SuGi píše:Mam dotaz co se výhřevu týče. V autě mám faceliftové sedačky s výhřevem (určitě výhřev, nejsou to airbagy ) ale tlačítka v autě mam před faceliftem.
Problém nastává v tom, že před faceliftem byl výhřev řešený jednoduše - zapnuto/vypnuto. Po faceliftu je to - zapnout podsedák/zapnuto celé/vypnuto.
Tzn. že před facem do sedačky vedly dvě žíly ale po faceliftu už vedou 3 a stará se o to nějak jednotka pod sedačkou spolu s nějakým jednoduchým principem u tlačítek, jestli jsem to pochopil dobře. Netušíte někdo, jak to zapojit, aby to fungovalo? Stačí mi, aby to šlo také celé zapnout/vypnout a nepotřebuju jen část sedačky, i když je to určitě pohodlné.
Podle schémat u facu jsem pochopil, že jeden kablík by měl být připojen k +15, jeden k zemi a jeden právě do té jednotky s tlačítky. Jen nevím, jaký proud z té jednotky tam má jít, aby se to zaplo/vyplo. Z tlačítka co je z předfaceliftu buď proud jde nebo ne... Máte s tím někdo zkušenost nebo nějakou dobrou radu?
Ještě mě napadlo šmiknout dráty za tou jednotkou pod sedačkou a připojit to na přímo k tlačítku, takže by tam šel celou dobu proud, jenže termostat vede do té krabičky, takže bych ho obešel a musel bych si to zapínat a vypínat prostě když už by to moc pálilo, což mi nepřijde dobrý řešení, asi by to i snižovalo životnost sedačky, když už by to pomalu hořelo
Leda by to šlo zapojit nějak sériově mimo tu krabičku, jako u předfaceliftové verze, ale jelikož nevím, jak pracuje ten termostat, tak nemam odvahu to tak udělat.
Díky
Ahoj,
podařilo se ti nejak vyrešit to zapojení výhřevu sedaček? Mi sice z auta vedou 3 dráty, ale i tak jsem z toho jelen, nějak si to nerozumí.
A ještě jeden dotaz: pofaceliftové sedačky mají jinak řešené odpalování bagů v sedačkách (SIPS) - řešil jsi to nějak? Nebo jezdíš bez nich?