MOTOR: V40 škubání...

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
vcar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1768
Registrován: 22 srp 2006 20:17
Bydliště: Č.Krumlov

Re: V40 škubání...

Příspěvek od vcar »

Marko píše:Zdravím všechny.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.
Tak dneska jsem se projel panenskou přírodou a kochal se krásami na druhé straně Lipna, přičemž jsem poslouchal, jak si motor povídá. Ten toho nakecal! To, co popisuješ, se přesně dělo. Stačilo sundat nohu z plynu a znova trochu přišlápnout a auto vyrazilo (na ukazateli okamžité spotřeby se ukázal stav cca o 2 litry menší, než při "tahu" před tím.) Jenže se k tomu přidalo ještě jakési občasné krátké zachrastění zpod motoru. Je možné (odpusťte laikovi možná hloupý dotaz), že by lambda trochu stávkovala a dávala chybné informace, na základě kterých pak dochází ke zmiňované občasné ztrátě výkonu? :?:
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

I indikace okamžité spotřeby má maličko zpoždění, +/- pár sekund, takže s tím počítej a neber ty údaje až zas tak moc vážně :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

vcar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1768
Registrován: 22 srp 2006 20:17
Bydliště: Č.Krumlov

Příspěvek od vcar »

Lachtan píše:I indikace okamžité spotřeby má maličko zpoždění, +/- pár sekund, takže s tím počítej a neber ty údaje až zas tak moc vážně :wink:
:D O to se ani nesnažím. Mám dost citlivou nohu na plynu (zatím jsem spočítal průměr cca 7 l/100 - zimní gumy). A zase jindy tenhle jízdní "efekt". Potřeboval jsem opustit křižovatku dost rychle, takže 2 a plyn....a nic. Sotva se to hýbalo. Tak jsem ubral a znova přidal a .... málem jsem nedosáhnul na volant. V prvním případě 22,6 l, v druhém 18 l, ale po cca 3 sekundách. Je to nějaký zakletý.
Už hledám, ptám se a zkouším kde co, abych tohle eliminoval. Je to někdy dost otravný.
Co je to občasné chrastění? Je to lambda? Dělá to, když se auto zahřeje...
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 01 pro 2005 19:31
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Ja podobny cukani mam na dieselovym motoru, zhruba mezi osmnati sty a dvema tisici otackami dojde k nekdy znatelnemu cuknuti. Mozno to s tim nesouvisi, ale jeste po delsi jizde na dalnici tedy vyssi rychlost, otacky nekde kolem trech tisicu naslednem sjezdu- podrazeni velke cuknuti a dokonce mi i chcipnul. S posledni zkusenosti opravdu nevim. Zastavil jsem na odpocivadle po trech hodinach dalnice a tedy vyssich otacek a nechtel nejakou dobu naskocit az po protoceni a sestem pokusu. Mozna spolu vyse popisovane bude souviset, ale take mozna ne.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Chrasteni

Příspěvek od Roger »

Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud je kat rozpadlý může úplně ucpat výfuk a pak se motor udusí - funguje to jak motorová brzda
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Takže pánové, mám pro vás další námět k bádání :twisted: :twisted: :twisted:

Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček :evil:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

vcar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1768
Registrován: 22 srp 2006 20:17
Bydliště: Č.Krumlov

Re: Chrasteni

Příspěvek od vcar »

Roger píše:Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
Variantu č. 1 bych viděl, že asi ne, spíš ta lambda. Takže když to shrnu : voda v benzinu -> líh, svíčky Brisk, lambda. Když tohle nepomůže, půjdu dál bádat.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Jiskreni

Příspěvek od Roger »

Lachtan píše:Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy
jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček :evil:
A Lachtane, jak se to presne projevovalo??Dik
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Lachtan píše:Takže pánové, mám pro vás další námět k bádání :twisted: :twisted: :twisted:

Takhle vypadaly zap. cívky na Vóólvikovi po 212 000km. Krásné podélné praskliny v plastovém těle, měly tu "výhodu", že někdy jiskry skákaly bokem do bloku a nikoliv do svíček :evil:




Pokud je výrobce cívek Sagem, tak se ani moc nedivím.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

4-Roger - Asi jako když čas od času vynechá svíčka. Někdy na volnoběhu krátkodobě poklesly otáčky, při rozjezdu (při zatížení) motor jakoby zakopnul (zlomek sekundy), ale nijak často ani nijak pravidelně, nějak jsem si tím ani hlavu nelámal - přičítal jsem to palivu (kvalitě). Nicméně teď s odstupem doby si říkám zda to třeba nemělo souvislost i s jinými věcmi, např. když jsem Vóólvika někdy pořádně protáhl, tak se někdy rozsvítila lambda sonda - za den dva zase vesele zhasla a byl pokoj :wink:
V mezidobí byl Vóólvik několikrát na diagnostice, ale ta nikdy nic neukázala.
Kdo ví jak to všechno je, ono hlavně tyhle všechny věci se strašně blbě popisují :wink:

4-jarek.krizan - tohle je jediný, co je na tom napsané :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Sagem bývá vylisován přímo z ( boku ) na tělese, ale je docela možné, že to je jiný výrobce, no v každém případě poprakaný tubus - izolátor bude dělat problémy. Pokud jiskra přeskočí bokem tak se dostane nespálené palivo do výfuku až k lamdě a ta ochudí směs. pokud se to stane víckrát v určitém časovém úseku tak jednotka vyhodnotí závadu která má souvislost s emisemi a rožne kontrolku. U některých cívek jde tubus z cívky vyměnit samostatně a nemusí se kupovat celá cívka, ale rozhodně je potřeba to řešit protože se to bude jen zhoršovat. Krátkodobě pomůže to pořádně stáhnout izolačkou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Není tam nic dalšího ani vylisováno, ani napsáno.
Pochopitelně, že cívky už tam jsou nové. :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 01 pro 2005 19:31
Bydliště: Rokycany

Re: Chrasteni

Příspěvek od Martin Capek »

Roger píše:Ja to vidim tak...mozna v katalyzatoru chrasti, protoze je prepaleny a ty uvolnene casti narazi na steny, mozna i na lambdu a ta pak dava spatne info...
Pokud by to byla lamda, tak by se asi obcas rozsvitila, ze je neco spatneho. Jak poznat ze je rozpadly katalizator aniz by bylo nutn neco rozebirat?
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Primitivní způsob jak zkusit kat. je do něj zespodu praštit rukou ( samozřejmě když je studený ) pokud hrká je špatný, další způsob je rozpojit potrubí u katu a nahlédnout dovnitř jestli je keramická mřížka v pořádku nejlépe z obou stran, další způsob je napojit na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty lambda 1 a 2 ( před a za katem )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 28 čer 2006 22:29
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Hmmm

Příspěvek od Marek »

Tak jsem dnes resil na svoji T4 podobny problem.Cukalo a skubalo a vynechavalo atd...
Nakonec marra vykoumal,ze mam naprosto stejny problem.
Mel jsem propalenou jednu zapalovaci civku.Byla v ni malinkata direcka a tou to vyhazovalo jiskru ven a ne na svici.
Takze jak vidno-nejsi jediny.
A aby toho nebylo malo,tak mi marra nameril horsi kompresi na jednom valci.Takze vcelku mame velmi podobne osudy.
Zatim M
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re: Hmmm

Příspěvek od bidak »

Marek píše:A aby toho nebylo malo,tak mi marra nameril horsi kompresi na jednom valci.
z toho si nic nedelej, ja mam horsi kompresi na dvou valcich :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Re: Hmmm

Příspěvek od wickey »

bidak píše:z toho si nic nedelej, ja mam horsi kompresi na dvou valcich :wink:
ale porad mas vic s dobrou jak Marek :lol:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Re: Hmmm

Příspěvek od Marek Vild »

wickey píše:
bidak píše:z toho si nic nedelej, ja mam horsi kompresi na dvou valcich :wink:
ale porad mas vic s dobrou jak Marek :lol:
A hlavně to při jízdě není poznat... :D
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 01 pro 2005 19:31
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

Martin Capek píše:Ja podobny cukani mam na dieselovym motoru, zhruba mezi osmnati sty a dvema tisici otackami dojde k nekdy znatelnemu cuknuti. Mozno to s tim nesouvisi, ale jeste po delsi jizde na dalnici tedy vyssi rychlost, otacky nekde kolem trech tisicu naslednem sjezdu- podrazeni velke cuknuti a dokonce mi i chcipnul. S posledni zkusenosti opravdu nevim. Zastavil jsem na odpocivadle po trech hodinach dalnice a tedy vyssich otacek a nechtel nejakou dobu naskocit az po protoceni a sestem pokusu. Mozna spolu vyse popisovane bude souviset, ale take mozna ne.
Jeste idicie, zacal se obcas jakoby blokovat plynovy pedal. Presneji po vyrazeni otacky neklesnou pod patnacet a motor se vytaci na volnobeh. A zatim zmizi az po opetovnem zarazeni a rozjeti.
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Martin Capek píše:Jeste idicie, zacal se obcas jakoby blokovat plynovy pedal. Presneji po vyrazeni otacky neklesnou pod patnacet a motor se vytaci na volnobeh. A zatim zmizi az po opetovnem zarazeni a rozjeti.
Napíchnout na diagnostiku a zkontrolovat !!!
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Martin Capek
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 01 pro 2005 19:31
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Martin Capek »

V Plzenskem servisu Volvo, rekli, ze nic nevidi na diagnostice ani jinak. Na koho se obratit a co presne chtit? Jestlize by diagnostika nemela historii a nebylo by mozne zjistit chyby zpetne?
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Jsou veci ktere diagnostikou nezjisti, musi se proverit jinak primo ta funkcnost
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: Hmmm

Příspěvek od travex »

Marek píše:naprosto stejny problem.
Mel jsem propalenou jednu zapalovaci civku.Byla v ni malinkata direcka a tou to vyhazovalo jiskru ven a ne na svici.
napodobne mam na B6304F uplne stejny problem, jenom na jine civce, tahle je dvoudratova a puvodem z Japonska.... u mne byl problem jeste kombinovan s velmi opotrebenymi svickami, ktere uz temer nemely elektrody. Motor fungoval na principu WARBURG-SYSTEM... tedy motor s nahodnym systemem vybuchu.... Po vymene svicek a provizornim zaizolovani civky chodi spravne, ale i tak budu muset civku vymenit....

Jinak na DLC to nevykazovalo na (2) motor zadnou chybu: kod 1-1-1... zato automaticka prevodovka (1) se mohla splasit, hned tri chyby, ale mohly byt nahodne. (3-1-3 nouzovy rezim, 1-1-4 odpojeny volic rezimu rizeni prevodovky nebo zkrat na vedeni, 2-1-4 spatny signal od potenciometru skrtici klapky)..... po laborovani na silnici jsem nahodil jeste dalsi chyby, jako odpojena vaha vzduchu, cidlo otacek na klice a potenciometr skrtici klapky... ale ty jsem si zaridil sam.

Ani kdyz motor bezel na tri valce tak diagnostika byla zjevne v klidu - 1-1-1 bez chyb.... :-)... je pekny videt jak motor chrchla na tri az pet valcu, z vyfuku se linou mracna nespaleneho benzinu a DLC (2) ukazuje 1-1-1 - zadna chyba :-))))
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Hmmm

Příspěvek od jarek.krizan »

Ani kdyz motor bezel na tri valce tak diagnostika byla zjevne v klidu - 1-1-1 bez chyb.... :-)... je pekny videt jak motor chrchla na tri az pet valcu, z vyfuku se linou mracna nespaleneho benzinu a DLC (2) ukazuje 1-1-1 - zadna chyba :-))))[/quote]





Hodně záleží na typu řídící jednotky, ty novější už napíšou při takové závadě chybu na lambdasondě, EGR ventilu, klep-senzoru,klapka příp. váha vzduchu.
Vysokonapěťový okruh nemá jak zjistit ale pozná že hodnoty jsou jiné než mají být a je z toho blbá a tak se snaží aspoň něco napovědět.
Žádná diagnostika není všemocná.
( i když se lepší, stále častěji se setkávám s tím že vypíše i dobu, kdy se závada vyskytla - datum, čas, km )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 13 years a 5 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“