
Sundal bych ten horní nátrubek, nebo aspoň hadic a koukl pod něj...
jj dehtaci maj vlastniho haynese, ktery se neda sehnat..crtec píše:Ted sem prolez haynesse, ale o dehtu tam neni ani slovo.
mam za to ze jo....Roj píše:Tak jste mě ukecali a dojdu koupit ještě jeden termostat...Travexovo příznak jízdy v zimě po dálnici mi připadá ten samý. Travexi ještě ta spodní trubka je DO motoru žejo?
std termostat je tusim 82C pro D24T a 86C pro D24 - podivam se doma do chytre knihy od VWJarda S40 píše:No snad jsi to již pochopil, ale pokud bude dole termostat zavřený, tak do chladiče skoro žádná teplá voda nepoteče. Jenom se ohřeje ta úplně nahoře v hadici. ale proudit čerpadlem bude do topení. Teprve až se ohřeje voda v celém motoru (bloku) tak ten termostat dole otevře a voda začne proudit přes chladič. Je to princip jako v podlahovém topení. zkus tu hadici dole z chladiče do motoru přimačknout nějakou svěrkou, mělo by to pak topit. Ale nezapomeň ji po ohřátí sundat. Nevím jaký máš termostat, ale já jsem z nich byl již zoufalý a nyní jsem rád aspoň za těch 70°C, co mám k dispozici k topení. Ale značný rozdíl by byl, kdybych měl 80°C či 90°C. Na Š 1203 byl termostat na asi 76°C a topilo to na prd, tak se tam dával ze Š 120, ten byl na 92°C a topilo to jak o život.
TO black hawk: Je tady diskuse zda jsou na D24T, dle výše uvedený fotky dva termostaty.black hawk píše:no nevim.já mám 740 TIC a musím mít topení na půl protože když je to naplno tak mně pálej nohy.máš u toho termostatu tu těsnící gumičku.jo a teplomněr mám po zahřátí stále uprostřed.je pravda že když jsem mněl benzínovou tak tam byla za třetinu času,ale taky uprostřed.
Supa dupa, odpoledne jsem se byl ptát a zároveň objednal nový termostat. O žádném druhém nevěděli... díky za rady :idea:black hawk píše:ne je tam jen jeden.jako u každého volva.dva termostaty jsem viděl snad jen u nissanu.je v tý spodní hadici.
mam komplet cely topeni....Roj píše:Supa dupa, odpoledne jsem se byl ptát a zároveň objednal nový termostat. O žádném druhém nevěděli... díky za rady :idea:black hawk píše:ne je tam jen jeden.jako u každého volva.dva termostaty jsem viděl snad jen u nissanu.je v tý spodní hadici.
Jinak možná to nakonec budu muset přehodnotit...dal jsem před oba chladiče záclonku (takzvaný karton pokusný) a když jsem dával auto do garáže tak jsem zkoušel hadice - Horní a spodní chladičové jsou obě horké, spodní do topení (z motoru) jakbysmet a horní z topení je studená. Takže všechno se ohřálo tak jak má (díky kartonu pokusnému) ale ten ventil zůstává zavřenej...i když s ním struna od ovladače hýbe (dále přes páku to pokračuje na klapku a ta určitě funguje - to je slyšet když dorazí).
Takže bych to přehodnotil a poprosil někoho zda se mu doma neválí nějaký ventil topení (zavírá nevim vstup/výstup) z výměníku topení. Nejraději na 9xx (škoda že se nepovedl vydolovat ze Standovy boudobudky :? ) Jinak pokud je podovný tak z čehokoli (7xx atp.).
Díky všem za příspěvky a až seženu ventil tak dám vědět...
Pokud ještě někoho něco napadá, sem s tím![]()
tož to mě mrzíRenoš píše:Ten nějaký ventil,neboli ovládání tempomatu byl kdysi muj i s čerpadlem,které jsem prodal bývalému majiteli s tím,že si jej později vyzvednu,ale už na to nedošlo.Bylo by možné,že by se ted ke mě vrátilo?
Hm tak jo,zbytek k tempomatu mám.Robert OV píše:tož to mě mrzíRenoš píše:Ten nějaký ventil,neboli ovládání tempomatu byl kdysi muj i s čerpadlem,které jsem prodal bývalému majiteli s tím,že si jej později vyzvednu,ale už na to nedošlo.Bylo by možné,že by se ted ke mě vrátilo?díky ale za info. nějaké komponenty na tempomat jsem si dovezl od Martina z Frenštátu, tak mám v plánu to dodělat.