
Píská motorek ventilátoru 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Píská motorek ventilátoru 850
Zdravim všechny,piska mi motorek ventilátoru,netusite nekdo, jak se meni a co stoji. Nebo jestli je jina alternativa, jak to odstranit. Obcas se mi stane, kdyz nastartuju, tak se nerozbehne vubec a zacne blikat kontrolka klima a vnitrni cirkulace. Prvne jsem si myslel, ze je to pojistka, tak jsem s ni zahejbal a ono to potom slo.Akorat se mi nechce ted v zime porad hejbat pojistkama 

_________________
Volvo 850 2,5 10V, B 5252S, rv.9/1996 Automat
Volvo 850 2,5 10V, B 5252S, rv.9/1996 Automat
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Ahoj, mel jsem stejnz problem letos v lete a tahlo se to semnou az do podzima. Tak jsem zasel do Autohase, a protoze jsem dostal na ojete Volvo 24 mesicu zaruku, tak jsem jim "oznamil" ze nefunguje klima a ze to nehodlam rozdelavat podruhe (v lete jsem to rozdelal a promazal), tak to vzali a vymenili za novy.
kazdopadne informace byla takova, ze lozisko je uz vybehane a odebira vetsi proud pri rozbehu a to vzhodnoti nejaka jednotka ktera pak hodi chybu na klimatizaci a vnitrni ventilator se pak vubec netoci....
kazdopadne informace byla takova, ze lozisko je uz vybehane a odebira vetsi proud pri rozbehu a to vzhodnoti nejaka jednotka ktera pak hodi chybu na klimatizaci a vnitrni ventilator se pak vubec netoci....
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: prag
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 10
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Přěsně tak.Měl jsem stejný problém,když jsem 850 koupil.Mám aut klimu.stepan píše:Ahoj, mel jsem stejnz problem letos v lete a tahlo se to semnou az do podzima. Tak jsem zasel do Autohase, a protoze jsem dostal na ojete Volvo 24 mesicu zaruku, tak jsem jim "oznamil" ze nefunguje klima a ze to nehodlam rozdelavat podruhe (v lete jsem to rozdelal a promazal), tak to vzali a vymenili za novy.
kazdopadne informace byla takova, ze lozisko je uz vybehane a odebira vetsi proud pri rozbehu a to vzhodnoti nejaka jednotka ktera pak hodi chybu na klimatizaci a vnitrni ventilator se pak vubec netoci....
Přidírají se ložiska a ventilátor má tudíž větší odběr při rozběhu.Regulace motorku ale automaticky přestane dodávat el.energii,překročí-li odběr proudu určitou,nadefinovanou, hranici odběru proudu.Jednoduše napájení vinutí motorku odpojí a připojí až po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku do polohy I.
Což je výborné,protože se nic nezničí!!!
Když motorek vymontuješ a připojíš na zdroj(třeba 12 V autobaterii) normálně poběží.(Nesmíš moc dlouho,jinak Tě shoří pod rukama


Stačí motorek rozebrat (nic náročného) a ložiska rozhýbat,vyčistit a promazat.Vše by mělo být zas OK.

Řekl bych,že Volvo jsou na ventilátory celkově slabší...na 760-ce jsem musel na soustruhu mírně utočit zběrnici-byla vydřená od uhlíků a ventilátor doooost hlučný.Naštěstí švédové(nebo v tomto případě Amíci:Ventilátor je "made in U.S.A."

_________________
Je:240 GLT - B230F, AW 03-71
bylo: SAAB 9-5 Aero ,sedmy a vosumpade...
Je:240 GLT - B230F, AW 03-71
bylo: SAAB 9-5 Aero ,sedmy a vosumpade...