Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#26 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od eLzyx »

dali píše:Když to tak čtu...co říkáte na sadu rozvodů Bosch a vodní pumpu Bugatti?
Bosch dobrý, ale Bugatti? Myslím, že s automobilkou Bugatti to nemá nic společného, takže používání tohodle matoucího názvu je přinejmenším klamavé. Otázkou je proč se tím snaží klamat. Nelíbí se mi ani popis výrobce nalezený na internetu

"Společnost Bugatti začala vyrábět vodní pumpy pro automobily v roce 1973. Až do současnosti je to moderní rodinná firma, která používá ty nejmodernější technologie. Příkladně používaná výrobní zařízení jsou shodná se zařízeními používanými také ve výrobních závodech společností Mercedes Benz, Ford a Saab. Velký důraz je kladen na kvalitu výrobků OMB/Bugatti. Všechny fáze výroby jsou pečlivě monitorovány a zkoušeny, aby byla zaručena ta nejlepší kvalita. To dokládá například i certifikát UNI EN ISO 9002. OMB/BUGATTI nabízí na 650 referencí, na jejich skladě je stále více než 200 000 vyrobených vodních pump, což nám zaručuje výtečnou dostupnost jejich výrobků. OMB/BUGATTI exportuje do více než 60 zemí a svým výrobkům zaručuje minimální životnost 20 000 km."

buďto se s tou životností sekli o nulu, nebo je to šmejd. Nebo to mám chápat tak, že když se do 20 000km rozsype a veme s sebou motor, tak mi zaplatí GO?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#27 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

eLzyx píše:
dali píše:Když to tak čtu...co říkáte na sadu rozvodů Bosch a vodní pumpu Bugatti?
Bosch dobrý, ale Bugatti? Myslím, že s automobilkou Bugatti to nemá nic společného, takže používání tohodle matoucího názvu je přinejmenším klamavé. Otázkou je proč se tím snaží klamat. Nelíbí se mi ani popis výrobce nalezený na internetu

"Společnost Bugatti začala vyrábět vodní pumpy pro automobily v roce 1973. Až do současnosti je to moderní rodinná firma, která používá ty nejmodernější technologie. Příkladně používaná výrobní zařízení jsou shodná se zařízeními používanými také ve výrobních závodech společností Mercedes Benz, Ford a Saab. Velký důraz je kladen na kvalitu výrobků OMB/Bugatti. Všechny fáze výroby jsou pečlivě monitorovány a zkoušeny, aby byla zaručena ta nejlepší kvalita. To dokládá například i certifikát UNI EN ISO 9002. OMB/BUGATTI nabízí na 650 referencí, na jejich skladě je stále více než 200 000 vyrobených vodních pump, což nám zaručuje výtečnou dostupnost jejich výrobků. OMB/BUGATTI exportuje do více než 60 zemí a svým výrobkům zaručuje minimální životnost 20 000 km."

buďto se s tou životností sekli o nulu, nebo je to šmejd. Nebo to mám chápat tak, že když se do 20 000km rozsype a veme s sebou motor, tak mi zaplatí GO?
20tis km je :ROFL: talianska kvalitka na pumpe a kladkach sa neoplati setrit. A ja talianom neverim. Maju super kuchynu ale okrem ferrari a ine high eng sportiaky by som od nich nic uz nechcel
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od dali »

No k tý pumpě, taky jsem si řek...WTF? Pak jsem to ale prohnal gůůglem. A reference byly kladný, lidi který se autama živí psali, že nikdy nemuseli žádnou reklamovat. Důležitý taky je, že má kovovou vrtuli... Další věc je, že mám doma eště jeden motor, kterej má najeto 130tkm (pro všechny koupěchtivý --> NEPRODÁM! sežeňte si svůj, já si kvůli němu musel zorganizovat rozborku), kterej někdy do auta chci dát, takže ty rozvody jsem řešil, jen proto, že se mi nehodilo odstavit auto kvůli přehození motoru... Ale i tak ten můj současnej nechci úmyslně zabíjet. No možná se nas... a koupím SKF nebo origo pumpu..... (je to položka cca do 2000kč)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od dali »

Jinak samozřejmě jakýkoli reference ohledně těch vodních pump Bugatti uvítám. Celou dobu jsem nalomenej že bych jí vyhodil a nechal tam radši dát aspoň tu SKF.

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#30 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

dali píše:Jinak samozřejmě jakýkoli reference ohledně těch vodních pump Bugatti uvítám. Celou dobu jsem nalomenej že bych jí vyhodil a nechal tam radši dát aspoň tu SKF.
daj tam original alebo Skandix
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

GDPR_user

#31 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Jinak samozřejmě jakýkoli reference ohledně těch vodních pump Bugatti uvítám. Celou dobu jsem nalomenej že bych jí vyhodil a nechal tam radši dát aspoň tu SKF.
Mám namontováno cca 8ks Bugatti pump a žádná reklamace.Na svojí mám nalítáno cca 100000km a good

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#32 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od dali »

2 Martinopel: díky! Konečně názor z praxe. Taky si nemyslím, že italský = rovnou špatný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od dali »

Já si myslím a už jsem to i párkrát čet na jiných fórech, že například některý italský motory co se týká mechanický odolnosti a životnosti strčí leckterý Opely a Fordy do kapsy. Příklad za všechny: 1,9 JTD používaný i v Saabech. Jasně že elektronika je jiná písnička, všichni určitě znáte elektronickou škrtící klapku magnety-maléry :green:
Tím si nechci nějak přehnaně fandit s tou pumpou, určitý obavy mám, ale myslím si, že se najde hafo nebezpečnějších fíčur, který někomu běhaj v rozvodech.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 247
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
Bydliště: Trenčín

#34 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Johnny55 »

Majstri od rozvodov - Da sa nejako skontrolovat stav pumpy a napinacej kladky? aby sme sa v buducnosti tomu vedeli vyvarovat
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#35 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

Tak ja vychadzam z osobnej skusenosti ze talianska IFA sa mi rozpadla cca tesne po 2rokoch od vymeny. Talianske vodne ventily vydrzali tiez presne 2roky od montaze. Atd.. Urcite su aj dobre a kvalitne veci ale urcite nie su lacnejsie ako dobre a kvalitne veci od konkurencie, alebo ako original Volvo.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#36 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od jarek.krizan »

Doporučuji vodní pumpy GK. Namontoval jsem jich za ty roky bezpočet a ani jediná reklamace. Navíc jsou celokovové. Originál Aisin taky výborná kvalita, vydrží opravdu hodně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#37 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od selap »

Měl jsem před pár lety koupenou Bugati pumpu,ještě na 760ku a pískala,tak jsem ji vrátil.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#38 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od wickey »

hele dali, zrovna u tebe a s tvyma kontaktama na dily z reichu se divim, zes nedal origo a je klid. ja mam zasadu, ze rozvody a spojka musi byt vzdy origo (tedy spojka muze byt kdyztak zavodni no :D)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#39 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od eLzyx »

já nakupuju už jen u tohodle http://shop.ebay.com/cheapvolvos/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Pošta do ČR cca 25liber. Rozvody(oba řemeny, 3x kladka, pumpa) vyjdou na 7500Kč bez pošty.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 31 říj 2010 21:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#40 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Peťo »

wickey píše:hele dali, zrovna u tebe a s tvyma kontaktama na dily z reichu se divim, zes nedal origo a je klid. ja mam zasadu, ze rozvody a spojka musi byt vzdy origo (tedy spojka muze byt kdyztak zavodni no :D)
Ja mam zasadu ze na aute ma byt 100% origo rozvody+ brzdy. Alebo nieco lepsie. Jedina nahrada v niektorych veciach este skandix. Ale v brzdach som zistil ze czech made volvo kotuce chytia povrchovu hrdzu po prvom dazdi a nemecke zimmermanny nie :lol: Som cca pred tyzdnom menil zadok komplet new kotuce zimmerman+ dosticky Volvo.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#41 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od David Patočka »

TO dali
Paradox je ten,že pokud otevřeš kapotu např.u Opela Zafiry 05,tak tam na tebe čumí
italský JTD.
Dneska je to už běžná praxe. Suzuki si tam cpe Renaulta Dci, Nissan někde taky.Mitsubishi a ameriky pro evr.trh zase Tdi od VW. Volvo taky zkouší lecos,Renault,Peugeot,Ford,jediná stálice ze severu je D5.

V zásadě je to přirozený postup,je lepší koupit už hotový motor,nežli si vyvinout vlastní.
Takové frajeřiny si dovolují Toyota,Honda a Subaru......
To nic nemění na tom,že pokud má kolega vytahaný obě kšandy,že pomalu spadly,tak je to
potkaný,ať chce,nebo ne.A pokud to složí a náhodou to poběží,tak riskuje v brzké době
upadnutí ventilu,a totální smrt motoru.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#42 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Chalani, ako tak nad tým uvažujem s odstupom času, hlavný rozvodový remeň, ktorý ženie vačku a vodnú pumpu bol voľný po rozobratí len v mieste kde bola šponovacia kladka, na strane kde je alternátor bol napnutý normálne, remeň nebol zoskočený zo šponovacej klady, teda z jej zvyšku, ale klzal sa nadalej po nej. Ked som hodil dolu kryt remeňa vstrek. čerpadla bol veľmi voľný aj napriek tomu, že kladky čo ho šponujú sa nehlia a boli dotiahnuté ...

je v globále možné, že sa povolil predovšetkým remeň, ktorý robí náhon vstrek. čerpadlu a v dôsledku toho preskočil na čerpadle o x zubov ( lebo tam risky nesedeli vôbec ) ... a ten rachotavý zvuk čo som počul nemuseli byť piesty a ventily, ale rozladujúce sa časovanie čerpadla ? že proste sa zmenil predvstrik, čas dávok, motor sa rozhádal, prípadne miestami išiel na menej valcov, to by v globále mohlo spôsobiť rachot, som už bol pri motoroch, ktorým vypadol jeden valec a ten rachot a nepravidelný chod bol značný, o náhlej strate výkonu nehovoriac ... čo si o tom myslíte ?

Možno poviete, že riešim kraviny miesto faktov, skôr premýšlam nad udalosťami, ktoré predchádzali nehode a ktoré boli tesne po nej, s odstupom času sa mi vybavuje ako to prebiehalo ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#43 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od selap »

Pokud je to jak píšeš,tak by se v podstatě nic stát nemělo,stejně s tím musíš do servisu a mechanik to snad dokáže posoudit jestli je hlavní řemem poskočený.Stejně budeš dělat celý rozvody,tak budeš mít všechno nový.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#44 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

remene sú oba celé tým sa nič nestalo... hlavne ten hlavný remeň nesklzol z tej roztopenej kladky .. vôlu mal, ale len na strane od kabíny, na strane oc chladiča bol napnutý ... kedže z tej kladky chýbal ten plast a zmenšil sa jej obvod.. len nechápem prečo sa povolil ten na čerpadle, mám video z mobilu ked som to rozobral akú vôlu mal, len to musím skonvertovať ... :oops:
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#45 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od selap »

Myslím,že jsi při té smůle dopadl dobře,tak šup opravit,ať je nás na silnicích vic:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#46 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

To ešte uvidíme ked budú rozvody urobené a pomaly ručne pretočíme motor čo to povie ... :bad:
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#47 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

Cez víkend pojde hlava dole... teraz som volal do TOP auto Bratislava,

cena vodnej pumpy 143,22,- EUR
cena tesnenia hlavy valcov 101,65,-
sací ventil 45,24,-
výfuk. ventil 35,82,-

sú akože normálni ??? nevie to prosím niekto zohnať lacnejšie ? 5000 sk len vodná pumpa ? fakt neprášim dcéru riaditela banky ... už teraz to vidím na náhrady ... ak by to vedel niekto zohnať lacnejšie bol by som veľmi vdačný.... :( :cry:
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#48 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Tomas BB, SK »

_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#49 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

dík pozerám to.... to ešte aj vodná pumpa sa delí podla počtu zubov ??? pane bože .. 18 alebo zubov... ved načo by to ulahčili a osádzali jeden typ ...
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 107
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Vůz: S80,D5 120kW, rok 2004, A5
Bydliště: Slovensko, Senec

#50 Rozvody sa počas jazdy samé povolili a rozladili

Příspěvek od Mato.20 »

ako a kde prosím Vás nájdem risku rozvodov na kluke ? nič tam nie je od čoho by som sa mohol odraziť :oops:
_________________
S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“