MOTOR: V40 škubání...

  • Autor
  • Zpráva
Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1885
Registrován: 18 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Velfobin

Příspěvek od Roger »

Jarda S40 píše:Poradím akorát na tu vodu v benzínu a to Velfobin (funguje - vyzkoušeno xkrát) nebo obyčejnej líh (etylalkohol) z drogerie - funguje taky.
Diky Jardo,
Velfobin je ale asi k tomu urcen primo,pouziju asi ten,kdyz je to overene.Technicky Lih ten muze obsahovat nejake necistoty...moc tomu neverim ze to delaji tak ciste.A konzumni 80% je moc drahy...slivovice taky... :lol:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5049
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Velfobin

Příspěvek od Lachtan »

Roger píše: Diky Jardo,
Velfobin je ale asi k tomu urcen primo,pouziju asi ten,kdyz je to overene.Technicky Lih ten muze obsahovat nejake necistoty...moc tomu neverim ze to delaji tak ciste.A konzumni 80% je moc drahy...slivovice taky... :lol:
Technický líh je akorát dopajcovaný benzínem, aby nešel chlastat. ;)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Tak jsem dnes dal své Volvo na opravu. Konečně mi budou spravovat PP blatník + blinkr a mřížku s kapotou. Dali si na to dva dny.
Vrátil jsem se dnes k tomuto tématu, protože jsem ještě neměl vyřešeno tu škubání. Na doporučení, tuším Rogera, jsem mrknul na brisk.cz a následně objednal 4ks platinových svíček po 139,-Kč u AutoPrima.

Tímto bych chtěl vzdáleně poděkovat panu Ing.Maříkovi z Volvo Charouz - Karlovy Vary, že mi sice ochotně nabídnul sadu svíček za 3.600,- , leč neměl je skladem a tak jsem opět něco ušetřil.

Také děkuji všem, kteří se vyjádřili k mému problému. Doufám, že svíčky jsou tím pravým, co tomu mému plecháči způsobuje epileptické záchvaty...

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1885
Registrován: 18 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Svicky

Příspěvek od Roger »

Cau,
a jake zes to tam dal?Jake maji oznaceni presne? Platinum...a dal..
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Dal jsem tam BRISK DR14YPP-1.

Tu pomlčku s jedničkou (-1) mi řekla prodavačka v obchodě a prý to je jen označení modelové řady, nic důležitého.
Já jen mrknul na web Brisku (dle tvého doporučení) - myslím, že i Češi dnes dokáží udělat výrobek světových kvalit, takže jsem na nějaké NGK ani nepomyslel a vyhledal podle vozu ten spravný typ. Bylo jich několik. Tuningová svíce, obyčejná, platinová a kombinovaná pro benzín+LPG.
Vybíral jsem mezi BRISK Extra a BRISK Platinum.
Platinum byla levnější ( asi 236,- ku 140,-) a právě tu mi také prodavačka doporučila. Prý jich prodávají mraky a chodí si pro ně i nezávislé servisy.

...a měli je skladem, ihned k odběru.

Pozn.: Ty svíčky tam ještě namám, auto je v servisu, ale věřím v ně.

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1885
Registrován: 18 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Svicky

Příspěvek od Roger »

No me prave Volvari ze servisu taky doporucili BRISK...je to kvalita za dobrou cenu...spis pry byli kdysi problemy s nejakou urc. sadou od BOSCHE..
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Tak jsem dnes konečně vyzkoušel jak mi jezdí nové svíčky.
Všem oznamuji, že jsem do motorového záhonu zasadil svíčky od Brisku - platinové. Kus za 140 Korun.
Jezdí naprosto skvěle... a škubání je pryč. Dokonce bych řekl, že vůz má mnohem lepší dynamiku, lépe jde za plynem.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

:p

doufám, že jim to vydrží - přeci jenom na nich není napsaný VOLVO a nestály 3.600,- :badgrin:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1515
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

4 Marko - jaká značka tam byla předtím? A jak vypadaly? A to je při pravidelné prohlídce v Deutsch neměnili? Rozepiš to nějak! Čekal bych auto servisované v Němcích v perfektním stavu, svíčky origo musí vydržet lhůty výrobce a ono to najednou škube :roll: . Přece tam Němci nedali nějakou druhovýrobu!

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5049
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Lachtan píše:Já mám BRISK Platinum - DR 14 YPP-1 a po 15Kkm žádný problém (podle BRISK katalogu určeno pro Vóólvikův endžínek) ;)
4Marko - Takže jsem se ti trefil do noty :-D :-D :-D

Bingo :-D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Jarda S40 píše:4 Marko - jaká značka tam byla předtím? A jak vypadaly? A to je při pravidelné prohlídce v Deutsch neměnili? Rozepiš to nějak! Čekal bych auto servisované v Němcích v perfektním stavu, svíčky origo musí vydržet lhůty výrobce a ono to najednou škube :roll: . Přece tam Němci nedali nějakou druhovýrobu!
Byly tam NGK a jak jsem je viděl já, nebyla to žádná hrůza, ale mechanik říkal, že problém jiskření může být i uvnitř těla svíčky.
Serviska je u mého Volva sice pravidelně razítkovaná, ale na každý záznam je tam jen řádek pro kilometry a dvě okýnka. Jedno pro razítko a druhé pro popis práce. Bohužel je tam vždy napsáno jen "inspektion". Akorát v 90.000 jsou tam od výrobce dotištěny "rozvody". Na první straně jsou pouze instrukce co, kdy nebo v kolika km se něco mění či kontroluje.
Podle mého nelze takto hodnotit. Pamatuji případy, kdy jsme zákazníkovi vyměnili díl a on ten nový pracoval "na půl úvazku" od počátku, takže šel opět ven a dovnitř jiný nový. Prý záhady elektroniky a elektrických součástek...
Beru to tak, že je to jen technika a ta nemusí být vždy stoprocentní. Kdo spoléhá na to, že pokud se o něco náležitě stará, nemůže se nic stát, je podle mě najivka.
Jinak jsem zjistil... Mechanik mi řekl, že i mé Volvo má váhu vzduchu a ukázal mi ji. Vážení, opravdu tam je, což čumím. Píšu to proto, že se tady někdo s někým přel, či ji tento můj motor má nebo ne.

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Lachtan píše:
Lachtan píše:Já mám BRISK Platinum - DR 14 YPP-1 a po 15Kkm žádný problém (podle BRISK katalogu určeno pro Vóólvikův endžínek) ;)
4Marko - Takže jsem se ti trefil do noty :-D :-D :-D

Bingo :-D
To víš že ano Lachtánku. Děkuji ti. :prayer:

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1515
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Marko píše:
Jarda S40 píše:4 Marko - jaká značka tam byla předtím? A jak vypadaly? A to je při pravidelné prohlídce v Deutsch neměnili? Rozepiš to nějak! Čekal bych auto servisované v Němcích v perfektním stavu, svíčky origo musí vydržet lhůty výrobce a ono to najednou škube :roll: . Přece tam Němci nedali nějakou druhovýrobu!
Byly tam NGK a jak jsem je viděl já, nebyla to žádná hrůza, ale mechanik říkal, že problém jiskření může být i uvnitř těla svíčky.
Serviska je u mého Volva sice pravidelně razítkovaná, ale na každý záznam je tam jen řádek pro kilometry a dvě okýnka. Jedno pro razítko a druhé pro popis práce. Bohužel je tam vždy napsáno jen "inspektion". Akorát v 90.000 jsou tam od výrobce dotištěny "rozvody". Na první straně jsou pouze instrukce co, kdy nebo v kolika km se něco mění či kontroluje.
Podle mého nelze takto hodnotit. Pamatuji případy, kdy jsme zákazníkovi vyměnili díl a on ten nový pracoval "na půl úvazku" od počátku, takže šel opět ven a dovnitř jiný nový. Prý záhady elektroniky a elektrických součástek...
Beru to tak, že je to jen technika a ta nemusí být vždy stoprocentní. Kdo spoléhá na to, že pokud se o něco náležitě stará, nemůže se nic stát, je podle mě najivka.
Jinak jsem zjistil... Mechanik mi řekl, že i mé Volvo má váhu vzduchu a ukázal mi ji. Vážení, opravdu tam je, což čumím. Píšu to proto, že se tady někdo s někým přel, či ji tento můj motor má nebo ne.
Hmm, nahodilá porucha jedné svíčky, to by bylo možné. Jinak správnou funkčnost zjistíš v podstatě jenom v běžícím motoru a osciloskopem. V tom má mechanik pravdu. Dokonce jsem zažil svíčky, které zlobily jen po zahřátí. Ale já mám v servisce třeba vždy poznámku - Filtry, olej, svíčky, destičky a podobně.

Cafa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 144
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

stastny to clovek.. Ja tam mam jen razidlo a zbytek dokumentuji jen nalepky v motoru se stavem km a datem, takze mam na vsem samolepku autohase overeno, vymeneno.. :-D
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

To už je ale asi o tzv.vyšším vztahu k činnosti, kterou člověk vykonává. Jestli na zakázkách, kde opatrovali mou servisku seděla nějaká blondýna nebo nějaký osel, co myslel na "Bůh ví co", jsem rád, že mám alespoň tu servisku... :-D

Pozn.: Proti blondýnám nic nemám, vždyť má polovička je také blondýna a osel je celkem sympatické zvíře...

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3791
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

tak bych se k tomu vratil (k svickam) - vcera som bol kupit na Lubku - doporucili mi NGK, pry su mnohem lepsi ako napr. Bosch. A stali 108,- Sk / kus :) - a v katalogu boli vsetky B230.. motory v 940 uvedene ako 5 valce :lol: - vymenim a uvidim :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5164
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

wickey píše:tak bych se k tomu vratil (k svickam) - vcera som bol kupit na Lubku - doporucili mi NGK, pry su mnohem lepsi ako napr. Bosch. A stali 108,- Sk / kus :) - a v katalogu boli vsetky B230.. motory v 940 uvedene ako 5 valce :lol: - vymenim a uvidim :)
Tak sis jich vzal šest ? Aby jsi měl jednu náhradní? :badgrin: :lol: :badgrin:
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3791
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jjj asi tak :) - inak zaujimava vec - niekedy sa NAOZAJ oplati zajst do autorizovaneho servisu - otec kupoval sviecky na Grand Cherokee V8 - v autoprislusenstve chceli za jednu nejakych 1050,- Sk !! - tak to ledva rozdychal, zasiel do Jeepu a tam mu predali originaly po 108,- Sk / kus :lol: (108,- vyzera byt univerzalna cena :-D )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 131
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Příspěvek od black hawk »

standa píše::p

doufám, že jim to vydrží - přeci jenom na nich není napsaný VOLVO a nestály 3.600,- :badgrin:
už jsem to tady psal.žádný volvo svíčky nestojej 3600 kč.zase nějaká kachna.nejdražší svíčky jsou na R a stojej 2600kč.a kdo má na R má i na svíčky za 2600.momochodem minulí týden na žádost pána jsem koupil NGK na T5-R 850 a v elitu těch 5 svíček stálo 1750 kč.takže taky nic levného

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1515
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Je to asi úplně mimo a třeba budu kamenován, ale jak chcete věřit katalogu NGK, že do třeba B230F patří svíčky třeba ZGxx2, když současně ten samej katalog tvrdí, že je v tomto motoru 5 válců? Pokud nevědí kolik válců tam je, nevěřil bych ani jinejm radám od nich :roll:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3791
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Jarda S40 píše:Je to asi úplně mimo a třeba budu kamenován, ale jak chcete věřit katalogu NGK, že do třeba B230F patří svíčky třeba ZGxx2, když současně ten samej katalog tvrdí, že je v tomto motoru 5 válců? Pokud nevědí kolik válců tam je, nevěřil bych ani jinejm radám od nich :roll:
njn, ale co si pomozem...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zlín

V40 škubání...

Příspěvek od Pavel-K »

Marko píše:Zdravím všechny.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.

čau, čau,
mám stejný motor jako ty. od mitsubitchi - GDI přímý vstřik
i s palubním computerem a.....................
dělá mi to v podstatě něco trošičku podobného, ale NENÍ TO ZÁVADA !!!!!!
tento motor má jednu specialitku - tzv. Ekonomický režim - na computeru mi to hlásí při okamžité spotřebě E-čko. Takže když jedu někde klidně.. s velmi lehkou nohou, rozsvítí se E-čko, spadne spotřeba a ten motor trošičku "škubne..." a velmi zlenivý, pak když přidáš, přepne se do normálu....
Tak nevím, jestli náhodou nepopisuješ tento stav, příp. ,jestli porucha není někde tady......
čau Pavel
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Č.Krumlov

Příspěvek od vcar »

Lachtan píše:Co se týká svíček, tak už jsem zažil (letecké motory - svíce Champion), že svíčka čas od času za chodu motoru přestane fungovat.Prostě funguje, funguje, pak na chvilku nepálí a pak zase vesele funguje. Taky, že demontovaná svíčka na testru házela jiskry jako divá, ale ve válci pod tlakem negativ. Kvůli tomu jsme si v práci museli vyrobit tlakovou zkoušečku ;)
Takže svíce to klidně může být. (někde v naší kolonce jsem popisoval svůj zážitek na toto téma - nakonec jsem koupil Brisk a po 15000km 100% spokojenost) Navíc, jestliže mají nalítáno 30Kkm. (manuál hovoří o výměně každých 45Kkm - takže svoje nejlepší léta mají za sebou.)
Dále bych zkontroloval stav izolace zapalovacích kabelů, zda není někde poškozená - prodřená (tím pádem házející jiskru někam bokem - POZOR nemusí být prodřená viditelně až na kov a přesto je to špatně), popřípadě i stav "fajfek".
Pokud jsou kabely nebo fakfky "probité", stačí nahodit za tmy. Krásná barevná hudba. :D
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Č.Krumlov

V40 škubání...

Příspěvek od vcar »

Marko píše:Zdravím všechny.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.
Tak dneska jsem se projel panenskou přírodou a kochal se krásami na druhé straně Lipna, přičemž jsem poslouchal, jak si motor povídá. Ten toho nakecal! To, co popisuješ, se přesně dělo. Stačilo sundat nohu z plynu a znova trochu přišlápnout a auto vyrazilo (na ukazateli okamžité spotřeby se ukázal stav cca o 2 litry menší, než při "tahu" před tím.) Jenže se k tomu přidalo ještě jakési občasné krátké zachrastění zpod motoru. Je možné (odpusťte laikovi možná hloupý dotaz), že by lambda trochu stávkovala a dávala chybné informace, na základě kterých pak dochází ke zmiňované občasné ztrátě výkonu? :?:
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5049
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

I indikace okamžité spotřeby má maličko zpoždění, +/- pár sekund, takže s tím počítej a neber ty údaje až zas tak moc vážně :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé