
MOTOR: V40 škubání...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
I indikace okamžité spotřeby má maličko zpoždění, +/- pár sekund, takže s tím počítej a neber ty údaje až zas tak moc vážně 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
Lachtan píše:I indikace okamžité spotřeby má maličko zpoždění, +/- pár sekund, takže s tím počítej a neber ty údaje až zas tak moc vážně

Už hledám, ptám se a zkouším kde co, abych tohle eliminoval. Je to někdy dost otravný.
Co je to občasné chrastění? Je to lambda? Dělá to, když se auto zahřeje...
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokycany
Ja podobny cukani mam na dieselovym motoru, zhruba mezi osmnati sty a dvema tisici otackami dojde k nekdy znatelnemu cuknuti. Mozno to s tim nesouvisi, ale jeste po delsi jizde na dalnici tedy vyssi rychlost, otacky nekde kolem trech tisicu naslednem sjezdu- podrazeni velke cuknuti a dokonce mi i chcipnul. S posledni zkusenosti opravdu nevim. Zastavil jsem na odpocivadle po trech hodinach dalnice a tedy vyssich otacek a nechtel nejakou dobu naskocit az po protoceni a sestem pokusu. Mozna spolu vyse popisovane bude souviset, ale take mozna ne.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Příspěvky: 2141
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Chrasteni
Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Takže pánové, mám pro vás další námět k bádání
Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček



Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
Chrasteni
Variantu č. 1 bych viděl, že asi ne, spíš ta lambda. Takže když to shrnu : voda v benzinu -> líh, svíčky Brisk, lambda. Když tohle nepomůže, půjdu dál bádat.Roger píše:Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvky: 2141
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Jiskreni
A Lachtane, jak se to presne projevovalo??DikLachtan píše:Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy
jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Lachtan píše:Takže pánové, mám pro vás další námět k bádání![]()
![]()
![]()
Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček
Pokud je výrobce cívek Sagem, tak se ani moc nedivím.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
4-Roger - Asi jako když čas od času vynechá svíčka. Někdy na volnoběhu krátkodobě poklesly otáčky, při rozjezdu (při zatížení) motor jakoby zakopnul (zlomek sekundy), ale nijak často ani nijak pravidelně, nějak jsem si tím ani hlavu nelámal - přičítal jsem to palivu (kvalitě). Nicméně teď s odstupem doby si říkám zda to třeba nemělo souvislost i s jinými věcmi, např. když jsem Vóólvika někdy pořádně protáhl, tak se někdy rozsvítila lambda sonda - za den dva zase vesele zhasla a byl pokoj
V mezidobí byl Vóólvik několikrát na diagnostice, ale ta nikdy nic neukázala.
Kdo ví jak to všechno je, ono hlavně tyhle všechny věci se strašně blbě popisují
4-jarek.krizan - tohle je jediný, co je na tom napsané

V mezidobí byl Vóólvik několikrát na diagnostice, ale ta nikdy nic neukázala.
Kdo ví jak to všechno je, ono hlavně tyhle všechny věci se strašně blbě popisují

4-jarek.krizan - tohle je jediný, co je na tom napsané

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Sagem bývá vylisován přímo z ( boku ) na tělese, ale je docela možné, že to je jiný výrobce, no v každém případě poprakaný tubus - izolátor bude dělat problémy. Pokud jiskra přeskočí bokem tak se dostane nespálené palivo do výfuku až k lamdě a ta ochudí směs. pokud se to stane víckrát v určitém časovém úseku tak jednotka vyhodnotí závadu která má souvislost s emisemi a rožne kontrolku. U některých cívek jde tubus z cívky vyměnit samostatně a nemusí se kupovat celá cívka, ale rozhodně je potřeba to řešit protože se to bude jen zhoršovat. Krátkodobě pomůže to pořádně stáhnout izolačkou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Není tam nic dalšího ani vylisováno, ani napsáno.
Pochopitelně, že cívky už tam jsou nové.
Pochopitelně, že cívky už tam jsou nové.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokycany
Chrasteni
Pokud by to byla lamda, tak by se asi obcas rozsvitila, ze je neco spatneho. Jak poznat ze je rozpadly katalizator aniz by bylo nutn neco rozebirat?Roger píše:Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Primitivní způsob jak zkusit kat. je do něj zespodu praštit rukou ( samozřejmě když je studený ) pokud hrká je špatný, další způsob je rozpojit potrubí u katu a nahlédnout dovnitř jestli je keramická mřížka v pořádku nejlépe z obou stran, další způsob je napojit na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty lambda 1 a 2 ( před a za katem )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 172
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Hmmm
Tak jsem dnes resil na svoji T4 podobny problem.Cukalo a skubalo a vynechavalo atd...
Nakonec marra vykoumal,ze mam naprosto stejny problem.
Mel jsem propalenou jednu zapalovaci civku.Byla v ni malinkata direcka a tou to vyhazovalo jiskru ven a ne na svici.
Takze jak vidno-nejsi jediny.
A aby toho nebylo malo,tak mi marra nameril horsi kompresi na jednom valci.Takze vcelku mame velmi podobne osudy.
Zatim M
Nakonec marra vykoumal,ze mam naprosto stejny problem.
Mel jsem propalenou jednu zapalovaci civku.Byla v ni malinkata direcka a tou to vyhazovalo jiskru ven a ne na svici.
Takze jak vidno-nejsi jediny.
A aby toho nebylo malo,tak mi marra nameril horsi kompresi na jednom valci.Takze vcelku mame velmi podobne osudy.
Zatim M
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
Hmmm
z toho si nic nedelej, ja mam horsi kompresi na dvou valcichMarek píše:A aby toho nebylo malo,tak mi marra nameril horsi kompresi na jednom valci.

_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Hmmm
ale porad mas vic s dobrou jak Marekbidak píše:z toho si nic nedelej, ja mam horsi kompresi na dvou valcich

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokycany
Jeste idicie, zacal se obcas jakoby blokovat plynovy pedal. Presneji po vyrazeni otacky neklesnou pod patnacet a motor se vytaci na volnobeh. A zatim zmizi az po opetovnem zarazeni a rozjeti.Martin Capek píše:Ja podobny cukani mam na dieselovym motoru, zhruba mezi osmnati sty a dvema tisici otackami dojde k nekdy znatelnemu cuknuti. Mozno to s tim nesouvisi, ale jeste po delsi jizde na dalnici tedy vyssi rychlost, otacky nekde kolem trech tisicu naslednem sjezdu- podrazeni velke cuknuti a dokonce mi i chcipnul. S posledni zkusenosti opravdu nevim. Zastavil jsem na odpocivadle po trech hodinach dalnice a tedy vyssich otacek a nechtel nejakou dobu naskocit az po protoceni a sestem pokusu. Mozna spolu vyse popisovane bude souviset, ale take mozna ne.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Napíchnout na diagnostiku a zkontrolovat !!!Martin Capek píše:Jeste idicie, zacal se obcas jakoby blokovat plynovy pedal. Presneji po vyrazeni otacky neklesnou pod patnacet a motor se vytaci na volnobeh. A zatim zmizi az po opetovnem zarazeni a rozjeti.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokycany
-
Offline
- Příspěvky: 2141
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Jsou veci ktere diagnostikou nezjisti, musi se proverit jinak primo ta funkcnost
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Hmmm
napodobne mam na B6304F uplne stejny problem, jenom na jine civce, tahle je dvoudratova a puvodem z Japonska.... u mne byl problem jeste kombinovan s velmi opotrebenymi svickami, ktere uz temer nemely elektrody. Motor fungoval na principu WARBURG-SYSTEM... tedy motor s nahodnym systemem vybuchu.... Po vymene svicek a provizornim zaizolovani civky chodi spravne, ale i tak budu muset civku vymenit....Marek píše:naprosto stejny problem.
Mel jsem propalenou jednu zapalovaci civku.Byla v ni malinkata direcka a tou to vyhazovalo jiskru ven a ne na svici.
Jinak na DLC to nevykazovalo na (2) motor zadnou chybu: kod 1-1-1... zato automaticka prevodovka (1) se mohla splasit, hned tri chyby, ale mohly byt nahodne. (3-1-3 nouzovy rezim, 1-1-4 odpojeny volic rezimu rizeni prevodovky nebo zkrat na vedeni, 2-1-4 spatny signal od potenciometru skrtici klapky)..... po laborovani na silnici jsem nahodil jeste dalsi chyby, jako odpojena vaha vzduchu, cidlo otacek na klice a potenciometr skrtici klapky... ale ty jsem si zaridil sam.
Ani kdyz motor bezel na tri valce tak diagnostika byla zjevne v klidu - 1-1-1 bez chyb....


_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Hmmm
Ani kdyz motor bezel na tri valce tak diagnostika byla zjevne v klidu - 1-1-1 bez chyb....
... je pekny videt jak motor chrchla na tri az pet valcu, z vyfuku se linou mracna nespaleneho benzinu a DLC (2) ukazuje 1-1-1 - zadna chyba
)))[/quote]
Hodně záleží na typu řídící jednotky, ty novější už napíšou při takové závadě chybu na lambdasondě, EGR ventilu, klep-senzoru,klapka příp. váha vzduchu.
Vysokonapěťový okruh nemá jak zjistit ale pozná že hodnoty jsou jiné než mají být a je z toho blbá a tak se snaží aspoň něco napovědět.
Žádná diagnostika není všemocná.
( i když se lepší, stále častěji se setkávám s tím že vypíše i dobu, kdy se závada vyskytla - datum, čas, km )


Hodně záleží na typu řídící jednotky, ty novější už napíšou při takové závadě chybu na lambdasondě, EGR ventilu, klep-senzoru,klapka příp. váha vzduchu.
Vysokonapěťový okruh nemá jak zjistit ale pozná že hodnoty jsou jiné než mají být a je z toho blbá a tak se snaží aspoň něco napovědět.
Žádná diagnostika není všemocná.
( i když se lepší, stále častěji se setkávám s tím že vypíše i dobu, kdy se závada vyskytla - datum, čas, km )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokycany
Na koho se v nejblizsimm okoli Plzne nebo Prahy je dobre obratit? Lze udelat diagnostiku i za jizdy?Lachtan píše:Napíchnout na diagnostiku a zkontrolovat !!!Martin Capek píše:Jeste idicie, zacal se obcas jakoby blokovat plynovy pedal. Presneji po vyrazeni otacky neklesnou pod patnacet a motor se vytaci na volnobeh. A zatim zmizi az po opetovnem zarazeni a rozjeti.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm