MOTOR: V40 škubání...
- Autor
- Zpráva
MOTOR: V40 škubání...
Zdravím všechny.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.
Prosím o radu. Nově vlastním V40 1,8i !!! 92kW !!! . Dovezl jsem si jej z reichu a moje první cesta směřovala do servisu Volvo, kde jsem nechal udělat diagnostiku, která nevypsala jedinou závadu, poté jsem vůz svěřil známému, který má servis na všechny auta. Výměna oleje, kontrola všeho atd.
Bohužel vůz občas vykazuje jednu chybu. Pokud je motor studený a občas i při provozní teplotě během jízdy jakoby ztrácí výkon či spíše škube. Nerozhoduje ani rychlost ani otáčky motoru ani kvalt... Je to záhada. Mám nový palivový filtr, kontrola svíček ok, emise ok, voda v oleji není a nebyla. Myslím, že válec nevynechává. Je to jako by během jízdy něco začalo tlačit proti mě a motor se začal jakoby dusit, ale nedusí se. Otáčky jdou trochu dolů a točivý moment jakbysmet. Většinou podřadím a je to ok.
Poraďte někdo prosím, předem děkuji.
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Skubani
Cau Marko,
mel jsem podobny problem,ale jednalo se v mem pripade o vadny tlakovy ventil turba,kdyz zustaval viset a pak to netahlo,jakoby se motor uplne dusil...kdyz jsem ale proslapl plyn tak se to vratilo do normalu...
Ty mas na sve V40 turbo? 1.8i asi nema,ze?
R
mel jsem podobny problem,ale jednalo se v mem pripade o vadny tlakovy ventil turba,kdyz zustaval viset a pak to netahlo,jakoby se motor uplne dusil...kdyz jsem ale proslapl plyn tak se to vratilo do normalu...
Ty mas na sve V40 turbo? 1.8i asi nema,ze?
R
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Skubani
1.8 bez turba 92 kW?? Že by až tak? nic není nemožné... :p Ale myslim že tam turbo budeRoger píše:Cau Marko,
mel jsem podobny problem,ale jednalo se v mem pripade o vadny tlakovy ventil turba,kdyz zustaval viset a pak to netahlo,jakoby se motor uplne dusil...kdyz jsem ale proslapl plyn tak se to vratilo do normalu...
Ty mas na sve V40 turbo? 1.8i asi nema,ze?
R
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Pánové, turbo tam samozřejmě není
Jinak taková škubání již byla popsána i u větších řad a asi není snadné nalézt důvod. Nejlépe zřejmě na diagnostiku do servisu Volvo. Lituji, ale asi jiné východisko nebude a možná ani toto nepomůže
Dřív mi tohle dělala Felicie, nyní to samo zmizelo. Bylo to třeba při jízdě a akceleraci do kopce, najednou to auto přestalo zrychlovat, ačkoliv jsem podle tahu těsně předtím, otáček a podobně cítil, že by ještě mělo mít sílu. Prostě najednou zvadnul a musel jsem podřadit. Vysvětloval jsem si to nějakou spojitostí s emisemi, prostě řídící jednotka najednou řekla dost.??? Ale proč a jak a na počítači vservisu by to asi stejně dodatečně nic neřeklo. Potom to totiž opět jelo jako víno.


-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Vykon
Jaky vykon myslis...V40 1.8i bez turba?crtec píše:tyyyjo, tak teee pjekný ten výkon!
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Vykon
No ja jen ze kdyby tam bylo turbo tak ta V40 ma oznaceni s Tckem je tak?
na 1.8i 92kW neni nemozne...videl jsem i vic...asi s chipem.
na 1.8i 92kW neni nemozne...videl jsem i vic...asi s chipem.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Vykon
Není to tak vždy - Vóólvik je toho důkazemRoger píše:No ja jen ze kdyby tam bylo turbo tak ta V40 ma oznaceni s Tckem je tak?

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Tankuji zásadně u Aralu nebo u Shellu. U Shellu jsem zkusil ze zoufalství tankovat 98 oktanů a najezdil na něj cca 1000km a bohužel i v té době a následně po té jsou symptomy stále stejné.
Před nedávnem jsem ještě zkusil přípravky od STP a to čistič vstřiků. Dvě nádrže po 250ml a včera jsem tam nalil čistič sedel ventilů. ???
Není bez zajímavosti, že občas slyším při poklesu výkonu v oblasti motorového prostoru jakoby za rádiem takové cvakání. Těžko papsat onen zvuk. Nejvíce se to blíží zvuku, jako kdyby z motoru odcházela nespálená směs a ještě před katalyzátorem se vznítila... Pokud by tomu tak bylo, musel by motor jet na tři a to bych jistojistě poznal. Nenapadá mě ale nic jiného, protože vzadu na bloku asi není nic mechanického, co by mohlo způsobovat ony zvuky a ty jsou opravdu nejblíže malým explozím.
Na radu odborníka zkusíme ještě vyměnit svíčky. Teď ale mám technický dotaz. Abych nemusel kupovat originál komplet za 3.600,- (tento motor má prý nějaké speciální), protože ty to být nemusí, tak bych tam chtěl dát jakékoli jiné. Myšlenka je taková, že s těmi jinými ten motor třeba tolik nepotáhne, ale za časové období mohu pozorovat, jestli zmizelo to škubání. Pokud přejdu technickou stránku věci, mělo by toto podle selského rozumu fungovat. Zlomový okamžik bude podle mě ten, jestli vůz z "falešnými svíčkami" natočím či nikoli.
Co vy na to?
Uvítal bych Black Hawkovo vyjádření k věci. Ostatním se omlouvám, ale on je tady asi největším odborníkem, přesto i ostatní názory jsou pro mě velmi důležité a ocením je všechny bez rozdílu.
Před nedávnem jsem ještě zkusil přípravky od STP a to čistič vstřiků. Dvě nádrže po 250ml a včera jsem tam nalil čistič sedel ventilů. ???
Není bez zajímavosti, že občas slyším při poklesu výkonu v oblasti motorového prostoru jakoby za rádiem takové cvakání. Těžko papsat onen zvuk. Nejvíce se to blíží zvuku, jako kdyby z motoru odcházela nespálená směs a ještě před katalyzátorem se vznítila... Pokud by tomu tak bylo, musel by motor jet na tři a to bych jistojistě poznal. Nenapadá mě ale nic jiného, protože vzadu na bloku asi není nic mechanického, co by mohlo způsobovat ony zvuky a ty jsou opravdu nejblíže malým explozím.
Na radu odborníka zkusíme ještě vyměnit svíčky. Teď ale mám technický dotaz. Abych nemusel kupovat originál komplet za 3.600,- (tento motor má prý nějaké speciální), protože ty to být nemusí, tak bych tam chtěl dát jakékoli jiné. Myšlenka je taková, že s těmi jinými ten motor třeba tolik nepotáhne, ale za časové období mohu pozorovat, jestli zmizelo to škubání. Pokud přejdu technickou stránku věci, mělo by toto podle selského rozumu fungovat. Zlomový okamžik bude podle mě ten, jestli vůz z "falešnými svíčkami" natočím či nikoli.
Co vy na to?
Uvítal bych Black Hawkovo vyjádření k věci. Ostatním se omlouvám, ale on je tady asi největším odborníkem, přesto i ostatní názory jsou pro mě velmi důležité a ocením je všechny bez rozdílu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Nahoře jsi psal ,,kontrola svíček = ok" , ale to neni podstatný, ty svíčky mají svoji životnost (bejvalo kolem 10 tkm, teď asi víc) a kabely taky. Kolik to má najeto? U motorky se mi stávalo že vyndaná svíčka dávala jiskru jak pekelník a ve válci ani prd. Zkus se s někým domluvit ať ti je půjčí za svýho auta a potom teprve kup nový, ale nešetři na nich, lepší jedny za 3 tKč než dvoje po 2 tKč.Marko píše: jestli vůz z "falešnými svíčkami" natočím či nikoli.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
- Dostal poděkování: 2 poděkování
typ na svíčky:
S 40 i 1,8 90kW B4184S2 1996 - DR15TC DR15YPP DOR14LGS DR15YS
S 40 GDI 1,8 92kW B4184SJ DR15TC DR15YPP DOR14LGS DR15YS
S 40 i 16V 1,8 92kW B4184SM 09.95- DR14TC DR14YPP DOR14LGS DR14YS
S 40 i 1,8 90kW B4184S2 1996 - DR15TC DR15YPP DOR14LGS DR15YS
S 40 GDI 1,8 92kW B4184SJ DR15TC DR15YPP DOR14LGS DR15YS
S 40 i 16V 1,8 92kW B4184SM 09.95- DR14TC DR14YPP DOR14LGS DR14YS
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1914
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Brisk
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
|Cože???
Si tady asi děláte legraci ne???Svíčky za 3600???Tak když mi ty prachy dáš tak ti ty svíčky osobně vyměním dám ti 1500 na benzín abys mohl přijet a budeš mít špičku mezi zapalovacími svíčkami NGK,nebo Champion.Nepokoušejte se prosím polemizovat že NGK,nebo Champion nejsou špičky!!!Správně to napsal Standa.Za 3600 by svíčky musely být ze zlata!!!I kdyby svíšky byly ty největší mrd.y tak auto nastartuješ.Max. by po nějaké době mohly začít vynechávat,což by mohlo způsobit vyhoření katalyzátoru.Jinak Brisk dělá velice kvalitní výrobky,ale pokud chceš špičku tak NGK,Champion cena za kus do 150Kč.Mimochodem originál "Volvo"svíčky jsou stejně Bosch,Beru,NGK,Champion,nebo něco podobného,stejně jako origo startér,origo zámky origo gumy a podobně!!!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
|Cože???
Nevím kde Marko vzal tu cenu a je mi to buřt. Je mi úplně jasný že originál ,,Volvo" svíčky stojí 600 a 3000 stojí krabička s nápisem VOLVO. A všechny origo díly z Koreje. I když to není vždycky pravda, někde jsem to tu psal o šponovací kladce (náhrada 2800 do druhého dne u Volva za 1200 ihned).martinopel píše:Si tady asi děláte legraci ne???Svíčky za 3600???Tak když mi ty prachy dáš tak ti ty svíčky osobně vyměním dám ti 1500 na benzín abys mohl přijet a budeš mít špičku mezi zapalovacími svíčkami NGK,nebo Champion.Nepokoušejte se prosím polemizovat že NGK,nebo Champion nejsou špičky!!!Správně to napsal Standa.Za 3600 by svíčky musely být ze zlata!!!I kdyby svíšky byly ty největší mrd.y tak auto nastartuješ.Max. by po nějaké době mohly začít vynechávat,což by mohlo způsobit vyhoření katalyzátoru.Jinak Brisk dělá velice kvalitní výrobky,ale pokud chceš špičku tak NGK,Champion cena za kus do 150Kč.Mimochodem originál "Volvo"svíčky jsou stejně Bosch,Beru,NGK,Champion,nebo něco podobného,stejně jako origo startér,origo zámky origo gumy a podobně!!!
Naposledy upravil(a) Honza dne 05 led 2006 21:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
Tu cenu za svíčky (jen 4ks svíček) mi řekli ve Volvu ve Varech, konkrétně pan Mařík. Koukal do compu a hledal podle mého VINu. Bylo to asi za 3.56?, takže prostě "třišest".
Volal jsem do AutoPrima, Kelly a AutoTrend a všude mi v podstatě řekli to samé. Že tento motor je specifický a doporučují ty, které tam opravdu patří. I když v některém dalším odchodě, který jsem tu nejmenoval (nemá síť, je jen lokální) mi chlápek radil, že se tam dají dát i obyčejné. Myslím, že zrovna Brisk a za jednu chtěl 76,-Kč. Já se fakt nasmál, to snad nemyslíte vážně, říkám. A on na to, že jestli se mi zdá jiskra za 76 korun málo, objedná jiskru klidně za tři kila... No sranda.
Co se týká katalyzátoru, nemyslíš, že by to neprošlo emisema? Ptal jsem se všude možně a zatím se mi schází dost shodných domněnek na svíčky.
Volal jsem do AutoPrima, Kelly a AutoTrend a všude mi v podstatě řekli to samé. Že tento motor je specifický a doporučují ty, které tam opravdu patří. I když v některém dalším odchodě, který jsem tu nejmenoval (nemá síť, je jen lokální) mi chlápek radil, že se tam dají dát i obyčejné. Myslím, že zrovna Brisk a za jednu chtěl 76,-Kč. Já se fakt nasmál, to snad nemyslíte vážně, říkám. A on na to, že jestli se mi zdá jiskra za 76 korun málo, objedná jiskru klidně za tři kila... No sranda.
Co se týká katalyzátoru, nemyslíš, že by to neprošlo emisema? Ptal jsem se všude možně a zatím se mi schází dost shodných domněnek na svíčky.
Taky jsem si napsal do Průhonic, kde jsem do podrobna vylíčil, co vůz dělá a za dva dny mi přišla neurčitá odpověď, či špíše otázka, zda počítám s tím, že když přijedu, budou zkoušet a testovat a zase zkoušet, což prý znamená ať nečekám, že to bude hned a ať si prý připravým dost peněz, že to testování je poměrně drahé.
Jsou to fakt "voslové". :reindeer:
Jsou to fakt "voslové". :reindeer:
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Co se týká svíček, tak už jsem zažil (letecké motory - svíce Champion), že svíčka čas od času za chodu motoru přestane fungovat.Prostě funguje, funguje, pak na chvilku nepálí a pak zase vesele funguje. Taky, že demontovaná svíčka na testru házela jiskry jako divá, ale ve válci pod tlakem negativ. Kvůli tomu jsme si v práci museli vyrobit tlakovou zkoušečku
Takže svíce to klidně může být. (někde v naší kolonce jsem popisoval svůj zážitek na toto téma - nakonec jsem koupil Brisk a po 15000km 100% spokojenost) Navíc, jestliže mají nalítáno 30Kkm. (manuál hovoří o výměně každých 45Kkm - takže svoje nejlepší léta mají za sebou.)
Dále bych zkontroloval stav izolace zapalovacích kabelů, zda není někde poškozená - prodřená (tím pádem házející jiskru někam bokem - POZOR nemusí být prodřená viditelně až na kov a přesto je to špatně), popřípadě i stav "fajfek".

Takže svíce to klidně může být. (někde v naší kolonce jsem popisoval svůj zážitek na toto téma - nakonec jsem koupil Brisk a po 15000km 100% spokojenost) Navíc, jestliže mají nalítáno 30Kkm. (manuál hovoří o výměně každých 45Kkm - takže svoje nejlepší léta mají za sebou.)
Dále bych zkontroloval stav izolace zapalovacích kabelů, zda není někde poškozená - prodřená (tím pádem házející jiskru někam bokem - POZOR nemusí být prodřená viditelně až na kov a přesto je to špatně), popřípadě i stav "fajfek".
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
.mám rád české věci a vým že jsou dobré,ale rád vám přivezu ukázat svíčky brisk po 15000km z 850T-5R.knot byl upálenej jako ty originální po 60000 a NGK v to samým voze vydželi 24000km a byli taky v háji nehledě nato že ty svíčky tak ani jedny nemaj jiskřiště jako ty originál(nevím kdo je vyrábí ale je nanich made in france).a ty svíčky NGK nestáli jedna 150kč,ale 350kč.a nejdražší originál svíčky stojej 2800kč a jsou na V70R.takže neni svíčka jako svíčka.
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
- Dostal poděkování: 2 poděkování
No dobrá, ale řekni i to B: co je to originální svíčka a kdepak to roste? Konkrétně NGK na nissanu mě vydržely 10tkm a byly v pr... Nechci hájit brisk, ale ty s kruhovým jiskřištěm tam už mám 30tkm a bez problému.black hawk píše:mám rád české věci a vým že jsou dobré,ale rád vám přivezu ukázat svíčky brisk po 15000km z 850T-5R.knot byl upálenej jako ty originální po 60000 a NGK v to samým voze vydželi 24000km a byli taky v háji nehledě nato že ty svíčky tak ani jedny nemaj jiskřiště jako ty originál(nevím kdo je vyrábí ale je nanich made in france).a ty svíčky NGK nestáli jedna 150kč,ale 350kč.a nejdražší originál svíčky stojej 2800kč a jsou na V70R.takže neni svíčka jako svíčka.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Já mám BRISK Platinum - DR 14 YPP-1 a po 15Kkm žádný problém (podle BRISK katalogu určeno pro Vóólvikův endžínek) 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5234
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Originální svíčku vyrobí nějakej korejec a zabalí ji do modrý krabičky se stříbrným nápisem Volvo a dostaneš ji v servisu Volvo za 500. Ten samej korejec vyrobí tu samou svíčku a zabalí ji do igelitovýho pytliku a dostaneš ji na každej pumpě za padíka. Ber tohle vysvětlení jako všeobecnej postup většiny firem. Originál pozná jen ten kdo s tím přijde denně do styku a má možnost porovnat. Bleku díkloskut píše:No dobrá, ale řekni i to B: co je to originální svíčka a kdepak to roste?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé