Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#51 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od jarek.krizan »

Promiň, neber to osobně jako narážku na neschopnost. Tak to není myšleno. Ale nechceš to nechat někde udělat pořádně ? Tzn. rozdělat komplet, vyčistit a vymít tech. benzínem, vyměnit i gufera na klice a vačce ? Netvrdím, že to nezvládneš, ale zkušenosti s tím nemáš a měl by si dát šrouby na zajišťovák a po sundání řemenice na klice ( myslím tím rozvodové řemenice ) , pokud se ti podaří povolit, tak je potřeba ji pak utáhnout opět na předepsaný moment. Je dobré mít hodně přesně nastavené časování kliky a vačky, jinak se to projevuje na výkonu a laděním čerpadla se to nevyřeší. Jasně, pokud nebudeš měnit gufera, tak toto časování se ti nerozhodí, ovšem potom riskuješ, že se ti časem dostane olej do rozvodů. A budeš to dělat znovu. Ber to jako radu a ne jako kritiku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#52 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Nebudem to robiť priamo ja, ale do volva nepojdem ... fakt nie som mafoš, aby som mu doprial tolko euráčikov ... bude to robiť mechanik s x ročnou praxou, ale čo sme kukali tak tam riska nie je ... gufero sa bude meniť tiež, lebo už slzí olej, skôr sa mi jedná teraz o odskúšanie motora, o jeho pretočenie RUČNE čo sa bude konať zajtra ... ak tam bude sebemenší náznak ohnutia ventilov hlava pojde dole.. ale ak nie, zmeriame tlaky, ak to bude v norme len sa to zloží s novými rozvodmi, guferami atd ... bez demontáže hlavy ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#53 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud má praxi, tak tedy nechápu, jak nemůže najít rysku. Ryska je v ose s dírou pro šroub ( na řemenici ) a žebrem na olejovém čerpadle ( na bloku ). Jo ještě jsem zapoměl, pro přesnější nastavení je u starších verzí dokonce okénko u setrváku, pak je to ještě přesnější.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#54 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od wickey »

ja uz taky videl kde-co napachano po mechanicich s x-letou praxi... je potreba najit nekoho, kdo uz takovy motor aspon slysel, kdyz uz ne videl, nedej panbuh delal..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#55 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Gabe píše: Jak se to nastavuje víte? Klika se staví podle okénka na převodovce (zespodu auta), kde je vidět na setrvák, na kterém je ryska oproti rysce na obalu převodovky. A na naštelování vačky je třeba sundat to víko a zadní kolo vačky, které honí řemen. Zezadu vačky je zářez, který musí být zároveň s hranou hlavy tak, aby ti tam zapadlo pravítko - třeba šuplera pokud nemáte přípravek. Pak napnout řemen, protočit a zkontrolovat znovu. Pak nasadit to vrchní kolo, dotáhnout těsně tak, aby se protáčelo na vačce. Nandat a napnout řemen, potom otáčet čerpadlem až se dostaneš na rysku a v tu chvíli utáhnout ten centrální šroub na vačce. A máš postavený rozvody (+/- přibližně, zbytek na počítači)


Tak já ti to sem píšu už minulý týden .... , navíc někdo s x-letou praxí by to navíc u takto rozšířeného motoru měl vědět sám, jinak bych mu ani neotevřel motor, ikdyby to dělal zadarmo
Když sundáš hlavu, doufám že ji necháte přebrousit a nešetřil bych na výměně gufer ventilů. Když už je dole ... ty gufera už jsou tvrdá a netěsní jako nová .... a neviděl jsem, že bys zmiňoval cenu šroubů do hlavy. Jinak tento týden jsem dělal rozvody na S80 a ceny: Kč 6.288,- za sadu rozvodů BOSCH (obsahuje 2x řemen, 3x kladku) vodní pumpa Kč 1.508,- . Kdyby si chtěl měnit kladky na drážkový řemen, tak ta na tom napínáku je stejná s tou druhou, dají se prohodit. Takže nemusíš kupovat celý ten napínák, ale jen dvě sólo kladky

Komprese změříte jak? Ptám se proto, že ne každý má měřák na dieselové komprese
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#56 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od LukyKolin »

Gabe píše:
Gabe píše: . Kdyby si chtěl měnit kladky na drážkový řemen, tak ta na tom napínáku je stejná s tou druhou, dají se prohodit. Takže nemusíš kupovat celý ten napínák, ale jen dvě sólo kladky
Nedají se prohodit....každá má jiné ložisko

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=21612
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#57 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

To mám akože meniť ešteaj šroby hlavy ??? čo to je spotrebná vec ? hlava zatial dole nie je a neviem ani či bude... ale ako to tak čítam tak sa začínam prikláňať k tomu, že auto pojde na ND... už len čakám že mi neitk povie že aby to etsnilo treba vymeniť ešte zadnú nápravu za 1500 eur, aby to malo šmrnc ... :cry: až bude hlava náhodou dole potom uvidím čo s nou ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#58 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od jarek.krizan »

Nikdo netvrdí, že máš dávat auto na ND, ale když už se to dělá, dělat to pořádně, jinak se to časem vymstí. O nic jiného tu nejde. Jasně že to bude něco stát, jenže pokud by se motoru věnovala nějaká péče, tak by se to nestalo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#59 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Ak chceš dám ti konrakt na predošlého majitela a môžeš mu to vysvetliť .,,. ale nechápem načo meniť šroby hlavy.. to som nikdy nepočul... kým sa im nič nestalo sa to nemenilo ... pôjdu tam staré a hotovo ... ale polemizujeme moc skoro .. večer dodám info ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#60 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Kdo chce kam, pomožme mu tam.

Šrouby se mění vždy, to je dokonce předepsáno a to pravděpodobně bez vyjímky žádné ze značek.

A jestli to "nepočúl" ani tvůj x-letý mechanik ...... tak už sorry, nemá cenu vám pomáhat, protože jste chytřejší.

Proč auto na díly? Sundat a nandat hlavu, včetně broušení, gufer ventilů, rozvodů, pumpy apod... nemůže stát víc než 20tis Kč.
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#61 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

20 tisíc ???? ked to auto predám za 60000 sk a 20 000 si doložím už kúpim druhé a bez roboty... o šroboch sme sa ešte nebavili, tie sú vlastne to fest posledné čo by ma nejako extra trápilo.. kým neviem či je to stretnuté či nie škoda sa hádať o tom ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#62 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

Tie sroby by sa menit mali aj ked ich 99% garazovych majstrov nemeni, a vobec nie su nejako zavratne drahe. V Skandixe su za 3e
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#63 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od jogin3 »

NEvim no. Mozna lepsi prodat a koupit Fabii, tam ty opravy nebudou tak drahy (mozna) , je to Volvo to neni Trabant, tady uz se neda po domacku splacat co koli. A jak rika vetsina lidi tady. Cpat tam nejaky shity se vymsti a pak to bude jeste vetsi kotel a neudelat to jak se ma a odflaknout to, tak se v tom pri bozkem daru nezabijes , ale treba jenom zmrzacis. Kdyz se ti ten motor ve 120Km rozsype, tak ver nebo ne, nepohnes volantem a neubrzdis ani kdyby si na to slapal 2ma nohama, vim to kdyz sme mel V40 a ucpalo se me cerpadlo z Carrery 100oktan, asi nejaky spatny benzin zrovna sem chytnul a jel sem po vesnici kolem 45Km a to si mel videt tu smrt v mych vytrestenych oci ,kdyz sem zjistil ze nemuzu hybat volantem a kdyz uz sem nemohl zajet za zastavku , tak sem to stihnul mermomouci stocit na tu zastavku a dobrzdoval sem to ruckou pro zajimavost. Tyhle auta sou nebezpecny jak mile se zdekuje motor nejde nic poradne. A bez posilovace to nejde proste tak lehko jak je clovek naucen.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#64 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od karelvolvo »

jogin3 píše:NEvim no. Mozna lepsi prodat a koupit Fabii, tam ty opravy nebudou tak drahy (mozna) , je to Volvo to neni Trabant, tady uz se neda po domacku splacat co koli. A jak rika vetsina lidi tady. Cpat tam nejaky shity se vymsti a pak to bude jeste vetsi kotel a neudelat to jak se ma a odflaknout to, tak se v tom pri bozkem daru nezabijes , ale treba jenom zmrzacis. Kdyz se ti ten motor ve 120Km rozsype, tak ver nebo ne, nepohnes volantem a neubrzdis ani kdyby si na to slapal 2ma nohama, vim to kdyz sme mel V40 a ucpalo se me cerpadlo z Carrery 100oktan, asi nejaky spatny benzin zrovna sem chytnul a jel sem po vesnici kolem 45Km a to si mel videt tu smrt v mych vytrestenych oci ,kdyz sem zjistil ze nemuzu hybat volantem a kdyz uz sem nemohl zajet za zastavku , tak sem to stihnul mermomouci stocit na tu zastavku a dobrzdoval sem to ruckou pro zajimavost. Tyhle auta sou nebezpecny jak mile se zdekuje motor nejde nic poradne. A bez posilovace to nejde proste tak lehko jak je clovek naucen.
Neviděl bych to tak tragicky jel jsem bez serva 1000km z chorvatska a v pohodě. Ale k té opravě motoru myslím že když tam nedáš nový hlavovy šrouby svět se nezboří. Já dělal na 340-ce pětkrát rozvoďák a kladky nikdy neměnil
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#65 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

cele špatně ono se nic nestane když ty šrouby nevymění. Pokud není mechanik debil a ty co budou špatně nevymění. Ono se to dělá tak že se měří-delka a ty co jsou nějak poškozené nebo jsou delší atd. se mění. Jenže to se nikomu nechce, tak proto se dávají nové.
Jogín to myslel tak ze když zdechne motor, tak je to těžko ovladatelné, ono mně praskly obě přední brzdové hadičky současně a to jsem jel 50tkou v koloně a také jsem brzdil ručkou a myslel jsem že bouchnem do auta přede mnou-ale zbrzdil jsem očima Obrázek
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#66 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

No páni, takže motoru na 90% nič nie je... ventily sa zatvárajú, ručne kompresiu má, dokonca aj v pohode naštartoval po nahodení rozvodov tak ako majú byť .. ešte pre pokoj v duši zmeriame tlaky každého valca.... teda aký tlak je optimálny pre tento motor ?
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#67 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

jogin3 píše:NEvim no. Mozna lepsi prodat a koupit Fabii, tam ty opravy nebudou tak drahy (mozna) , je to Volvo to neni Trabant, tady uz se neda po domacku splacat co koli. A jak rika vetsina lidi tady. Cpat tam nejaky shity se vymsti a pak to bude jeste vetsi kotel a neudelat to jak se ma a odflaknout to, tak se v tom pri bozkem daru nezabijes , ale treba jenom zmrzacis. Kdyz se ti ten motor ve 120Km rozsype, tak ver nebo ne, nepohnes volantem a neubrzdis ani kdyby si na to slapal 2ma nohama, vim to kdyz sme mel V40 a ucpalo se me cerpadlo z Carrery 100oktan, asi nejaky spatny benzin zrovna sem chytnul a jel sem po vesnici kolem 45Km a to si mel videt tu smrt v mych vytrestenych oci ,kdyz sem zjistil ze nemuzu hybat volantem a kdyz uz sem nemohl zajet za zastavku , tak sem to stihnul mermomouci stocit na tu zastavku a dobrzdoval sem to ruckou pro zajimavost. Tyhle auta sou nebezpecny jak mile se zdekuje motor nejde nic poradne. A bez posilovace to nejde proste tak lehko jak je clovek naucen.
zase pozor do motora som nekúpil nikdy nič poľské a podobne... na escorte hocičo som robil na motor, brzdy a nápravy, všetko išlo BOSCH či LUCAS, ale plasty, plecharina, svetlá polské v pohode...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#68 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Gabe »

Jestli běží normálně na všechny válce, tak tlaky asi ani měřit nemusíš. To bys poznal, že je nějaký bez tlaku. Když se to potká, tak ti ten válec zůstane téměř úplně bez tlaku, takže by se to chvělo a málokdy se potká jen jeden.

Takže máš asi fakt štěstí, gratuluju.

A to všechno, co ti tady píšeme o rovnání hlavy, šroubech, guferech apod... není šikana a vyhazování peněz, ale jak píše tuším Jarek, to je vše údržba a prevence do nižších nákladů za další opravy. Takže teď bys brečel za "zbytečné" šrouby do hlavy a nebo za pár tisíc km nadával na podfouklé těsnění pod hlavou, protože se ti natáhnul při utahování šroub. Ikdyž ti ho poctivý mechanik měřil a řekl, že je asi dobrý 8)
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#69 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od LukyKolin »

tlaky ve válcích mají být 25-31 bar, hranice opotřebení je 19 bar. Měří se teplej motor.
Jinak muj motor po 600 kkm ma furt pres 28 bar
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#70 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Pekne vysoký tlak ... mňa ten tlak zaujíma čiste z toho hladiska, aby som vylúčil poškodenie ventilov
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#71 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Prosím Vás, kúpil som si silentblok ako je na obrázku, lenže pri jeho výmene som zistil, že podstava sedí, teda montáž na rám, ale diery na motor nasedia, silentblok má 2 po sebou a ten moj pretrhnutý má dve ale tak šikmo veľa seba... nepasuje to... a taký ako mám nahodený som nikde nevidel v katalogoch na internete. aký mám zháňať ? :pardon:
Přílohy
V95-0055.JPG
V95-0055.JPG (22.75 KiB) Zobrazeno 431 x
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#72 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od wickey »

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#73 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

henten bol vyslovene ked som si zadal 2,5 TDi 103 kw bez AWD, a p. Kučeru to tiež asi netrklo, že všetko ide na diesel toto bolo objednané pre benzín ... neva snád ho má niekto odtrhnutý a by ho odkúpil.. hodím ho do sekcie predaj ... :good:
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“