MOTOR: V40 škubání...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Svicky
A konkretni dotaz ..asi na Black Hawka.
Jaky typ/vyrobce svicky se doporucuje do motoru co mam 1855ccm T4, r.v. 1998..kdyz to treba budu i cipovat aby ta svicka byla dostacujici?
Dik moc za radu.
Jaky typ/vyrobce svicky se doporucuje do motoru co mam 1855ccm T4, r.v. 1998..kdyz to treba budu i cipovat aby ta svicka byla dostacujici?
Dik moc za radu.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Velfobin
Diky Jardo,Jarda S40 píše:Poradím akorát na tu vodu v benzínu a to Velfobin (funguje - vyzkoušeno xkrát) nebo obyčejnej líh (etylalkohol) z drogerie - funguje taky.
Velfobin je ale asi k tomu urcen primo,pouziju asi ten,kdyz je to overene.Technicky Lih ten muze obsahovat nejake necistoty...moc tomu neverim ze to delaji tak ciste.A konzumni 80% je moc drahy...slivovice taky...

_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6193
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Re: Velfobin
Technický líh je akorát dopajcovaný benzínem, aby nešel chlastat.Roger píše: Diky Jardo,
Velfobin je ale asi k tomu urcen primo,pouziju asi ten,kdyz je to overene.Technicky Lih ten muze obsahovat nejake necistoty...moc tomu neverim ze to delaji tak ciste.A konzumni 80% je moc drahy...slivovice taky...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Tak jsem dnes dal své Volvo na opravu. Konečně mi budou spravovat PP blatník + blinkr a mřížku s kapotou. Dali si na to dva dny.
Vrátil jsem se dnes k tomuto tématu, protože jsem ještě neměl vyřešeno tu škubání. Na doporučení, tuším Rogera, jsem mrknul na brisk.cz a následně objednal 4ks platinových svíček po 139,-Kč u AutoPrima.
Tímto bych chtěl vzdáleně poděkovat panu Ing.Maříkovi z Volvo Charouz - Karlovy Vary, že mi sice ochotně nabídnul sadu svíček za 3.600,- , leč neměl je skladem a tak jsem opět něco ušetřil.
Také děkuji všem, kteří se vyjádřili k mému problému. Doufám, že svíčky jsou tím pravým, co tomu mému plecháči způsobuje epileptické záchvaty...
Vrátil jsem se dnes k tomuto tématu, protože jsem ještě neměl vyřešeno tu škubání. Na doporučení, tuším Rogera, jsem mrknul na brisk.cz a následně objednal 4ks platinových svíček po 139,-Kč u AutoPrima.
Tímto bych chtěl vzdáleně poděkovat panu Ing.Maříkovi z Volvo Charouz - Karlovy Vary, že mi sice ochotně nabídnul sadu svíček za 3.600,- , leč neměl je skladem a tak jsem opět něco ušetřil.
Také děkuji všem, kteří se vyjádřili k mému problému. Doufám, že svíčky jsou tím pravým, co tomu mému plecháči způsobuje epileptické záchvaty...
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Svicky
Cau,
a jake zes to tam dal?Jake maji oznaceni presne? Platinum...a dal..
a jake zes to tam dal?Jake maji oznaceni presne? Platinum...a dal..
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Dal jsem tam BRISK DR14YPP-1.
Tu pomlčku s jedničkou (-1) mi řekla prodavačka v obchodě a prý to je jen označení modelové řady, nic důležitého.
Já jen mrknul na web Brisku (dle tvého doporučení) - myslím, že i Češi dnes dokáží udělat výrobek světových kvalit, takže jsem na nějaké NGK ani nepomyslel a vyhledal podle vozu ten spravný typ. Bylo jich několik. Tuningová svíce, obyčejná, platinová a kombinovaná pro benzín+LPG.
Vybíral jsem mezi BRISK Extra a BRISK Platinum.
Platinum byla levnější ( asi 236,- ku 140,-) a právě tu mi také prodavačka doporučila. Prý jich prodávají mraky a chodí si pro ně i nezávislé servisy.
...a měli je skladem, ihned k odběru.
Pozn.: Ty svíčky tam ještě namám, auto je v servisu, ale věřím v ně.
Tu pomlčku s jedničkou (-1) mi řekla prodavačka v obchodě a prý to je jen označení modelové řady, nic důležitého.
Já jen mrknul na web Brisku (dle tvého doporučení) - myslím, že i Češi dnes dokáží udělat výrobek světových kvalit, takže jsem na nějaké NGK ani nepomyslel a vyhledal podle vozu ten spravný typ. Bylo jich několik. Tuningová svíce, obyčejná, platinová a kombinovaná pro benzín+LPG.
Vybíral jsem mezi BRISK Extra a BRISK Platinum.
Platinum byla levnější ( asi 236,- ku 140,-) a právě tu mi také prodavačka doporučila. Prý jich prodávají mraky a chodí si pro ně i nezávislé servisy.
...a měli je skladem, ihned k odběru.
Pozn.: Ty svíčky tam ještě namám, auto je v servisu, ale věřím v ně.
-
Offline
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Svicky
No me prave Volvari ze servisu taky doporucili BRISK...je to kvalita za dobrou cenu...spis pry byli kdysi problemy s nejakou urc. sadou od BOSCHE..
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6193
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
4Marko - Takže jsem se ti trefil do notyLachtan píše:Já mám BRISK Platinum - DR 14 YPP-1 a po 15Kkm žádný problém (podle BRISK katalogu určeno pro Vóólvikův endžínek)



Bingo

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Byly tam NGK a jak jsem je viděl já, nebyla to žádná hrůza, ale mechanik říkal, že problém jiskření může být i uvnitř těla svíčky.Jarda S40 píše:4 Marko - jaká značka tam byla předtím? A jak vypadaly? A to je při pravidelné prohlídce v Deutsch neměnili? Rozepiš to nějak! Čekal bych auto servisované v Němcích v perfektním stavu, svíčky origo musí vydržet lhůty výrobce a ono to najednou škube. Přece tam Němci nedali nějakou druhovýrobu!
Serviska je u mého Volva sice pravidelně razítkovaná, ale na každý záznam je tam jen řádek pro kilometry a dvě okýnka. Jedno pro razítko a druhé pro popis práce. Bohužel je tam vždy napsáno jen "inspektion". Akorát v 90.000 jsou tam od výrobce dotištěny "rozvody". Na první straně jsou pouze instrukce co, kdy nebo v kolika km se něco mění či kontroluje.
Podle mého nelze takto hodnotit. Pamatuji případy, kdy jsme zákazníkovi vyměnili díl a on ten nový pracoval "na půl úvazku" od počátku, takže šel opět ven a dovnitř jiný nový. Prý záhady elektroniky a elektrických součástek...
Beru to tak, že je to jen technika a ta nemusí být vždy stoprocentní. Kdo spoléhá na to, že pokud se o něco náležitě stará, nemůže se nic stát, je podle mě najivka.
Jinak jsem zjistil... Mechanik mi řekl, že i mé Volvo má váhu vzduchu a ukázal mi ji. Vážení, opravdu tam je, což čumím. Píšu to proto, že se tady někdo s někým přel, či ji tento můj motor má nebo ne.
-
Offline
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Hmm, nahodilá porucha jedné svíčky, to by bylo možné. Jinak správnou funkčnost zjistíš v podstatě jenom v běžícím motoru a osciloskopem. V tom má mechanik pravdu. Dokonce jsem zažil svíčky, které zlobily jen po zahřátí. Ale já mám v servisce třeba vždy poznámku - Filtry, olej, svíčky, destičky a podobně.Marko píše:Byly tam NGK a jak jsem je viděl já, nebyla to žádná hrůza, ale mechanik říkal, že problém jiskření může být i uvnitř těla svíčky.Jarda S40 píše:4 Marko - jaká značka tam byla předtím? A jak vypadaly? A to je při pravidelné prohlídce v Deutsch neměnili? Rozepiš to nějak! Čekal bych auto servisované v Němcích v perfektním stavu, svíčky origo musí vydržet lhůty výrobce a ono to najednou škube. Přece tam Němci nedali nějakou druhovýrobu!
Serviska je u mého Volva sice pravidelně razítkovaná, ale na každý záznam je tam jen řádek pro kilometry a dvě okýnka. Jedno pro razítko a druhé pro popis práce. Bohužel je tam vždy napsáno jen "inspektion". Akorát v 90.000 jsou tam od výrobce dotištěny "rozvody". Na první straně jsou pouze instrukce co, kdy nebo v kolika km se něco mění či kontroluje.
Podle mého nelze takto hodnotit. Pamatuji případy, kdy jsme zákazníkovi vyměnili díl a on ten nový pracoval "na půl úvazku" od počátku, takže šel opět ven a dovnitř jiný nový. Prý záhady elektroniky a elektrických součástek...
Beru to tak, že je to jen technika a ta nemusí být vždy stoprocentní. Kdo spoléhá na to, že pokud se o něco náležitě stará, nemůže se nic stát, je podle mě najivka.
Jinak jsem zjistil... Mechanik mi řekl, že i mé Volvo má váhu vzduchu a ukázal mi ji. Vážení, opravdu tam je, což čumím. Píšu to proto, že se tady někdo s někým přel, či ji tento můj motor má nebo ne.
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
To už je ale asi o tzv.vyšším vztahu k činnosti, kterou člověk vykonává. Jestli na zakázkách, kde opatrovali mou servisku seděla nějaká blondýna nebo nějaký osel, co myslel na "Bůh ví co", jsem rád, že mám alespoň tu servisku...
Pozn.: Proti blondýnám nic nemám, vždyť má polovička je také blondýna a osel je celkem sympatické zvíře...

Pozn.: Proti blondýnám nic nemám, vždyť má polovička je také blondýna a osel je celkem sympatické zvíře...
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
tak bych se k tomu vratil (k svickam) - vcera som bol kupit na Lubku - doporucili mi NGK, pry su mnohem lepsi ako napr. Bosch. A stali 108,- Sk / kus
- a v katalogu boli vsetky B230.. motory v 940 uvedene ako 5 valce
- vymenim a uvidim 



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 8044
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Tak sis jich vzal šest ? Aby jsi měl jednu náhradní? :badgrin:wickey píše:tak bych se k tomu vratil (k svickam) - vcera som bol kupit na Lubku - doporucili mi NGK, pry su mnohem lepsi ako napr. Bosch. A stali 108,- Sk / kus- a v katalogu boli vsetky B230.. motory v 940 uvedene ako 5 valce
- vymenim a uvidim

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jjj asi tak
- inak zaujimava vec - niekedy sa NAOZAJ oplati zajst do autorizovaneho servisu - otec kupoval sviecky na Grand Cherokee V8 - v autoprislusenstve chceli za jednu nejakych 1050,- Sk !! - tak to ledva rozdychal, zasiel do Jeepu a tam mu predali originaly po 108,- Sk / kus
(108,- vyzera byt univerzalna cena
)



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: prag
už jsem to tady psal.žádný volvo svíčky nestojej 3600 kč.zase nějaká kachna.nejdražší svíčky jsou na R a stojej 2600kč.a kdo má na R má i na svíčky za 2600.momochodem minulí týden na žádost pána jsem koupil NGK na T5-R 850 a v elitu těch 5 svíček stálo 1750 kč.takže taky nic levnéhostanda píše::p
doufám, že jim to vydrží - přeci jenom na nich není napsaný VOLVO a nestály 3.600,- :badgrin:
-
Offline
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
njn, ale co si pomozem...Jarda S40 píše:Je to asi úplně mimo a třeba budu kamenován, ale jak chcete věřit katalogu NGK, že do třeba B230F patří svíčky třeba ZGxx2, když současně ten samej katalog tvrdí, že je v tomto motoru 5 válců? Pokud nevědí kolik válců tam je, nevěřil bych ani jinejm radám od nich
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 282
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
Re: V40 škubání...
Marko píše:Zdravím všechny.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.
čau, čau,
mám stejný motor jako ty. od mitsubitchi - GDI přímý vstřik
i s palubním computerem a.....................
dělá mi to v podstatě něco trošičku podobného, ale NENÍ TO ZÁVADA !!!!!!
tento motor má jednu specialitku - tzv. Ekonomický režim - na computeru mi to hlásí při okamžité spotřebě E-čko. Takže když jedu někde klidně.. s velmi lehkou nohou, rozsvítí se E-čko, spadne spotřeba a ten motor trošičku "škubne..." a velmi zlenivý, pak když přidáš, přepne se do normálu....
Tak nevím, jestli náhodou nepopisuješ tento stav, příp. ,jestli porucha není někde tady......
čau Pavel
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 1770
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
Pokud jsou kabely nebo fakfky "probité", stačí nahodit za tmy. Krásná barevná hudba.Lachtan píše:Co se týká svíček, tak už jsem zažil (letecké motory - svíce Champion), že svíčka čas od času za chodu motoru přestane fungovat.Prostě funguje, funguje, pak na chvilku nepálí a pak zase vesele funguje. Taky, že demontovaná svíčka na testru házela jiskry jako divá, ale ve válci pod tlakem negativ. Kvůli tomu jsme si v práci museli vyrobit tlakovou zkoušečku![]()
Takže svíce to klidně může být. (někde v naší kolonce jsem popisoval svůj zážitek na toto téma - nakonec jsem koupil Brisk a po 15000km 100% spokojenost) Navíc, jestliže mají nalítáno 30Kkm. (manuál hovoří o výměně každých 45Kkm - takže svoje nejlepší léta mají za sebou.)
Dále bych zkontroloval stav izolace zapalovacích kabelů, zda není někde poškozená - prodřená (tím pádem házející jiskru někam bokem - POZOR nemusí být prodřená viditelně až na kov a přesto je to špatně), popřípadě i stav "fajfek".

_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal