám ještě nějakých 8.000km čas, jedině snad, že by se počítač v autě řídil i datumem? - to by pak odpovídalo) a po pár dnech mi začala svítit i kontrolka motoru. Signalizaci servisního intervalu jsem dle zde na fóru nalezeného návodu vymazal, ale kontolka motoru svítí pořád. Auto jede dobře, olej tam je, vzduch. filtr je nový. Před pár měsíci jsem měl problém se škrtící klapkou a to pak kontrolka taky svítila (i když ne pořád) a auto jezdilo v nějakém spec. řežimu - odpojovalo to jeden válec. Teď to ale jede OK - jenom za studena to občas prvních pás set metrů trochu cuká.
Předem díky za reakce.
Předem díky za reakce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Sevis je buď 20tisíc nebo jeden rok, tak proto ti začal svítit.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#3 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Tak to vysvětluje tu kontorlku SERVICE - počítač tedy musí jet i podle datumu. Ta kontrolka motoru ale po deaktivaci servisního intervalu/hlášení nezmizela. A to bude asi větší problém?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Těžko soudit, nejlepší zajet na diagnostiku. Jak v hradci tak v pardubicích je autorizák a máš to kousek do obou městdanekkuba píše:Tak to vysvětluje tu kontorlku SERVICE - počítač tedy musí jet i podle datumu. Ta kontrolka motoru ale po deaktivaci servisního intervalu/hlášení nezmizela. A to bude asi větší problém?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
#5 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
takhle ti asi nikdo neporadí. budeš fakt muset někam na kabel.a když ti někdo poradí a bude to blbě. tak co potom
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Vadná lambda by tě podle mě hodila do nouzáku.danekkuba píše:V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#8 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Nemusí, třeba vadný vyhřívání to tuhle kontrolku rozsvítí ale do nouzáku to nehodí. Umírající lambdu s dlouhými úseky přepínání to nepozná vůbec.Ing.Magor píše:Vadná lambda by tě podle mě hodila do nouzáku.danekkuba píše:V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...
Bez diagnostiky si moc neškrtneš, tuhle kontrolku rosvěcí skoro každý čidlo pověšený na ECU.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Zkus na půl hodiny odpojit baterii. Třeba to pomůže. Odpojovat při vyndaném klíčku, zapojovat při poloze klíčku II.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#10 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Díky za radu, to bych zkusit mohl, jenom mám trušku obavy, zda tím zapojením při zapnutém klíčku něco neodpálím???? Je to fakt bez rizika?
ote="raolsa"]Zkus na půl hodiny odpojit baterii. Třeba to pomůže. Odpojovat při vyndaném klíčku, zapojovat při poloze klíčku II.[/quote]
ote="raolsa"]Zkus na půl hodiny odpojit baterii. Třeba to pomůže. Odpojovat při vyndaném klíčku, zapojovat při poloze klíčku II.[/quote]
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Píšou to ve všech návodech na práci s elektrikou. Když to neuděláš tak by ti mohla zůstat svítit kontrolka airbagů. Abych pravdu řekl já to nikdy nedělal a nikdy se nic nestalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#12 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
No, spíš to je kvůli tomu aby ti tam nějaký pytle vůbec zůstaly, při tom proudovým rázu. Proto taky při zapojování baterie nesmí být nikdo ve voze. Odpojovat -pól při vypnutým klíčku, zapojovat -pól při poloze II.raolsa píše:Píšou to ve všech návodech na práci s elektrikou. Když to neuděláš tak by ti mohla zůstat svítit kontrolka airbagů. Abych pravdu řekl já to nikdy nedělal a nikdy se nic nestalo.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
#13 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Díky za radu a vysvětlení. Zkusím to a uvidím...
#14 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Ahoj, tak to funguje. Po odpojení a zapojení baterie ta kontolka sice při zapnutí klíčku chvíli ještě svítila, ale po nastartování zhasla a už nesvítí. Uvidíme časem, ale je třeba opravdu možný, že to souviselo se servisním intervalem..... nejdřív se rozsvítí kontolka service a když člověk nereaguje, auto přitvrdí a rozsvítí kontrolku motoru... no uvidíme.
Ještě jednou díky za rady!
Ještě jednou díky za rady!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#15 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Njn, nakonec vyjede z kastlíku boxerka a dostaneš čenichovku..
Nejspíš začni šetřit na novou lambdu.
Nejspíš začni šetřit na novou lambdu.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
#16 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
No jo, taky jsem si říkal, jak by to auto ještě mohlo vystupňovat nátlak. Ta čenichovka by na mě konečně mohla platit. Co kdybych ji zkusil předejít dobře mířeným kopancem do řídící jednotky....?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
A kolikrát si od tý doby startoval? Aby chyba vyskočila, potřebuje dostat 3x chybnej signál, tzn. kontrolka se rozsvítí až po třetím nastartování.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#18 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Taky řešení. Jen si před tím nezapomeň koupit nový, pěkný, pohodlný boty ať Ti to dobře chodí..danekkuba píše:No jo, taky jsem si říkal, jak by to auto ještě mohlo vystupňovat nátlak. Ta čenichovka by na mě konečně mohla platit. Co kdybych ji zkusil předejít dobře mířeným kopancem do řídící jednotky....?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
#19 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Tak to bylo asi týden dobrý, ale včera se kontrolka opět rozsvítila - hned po nastartování. Auto ale jede dobře, tak to zatím nebudu řešit. Hádám, že kdyby tam bylo něco opravdu špatně, tak se auto přepne do nouzového režimu a to už pak člověka donutí....
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#20 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Jen blbnidanekkuba píše:Tak to bylo asi týden dobrý, ale včera se kontrolka opět rozsvítila - hned po nastartování. Auto ale jede dobře, tak to zatím nebudu řešit. Hádám, že kdyby tam bylo něco opravdu špatně, tak se auto přepne do nouzového režimu a to už pak člověka donutí....
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#21 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Tak to jsem z toho teda srnec.... Nakonec jsem se už už chystal zavolat do Volva a objednat se na diagnostiku a ono to včera najednou přestalo svítit. Dneska se už taky nerozsvítila. To aby se v tom vepř vyznal. Nenapadá vás někoho, jaký typ závady ba se mohl takhle projevovat?
#22 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Dnes som bol na diagnostike kvôli svtietiacej kontrolke motora a zistili mi len jedu chybu a to nefunkčné čidlo vonkajšej teploty vzduchu. To čidlo sa nachádza v spetnom pravom zrkadle taky čudlik pod zrkadlom. Nevie niekto hodnotu trimru ktorý sa tam nachádza?
_________________
Volvo S60 2.4 T AWD benzín/LPG
Volvo S60 2.4 T AWD benzín/LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#23 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
na akej diagnostike si bol? original by mala odhalit pricinu svietenia kontrolky motora...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#24 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru
Njn zase jedno auto co nemá dořešenou emulaci signálu lambda sondy. Kontrolka se ti bude rozsvěcet dál, protože lambda vzhledem k provozu na plyn dodává jednotce jiné hodnoty než jsou očekávané, jednotka to vyhodnotí jako chybu katu nebo lambda sondy a rozsvítí kontrolku.danekkuba píše:U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 3 Odpovědi
- 990 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Riči
-
- 0 Odpovědi
- 329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 2 Odpovědi
- 876 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 9 Odpovědi
- 846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick