no joo, jenže koně už tenkrát měli pre-crash techniku (jen vtípek, neber to vážně) Jsi šikovnejHonza píše:Tvého výčtu jsemn nedosáhl ani za pětatřicet let a 2,5 mil km.
Arogantní policista?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#51 Arogantní policista?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
#52 Arogantní policista?
No vidis, takze si jel podle predpisu ale i tak vyskytly problemy, se kterymi si nepocital a uz si nestacil zabranit nehode. Proc jsi tedy presvedcen, ze pri jizde mimo predpisy, ti zadna nehoda nehrozi? Uz jen kvuli blbosti ostatnich bych si to rozmyslel.eLzyx píše: nepočítal, protože jsem jel přece podle předpisů. Hezky uchlácholenej bezpečným odstupem, rychlostí. No a najednou před tebou stojí auto (na suchu) a tvoje klouže po ledu až do jeho kufru. Druhá co byla taky na náledí - jel jsem opatrně, kvůli silnýmu bočnímu větru a náledí, předjížděla mě dodávka a ta moje auto rozhodila tak, že jsem skončil ve svodidlech. Třetí - jedeš po městě a najednou se před tebou začne otáčet auto. Takovou blbost jsem fakt nečekal. Čtvrtá s C70 na dálnici, kdy mi to do rychlého pruhu poslal týpek s dodávkou, kterej hodně dlouhou dobu jel "na spotřebu" za kamionem. S tím se taky blbě počítá - to musíš jet buďto pomaleji, nebo rychleji.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#53 Arogantní policista?
Ono kazdy si mysli, ze jezdi bezpecne a situaciu ma pod kontrolou. Videl som niekolko nehod (niekolko = myslim 3) na vlastne oci, kde dievcatko vo veku cca 18-20 rokov nezvladlo riadenie svojho SUV na mokrej a zasnezenej vozovke a zramovala uplne nevinnych ludi v protismere. Tiez si myslela ze to ide bezpecne. Isla (ona bola v bezpeci) aj Nesla (bola rizikom pre ostatnych a nedokazala si to uvedomit). Lenze ona si odniesla pokutu a rozbitu Q7 (predpokladam ze neskor ju z toho pred sudom vysekal tatinkov alebo frajerov drahy pravnik), ale tie poskodene zdravia a stratu pribuznych nikto nikdy nenahradi. Preto je rychlost obmedzena, pretoze nie kazdy (v poslednej dobe by som povedal ze malokto) dokaze spravne odhadnut dopravnu situaciu, stav a adheziu vozovky, spravne zareagovat a este aj zvladnut vozidlo... Ustanovenia paragrafov o prisposobeni rychlosti jazdy stavu a povahe vozovky nik neberie vazne. Nehovorim ze rychlo sa neda ist bezpecne, ten kto to vie. Lenzo toto si o sebe mysli skoro kazdy co vie krutit volantom, a to je vlka chyba.
Tiez nema rad zbytocnu buzeraciu PZ a ked sa nevedia dopracovat k pokute za rychlost alebo iny priestupok, ktory sa pravdepodobne aj stal ale nevedia to dokazat, nastava prehliadka lekrnicky, osvetlenia ... Je to hnus. Na druhej strane, povedzme si na rovinu, mi vodici tiez nie sme zrovna ohladuplny, toleranty predvidavy... Jazdime jak debili takze nic nie je cierno biele.
Musim povedat, ze mne sa v statoch jazdilo dobre. Velmi dobre. lepsie ako v europe a to aj napriek tomu, ze sa tam jazdi o dost pomalsie. Na druhej strane je v USA dobre to, ze sice meraju rychlost, lae nemaju "bezne" cestne kontroly a nikto tam nikoho zbytocne nebuzeruje, pokial nieco naozaj aj nespachal. A ked niekoho zastavy policajt, nikto sa nevykruca, neklame a uz toboz sa nesnazi z policajta urobit blbca. maju skratka autoritu ale nezneuzivaju ju. Tu sa "demokraticka" europa ma co ucit.
Tiez nema rad zbytocnu buzeraciu PZ a ked sa nevedia dopracovat k pokute za rychlost alebo iny priestupok, ktory sa pravdepodobne aj stal ale nevedia to dokazat, nastava prehliadka lekrnicky, osvetlenia ... Je to hnus. Na druhej strane, povedzme si na rovinu, mi vodici tiez nie sme zrovna ohladuplny, toleranty predvidavy... Jazdime jak debili takze nic nie je cierno biele.
Musim povedat, ze mne sa v statoch jazdilo dobre. Velmi dobre. lepsie ako v europe a to aj napriek tomu, ze sa tam jazdi o dost pomalsie. Na druhej strane je v USA dobre to, ze sice meraju rychlost, lae nemaju "bezne" cestne kontroly a nikto tam nikoho zbytocne nebuzeruje, pokial nieco naozaj aj nespachal. A ked niekoho zastavy policajt, nikto sa nevykruca, neklame a uz toboz sa nesnazi z policajta urobit blbca. maju skratka autoritu ale nezneuzivaju ju. Tu sa "demokraticka" europa ma co ucit.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#54 Arogantní policista?
Impreza je takovej univerzál. A napadla mě jako první. S pocitem "nikdo nevidí jak jsem rychlej" problém nemám, protože na okruhu bývám s kamarádama a ty vypráskat je lepší, jak někoho nudně předjet na dálnici.Veron píše:Tak ona zrovna ta Impreza a okruhy k sobě moc nejde, ale budiž, každý ať si dopřeje co potřebuje. Na druhou stranu znám pár lidí se silnými vozy, ale na okruh nikdy nepojedou, víte proč? Protože to stojí peníze a nikdo je tam u toho nevidí!!!! Takže se radši projedou po silnicích, kde to ostatním "ukážou".
nikdy jsem na policajta neřval (vlastně jo, když mě naboural), řvát nehodlám. Ale "zadarmo" jim tu pokutu nezaplatím. Ať se snaží. Ale to se jim nechce, takže většinou odjíždím bez pokuty (poslední jsem dostal před 4 roky). Jejich problém.Veron píše: Spíš sklapnu uši, uznám že jsem udělal přestupek a jednám slušně, jedině tak se mi také (většinou) dostane slušného jednání. Ale pokud budu na policajty řvát, co si tím dokážu? Že jsem macho? Že já jedu ve Volvu a tím jsem něco víc a můžu jezdit jak chci?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#55 Arogantní policista?
protože, kdybych jel rychleji, tak bych si dával víc pozor a hlavně toho týpka bych předjel už před vsí, dodávka by mě nepředjížděla, ale jela za mnou. Při třetí nehodě by to nebyla moje vina, ale jeho, protože by se při odbočování nepředvědčil, zda ho někdo nepředjíždí. A ta poslední - předpokládám, že kdybych nebrzdil, resp. dál pokračoval vysokou rychlostí, tak mě sice odře bok, ale auto by bylo rentabilně opravitelné - z jeho pojistky.L4W píše:No vidis, takze si jel podle predpisu ale i tak vyskytly problemy, se kterymi si nepocital a uz si nestacil zabranit nehode. Proc jsi tedy presvedcen, ze pri jizde mimo predpisy, ti zadna nehoda nehrozi? Uz jen kvuli blbosti ostatnich bych si to rozmyslel.eLzyx píše: nepočítal, protože jsem jel přece podle předpisů. Hezky uchlácholenej bezpečným odstupem, rychlostí. No a najednou před tebou stojí auto (na suchu) a tvoje klouže po ledu až do jeho kufru. Druhá co byla taky na náledí - jel jsem opatrně, kvůli silnýmu bočnímu větru a náledí, předjížděla mě dodávka a ta moje auto rozhodila tak, že jsem skončil ve svodidlech. Třetí - jedeš po městě a najednou se před tebou začne otáčet auto. Takovou blbost jsem fakt nečekal. Čtvrtá s C70 na dálnici, kdy mi to do rychlého pruhu poslal týpek s dodávkou, kterej hodně dlouhou dobu jel "na spotřebu" za kamionem. S tím se taky blbě počítá - to musíš jet buďto pomaleji, nebo rychleji.
btw ... koukněte se dneska na novinky a idnes kolik je bouraček "díky" náledí či mlze. Tam ani nízká rychlost nepomůže. Jedině zůstat doma
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#56 Arogantní policista?
to je ten průšvih, na kterej tu poukazuju. Proč je "silničním pirátem" člověk, co jede chvíli 200 na suchý prázdný dálnici a ne člověk, co se s autem klouže povolených 130 po zasněžené dálnici?Tomas BB, SK píše: Ustanovenia paragrafov o prisposobeni rychlosti jazdy stavu a povahe vozovky nik neberie vazne. Nehovorim ze rychlo sa neda ist bezpecne, ten kto to vie.
Nechci se hádat, ale tipuji, že ten co jede 200 na suchu zastaví na kratší dráze než ten, co jede jen 130 na sněhu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#57 Arogantní policista?
Silničním pirátem jsou oba. Ten, kterej jede 200 porušuje zákon, a ten se 130km na ledě je jenom vadnej. Ony totiž poučení na ledě a sněhu jsou drahý většinou finančně, ale zabitejch je míň. Když jedeš 200 a někdo kilo na dálnici, je to rozdíl 100 a rána je to teda slušná. Pokud jedu na sněhu na dálnici 80 a někdo 130, ten rozdíl je teda 50, tudíž to bolí cca 4x míň.
Každej člověk kterej řídí auto prochází třema fázema.
1) Nejdřív z toho má vítr, má strach, učí se ovládat auto, předvídat, sbírá rozumy, zkušenosti, postupně se lepší...
2) má pocit, že to má zmáklý, myslí si že: umí předvídat, má přehled o situaci a když se něco stane, neni to jeho vina...
3) stává se normálnim řidičem, kterej neví, co ho kde může potkat, snaží se myslet za ostatní, a dále se učí předvídat, sbírá zkušenosti.
Je jen na každym individuu jak dlouho mu která fáze trvá. Nejhorší jsou zastydnuvší ve fázi 2, protože cokoliv se mi stane a ofíko neni moje vina jsem mohl nějakym způsobem ovlivnit a tak trochu s tim počítat, kdybych dostatečně myslel za ostatní.
Mě osobně trvala první fáze asi 1000km, a pak jsem byl zastydlej asi 100kkm v tej druhej. Pak jsem si pořídil potomstvo a už jezdim tak, aby se táta vrátil domu a nemuseli mi chodit na hřbitov nosit kytky, protože jsem měl přece přednost a ten co mě sejmul se prostě dostatečně nerozhlídnul.
Přeju všem pevný nervy a obzvláště eLzyxovi čistou silnici a na ní lidi co s jezdci jeho typu počítaji.
Každej člověk kterej řídí auto prochází třema fázema.
1) Nejdřív z toho má vítr, má strach, učí se ovládat auto, předvídat, sbírá rozumy, zkušenosti, postupně se lepší...
2) má pocit, že to má zmáklý, myslí si že: umí předvídat, má přehled o situaci a když se něco stane, neni to jeho vina...
3) stává se normálnim řidičem, kterej neví, co ho kde může potkat, snaží se myslet za ostatní, a dále se učí předvídat, sbírá zkušenosti.
Je jen na každym individuu jak dlouho mu která fáze trvá. Nejhorší jsou zastydnuvší ve fázi 2, protože cokoliv se mi stane a ofíko neni moje vina jsem mohl nějakym způsobem ovlivnit a tak trochu s tim počítat, kdybych dostatečně myslel za ostatní.
Mě osobně trvala první fáze asi 1000km, a pak jsem byl zastydlej asi 100kkm v tej druhej. Pak jsem si pořídil potomstvo a už jezdim tak, aby se táta vrátil domu a nemuseli mi chodit na hřbitov nosit kytky, protože jsem měl přece přednost a ten co mě sejmul se prostě dostatečně nerozhlídnul.
Přeju všem pevný nervy a obzvláště eLzyxovi čistou silnici a na ní lidi co s jezdci jeho typu počítaji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#58 Arogantní policista?
Nepočítal? A to je ta chyba a tvoje problémy. Víš co řáká vyhláška hned v první paragrafef: řidič je povinen - přispůsobit, předvídat a pod. a to jsi ani v jednom případě neudělal, možná u druhýho.eLzyx píše:nepočítal, protože jsem jel přece podle předpisů. Hezky uchlácholenej bezpečným odstupem, rychlostí. No a najednou před tebou stojí auto (na suchu) a tvoje klouže po ledu až do jeho kufru. Druhá co byla taky na náledí - jel jsem opatrně, kvůli silnýmu bočnímu větru a náledí, předjížděla mě dodávka a ta moje auto rozhodila tak, že jsem skončil ve svodidlech. Třetí - jedeš po městě a najednou se před tebou začne otáčet auto. Takovou blbost jsem fakt nečekal. Čtvrtá s C70 na dálnici, kdy mi to do rychlého pruhu poslal týpek s dodávkou, kterej hodně dlouhou dobu jel "na spotřebu" za kamionem. S tím se taky blbě počítá - to musíš jet buďto pomaleji, nebo rychleji.
ad 15 minut - ty buď máš, nebo ne. Když ne, máš problém, který musíš řešit. A když je rychlost "cesta nejmenšího odporu" ... a nepopírám, že rychlá jízda je celkem zábavná(aspoň tedy vůči dennímu stereotypu 130tempomat).
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 126
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
#59 Arogantní policista?
v skratke zo statistik r.2009:
Rok 2009 na cestách:
- 25 975 nehôd
- 347 smrteľne, 1 400 ťažko a 7 127 ľahko zranených osôb,
- 2 520 zistení požitia alkoholu
Pri 86,6 % nehôd bol vinníkom vodič motorového vozidla.
V obci – o 60 % menej úmrtí na priechodoch
Z 1 691 nehôd, pri ktorých bol účastníkom chodec, tieto chodci zavinili 44,5 % (681 nehôd). Pri dopravných nehodách s účasťou chodca bolo v roku 2009 usmrtených 104 chodcov, čo je o 80 menej než v roku 2008. Zo 681 nehôd zavinených chodcami bol v 142 prípadoch zistený alkohol. Deti zavinili 187 nehôd, t.j. o 81 menej než v roku predtým. Usmrtené boli dve deti, čo je polovica z roku 2008. Snáď sa raz dočkáme aj nulového počtu usmrtených detí na cestách. Na priechodoch pre chodcov a v ich blízkosti bolo zaevidovaných 538 nehôd, t.j. o 198 menej než v roku 2008. Presne 20 chodcov bolo minulý rok usmrtených na alebo v blízkosti priechodu pre chodcov, čo je pokles o 60 %.
Rýchlosť – najzávažnejšia príčina dopravnej nehody
Najzávažnejšou príčinou dopravnej nehody bola rýchlosť jazdy. Až 113 osôb z 347 usmrtených boli účastníkmi nehody kvôli neprimeranej rýchlosti. Neprimeraná rýchlosť jazdy je najproblémovejšou príčinou dopravných nehôd z dôvodu svojej závažnosti. Počtom nehôd sa zaraďuje na druhé miesto, má však najvyšší podiel na počte s usmrtených, ťažko a ľahko zranených osobách. Najčastejšou príčinou dopravných nehôd bolo porušenie základných povinností.
Až 68,3 % nehôd v obci, len 3,3 % na diaľniciach
Až 68,3 % zaevidovaných nehôd (17 748) sa uskutočnilo v obci. Pri týchto dopravných nehodách bolo usmrtených 157 osôb. Mimo obce bolo zaevidovaných 8 227 dopravných nehôd. Mimo obec je situácia v následkoch dopravných nehôd nepriaznivejšia – pri každej 136-tej dopravnej nehode mimo obce dôjde k usmrteniu osoby. Zo 195 nehôd na železničných priecestiach (pokles približne na polovicu roku 2008) bolo usmrtených 24 osôb (výrazný nárast o 16 osôb aj kvôli medializovanej hromadnej nehode v Polomke). Len 848 nehôd bolo zaevidovaných na diaľniciach. Najviac dopravných nehôd polícia eviduje na miestnych komunikáciách (14 299), potom na cestách I. triedy (5 533), II. triedy (2 716) a III. triedy (2 577).
Najnehodovejší deň je piatok, najnepriaznivejším dňom z hľadiska následkov je sobota. Najnehodovejší časový úsek dňa je od 16:00 do 20:00 hod.
...takze viac ako represie chrania zivoty dialnice, kde je predsa len riziko celnej zrazky minimalne a tym aj riziko fatalnych nasledkov...
podla statistiky dokonca rychlost nie je vysokym faktorom nehodovosti ani na tak mizernych klukatych, stredovymi protisvetelnymi barierami nevybavenych uzkych "dialniciach" ake tu mame.
keby aspon tie nazbijane peniaze koncili v dialnicnej infrastrukture a nie len v tuneloch...
miesto kretenskych zavazkov EU znizovania par % umrtnosti na existujucich tankodromoch, nech tato financuje priamo a bez ucasti clenskych krajin na rozkradani fondov vystavbu dialnic v celej EU a bez zbytocnej buzeracie klesne nehodovost a umrtnost na uroven represiami nikdy nedosiahnutelnu.
Rok 2009 na cestách:
- 25 975 nehôd
- 347 smrteľne, 1 400 ťažko a 7 127 ľahko zranených osôb,
- 2 520 zistení požitia alkoholu
Pri 86,6 % nehôd bol vinníkom vodič motorového vozidla.
V obci – o 60 % menej úmrtí na priechodoch
Z 1 691 nehôd, pri ktorých bol účastníkom chodec, tieto chodci zavinili 44,5 % (681 nehôd). Pri dopravných nehodách s účasťou chodca bolo v roku 2009 usmrtených 104 chodcov, čo je o 80 menej než v roku 2008. Zo 681 nehôd zavinených chodcami bol v 142 prípadoch zistený alkohol. Deti zavinili 187 nehôd, t.j. o 81 menej než v roku predtým. Usmrtené boli dve deti, čo je polovica z roku 2008. Snáď sa raz dočkáme aj nulového počtu usmrtených detí na cestách. Na priechodoch pre chodcov a v ich blízkosti bolo zaevidovaných 538 nehôd, t.j. o 198 menej než v roku 2008. Presne 20 chodcov bolo minulý rok usmrtených na alebo v blízkosti priechodu pre chodcov, čo je pokles o 60 %.
Rýchlosť – najzávažnejšia príčina dopravnej nehody
Najzávažnejšou príčinou dopravnej nehody bola rýchlosť jazdy. Až 113 osôb z 347 usmrtených boli účastníkmi nehody kvôli neprimeranej rýchlosti. Neprimeraná rýchlosť jazdy je najproblémovejšou príčinou dopravných nehôd z dôvodu svojej závažnosti. Počtom nehôd sa zaraďuje na druhé miesto, má však najvyšší podiel na počte s usmrtených, ťažko a ľahko zranených osobách. Najčastejšou príčinou dopravných nehôd bolo porušenie základných povinností.
Až 68,3 % nehôd v obci, len 3,3 % na diaľniciach
Až 68,3 % zaevidovaných nehôd (17 748) sa uskutočnilo v obci. Pri týchto dopravných nehodách bolo usmrtených 157 osôb. Mimo obce bolo zaevidovaných 8 227 dopravných nehôd. Mimo obec je situácia v následkoch dopravných nehôd nepriaznivejšia – pri každej 136-tej dopravnej nehode mimo obce dôjde k usmrteniu osoby. Zo 195 nehôd na železničných priecestiach (pokles približne na polovicu roku 2008) bolo usmrtených 24 osôb (výrazný nárast o 16 osôb aj kvôli medializovanej hromadnej nehode v Polomke). Len 848 nehôd bolo zaevidovaných na diaľniciach. Najviac dopravných nehôd polícia eviduje na miestnych komunikáciách (14 299), potom na cestách I. triedy (5 533), II. triedy (2 716) a III. triedy (2 577).
Najnehodovejší deň je piatok, najnepriaznivejším dňom z hľadiska následkov je sobota. Najnehodovejší časový úsek dňa je od 16:00 do 20:00 hod.
...takze viac ako represie chrania zivoty dialnice, kde je predsa len riziko celnej zrazky minimalne a tym aj riziko fatalnych nasledkov...
podla statistiky dokonca rychlost nie je vysokym faktorom nehodovosti ani na tak mizernych klukatych, stredovymi protisvetelnymi barierami nevybavenych uzkych "dialniciach" ake tu mame.
keby aspon tie nazbijane peniaze koncili v dialnicnej infrastrukture a nie len v tuneloch...
miesto kretenskych zavazkov EU znizovania par % umrtnosti na existujucich tankodromoch, nech tato financuje priamo a bez ucasti clenskych krajin na rozkradani fondov vystavbu dialnic v celej EU a bez zbytocnej buzeracie klesne nehodovost a umrtnost na uroven represiami nikdy nedosiahnutelnu.
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
#60 Arogantní policista?
asi se vším co zde bylo řečeno nezbývá než souhlasit, předvídat a jezdit defenzívně (nerovná se pomalu) je správná cesta jak se vyhnout nehodě - a vůbec nezáleží zda jde o zaviněnou nebo nezaviněnou.
Co mi tu neštymuje a na co neumím odpovědět je proč se vyrábějí stále rychlejší a výkonější auta - na rychlostní limity přeci stačí i 40 kW a při dnešní technice by takové auto navíc nežralo víc než 3-4 litry na 100 km.
Proč si i my všichni co tu vyčítáme elzyxovy jeho zálibu v rychlé jízdě nekoupíme raději V40 ve verzi 1.6 nebo podobné želví auto?
Co mi tu neštymuje a na co neumím odpovědět je proč se vyrábějí stále rychlejší a výkonější auta - na rychlostní limity přeci stačí i 40 kW a při dnešní technice by takové auto navíc nežralo víc než 3-4 litry na 100 km.
Proč si i my všichni co tu vyčítáme elzyxovy jeho zálibu v rychlé jízdě nekoupíme raději V40 ve verzi 1.6 nebo podobné želví auto?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
#61 Arogantní policista?
Celá téma sa obrátila úplne inde, vysvetlím ako je to na Slovensku. Pokiaľ Vás zastaví policajt a povie Vám, že ste sa dopustili dopravného priestupku ( berieme prekrocenie rýchlosti ) vyzve Vás ci ste si ho vedomý ako odpoviete ze nie, tak sa spíše oznámenie o priestupku a to sa postúpi správnemu orgánu, tam sa predkladajú dôkazy t.j. obrazové záznamy..... Je to na zvážení policajta ci tieto dôkazy ukáže priamo na mieste spáchania skutku. Ak je nameraný zo stacionárneho radara t.j. ten je hned blízko neni problém ukázať fotografiu, ak je nameraný z auta ktoré je odstavené blízko cesty a to stojí zopar km skorej tak sa tým policajt nebude zapodievať. Je nemyslitelné aby sa s kazdým ( neviem akým sposobom ) vracal k autu zo zabudovaným ramerom a tam prehrával fotku, ,,, tento viedospot je nejaký zvláštny s tou videokamerou,, policajt postupoval správne... inak ak prekrocil rýchlost o určitú vysokú hodnotu, vodičský preukaz sa mu berie a borec ma smolu... nič sa neukeciava... fotky sa mazat nedajú,,, pozn. zastavnie na stopke ako aj prejazd zeleznicných kolají sa zaznamenáva na videokameru, len hlupy človek si myslí že sa fotí,, videokamera beží aj v aute za jazdy a snímaju sa jazdy vozidiel s prednostným právno jazdy a pod. ( dufam ze som neprezradil viac.... ) a takých hňupov čo jazdia 200 na bežnej ceste ( dufam že takí niesu ) by som pokutoval tak, ze by som im odobral vodičský preukaz ha 10 rokov...
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#62 Arogantní policista?
Sice mu to nevyčítám, ale chci i v 120ti, když je třeba, šlápnout a předjet rychle jiný auto a nebo rychle odjet z špatný situace.deanoli píše:Proč si i my všichni co tu vyčítáme elzyxovy jeho zálibu v rychlé jízdě nekoupíme raději V40 ve verzi 1.6 nebo podobné želví auto?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#63 Arogantní policista?
ve 120? kde? na dálnici přeci rychle předjet nepotřebuji neb mám dva pruhy a jinde je rychlostní limit max 90yoby píše:Sice mu to nevyčítám, ale chci i v 120ti, když je třeba, šlápnout a předjet rychle jiný auto a nebo rychle odjet z špatný situace.deanoli píše:Proč si i my všichni co tu vyčítáme elzyxovy jeho zálibu v rychlé jízdě nekoupíme raději V40 ve verzi 1.6 nebo podobné želví auto?
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#64 Arogantní policista?
Ale pánové, přece si doopravdy nemyslíte, že zákony vymýšlí někdo, kdo je odborník nebo rozumí dané problematice. Nejinak je to i s dopravními předpisy. To, co by mělo na silnici vždycky vládnout, je rozum. Bez něj je i 90 km/h na okresce nebezpečných. Bohužel, protože si troufám říct, že mám něco odježděno po silnicích celé Evropy a můžu srovnávat, v ČR ho moc nenajdete. Nikde (včetně Rumunska) se mně nejezdí tak špatně a nikde nepotkám na silnici tolik byť předpisovou rychlostí se ploužících, naprosto nepřemýšlejícíh bezohledných prasat, která si myslí, že jedou bezpečně prostě proto, že dodržují nejvyšší povolenou rychlost. Když bych měl popsat typického českého řidiče, použiju přesně tohle označení.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#65 Arogantní policista?
Veron píše: ...eLzyxi, víte co mi řekl otec v den, kdy jsem dostal řidičák a čím se dodnes řídím? Můžeš jezdit jak dobytek, můžeš zatáčky řezat v protisměru a můžeš se chovat jak prase, ale vždy mysli na to, že úplně stejný prase může jednou vyrazit proti tobě!
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#66 Arogantní policista?
I tam Není nad to tlačit auto i očima, aby se rozjelodeanoli píše:ve 120? kde? na dálnici přeci rychle předjet nepotřebuji neb mám dva pruhy a jinde je rychlostní limit max 90
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#67 Arogantní policista?
Absolutny suhlas.Urvanej píše:Silničním pirátem jsou oba. Ten, kterej jede 200 porušuje zákon, a ten se 130km na ledě je jenom vadnej. Ony totiž poučení na ledě a sněhu jsou drahý většinou finančně, ale zabitejch je míň. Když jedeš 200 a někdo kilo na dálnici, je to rozdíl 100 a rána je to teda slušná. Pokud jedu na sněhu na dálnici 80 a někdo 130, ten rozdíl je teda 50, tudíž to bolí cca 4x míň.
Každej člověk kterej řídí auto prochází třema fázema.
1) Nejdřív z toho má vítr, má strach, učí se ovládat auto, předvídat, sbírá rozumy, zkušenosti, postupně se lepší...
2) má pocit, že to má zmáklý, myslí si že: umí předvídat, má přehled o situaci a když se něco stane, neni to jeho vina...
3) stává se normálnim řidičem, kterej neví, co ho kde může potkat, snaží se myslet za ostatní, a dále se učí předvídat, sbírá zkušenosti.
Je jen na každym individuu jak dlouho mu která fáze trvá. Nejhorší jsou zastydnuvší ve fázi 2, protože cokoliv se mi stane a ofíko neni moje vina jsem mohl nějakym způsobem ovlivnit a tak trochu s tim počítat, kdybych dostatečně myslel za ostatní.
Mě osobně trvala první fáze asi 1000km, a pak jsem byl zastydlej asi 100kkm v tej druhej. Pak jsem si pořídil potomstvo a už jezdim tak, aby se táta vrátil domu a nemuseli mi chodit na hřbitov nosit kytky, protože jsem měl přece přednost a ten co mě sejmul se prostě dostatečně nerozhlídnul.
Přeju všem pevný nervy a obzvláště eLzyxovi čistou silnici a na ní lidi co s jezdci jeho typu počítaji.
Machrov vo faze c.2 spolahlivo eliminuje jazda na 1 stopom motorovom vozidle objemu 600ccm a viac. Mna motorka a diete posunula z fazy 2 na fazu 3. Aspon si to myslim
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#68 Arogantní policista?
Pokud vynecháme původní topic a budeme se bavit čistě o rychlosti. Tak pokud je v rozumných mezích tak si taky nemyslím, že je to otázkou bezpečnosti či nebezpečnosti ačkoliv překračuje povolený limit. Zajímavý ale je že znám kromě elzyxe ještě dva kamarády co také pořád prasí a jezdí 200+ , mají co rok cca 1 nehodu...kterou zpravidla nezaviní, ale přesto pořád bourají zatímco ostatní ne...zřejmě na tom něco bude
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 126
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
#69 Arogantní policista?
NEPRIMERANA RYCHLOST ZABIJA, ANO... KTO JAZDI NEPRIMERANE JE SPROSTY VRAH !!! ??? PRINEJMENSIM SPROSTY PODEZRELY, HLAVACKU....
statistiky uvadzaju ako najcastejsi dovod nehod a umrti na cestach NEPRIMERANU rychlost !!!
tento udaj nespecifikuje a dalej percentualne nezohladnuje podiel NEPRIMERANE RYCHLEJ vs NEPRIMERANE POMALEJ jazdy na nelichotivom vysledku, pricom je jasne, ze aj neprimerane pomala jazda je v zakone postihovana a tympadom povazovana za nebezpecnu...
ako bolo vyssie statisticky uvedene celkovy podiel nehod zaznamenanych na dialnicnych usekoch SR v r.2009 cinil 3,3%. tieto useky ovsem logicky najvic spadaju pod kategoriu NEPRIMERANEJ RYCHLOSTI / +- /
skusme teda na zaklade statistik v kratkosti rozobrat podiel "NEPRIMERANEJ" rychlosti v regione KOSICKY KRAJ, znamy v podstate absenciou dialnicnej siete a doslova katastrofalnym stavom ostatnej infrastruktury, ktora je celorepublikovo v nehodach na uvedenej hranici 3,3%
DOPRAVNÉ NEHODY NA ÚZEMÍ KOŠICKÉHO KRAJA
Na území Košického kraja v roku 2008 polícia zadokumentovala 7.592 dopravných nehôd, pri ktorých bolo 76 osôb usmrtených, 309 osôb sa zranilo ťažko a 1.553 osôb sa zranilo ľahko. Odhadované hmotné škody dosahujú takmer 534 mil. Sk.
Z celkového počtu 7.592 dopravných nehôd je zaznamenaných:
v obci: 5.934 nehôd, 34 usmrtených, 186 ťažko zranených a 1.034 ľahko zranených osôb,
mimo obce: 1.658 nehôd, 42 usmrtených, 123 ťažko zranených a 519 ľahko zranených
Dopravné nehody podľa zavinenia: Hlavné príčiny dopravných nehôd: z uvedeneho vypliva, ze NEPRIMERANA RYCHLOST, nie jednoznacne VYSOKA rychlost pripravila o zivot 37,3 % osob, pricom zavinenie vodicom motoroveho vozidla bolo na urovni 67,1 %, takze len 2/3 usmrtenych osob idu na ucet VRAHA za volantom co dava podiel "UMYSELNYCH VRAZD" cca 25%...
zvysny podiel 75% zabiti na cestach maju uvedomeli predpisovo jazdiaci vodici....
smutne, zvlast pri pomysleni, ze dialnicna siet kosickeho kraja tvori 13%....
skoda kazdeho zbytocne vyhasnuteho zivota R.I.P.
statistiky uvadzaju ako najcastejsi dovod nehod a umrti na cestach NEPRIMERANU rychlost !!!
tento udaj nespecifikuje a dalej percentualne nezohladnuje podiel NEPRIMERANE RYCHLEJ vs NEPRIMERANE POMALEJ jazdy na nelichotivom vysledku, pricom je jasne, ze aj neprimerane pomala jazda je v zakone postihovana a tympadom povazovana za nebezpecnu...
ako bolo vyssie statisticky uvedene celkovy podiel nehod zaznamenanych na dialnicnych usekoch SR v r.2009 cinil 3,3%. tieto useky ovsem logicky najvic spadaju pod kategoriu NEPRIMERANEJ RYCHLOSTI / +- /
skusme teda na zaklade statistik v kratkosti rozobrat podiel "NEPRIMERANEJ" rychlosti v regione KOSICKY KRAJ, znamy v podstate absenciou dialnicnej siete a doslova katastrofalnym stavom ostatnej infrastruktury, ktora je celorepublikovo v nehodach na uvedenej hranici 3,3%
DOPRAVNÉ NEHODY NA ÚZEMÍ KOŠICKÉHO KRAJA
Na území Košického kraja v roku 2008 polícia zadokumentovala 7.592 dopravných nehôd, pri ktorých bolo 76 osôb usmrtených, 309 osôb sa zranilo ťažko a 1.553 osôb sa zranilo ľahko. Odhadované hmotné škody dosahujú takmer 534 mil. Sk.
Z celkového počtu 7.592 dopravných nehôd je zaznamenaných:
v obci: 5.934 nehôd, 34 usmrtených, 186 ťažko zranených a 1.034 ľahko zranených osôb,
mimo obce: 1.658 nehôd, 42 usmrtených, 123 ťažko zranených a 519 ľahko zranených
Dopravné nehody podľa zavinenia: Hlavné príčiny dopravných nehôd: z uvedeneho vypliva, ze NEPRIMERANA RYCHLOST, nie jednoznacne VYSOKA rychlost pripravila o zivot 37,3 % osob, pricom zavinenie vodicom motoroveho vozidla bolo na urovni 67,1 %, takze len 2/3 usmrtenych osob idu na ucet VRAHA za volantom co dava podiel "UMYSELNYCH VRAZD" cca 25%...
zvysny podiel 75% zabiti na cestach maju uvedomeli predpisovo jazdiaci vodici....
smutne, zvlast pri pomysleni, ze dialnicna siet kosickeho kraja tvori 13%....
skoda kazdeho zbytocne vyhasnuteho zivota R.I.P.
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#70 Arogantní policista?
Aneb jak se da statistika ohybat...mbm píše:NEPRIMERANA RYCHLOST ZABIJA, ANO... KTO JAZDI NEPRIMERANE JE SPROSTY VRAH !!! ??? PRINEJMENSIM SPROSTY PODEZRELY, HLAVACKU....
statistiky uvadzaju ako najcastejsi dovod nehod a umrti na cestach NEPRIMERANU rychlost !!!
tento udaj nespecifikuje a dalej percentualne nezohladnuje podiel NEPRIMERANE RYCHLEJ vs NEPRIMERANE POMALEJ jazdy na nelichotivom vysledku, pricom je jasne, ze aj neprimerane pomala jazda je v zakone postihovana a tympadom povazovana za nebezpecnu...
ako bolo vyssie statisticky uvedene celkovy podiel nehod zaznamenanych na dialnicnych usekoch SR v r.2009 cinil 3,3%. tieto useky ovsem logicky najvic spadaju pod kategoriu NEPRIMERANEJ RYCHLOSTI / +- /
skusme teda na zaklade statistik v kratkosti rozobrat podiel "NEPRIMERANEJ" rychlosti v regione KOSICKY KRAJ, znamy v podstate absenciou dialnicnej siete a doslova katastrofalnym stavom ostatnej infrastruktury, ktora je celorepublikovo v nehodach na uvedenej hranici 3,3%
DOPRAVNÉ NEHODY NA ÚZEMÍ KOŠICKÉHO KRAJA
Na území Košického kraja v roku 2008 polícia zadokumentovala 7.592 dopravných nehôd, pri ktorých bolo 76 osôb usmrtených, 309 osôb sa zranilo ťažko a 1.553 osôb sa zranilo ľahko. Odhadované hmotné škody dosahujú takmer 534 mil. Sk.
Z celkového počtu 7.592 dopravných nehôd je zaznamenaných:
v obci: 5.934 nehôd, 34 usmrtených, 186 ťažko zranených a 1.034 ľahko zranených osôb,
mimo obce: 1.658 nehôd, 42 usmrtených, 123 ťažko zranených a 519 ľahko zranených
Dopravné nehody podľa zavinenia:
Hlavné príčiny dopravných nehôd:
z uvedeneho vypliva, ze NEPRIMERANA RYCHLOST, nie jednoznacne VYSOKA rychlost pripravila o zivot 37,3 % osob, pricom zavinenie vodicom motoroveho vozidla bolo na urovni 67,1 %, takze len 2/3 usmrtenych osob idu na ucet VRAHA za volantom co dava podiel "UMYSELNYCH VRAZD" cca 25%...
zvysny podiel 75% zabiti na cestach maju uvedomeli predpisovo jazdiaci vodici....
smutne, zvlast pri pomysleni, ze dialnicna siet kosickeho kraja tvori 13%....
skoda kazdeho zbytocne vyhasnuteho zivota R.I.P.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 126
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
#71 Arogantní policista?
... noo dost mozne, ze to takto nesedi, hlbsia analyza by ozaj neskodila, toto vzniklo za cca 10 min a tych 25% kludne vratme na statistickych 37,3 %....Tom480 píše:Aneb jak se da statistika ohybat...
ovsem realne cislo usmrteni NEPRIMERANE VYSOKOU rychlostou nebude vzdialene hodnote 25% nakolko:
...statistika uvadza percento nehod sposobenych NEPRIMERANOU RYCHLOSTOU...
...kolko je z toho % neprimerane pomalej jazdy, ale hlavne...
zakon uklada prisposobit rychlost a styl jazdy stavu a povahe vozovky
drviva vacsina nehod je prave uzavrena a statistycky ulozena tymto konstatovanim, bez ohladu na to, ci sa jednalo o nepovolenu vysoku rychlost, alebo rychlost sice povolenu a nizsiu, ale vzhladom k okolnostiam predchadzajucim nehode NEPRIMERANU..
statisticky udaj potom skreslene informuje o spolocenskej nebezpecnosti konania vo forme prekrocenia rychlosti, aby nasledne mohla za tento zjavne nie najkritickejsi priestupok elegantne inkasovat nemale prostriedky...
toto ja skor povazujm za ohybanie statistiky...
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#72 Arogantní policista?
naprosty souhlas s kazdou vetou...Urvanej píše:...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#73 Arogantní policista?
jenom se chci zeptat jestli sa ta svatozar da objednat z ebay? nebo to davaj automaticky k pohadkam 1000 a 1 moralkytiktak píše:naprosty souhlas s kazdou vetou...Urvanej píše:...
(jinak jsem státuvernej koncesionarske poplatky platici charakter co za ty 2 pokuty za nemani dost adrenalinu kpredbihani stada rovne jedoucich kamionu maximalne povolenou rychlosti zaplatil bez reptani keš a do minuty nejnizsi moznou sazbu a taky jsem se po nestastnem manevru nesestrelil z rovné dalnice a neohrozil tak ostatni ucestniky provozu v spicce protoze nejak koukam vic na silnici nez na tachometr, a hlavne to chce v srdci mir )
http://www.vesmirnilide.cz
edit
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 10 pro 2010 01:28, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#74 Arogantní policista?
Tebe mojko nepomozest_Andy píše: jenom se chci zeptat jestli sa ta svatozar da objednat z ebay? nebo to davaj automaticky k pohadkam 1000 a 1 moralky
(jinak jsem za ty 2 pokuty za 11 let zaplatil bez reptani keš a do minuty nejnizsi moznou sazbu )
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#75 Arogantní policista?
ty, to s tou nepřiměřeně nízkou rychlostí bude asi blbost. Nedělám policejní statistiky o nehodách, ale dovolil bych si tvrdit, že je snad vyloučeno, aby policie jako příčinu nehody uvedla nepřiměřeně nízkou rychlost. Uvaž, že příčina nehody může být pouze na straně viníka. Neboť u každé nehody se hledá zavinění a protiprávní jednání, které způsobilo nehodu. Neumím si představit situaci, kdy by řidič jedoucí něpřiměřeně pomalu byl viníkem nehody právě proto, že měl jet rychleji (snad kromě dálnice s nejnižší povolenou rychlostí 80 km/h, a i tam by to musel být hodně extrémní případ).mbm píše:...statistika uvadza percento nehod sposobenych NEPRIMERANOU RYCHLOSTOU...Tom480 píše:Aneb jak se da statistika ohybat...
...kolko je z toho % neprimerane pomalej jazdy, ale hlavne...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual