V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#1 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Ahoj, chci se zeptat, zda s tím nemáte někdo zkušenost. Nedávno mi začala svítit kontrolka SERVICE (i když dle najetých km mám ještě nějakých 8.000km čas, jedině snad, že by se počítač v autě řídil i datumem? - to by pak odpovídalo) a po pár dnech mi začala svítit i kontrolka motoru. Signalizaci servisního intervalu jsem dle zde na fóru nalezeného návodu vymazal, ale kontolka motoru svítí pořád. Auto jede dobře, olej tam je, vzduch. filtr je nový. Před pár měsíci jsem měl problém se škrtící klapkou a to pak kontrolka taky svítila (i když ne pořád) a auto jezdilo v nějakém spec. řežimu - odpojovalo to jeden válec. Teď to ale jede OK - jenom za studena to občas prvních pás set metrů trochu cuká.
Předem díky za reakce.

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Ing.Magor »

Sevis je buď 20tisíc nebo jeden rok, tak proto ti začal svítit.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#3 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Tak to vysvětluje tu kontorlku SERVICE - počítač tedy musí jet i podle datumu. Ta kontrolka motoru ale po deaktivaci servisního intervalu/hlášení nezmizela. A to bude asi větší problém?

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Ing.Magor »

danekkuba píše:Tak to vysvětluje tu kontorlku SERVICE - počítač tedy musí jet i podle datumu. Ta kontrolka motoru ale po deaktivaci servisního intervalu/hlášení nezmizela. A to bude asi větší problém?
Těžko soudit, nejlepší zajet na diagnostiku. Jak v hradci tak v pardubicích je autorizák a máš to kousek do obou měst :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#5 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od hajnej »

takhle ti asi nikdo neporadí. budeš fakt muset někam na kabel.a když ti někdo poradí a bude to blbě. tak co potom
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Ing.Magor »

danekkuba píše:V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...
Vadná lambda by tě podle mě hodila do nouzáku.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#8 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od loskut »

Ing.Magor píše:
danekkuba píše:V Pardubicích už jsem jednou byl, ale mám teď trochu problém s časem. V tuto chvilku mě šlo spíš o to, co všechno dle různých zkušeností může aktivovat rozsvícení té kontrolky motoru. Vzhledem k tomu, že se motor nepřepíná do nouzového režimu, hádám, že to nebude nic závažného. Pokud je třeba důvodem rozsvícení vadný katalyzátor. popř. ta druhá lambda za výfukem, tak bych to zatím neřešil...
Vadná lambda by tě podle mě hodila do nouzáku.
Nemusí, třeba vadný vyhřívání to tuhle kontrolku rozsvítí ale do nouzáku to nehodí. Umírající lambdu s dlouhými úseky přepínání to nepozná vůbec.
Bez diagnostiky si moc neškrtneš, tuhle kontrolku rosvěcí skoro každý čidlo pověšený na ECU.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od raolsa »

Zkus na půl hodiny odpojit baterii. Třeba to pomůže. Odpojovat při vyndaném klíčku, zapojovat při poloze klíčku II.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#10 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Díky za radu, to bych zkusit mohl, jenom mám trušku obavy, zda tím zapojením při zapnutém klíčku něco neodpálím???? Je to fakt bez rizika?

ote="raolsa"]Zkus na půl hodiny odpojit baterii. Třeba to pomůže. Odpojovat při vyndaném klíčku, zapojovat při poloze klíčku II.[/quote]

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#11 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od raolsa »

Píšou to ve všech návodech na práci s elektrikou. :pardon: Když to neuděláš tak by ti mohla zůstat svítit kontrolka airbagů. Abych pravdu řekl já to nikdy nedělal a nikdy se nic nestalo. :)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#12 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od loskut »

raolsa píše:Píšou to ve všech návodech na práci s elektrikou. :pardon: Když to neuděláš tak by ti mohla zůstat svítit kontrolka airbagů. Abych pravdu řekl já to nikdy nedělal a nikdy se nic nestalo. :)
No, spíš to je kvůli tomu aby ti tam nějaký pytle vůbec zůstaly, při tom proudovým rázu. Proto taky při zapojování baterie nesmí být nikdo ve voze. Odpojovat -pól při vypnutým klíčku, zapojovat -pól při poloze II.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#13 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Díky za radu a vysvětlení. Zkusím to a uvidím...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#14 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Ahoj, tak to funguje. Po odpojení a zapojení baterie ta kontolka sice při zapnutí klíčku chvíli ještě svítila, ale po nastartování zhasla a už nesvítí. Uvidíme časem, ale je třeba opravdu možný, že to souviselo se servisním intervalem..... nejdřív se rozsvítí kontolka service a když člověk nereaguje, auto přitvrdí a rozsvítí kontrolku motoru... no uvidíme.
Ještě jednou díky za rady!

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#15 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od loskut »

:ROFL: Njn, nakonec vyjede z kastlíku boxerka a dostaneš čenichovku..
Nejspíš začni šetřit na novou lambdu.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#16 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

No jo, taky jsem si říkal, jak by to auto ještě mohlo vystupňovat nátlak. Ta čenichovka by na mě konečně mohla platit. Co kdybych ji zkusil předejít dobře mířeným kopancem do řídící jednotky....?

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od Ing.Magor »

A kolikrát si od tý doby startoval? Aby chyba vyskočila, potřebuje dostat 3x chybnej signál, tzn. kontrolka se rozsvítí až po třetím nastartování.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

loskut
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

#18 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od loskut »

danekkuba píše:No jo, taky jsem si říkal, jak by to auto ještě mohlo vystupňovat nátlak. Ta čenichovka by na mě konečně mohla platit. Co kdybych ji zkusil předejít dobře mířeným kopancem do řídící jednotky....?
Taky řešení. Jen si před tím nezapomeň koupit nový, pěkný, pohodlný boty ať Ti to dobře chodí.. :D
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#19 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Tak to bylo asi týden dobrý, ale včera se kontrolka opět rozsvítila - hned po nastartování. Auto ale jede dobře, tak to zatím nebudu řešit. Hádám, že kdyby tam bylo něco opravdu špatně, tak se auto přepne do nouzového režimu a to už pak člověka donutí....

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#20 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od yoby »

danekkuba píše:Tak to bylo asi týden dobrý, ale včera se kontrolka opět rozsvítila - hned po nastartování. Auto ale jede dobře, tak to zatím nebudu řešit. Hádám, že kdyby tam bylo něco opravdu špatně, tak se auto přepne do nouzového režimu a to už pak člověka donutí....
Jen blbni :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#21 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

Tak to jsem z toho teda srnec.... Nakonec jsem se už už chystal zavolat do Volva a objednat se na diagnostiku a ono to včera najednou přestalo svítit. Dneska se už taky nerozsvítila. To aby se v tom vepř vyznal. Nenapadá vás někoho, jaký typ závady ba se mohl takhle projevovat?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 19
Registrován: 12 roků

#22 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od palorep »

Dnes som bol na diagnostike kvôli svtietiacej kontrolke motora a zistili mi len jedu chybu a to nefunkčné čidlo vonkajšej teploty vzduchu. To čidlo sa nachádza v spetnom pravom zrkadle taky čudlik pod zrkadlom. Nevie niekto hodnotu trimru ktorý sa tam nachádza?
_________________
Volvo S60 2.4 T AWD benzín/LPG

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#23 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od wickey »

na akej diagnostike si bol? original by mala odhalit pricinu svietenia kontrolky motora...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Holice

#24 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od danekkuba »

U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#25 V70II, 2,4 benzín (103kW) - svítící kontolka motoru

Příspěvek od raolsa »

danekkuba píše:U mě nakonec ta kontrolka motoru dle diagnostiky signalizovala sníženou funkčnost/účinnost katalyzátoru. Auto má nejeto 190tis., takže to by hádám tak odpovídalo životnosti katu. Zatím jsem to neřešil, bo auto jezdí dobře a vzhledem k tomu, že ja předělané na LPG, tak to holt ve vztahu ke katalyzátoru nebude nikdy 100%...
Njn zase jedno auto co nemá dořešenou emulaci signálu lambda sondy. :evil: Kontrolka se ti bude rozsvěcet dál, protože lambda vzhledem k provozu na plyn dodává jednotce jiné hodnoty než jsou očekávané, jednotka to vyhodnotí jako chybu katu nebo lambda sondy a rozsvítí kontrolku. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“