Plkáme o merglech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 159
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#26 Plkáme o merglech
Tohle je mazec, kterej bych si nechal líbit: http://www.e500.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=77&Itemid=96
samozřejmě kromě c 111
samozřejmě kromě c 111
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#27 Plkáme o merglech
btw proc se piano jmenuje piano?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#28 Plkáme o merglech
Podle tvaru víka kufruwickey píše:btw proc se piano jmenuje piano?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#29 Plkáme o merglech
Chtěl bych reagovat na pár příspěvků. Vzhledem k tomu, že jsem za poslední rok a půl projezdil celkem čtyři modely s náhodem na zadek i 4Matic jsem schopen k tomu něco říct.
To co zde zmiňuje doktor je těžká realita. Na mokru se to ještě dá, ale na sněhu se sebelepšími pneumatikami a prázdným nákladovým prostorem je to hrůza!!! Auto není schopno se v 5-10 cm sněhu VŮBEC rozjet. Vycházím z modelu MB Sprinter 318, rok 2007. Jinak je to hroznej tahoun a to i s plným nákladem. Připomínám, že prázdný s rozjedem na dvojku strčí do kapsy kdejakého silného pasata TDi. To je jediný naftový agregát se kterým mám zkušenost.
Téměř rok jsem jezdil, jako osobní řidič pro jednoho člověka. Ten měl v garáži flotilu 3 Mercedesů. Výhradně se jednalo o motorizace V8 500 ( tedy osmiválec o objemu 5 litrů). Pro obrázek to byly modely S500 4Matic, CL 500(2Matic) a GL 500 4Matic.
Co se týká 4 Maticů u MB, tak myslím, že jsou velice vyspělé a v kombinaci se stabilizačními prvky výbavy si hravě poradí jak s mokrou, tak zasněženou vozovkou. S modelem CL se v zimě vůbec nejezdilo, ale jakmile napršelo, tak stabilizace měly taky práci s přenosem výkonu na zadní nápravu - podotýkám při svižnější jízdě, ale dalo se to úplně v pohodě ovládat.
No a co se týká Mercedesů, tak nemůžu říct půl slova. MB používá velmi vyspělé technologie(Night Wiew vision, systém PRE-SAFE pro posádku, MMI Comand - multimediální bluetooth systém, Radarový tempomat DISTRONIC s omezovačem rychlosti, KEYLESS GO a mnohodalších věcí). Spousta lidí na MB nadává, ale na druhou stranu mají špičkové vybavení na 4 kolech s maximálním množstvím komfortu, bezpečnosti a různými aktivními prvky. Osobně si ze zkušenosti s vozy MB odnáším jen to nejlepší co se dá do vozidla této kategorie v současnosti vůbec nainstalovat. A servis??? Ano, ten je po záruce drahý, ale co která prémiová značka není? A problémy se kterými do servisu převážně jezdí se týkají hlavně elektrických vymožeností a s tím spojenými komplikacemi, ale agregáty jsou dle mého názoru naprosto perfektní, hlavně jejich osmiválce. Mají obrovský výkon, pekelné zrychlení a velmi tichý a kulitivovaný chod. V kombinaci se 7G - Tronic naprostá harmonie.
Jinak zde nabízené éčko - podle toho co vidím v intriéru - bylo ve své době poměrně velmi dobře vybavené. Nájezdu bych se vůbec nebál, výbava je maximálně luxusní a hlavně je to velký kombík se silným motorem.
Nejsem nějaký propagátor medvědů, ale vycházím z vlastní zkušenosti a myslím, že ač se mi víc líbí BMW, tak Mercedes - Benz bude vždy o chlup lepší.
David
To co zde zmiňuje doktor je těžká realita. Na mokru se to ještě dá, ale na sněhu se sebelepšími pneumatikami a prázdným nákladovým prostorem je to hrůza!!! Auto není schopno se v 5-10 cm sněhu VŮBEC rozjet. Vycházím z modelu MB Sprinter 318, rok 2007. Jinak je to hroznej tahoun a to i s plným nákladem. Připomínám, že prázdný s rozjedem na dvojku strčí do kapsy kdejakého silného pasata TDi. To je jediný naftový agregát se kterým mám zkušenost.
Téměř rok jsem jezdil, jako osobní řidič pro jednoho člověka. Ten měl v garáži flotilu 3 Mercedesů. Výhradně se jednalo o motorizace V8 500 ( tedy osmiválec o objemu 5 litrů). Pro obrázek to byly modely S500 4Matic, CL 500(2Matic) a GL 500 4Matic.
Co se týká 4 Maticů u MB, tak myslím, že jsou velice vyspělé a v kombinaci se stabilizačními prvky výbavy si hravě poradí jak s mokrou, tak zasněženou vozovkou. S modelem CL se v zimě vůbec nejezdilo, ale jakmile napršelo, tak stabilizace měly taky práci s přenosem výkonu na zadní nápravu - podotýkám při svižnější jízdě, ale dalo se to úplně v pohodě ovládat.
No a co se týká Mercedesů, tak nemůžu říct půl slova. MB používá velmi vyspělé technologie(Night Wiew vision, systém PRE-SAFE pro posádku, MMI Comand - multimediální bluetooth systém, Radarový tempomat DISTRONIC s omezovačem rychlosti, KEYLESS GO a mnohodalších věcí). Spousta lidí na MB nadává, ale na druhou stranu mají špičkové vybavení na 4 kolech s maximálním množstvím komfortu, bezpečnosti a různými aktivními prvky. Osobně si ze zkušenosti s vozy MB odnáším jen to nejlepší co se dá do vozidla této kategorie v současnosti vůbec nainstalovat. A servis??? Ano, ten je po záruce drahý, ale co která prémiová značka není? A problémy se kterými do servisu převážně jezdí se týkají hlavně elektrických vymožeností a s tím spojenými komplikacemi, ale agregáty jsou dle mého názoru naprosto perfektní, hlavně jejich osmiválce. Mají obrovský výkon, pekelné zrychlení a velmi tichý a kulitivovaný chod. V kombinaci se 7G - Tronic naprostá harmonie.
Jinak zde nabízené éčko - podle toho co vidím v intriéru - bylo ve své době poměrně velmi dobře vybavené. Nájezdu bych se vůbec nebál, výbava je maximálně luxusní a hlavně je to velký kombík se silným motorem.
Nejsem nějaký propagátor medvědů, ale vycházím z vlastní zkušenosti a myslím, že ač se mi víc líbí BMW, tak Mercedes - Benz bude vždy o chlup lepší.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#30 Plkáme o merglech
uz jsem taky nejake predohraby videl soude podle prokluzujicich kol predni napravy, tak se radsi zeptam, jinak se o mb nezajimamhayney píše:mergl je a bude zadohrab. leda by ho koupili čínani
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 TDI blackkombi
- Bydliště: České Budějovice
#31 Plkáme o merglech
mě osobně by nevadil tenhle ,,500SEC,,
- Přílohy
-
- 500SEC.JPG (54.35 KiB) Zobrazeno 192 x
_________________
Je : V70 D5. Black
Bylo :S80 TDI silvergold
Je:850 TDI dark grey metallic kombi
Bylo: 850 2,5l benzin 106 kw red
Je : V70 D5. Black
Bylo :S80 TDI silvergold
Je:850 TDI dark grey metallic kombi
Bylo: 850 2,5l benzin 106 kw red
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#32 Plkáme o merglech
Když už tak 250 SL
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#33 Plkáme o merglech
Když už tak 300SL
- Přílohy
-
- MB 300SL.jpg (115.54 KiB) Zobrazeno 172 x
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#34 Plkáme o merglech
K tomu inzerátu: podle mě za ty peníze auto jak kráva Když tyhle auta potkávám, nikdy by mě nenapadlo, že se daj pořídit za takových pár peněz v takovým stavu a výbavě. A ani mi nedošlo že tahle generace už je tak stará. Rok 2003 bych tomu netipoval. Co se mi nelíbí je totálně fádní a nedůstojná přístrojovka, taková bez trvaru, hračková....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#35 Plkáme o merglech
když se na to kouknu jako uživatel...tedy neřeším to jestli se něco po 200tkm rozpadá...
tak je třeba říci, že MB je uplně jiná liga než většina prémiových značek.
tak je třeba říci, že MB je uplně jiná liga než většina prémiových značek.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#36 Plkáme o merglech
tak to máme podobně, strejdik ma taky druhé Vito na par much zatim jezdi asi 90tisic najeto v dieslu, ona se dělá myslím polovina ve španělsu a druha v němčourech i tedruhe řady.hayney píše:první Vito je svoji hnivostí známé, to bouchali španěláci myslim
ale druhý vito 4matic by nebylo špatný
dvojkový vito má strejda s tim 4 válcem a jel s tim do chorvat za 7,5 litru, poměrně pěkné číslo
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 464
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
#37 Plkáme o merglech
k tomu že je to zadohrab, na suchu mokru absolutly žádný problém, na sněhu nesmíte vypnout ESP, jinak kolotoč.
Trošinku bych se přimluvil k palubovce, v reálu vypadá opravdu malinko lépe, možná se tak neleskne a vidíte víc detailu, i když klíma mohla byt trošku kompaktněji zabudovana do středového panelu.
A k ceně já jim řikal ať to troško osolí teda jak jsme koukali na eshopy, myslím že levnějšího jsme nenašli. Ale rychlý prodej zvítězil, proto ta nasazena relativní nízka cena.
Trošinku bych se přimluvil k palubovce, v reálu vypadá opravdu malinko lépe, možná se tak neleskne a vidíte víc detailu, i když klíma mohla byt trošku kompaktněji zabudovana do středového panelu.
A k ceně já jim řikal ať to troško osolí teda jak jsme koukali na eshopy, myslím že levnějšího jsme nenašli. Ale rychlý prodej zvítězil, proto ta nasazena relativní nízka cena.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290